Gå til innhold

Noen som blir med på en slanketråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Haha, feil tråd.

Anonymkode: 12bb9...a04

Er ikke hi

Anonymkode: 12bb9...a04

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 29.1.2021 den 9.28):

Jeg er med. Har stått rolig på -10 kg i åtte måneder men er nå klar for mer. 
Veide 86 i dag. Skal ned til 67. Er 172. 

Anonymkode: edf97...172

Veide 84,6 i dag. 🏃‍♀️💪

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Veide 84,6 i dag. 🏃‍♀️💪

Det er jo helt supert, bra jobba 👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: 90b54...748

Skrevet

I dag klarte jeg å løpe en time sammenhengende. Åtte kilometer. 💪

Skrevet

Ned litt til, er nå 77 kilo, var 84, har gått ned en kilo i uka i gjennomsnitt. 7 kilo ned i uke 7 💪🏻

Skrevet

Går sakte, men sikkert nedover. Eller, det går vel egentlig ikke sakte, har gått ned 3,5 kg på litt over 3 uker nå, så bør vel være fornøyd med det. Bare jeg som er utålmodig og helst skulle ha mista alle 10 kg til nå😄 Gikk litt i stampe etter den første uka. Så 6,5 igjen, da håper jeg at jeg blir fornøyd. Har klart å holde meg til 17:7,det går bare bedre og bedre🙌🏻 Holder meg en del opptatt med litt små-oppussing i huset osv, tror det hjelper på bl.a søtsug😄 

Skrevet

Har telt kalorier via Lifesum siden 15. januar. Ligget på de anbefalte 1400 kcal per dag pluss trening 3-4 ganger i uka på senter. Ikke gått ned noe. 

Anonymkode: 28d8e...c0e

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Har telt kalorier via Lifesum siden 15. januar. Ligget på de anbefalte 1400 kcal per dag pluss trening 3-4 ganger i uka på senter. Ikke gått ned noe. 

1400 er ganske mye...

Anonymkode: bce35...c60

Skrevet

Står på stedet hvil, ble ikke så sunn mat og drikke i noen dager med vinterferie, glad jeg ikke har gått opp 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

1400 er ganske mye...

MYE?? Jeg har prøvd å ligge på 1200, og da sulter jeg. Normalt inntak av kalorier for en voksen kvinne som ikke skal ned i vekt, er 1800-2000 kcal. Så jeg ligger 400-600 kcal under det. 

Skrevet

MYE?? Jeg har prøvd å ligge på 1200, og da sulter jeg. Normalt inntak av kalorier for en voksen kvinne som ikke skal ned i vekt, er 1800-2000 kcal. Så jeg ligger 400-600 kcal under det. 

Og det er for mye til at du går ned

Skrevet

Jeg ligger på 1300 og har gått ned 7 kg siden jul, ikke noe poeng i å sulte seg. Jeg er mer skeptisk til Livesum, mye feil i kaloriene når folk har registrert mat, jeg byttet til vektklubb 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men da blir jo valget mellom å gå rundt sulten og slapp og gå saaaakte ned, og holde vekta og ligge på cirka det antallet kalorier som man trenger minst for å ikke gå rundt sulten hele dagen. 

Skrevet

Det går ikke så fort lenger, men 76,4 nå, ned totalt 7,6 kilo siden 4. januar. Bare 12,4 kilo igjen 😅💪🏻

Skrevet

Jeg hiver meg med. Begynte i oktober så har tjuvstartet litt. Gikk ned 13 kg til jul. Hadde pause i jula, men skeiet ikke ut som jeg pleier. Likevel har jeg slitt med å komme i gang igjen etter jul.

Men har gått ned 1 kg fra januar til forrige uke. Har enda 6 kg igjen til jeg er fornøyd. 

Spiser lavkarbo og sykler til og fra jobb. Veier meg hver fredag.

Føler meg i mye bedre form, men ser eldre ut etter vekttapet. Tror det handler om at huden blir slappere. Det ordner seg nok på sikt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.2.2021 den 10.16):

Veide 84,6 i dag. 🏃‍♀️💪

Veide 83,4 på fredag. 😊

Skrevet
geitemarken skrev (35 minutter siden):

Jeg hiver meg med. Begynte i oktober så har tjuvstartet litt. Gikk ned 13 kg til jul. Hadde pause i jula, men skeiet ikke ut som jeg pleier. Likevel har jeg slitt med å komme i gang igjen etter jul.

Men har gått ned 1 kg fra januar til forrige uke. Har enda 6 kg igjen til jeg er fornøyd. 

Spiser lavkarbo og sykler til og fra jobb. Veier meg hver fredag.

Føler meg i mye bedre form, men ser eldre ut etter vekttapet. Tror det handler om at huden blir slappere. Det ordner seg nok på sikt.

Så flink du har vært 💪🏻

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Veide 83,4 på fredag. 😊

Her går det nedover, bra jobba, dette skal vi klare 👏🏻👏🏻👏🏻

Skrevet

Jeg vil også! :)

Har vært inn og ut av keto (under 20g karbo) siden 7. jan. Gått ned 5 kg.  
Ligger da på 1000 kcal som er ganske lite. Fordelen er at man ikke er sulten på keto så må minne meg selv på å spise 😃
Men har som sagt jukset noen helger, så kunne ha gått ned langt mer. Så her må det skjerpings til. 

Går som oftest i torsk med bacon, grønnsaker og ertepure, taco uten tortilla og kun en halv pose med krydder, lavkarbo pizza, biff med sopp/løk/fløte saus og min nye favoritt; sellerirotpure eller sellerirot pomfritt! :)

78, 5 kg idag. 

Målet er 65 kg :) 

Anonymkode: 9d221...16a

Skrevet

Hei, kan jeg joine dere? Prøvde å begynne slanking i januar, men har slitt med motivasjonen, så har gått opp og ned +-2 kg til nå. Startet på alvor på nytt nå i går 1 mars. Er 91 kg og ønsker ned til under 70 i allefall. Tror ikke det går så fort, så setter meg et delmål på å komme ned til 80 kg til utgangen av juli. Det er jo sånn ca 2 kg pr mnd og det synes jeg er passe fart. Er kun 158 høy, så er ganske lubben. 

Prøver å holde meg under 1300 kcal pr dag. Om det blir en dag med mer så straffer jeg meg med å må spise mindre neste dag. På det viset kan ukesregnskapet se bra ut. Leste en artikkel forleden om at det ikke er så lurt med mye trening i starten på slankeopplegg, så trener ikke mer enn jeg vanligvis pleier, som er noen gåturer og bittelitt jogging 2-3 ganger i uka. Blir alt fra 4km til 7km. Noen uker orker jeg mindre. Har lavt stoffskifte. 

Lager meg et pseudonym for denne tråden så jeg blir lettere å kjenne igjen (vil ikke bruke nicket) :

Line Josefine 🤭

Anonymkode: 1fcc3...ba7

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hei, kan jeg joine dere? Prøvde å begynne slanking i januar, men har slitt med motivasjonen, så har gått opp og ned +-2 kg til nå. Startet på alvor på nytt nå i går 1 mars. Er 91 kg og ønsker ned til under 70 i allefall. Tror ikke det går så fort, så setter meg et delmål på å komme ned til 80 kg til utgangen av juli. Det er jo sånn ca 2 kg pr mnd og det synes jeg er passe fart. Er kun 158 høy, så er ganske lubben. 

Prøver å holde meg under 1300 kcal pr dag. Om det blir en dag med mer så straffer jeg meg med å må spise mindre neste dag. På det viset kan ukesregnskapet se bra ut. Leste en artikkel forleden om at det ikke er så lurt med mye trening i starten på slankeopplegg, så trener ikke mer enn jeg vanligvis pleier, som er noen gåturer og bittelitt jogging 2-3 ganger i uka. Blir alt fra 4km til 7km. Noen uker orker jeg mindre. Har lavt stoffskifte. 

Lager meg et pseudonym for denne tråden så jeg blir lettere å kjenne igjen (vil ikke bruke nicket) :

Line Josefine 🤭

Anonymkode: 1fcc3...ba7

Klart du kan, lettere når vi er sammen 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2.3.2021 den 15.02):

Jeg vil også! :)

Har vært inn og ut av keto (under 20g karbo) siden 7. jan. Gått ned 5 kg.  
Ligger da på 1000 kcal som er ganske lite. Fordelen er at man ikke er sulten på keto så må minne meg selv på å spise 😃
Men har som sagt jukset noen helger, så kunne ha gått ned langt mer. Så her må det skjerpings til. 

Går som oftest i torsk med bacon, grønnsaker og ertepure, taco uten tortilla og kun en halv pose med krydder, lavkarbo pizza, biff med sopp/løk/fløte saus og min nye favoritt; sellerirotpure eller sellerirot pomfritt! :)

78, 5 kg idag. 

Målet er 65 kg :) 

76,6 i dag. Måtte veie meg to ganger for å være sikker 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2.3.2021 den 14.06):

Veide 83,4 på fredag. 😊

83 i dag. 

Skrevet

Ned en kilo til, 75,4 i dag, totalt 8,6 kilo, ikke så galt på 66 dager 👍🏻. Begynner å vises godt nå 😊

Skrevet
Snillenille1 skrev (På 10.3.2021 den 8.08):

Ned en kilo til, 75,4 i dag, totalt 8,6 kilo, ikke så galt på 66 dager 👍🏻. Begynner å vises godt nå 😊

Bra jobba! Jeg står helt stille denne uka også, andre uka på rad. Må kanskje gjøre litt grep om det fortsatt står stille neste uke også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...