Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Hadde det ikke vært for at det skjedde meg meg, så hadde jeg ikke trodd at det var mulig. Jeg er veldig fornøyd med håret mitt, det er sterkt, lett stelt og den natulige fargen er nydelig. Derfor farger jeg ikke håret og har ikke gjort det på mange år. Det vokser raskt og jeg har donert hår et par ganger. De få gangene jeg er til frisøren får jeg mye skryt ang. hvor pent det er, og de eneste produktene jeg bruker er en litt dyrere shampoo og balsam. Stusser det selv, så er til frisøren hvert 2./3. år eller noe i den duren. Min kollega begynte å spørre meg ut om hvem som var min faste frisør, hvilken farge jeg bruker, hvordan stripene (som kommer av sola) er så pene osv. Jeg måtte bruke mye penger på håret, siden hun aldri så noe ettervekst etter farging. Sa som sant var, det er ufarget og jeg har ingen fast frisør. Er der så skjeldent at jeg aldri husker hvem som klipte det sist. Hun ble rasende. Påsto at jeg bare ville ha frisøren og fargenavnet for meg selv og at det dårlig gjort ovenfor frisøren å ikke anbefale videre. Ville ikke gi seg først og nå vil hun ikke snakke med meg mer. Går helt fint, jeg jobber ikke direkte med henne. Hun er lærer og jeg er assistent. Flere som har en historie? Anonymkode: 0074e...067
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Gæren kjerring! Anonymkode: 49a19...7fa
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 Ha-ha-ha! Din kollega er jo helt blåst! Der jeg bodde tidligere hadde jeg en frisør som er så dyktig at han kunne vært din frisør (hvis du hadde farget/stripet håret, vel og merke ). Men hadde jeg anbefalt en slik som din kollega til ham, da hadde han nok nektet meg å komme tilbake til ham Jeg har opplevd at folk har blitt sint på meg for merkelige ting. Et familiemedlem har kjeftet høylydt offentlig på meg et par ganger fordi jeg ikke fortjener å ta høyere utdannelse. Begrunnelsen var at det har ikke vedkommendes barn tatt, dermed fortjente ikke jeg det heller. Av vedkommendes flere barn er det bare ett som har tatt videregående (eller i hvert fall tatt to år på vgs, så egentlig ikke fullført en gang), to er kriminelle og et par har bare aldri giddet. Og så var det ei som ble rasende på meg da jeg var nyforelsket (snakket nesten ikke om ham i det hele tatt med denne damen!), men siden hun var ulykkelig i ekteskapet skulle ingen andre være lykkelige heller. Jeg kunne fortsatt en stund, innser at jeg har vært i kontakt med en del merkelige folk opp gjennom årene Har faset dem raskt ut og fokuserer heller på de som er positive og som ønsker andre vel Anonymkode: 7f08c...503
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 Da jeg var 19 år så skjelte kona til sjefen min meg ut foran mange kunder for at jeg var så frekk å ikke fortelle henne at jeg var gravid. At jeg våget å komme på jobb å holde noe slik hemmelig. Var ikke måte på hva galle hun lirte ut av seg og både jeg og flere kunder sto helt paffe. Prøvde å forklare henne at jeg IKKE var gravid, men da ble hun bare rasende og skjelte meg ut for å lyve henne rett opp i ansiktet, for hun VISTE nemlig at jeg var gravid... Sjefen kom bort og støttet sin kone og truet med å gi meg sparken for å lyve og tilbakeholde «viktig» informasjon. Anonymkode: d905e...796
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 Var like før jul for en 3-4 år siden og parkeringsplassen på sentret var veldig full. Jeg hadde lang handleliste, og ville ikke klare å bære alt på en gang og handlet derfor i puljer. Kom til bilen med første ladning og en annen så meg og tydelig hadde lyst på plassen min. Jeg så personen og prøvde å vise tegn på at jeg ikke skulle kjøre ut, men personen ble stående. Når jeg låste bilen og begynte å bevege meg mot inngangen til sentret hoppet personen ut av bilen sin og kjeftet meg huden full siden jeg ikke hadde satt meg inn i bilen og kjørt Anonymkode: ad385...84b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 Snakke med eksen til ei, ingen flørt. Hun hadde allerede rukket å få en ny kjæreste, men som var utro mot henne og dumpet henne. Forståelig faktisk, for hun var ei sånn baksnakkerkjærring som selv skrøt av at hun hadde «stjålet» typen sin fra ei anna, mens hun taklet dårlig selv når han gjorde det samme mot henne. Men litt etter hun ble dumpet hadde eksen hennes før den utro typen hennes kontaktet meg på byen. Jeg var ikke interessert, men fyren gikk etter meg alle steder og dette ble sett av mange. Det var som å trykke på en knapp. Resten av året på dette tettstedet ble et helvete. Hun som hadde vært sammen med han gikk fra å være hyggelig mot meg til å spre hat, rope kommentarer, kaste ting etter meg, jeg ble fysisk angrepet av 3 jenter på en gang på byen litt senere og var altså langt skikkelig for hat på grunn av det der.... Anonymkode: 1e3f9...bfa
oslofrk Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 Det må være søsteren min som fortsatt er sint på meg fordi jeg brøt kontakten med vår far. At han misbrukte meg «var jo ikke for å være slem»!
Himmel og hav Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg fikk så ørene flagra av en mann på telefonen fordi fortauene utenfor hos han ikke var måka. Jeg prøvde flere ganger å bryte gjennom ordstrømmen og forklare at jeg ikke hadde noe med dette å gjøre og at jobben min er noe helt, helt annet enn å kjøre brøytebil. Da skrek han at noen måtte han få kjefte på, og da ble det meg siden jeg jobber i kommunen. Han var ikke interessert i riktig telefonnummer, han ville bare kjefte. Så jeg sa ja, huff og nei og nei til han var ferdig og la på.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #10 Skrevet 9. oktober 2020 16 minutter siden, Himmel og hav skrev: Jeg fikk så ørene flagra av en mann på telefonen fordi fortauene utenfor hos han ikke var måka. Jeg prøvde flere ganger å bryte gjennom ordstrømmen og forklare at jeg ikke hadde noe med dette å gjøre og at jobben min er noe helt, helt annet enn å kjøre brøytebil. Da skrek han at noen måtte han få kjefte på, og da ble det meg siden jeg jobber i kommunen. Han var ikke interessert i riktig telefonnummer, han ville bare kjefte. Så jeg sa ja, huff og nei og nei til han var ferdig og la på. Han var ærlig, om ikke annet Anonymkode: 7f08c...503
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #11 Skrevet 9. oktober 2020 25 minutter siden, oslofrk skrev: Det må være søsteren min som fortsatt er sint på meg fordi jeg brøt kontakten med vår far. At han misbrukte meg «var jo ikke for å være slem»! Du kan ikke se bort fra at dere begge to er blitt utsatt for det samme, men at hun er i benektelse om det. Vet om et søsterpar hvor det var tilfelle. Ene søsteren reagerte omtrent som din, så kom det frem flere år senere at også hun var blitt misbrukt. Og hvis det ikke er tilfelle, vær glad for at du er den mest oppegående av dere to. Anonymkode: 7f08c...503
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 10 minutter siden, Himmel og hav skrev: Jeg fikk så ørene flagra av en mann på telefonen fordi fortauene utenfor hos han ikke var måka. Jeg prøvde flere ganger å bryte gjennom ordstrømmen og forklare at jeg ikke hadde noe med dette å gjøre og at jobben min er noe helt, helt annet enn å kjøre brøytebil. Da skrek han at noen måtte han få kjefte på, og da ble det meg siden jeg jobber i kommunen. Han var ikke interessert i riktig telefonnummer, han ville bare kjefte. Så jeg sa ja, huff og nei og nei til han var ferdig og la på. Hahaha 😆 dagens "noen må jeg kjefte på så da blir det deg!" Jeg jobber i staten og får en del slike telefoner selv 😦 Anonymkode: fff34...d01
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #13 Skrevet 9. oktober 2020 Da moren til søsteren min døde, fortalte jeg søsteren min at hun arvet gjeld dersom moren hadde det. Søsteren min var 20 år på den tiden og eneste arving. Jeg ville bare hjelpe, for de fleste visste at hun hadde MYE gjeld. Da ble hun rasende på meg, og hun har ikke snakket med meg siden. Moren hennes døde i 2009. Anonymkode: c0f01...fe1
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #14 Skrevet 9. oktober 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde det ikke vært for at det skjedde meg meg, så hadde jeg ikke trodd at det var mulig. Jeg er veldig fornøyd med håret mitt, det er sterkt, lett stelt og den natulige fargen er nydelig. Derfor farger jeg ikke håret og har ikke gjort det på mange år. Det vokser raskt og jeg har donert hår et par ganger. De få gangene jeg er til frisøren får jeg mye skryt ang. hvor pent det er, og de eneste produktene jeg bruker er en litt dyrere shampoo og balsam. Stusser det selv, så er til frisøren hvert 2./3. år eller noe i den duren. Min kollega begynte å spørre meg ut om hvem som var min faste frisør, hvilken farge jeg bruker, hvordan stripene (som kommer av sola) er så pene osv. Jeg måtte bruke mye penger på håret, siden hun aldri så noe ettervekst etter farging. Sa som sant var, det er ufarget og jeg har ingen fast frisør. Er der så skjeldent at jeg aldri husker hvem som klipte det sist. Hun ble rasende. Påsto at jeg bare ville ha frisøren og fargenavnet for meg selv og at det dårlig gjort ovenfor frisøren å ikke anbefale videre. Ville ikke gi seg først og nå vil hun ikke snakke med meg mer. Går helt fint, jeg jobber ikke direkte med henne. Hun er lærer og jeg er assistent. Flere som har en historie? Anonymkode: 0074e...067 Herlig! Samme her. Jeg har også en uvanlig hårfarge (kobber/gyllen) med naturlige blonde striper. Null grått, er over 40. En kollega ble skikkelig sur på meg også fordi jeg ikke ville «innrømme» at det var stripet og farget 🙈 Anonymkode: e1433...4c2
sug lut Skrevet 9. oktober 2020 #15 Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, Himmel og hav skrev: Jeg fikk så ørene flagra av en mann på telefonen fordi fortauene utenfor hos han ikke var måka. Jeg prøvde flere ganger å bryte gjennom ordstrømmen og forklare at jeg ikke hadde noe med dette å gjøre og at jobben min er noe helt, helt annet enn å kjøre brøytebil. Da skrek han at noen måtte han få kjefte på, og da ble det meg siden jeg jobber i kommunen. Han var ikke interessert i riktig telefonnummer, han ville bare kjefte. Så jeg sa ja, huff og nei og nei til han var ferdig og la på. Helt nydelig. Og egentlig burde hver kommune ha ansatt en sånn Prügelknabe, det ville lettet trykket for alle andre.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #16 Skrevet 9. oktober 2020 Ble skjelt ut av en lege fordi «jeg» hadde fylt ut er skjema på en pasient i vårt system feil. Dette var umulig å endre så jeg måtte ringe til support. Forsøkte flere ganger å si at dette ikke var jeg som hadde fylt ut, jeg visste ikke en gang hvordan jeg skulle gjøre det. «Bare fiks det» sa han. Jeg og kollega fikk nøstet opp i feilen og det viste seg at der var han selv som hadde gjort feilen. En annen gang hadde den samme legen ansvaret for på avdelingen jeg jobbet. Jeg hadde ført opp ansvarlig sykepleier og lege på vaktlisten som hang oppe. Da ropte han over hele avdelingen at der var ikke slik sykepleieren skrev navnet sitt, han mente jeg hadde skrevet feil (hun uttalte navnet med en stum bokstav). Så han pusset ut bokstaven og gav meg et blikk. Sykepleieren var ny, så på meg med et fortvilet blikk, men turte ikke si noe. Vi hadde nemlig gått på skole sammen i 6 år så jeg visste hvordan navnet hennes skulle staves. Har opplevd mye rart, men hersketeknikken til denne legen var bare beyond. Anonymkode: 4aa92...4bc
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #17 Skrevet 9. oktober 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herlig! Samme her. Jeg har også en uvanlig hårfarge (kobber/gyllen) med naturlige blonde striper. Null grått, er over 40. En kollega ble skikkelig sur på meg også fordi jeg ikke ville «innrømme» at det var stripet og farget 🙈 Anonymkode: e1433...4c2 Jobber vi på samme sted tro, eller finnes virkelig det flere slike? 🙈😂 Anonymkode: 0074e...067
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #18 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg fikk kjeft av sjefen fordi pappa lå for døden og jeg ba noen dekke for meg fordi jeg måtte gå fra jobb. Jeg måtte jo skjønne at han hadde mye å tenke på og skjønne at det ble stress for han da jeg lagde «kaos». Han var gal og eneste virkelige psykopaten jeg har truffet i mitt liv. Anonymkode: 52526...3ef
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #19 Skrevet 9. oktober 2020 Min mor... -Kjøpte meg en grønn jakke som jeg liker godt. Fikk høre at «du som ikke liker grønt. Husker hvilket helvete du lagde i 3.klasse da du nektet å bruke den nye grønne jakken». Jeg er 35år, let it go. - min mor mente at jeg ringte å krevde å få arven min. Det har aldri skjedd og hun snakket ikke til meg på 1 1/2år. Kom ikke igjennom på tlf og hun åpnet ikke døra for meg. Anonymkode: 4fe30...a0c
LME1001 Skrevet 9. oktober 2020 #20 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg fikk kjeft så det holdt for at jeg hadde parkert bilen min kliss oppi ei annen dames bil. Hun skjelte meg ut så til de grader. Jeg sa at jeg kom der først, men hun nektet å høre. Jeg jobber på skolen hun hadde parkert, hun skulle i foreldremøte midt på dagen. Ræva på bilen min var helt oppi hennes. Hun hadde parkert bak meg, en halv dag senere og glemt brekket. Men hun nektet for at det var mulig. Inspektøren på skolen måtte komme å se på. Hun prøvde også å anmelde meg, uten hell.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #21 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg fikk kjeft for å ha blokkert en vei. Folk kom opp i barnehagen og forlangte at jeg kom og flyttet bilen. Kunne ikke forstå at det var min bil de snakket om for jeg hadde jo parkert helt ute i grøften (stod ikke på veien i det hele tatt). Men det var min bil de beskrev så jeg ble med. Viste seg at det var en dame som hadde parkert midt på veien etter at jeg hadde parkert i grøften. Ingen trodde at det var mulig å være så frekk/parkere så teit at de både stilte seg midt i veien og i tillegg ved siden av den parkerte bilen i grøften så de trodde at bilen i grøften var kommet sist. Nå som jeg var nede ved bilen flyttet jeg den - orket ikke styre med å forklare - og bilene som stod der kjørte da ut i grøften og rundt bilen midt i veien. Viste seg at damen som parkerte midt i veien tydeligvis ikke likte å parkere/bruke litt tid på å stille seg i en bås så hun parkerte der tid og ofte i stedet for på en vanlig parkeringsplass. Hun brydde seg ingenting om at hun parkerte inn ca 50 biler hver gang og de som skulle ut (1-3 biler hver gang) pent måtte vente til hun hadde levert i barnehagen med å komme seg ut om de ikke hadde høy bil og kunne kjøre rundt i grøften. Samme dame leverte også syke barn i barnehagen (fått feberen ned med paracet, eller barna fortalte selv at de hadde kastet opp hele natten og kaste opp rett før de kom). Konfrontert med dette kunne hun fortelle at det var klart hun måtte levere for hun hadde jo ikke tid til å være hjemme med syke barn..... Anonymkode: 0bab9...4a2
Superdolly Skrevet 9. oktober 2020 #22 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg var student og skulle hjem på juleferie. Dette er så lenge siden at man kjøpte togbillett på stasjonen og plassbillett var valgfritt. Jeg hadde ikke lyst til å måtte stå på toget i to og en halv time, så jeg kostet på meg plassbillett. Da jeg kom på toget, satt det en eldre dame på min plass. Jeg sa høflig at jeg hadde plassbillett til dette setet, men hun satt der hun satt og ignorerte meg til konduktøren kom. Da hun nok en gang ble bedt om å flytte seg, kjeftet hun skikkelig på oss begge to og så dro hun til meg med håndveska i ansiktet i det hun gikk.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #23 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg jobbet i butikk og det kom inn en kunde som tydelig hadde stått på utsiden og hisset seg opp før hun kom inn til meg. La ut om dårlig kvalitet og at varen hadde gått i stykker bla bla bla, gav seg ikke. Jeg prøvde flere ganger å komme til orde, men hun kjeftet og snakket, høyt og tydelig så folk snudde seg. Da jeg endelig kom til orde fikk jeg sagt at varen var kjøpt i nabobutikken, vi selger ikke slike varer i det hele tatt En annen gang kom en kunde og ville ha en vare som vi hadde hatt for lenge siden, men ikke hadde lenger. Hun ble mer og mer hissig, for hun ville ha en lik som hun hadde kjøpt for et par år siden. Varen hadde gått ut av vårt sortiment, men jeg prøvde å ringe leverandøren mens hun sto der for å se om jeg kunne spesialbestille den til henne. Vel, leverandøren hadde også sluttet med varen, den var ikke å få tak i lenger. Hun ble rasende og kom med en lang tirade om hvor dårlig service dette var og jeg burde aldri jobbet i butikk, jeg "burde bare vært en sånn dame som vasket gulv". Anonymkode: e1ab4...b51
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #24 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg skulle parkere ved et hotell. Det var dårlig skiltet og jeg var usikker på på om jeg kunne stå der jeg fant ledig plass. Gikk ut av bilen (jobbens bil, godt «merket») for å se etter infoskilt eller lignende. Så ikke noe, men fant det likevel best å flytte bilen og heller parkere lenger unna for å være sikker. Da jeg skulle sette meg inn i bilen kom det en gal dame løpende ut av nærmeste bygning. Hun skjelte meg ut fordi jeg måtte skjønne at dette var private parkeringsplasser og fikk det til å høres ut som jeg hadde begått verdens mest alvorlige forbrytelse ved at bilen stod der de tre minuttene. Og at jeg skulle til å flytte den, samt ba om unnskyldning for min håpløse vurderingsevne hjalp lite. Hun ropte stygge ting etter meg mens jeg kjørte avgårde 😅 Anonymkode: e327d...80b
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #25 Skrevet 9. oktober 2020 Pappa blei skikkelig sint på meg når jeg nektet for at jeg brukte maskara. Min søster lo så hun trillet. Hun gjorde ikke saken noe bedre, for hun elsker å få han enda mer hissig. Han er fortsatt helt sikker på at jeg bruker maskara. Finner han en på hytta så må den være min, så han blir like skuffa når mine unger eller min søster sier den er hennes. Det skal vel sies jeg har mørke øyenvipper, men jeg har jo arvet hans mørke trekk så han burde jo ha skjønt og sett dette i hele mitt liv, men neida. Anonymkode: ea27b...c23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå