Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #76 Skrevet 13. oktober 2020 At jeg sa at jeg ikke kunne spise så mye grøt pga melkeallergi, da ble venninna mi så sint og sa at jeg kunne komme meg til helvete ut og ta med drittungen min, Ungen ble lei seg, fordi barnet elsker grøt, så laget det når vi kom hjem i steden Anonymkode: 5191e...cc7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #77 Skrevet 13. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: At jeg sa at jeg ikke kunne spise så mye grøt pga melkeallergi, da ble venninna mi så sint og sa at jeg kunne komme meg til helvete ut og ta med drittungen min, Ungen ble lei seg, fordi barnet elsker grøt, så laget det når vi kom hjem i steden Anonymkode: 5191e...cc7 😱 Er hun fortsatt venninna di?? Anonymkode: 42cb6...d58
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #78 Skrevet 13. oktober 2020 Det jeg husker best er ei eldre dame i blokka jeg og moren min bodde i som sto på verandaen og kjeftet på meg hver gang hun så meg. Jeg var sånn ca mellom 8-13 år mens dette holdt på (dette holdt på i flere år) Moren min slet med alkohol, og hun ropte altid til meg at "du kommer til å bli alkoholiker, akkurat som mora di", "mora di er ei hore, og det kommer du til å bli og"...var mange flere sånne tirader. Men hun sa aldri noe når moren min var med meg, var altid når jeg var alene eller lekte med andre barn. Anonymkode: 2c2d1...86e
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #79 Skrevet 13. oktober 2020 På 9.10.2020 den 15.38, Anonym bruker skrev: Snakke med eksen til ei, ingen flørt. Hun hadde allerede rukket å få en ny kjæreste, men som var utro mot henne og dumpet henne. Forståelig faktisk, for hun var ei sånn baksnakkerkjærring som selv skrøt av at hun hadde «stjålet» typen sin fra ei anna, mens hun taklet dårlig selv når han gjorde det samme mot henne. Men litt etter hun ble dumpet hadde eksen hennes før den utro typen hennes kontaktet meg på byen. Jeg var ikke interessert, men fyren gikk etter meg alle steder og dette ble sett av mange. Det var som å trykke på en knapp. Resten av året på dette tettstedet ble et helvete. Hun som hadde vært sammen med han gikk fra å være hyggelig mot meg til å spre hat, rope kommentarer, kaste ting etter meg, jeg ble fysisk angrepet av 3 jenter på en gang på byen litt senere og var altså langt skikkelig for hat på grunn av det der.... Anonymkode: 1e3f9...bfa Vært borte i noe lignende. Altså, helt forskjellig konstellasjon, men apropos sprø sjalu damer liksom.. Ble sammen med en fyr der søsteren ikke tålte at han fikk kjæreste. Han var litt sånn innbarka ungkar som stilte opp mye for henne, så tipper det har noe med frykt for å miste det å gjøre. Uansett, hun gikk også fra å elske til å hate meg over natten. Gikk skikkelig etter meg for å ta meg på forskjellige måter som jeg ikke vil skrive detaljert om. Creepy opplevelse, creepy dame. Noen folk skulle hatt fareskilt i panna 😬 Anonymkode: b582b...56e
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #80 Skrevet 13. oktober 2020 På 11.10.2020 den 19.51, Anonym bruker skrev: Du kunne jo fortalt henne at hun faktisk hadde det valget å si fra seg all arv. Det betyr riktignok at man heller ikke kan ta med seg pyntegjenstander, smykker eller andre personlige gjenstander, men samtidig slipper man å arve en enorm gjeld også. Anonymkode: 81731...32d Jeg fortalte selvsagt det og også, men hun trodde hun skulle bli rik. Hun valgte visstnok å gjør som jeg sa. Ta arven etter bo av liten verdi. Anonymkode: c0f01...fe1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #81 Skrevet 14. oktober 2020 Tja. Kanskje da en venninne ble sint fordi jeg hadde beine og hvite tenner selv om jeg ikke hadde bleket dem eller hatt regulering. Vi er ikke venner i dag, men det hadde nok gledet henne å vite at jeg fikk visdomstenner sent og de førte til at fortennene i underkjeven ble skjeve;) Anonymkode: 87203...2e5
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #82 Skrevet 14. oktober 2020 12 hours ago, Anonym bruker said: 😱 Er hun fortsatt venninna di?? Anonymkode: 42cb6...d58 Nei det er vi ikke Anonymkode: 5191e...cc7
Admin Skrevet 14. oktober 2020 #83 Skrevet 14. oktober 2020 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Admin
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #84 Skrevet 14. oktober 2020 Så snille dere er som ødelegger hele tråden min da. Tipper det ikke kommer flere historier nå, takker være dere 🤨 Men kan komme med en til jeg. Ei som ble kjempe sint på meg, da vi var ca 18/19 år. Jeg syntes ikke kjæresten hennes var pen, hver sin smak. Anonymkode: 0074e...067
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #85 Skrevet 14. oktober 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så snille dere er som ødelegger hele tråden min da. Tipper det ikke kommer flere historier nå, takker være dere 🤨 Men kan komme med en til jeg. Ei som ble kjempe sint på meg, da vi var ca 18/19 år. Jeg syntes ikke kjæresten hennes var pen, hver sin smak. Anonymkode: 0074e...067 Litt spesielt av deg å si det da. Anonymkode: 87203...2e5
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #86 Skrevet 14. oktober 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Man er temmelig nedsnødd om man tror at alle husker alt, alltid. Og uansett at man må ta alle referanser uansett hva det er. Jeg skjønte ikke at det var snakk om disse søstrene med en gang, da det lenger ned ble referert til det, demret det. Det betyr faen ikke at jeg og er nedsnødd. Tror du at alt fester seg hos alle alltid? Anonymkode: a69ea...b21 Nei, den illusjonen har jeg ALDRI hatt 🤣 Anonymkode: 49a19...7fa
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #87 Skrevet 14. oktober 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Litt spesielt av deg å si det da. Anonymkode: 87203...2e5 Hvilken av delene? Det med tråden eller det med kjæresten? Ang. tråden, så jada var sikkert veldig spesielt, men også veldig spesielt å kuppe en tråd på den måten. Det med kjæresten. Kunne skrevet mer, hun var slik at hun maste om det. Ikke jeg som sa det til henne rett ut, men hun forlangte at jeg skulle svare. Hadde jeg sakt at han var pen så hadde det også vært galt. Da var jeg i så fall ute etter å ta han fra henne. Anonymkode: 0074e...067
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #88 Skrevet 14. oktober 2020 Mulig han karen jeg traff på i dag. Er i alle fall noe av det rareste. Jeg holdt fartsgrensen i en laaaang 40-sone. Så kjørte jeg inn på butikken. Så at bilen bak meg lå veldig nærme, men fartsgrensen var jo 40. Han svingte inn bak meg, parkerte ved siden av meg og kjeftet på meg fordi jeg lå i 40 på en vei man fint kunne ligge i 60+ på. Da jeg sa at det ikke er lov å brute fartsgrensene, så sier han «det er jo aldri politi her likevel» (bor på en «glemt» plass). Jeg va han gå inn å handle seg noe mat og roe seg ned. Men nei, han skulle ikke i butikken han. Han skulle bare si fra til meg at fordi det ikke er politi her ute, så er det lov å kjøre i 60 eller mer i 40-sonen. I følge han så klart. Anonymkode: c0f01...fe1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #89 Skrevet 14. oktober 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mulig han karen jeg traff på i dag. Er i alle fall noe av det rareste. Jeg holdt fartsgrensen i en laaaang 40-sone. Så kjørte jeg inn på butikken. Så at bilen bak meg lå veldig nærme, men fartsgrensen var jo 40. Han svingte inn bak meg, parkerte ved siden av meg og kjeftet på meg fordi jeg lå i 40 på en vei man fint kunne ligge i 60+ på. Da jeg sa at det ikke er lov å brute fartsgrensene, så sier han «det er jo aldri politi her likevel» (bor på en «glemt» plass). Jeg va han gå inn å handle seg noe mat og roe seg ned. Men nei, han skulle ikke i butikken han. Han skulle bare si fra til meg at fordi det ikke er politi her ute, så er det lov å kjøre i 60 eller mer i 40-sonen. I følge han så klart. Anonymkode: c0f01...fe1 Når jeg opplever slike merkelige ting, da lurer jeg alltid på hva som er det egentlige problemet til slike folk - for noe er det Anonymkode: 7f08c...503
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #90 Skrevet 14. oktober 2020 Jeg fikk kjeft en gang for at jeg ikke var gravid. Min daværende samboer hadde ei søster som var litt spesiell. Hun ringte meg en kveld og spurte meg rett ut om jeg var gravid. Det var jeg ikke, og det var ikke på tegnebrettet en gang, så jeg lo og sa absolutt ikke. Da ble hun rasende og skjelte meg ut, for hun hadde nemlig sett at jeg hadde fått mage (jeg hadde vel lagt på meg en kilo eller to) og nå hadde hun fortalt alle hun kjente at hun skulle bli tante, og det var kjempeflaut for henne at jeg ikke var gravid allikevel. Anonymkode: 82ddb...141
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #91 Skrevet 14. oktober 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk kjeft en gang for at jeg ikke var gravid. Min daværende samboer hadde ei søster som var litt spesiell. Hun ringte meg en kveld og spurte meg rett ut om jeg var gravid. Det var jeg ikke, og det var ikke på tegnebrettet en gang, så jeg lo og sa absolutt ikke. Da ble hun rasende og skjelte meg ut, for hun hadde nemlig sett at jeg hadde fått mage (jeg hadde vel lagt på meg en kilo eller to) og nå hadde hun fortalt alle hun kjente at hun skulle bli tante, og det var kjempeflaut for henne at jeg ikke var gravid allikevel. Anonymkode: 82ddb...141 🤣 Herregud!!! Må da ha vært noe som feilte henne?? Anonymkode: 42cb6...d58
LillePunk Skrevet 14. oktober 2020 #92 Skrevet 14. oktober 2020 Fikk kjeft for å ikke ha gitt noe mat til den demente pasienten jeg var fastvakt på (av pasienten selv). Og her hadde vi nettopp sittet og kost oss med softis på café..... 😒
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #93 Skrevet 14. oktober 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan være at jeg dreper noen. Hvis politiet ikke ser det, så er det ikke ulovlig...? Anonymkode: c0f01...fe1 Det er jo riktig spørsmål å stille vedkommende om du skulle være så uheldig å møte ham igjen - og spørre om han stiller seg som frivillig prøvekanin (nei, ikke gjør det, slik kan være ustabile og ikke trygge!) Anonymkode: 7f08c...503
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #94 Skrevet 14. oktober 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk kjeft en gang for at jeg ikke var gravid. Min daværende samboer hadde ei søster som var litt spesiell. Hun ringte meg en kveld og spurte meg rett ut om jeg var gravid. Det var jeg ikke, og det var ikke på tegnebrettet en gang, så jeg lo og sa absolutt ikke. Da ble hun rasende og skjelte meg ut, for hun hadde nemlig sett at jeg hadde fått mage (jeg hadde vel lagt på meg en kilo eller to) og nå hadde hun fortalt alle hun kjente at hun skulle bli tante, og det var kjempeflaut for henne at jeg ikke var gravid allikevel. Anonymkode: 82ddb...141 Ha-ha, dette minnet meg på noe jeg ikke har husket på mange år. Jeg fikk for maaange år tilbake kjeft av ei fordi jeg hadde ligget med typen henne og at jeg hadde vært utro, som hun kalte det. Jeg påpekte da at jeg var singel og derfor ikke kunne være utro, men at jeg heller aldri hadde hverken kysset eller ligget med typen hennes, faktisk aldri vært i fysisk kontakt med ham, at han ikke var min type og at jeg uansett aldri roter med menn som er i forhold. Da begynte hun å kjefte på meg fordi "jeg trodde jeg var så forbanna mye bedre enn andre at hennes type ikke var god nok for meg..." 😂 Anonymkode: 7f08c...503
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #95 Skrevet 14. oktober 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo riktig spørsmål å stille vedkommende om du skulle være så uheldig å møte ham igjen - og spørre om han stiller seg som frivillig prøvekanin (nei, ikke gjør det, slik kan være ustabile og ikke trygge!) Anonymkode: 7f08c...503 Nei, det er nok ikke det rette. Jeg vurderte å si det jeg skrev, men da hadde jeg sikkert blitt anmeldt for trusler. Skulle fått navnet hans og anmeldt for oppfordring til å bryte loven😜 Anonymkode: c0f01...fe1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #96 Skrevet 14. oktober 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er nok ikke det rette. Jeg vurderte å si det jeg skrev, men da hadde jeg sikkert blitt anmeldt for trusler. Skulle fått navnet hans og anmeldt for oppfordring til å bryte loven😜 Anonymkode: c0f01...fe1 Helt sikkert - politiet er jo greit å ha for slike bare når de vil det selv Anonymkode: 7f08c...503
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #97 Skrevet 14. oktober 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt sikkert - politiet er jo greit å ha for slike bare når de vil det selv Anonymkode: 7f08c...503 Antakelig. Skjønner ikke hent hvorfor han ville bruke enda mer tid på å stoppe på butikken og kjefte på meg😆 Anonymkode: c0f01...fe1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #98 Skrevet 14. oktober 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Antakelig. Skjønner ikke hent hvorfor han ville bruke enda mer tid på å stoppe på butikken og kjefte på meg😆 Anonymkode: c0f01...fe1 Slike kjører sjelden for fort fordi de har dårlig tid, de gjør det bare fordi de vil trasse 🤪 Anonymkode: 7f08c...503
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #99 Skrevet 14. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Slike kjører sjelden for fort fordi de har dårlig tid, de gjør det bare fordi de vil trasse 🤪 Anonymkode: 7f08c...503 Den 40-sonen er jo der fordi det er skolebarn som går der, og det er en vei veldig mange krysser hele dagen. De fleste ligger over fartsgrensen der dessverre Anonymkode: c0f01...fe1
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #100 Skrevet 14. oktober 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den 40-sonen er jo der fordi det er skolebarn som går der, og det er en vei veldig mange krysser hele dagen. De fleste ligger over fartsgrensen der dessverre Anonymkode: c0f01...fe1 Det er ganske tragisk. "Det skjer ikke meg, jeg vil jo ikke drepe barn"... Idioti. Jeg ville tipset politiet om episoden du opplevde og fortelle at det er et problem at de fleste ligger over fartsgrensen der. Vet flere steder hvor politiet da har tatt kontroller. Og ellers går det sikkert an å kontakte Vegvesenet (eller hva de heter nå), og høre om de kan ha en gjennomsnittsmåling der. Ev. tipse lokalavisen også om farten. Fortsetter det slik som nå er det jo bare et tidsspørsmål før det skjer en ulykke. Og så kommer fartsdumpene etterpå, fordi folk ikke vil følge reglene - og så forbanner de idiotene som lager fartsdumper (men ser ikke selv at de selv valgte det ved å ikke følge fartsgrensene). Anonymkode: 7f08c...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå