Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #101 Skrevet 14. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ganske tragisk. "Det skjer ikke meg, jeg vil jo ikke drepe barn"... Idioti. Jeg ville tipset politiet om episoden du opplevde og fortelle at det er et problem at de fleste ligger over fartsgrensen der. Vet flere steder hvor politiet da har tatt kontroller. Og ellers går det sikkert an å kontakte Vegvesenet (eller hva de heter nå), og høre om de kan ha en gjennomsnittsmåling der. Ev. tipse lokalavisen også om farten. Fortsetter det slik som nå er det jo bare et tidsspørsmål før det skjer en ulykke. Og så kommer fartsdumpene etterpå, fordi folk ikke vil følge reglene - og så forbanner de idiotene som lager fartsdumper (men ser ikke selv at de selv valgte det ved å ikke følge fartsgrensene). Anonymkode: 7f08c...503 Politiet hadde kontroll der i september. På 1 time (ved skolestart 8-9 om morgenen) «delte de ut» 15 fartsbøter og beslagla 2 førerkort. Anonymkode: c0f01...fe1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #102 Skrevet 14. oktober 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Politiet hadde kontroll der i september. På 1 time (ved skolestart 8-9 om morgenen) «delte de ut» 15 fartsbøter og beslagla 2 førerkort. Anonymkode: c0f01...fe1 Såpass, ja... Helt merkelig at slike skal være foreldre også. Hvis det er omtrent som før fartsmessig så ville jeg varslet politiet og sagt det, for det er jo en del som tenker at det vil ta lang tid før politiet kommer igjen akkurat der. Anonymkode: 7f08c...503
Gjest Skrevet 15. oktober 2020 #103 Skrevet 15. oktober 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ha-ha, dette minnet meg på noe jeg ikke har husket på mange år. Jeg fikk for maaange år tilbake kjeft av ei fordi jeg hadde ligget med typen henne og at jeg hadde vært utro, som hun kalte det. Jeg påpekte da at jeg var singel og derfor ikke kunne være utro, men at jeg heller aldri hadde hverken kysset eller ligget med typen hennes, faktisk aldri vært i fysisk kontakt med ham, at han ikke var min type og at jeg uansett aldri roter med menn som er i forhold. Da begynte hun å kjefte på meg fordi "jeg trodde jeg var så forbanna mye bedre enn andre at hennes type ikke var god nok for meg..." 😂 Anonymkode: 7f08c...503 Oi. Uansett hvor du snur deg har du rumpa bak 😆
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2020 #104 Skrevet 15. oktober 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Såpass, ja... Helt merkelig at slike skal være foreldre også. Hvis det er omtrent som før fartsmessig så ville jeg varslet politiet og sagt det, for det er jo en del som tenker at det vil ta lang tid før politiet kommer igjen akkurat der. Anonymkode: 7f08c...503 Enkelte tenker litt merkelig... 5 personer mistet lappen på et par timer med kontroll rett ved barnehagen her. Reaksjonen til ei som både jobber i barnehagen og har barn der selv da hun hørte det: "Åh stakkars, det må være surt!" Anonymkode: 67547...09d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2020 #105 Skrevet 15. oktober 2020 Haha. Fikk kjeft i morges. Luftet hunden og han satt seg ned for å bæsje. Han er som mannfolk flest, bruker lang tid på å få den ut. Mens han sitter og gjør «forberedende pressing» kommer en dame forbi. Hun beordrer meg å plukke opp. Jeg skal det men bæsjen er ikke ute sier jeg. Så hisser hun seg opp og skriker om bæsj på skoa. Hunden blir så stressa at han avbryter å bæsje. Så jeg spør om hun kan peke ut bæsjen for meg. Hun finner ingen bæsj og tramper avgårde og roper at jeg er idiot. Hunden bæsjet fem minutter senere og jeg plukket opp. 😂 Anonymkode: b67cf...54d
Salvador Skrevet 15. oktober 2020 #106 Skrevet 15. oktober 2020 Fikk kjeft av en fyr fordi jeg ikke hadde vært full på en fest, for det gikk nemlig ikke an å ha det "så gøy" uten å være drita full. Da jeg gikk fra festen og satte meg i bilen for å kjøre hjem, kastet han seg på panseret og skrek at jeg måtte gå ut av bilen, for han "visste" at jeg hadde drukket masse den kvelden.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2020 #107 Skrevet 15. oktober 2020 9 timer siden, Pashla skrev: Oi. Uansett hvor du snur deg har du rumpa bak 😆 Ja, ikke sant 😆 Det minnet meg om en annen episode, nesten like lenge siden. Var selv kjempeforelsket i en fyr, men var blitt kjent gjennom et kurs med en annen som var forlovet og som påstod han var lykkelig forlovet. Aldri noe annet enn platonisk, vennskapelig prat med den andre, han visste jeg var nyforelsket i en annen mann. Vi så hverandre kun på kurset, og noen ganger gikk vi samme vei hjemover, alt på dagtid, men hadde ikke noe kontakt utenom dette. Så ringte han meg en tid senere og var tilsynelatende helt fra seg, for forloveden hadde visstnok fått for seg at han måtte ha vært utro med meg, og uansett hva han sa så trodde hun ham visstnok ikke, og tryglet meg om å møte dem begge to slik at forloveden kanskje kunne tro meg. Ung og naiv som jeg var gjorde jeg det, hadde jo ingenting å skjule. Historien viste seg å være en helt annen. En helt surrealistisk opplevelse hvor han ble sint på meg fordi jeg ikke innrømmet å ha vært utro med ham, for det skyldte jeg ham visstnok. Det var han som hadde påstått til forloveden at han hadde vært utro, for det gjorde ham visstnok mer mann i egne øyne. Forloveden og jeg fant tonen, hun trodde meg, og han ble enda surere og sintere 😂 Han ble visst ufrivillig singel etter det... merkelig nok...;) Anonymkode: 7f08c...503
Twintipp Skrevet 15. oktober 2020 #108 Skrevet 15. oktober 2020 Ikke lenge siden heller, men opplevde at en kollega ble skikkelig sint fordi jeg og vi har et godt forhold til min eks, som jeg har en sønn med. At vi er sammen med han (og hans kjæreste og hennes barn) på høytider f.eks synes vedkommende var skikkelig provoserende og sykt. At vi var gode venner alle sammen, som kan typ komme på middag, hjelpe hverandre om det er noe osv provoserte han veldig!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2020 #109 Skrevet 15. oktober 2020 6 timer siden, Salvador skrev: Fikk kjeft av en fyr fordi jeg ikke hadde vært full på en fest, for det gikk nemlig ikke an å ha det "så gøy" uten å være drita full. Da jeg gikk fra festen og satte meg i bilen for å kjøre hjem, kastet han seg på panseret og skrek at jeg måtte gå ut av bilen, for han "visste" at jeg hadde drukket masse den kvelden. Haha, nå lo jeg høyt her, ser det for meg der han slenger seg på panseret 😂 Anonymkode: 6f846...dd4
Gjest Skrevet 15. oktober 2020 #110 Skrevet 15. oktober 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: En helt surrealistisk opplevelse hvor han ble sint på meg fordi jeg ikke innrømmet å ha vært utro med ham, for det skyldte jeg ham visstnok. Det var han som hadde påstått til forloveden at han hadde vært utro, for det gjorde ham visstnok mer mann i egne øyne. Forloveden og jeg fant tonen, hun trodde meg, og han ble enda surere og sintere 😂 Han ble visst ufrivillig singel etter det... merkelig nok...;) Anonymkode: 7f08c...503 Uffda... dette låter som psykiatri.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #112 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg kom på noe som en kollega utsatte en annen for, og jeg var ufrivillig vitne. Den ene kollegaen hadde vært på utenlandstur, og fortalte om dette i lunsjen. Den andre klikket og mente hun burde sagt i fra på forhånd, for da kunne kollegaen kjøpt røyk for henne. Hun påsto sint at dette var en dårlig kollega. Jeg ble dessverre helt stum av sjokk. Angrer på at jeg ikke sa noe. Anonymkode: 40f6c...12b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #113 Skrevet 16. oktober 2020 På 15.10.2020 den 16.14, Pashla skrev: Uffda... dette låter som psykiatri. Noe var det i hvert fall, men aner ikke hva. Utad virket han tilsynelatende som en kjernekar, trygg og stødig. Men tydeligvis langt fra det. Han begynte å stalke meg også etterpå, bl.a. drev han med telefonterror mot meg i min nye jobb. Heldigvis hadde jeg en fantastisk sjef, så fortalte hele historien til ham, og sjefen tok min telefon en dag fyren ringte og sa "NN (navnet til gærningen), jeg vet det er du som ringer, selv om du ikke sier noe. Hvis du en eneste gang til kontakter *** (meg) på noen som helst måte eller en eneste gang forsøker å kontakte dette firmaet eller si noe om *** eller firmaet, så skal jeg personlig anmelde deg og sørge for at du kommer til å angre alt du gjør. Dette er eneste advarsel du får." Tror han ble så paff pga. at sjefen min (som visste hvem fyren var) sa navnet hans uten innledning. Heldigvis sluttet han å plage meg etter det. Men han har sikkert ikke sluttet å plage andre, slike endrer seg jo sjelden. Den sjefen jeg hadde den gangen var en fantastisk sjef Anonymkode: 7f08c...503
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2020 #114 Skrevet 16. oktober 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg kom på noe som en kollega utsatte en annen for, og jeg var ufrivillig vitne. Den ene kollegaen hadde vært på utenlandstur, og fortalte om dette i lunsjen. Den andre klikket og mente hun burde sagt i fra på forhånd, for da kunne kollegaen kjøpt røyk for henne. Hun påsto sint at dette var en dårlig kollega. Jeg ble dessverre helt stum av sjokk. Angrer på at jeg ikke sa noe. Anonymkode: 40f6c...12b Noen burde virkelig hatt filter alt de tenkte burde gjennom før det kom til munnen og ble uttalt Anonymkode: 7f08c...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå