Polly-Esther Skrevet 11. oktober 2020 #51 Skrevet 11. oktober 2020 3 minutter siden, Pashla skrev: Nysgjerrig på hvordan det ser ut når man løfter pizzaen respektløst? Jeg også 😅 Har aldri forstått hva jeg gjorde feil.
Gjest Skrevet 11. oktober 2020 #52 Skrevet 11. oktober 2020 2 minutter siden, Polly-Esther skrev: Jeg også 😅 Har aldri forstått hva jeg gjorde feil. Viste ham fingeren mens du forsynte deg!!?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #53 Skrevet 11. oktober 2020 Da jeg var i 20 årene ble en venninne av en venninne sint på meg på grunn av navnet mitt. Jeg heter noe veldig sjeldent og er oppkalt etter min oldemor. Denne damen hadde tenkt til å kalle sitt barn det (når hun skulle få barn i fremtiden), og det var urettferdig at jeg ødela det unike ved navnet til hennes fremtidige datter. Da hun fikk vite at jeg også har et vanlig mellomnavn tiltalte hun meg med dette navnet hver gang vi møttes og forsøkte å overtale meg og alle andre til å bruke det istedenfor. hun ble skikkelig sint fordi jeg brukte mitt fornavn og ikke ville «bytte» til mellomnavnet mitt. Anonymkode: 9e055...d42
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #54 Skrevet 11. oktober 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da jeg var i 20 årene ble en venninne av en venninne sint på meg på grunn av navnet mitt. Jeg heter noe veldig sjeldent og er oppkalt etter min oldemor. Denne damen hadde tenkt til å kalle sitt barn det (når hun skulle få barn i fremtiden), og det var urettferdig at jeg ødela det unike ved navnet til hennes fremtidige datter. Da hun fikk vite at jeg også har et vanlig mellomnavn tiltalte hun meg med dette navnet hver gang vi møttes og forsøkte å overtale meg og alle andre til å bruke det istedenfor. hun ble skikkelig sint fordi jeg brukte mitt fornavn og ikke ville «bytte» til mellomnavnet mitt. Anonymkode: 9e055...d42 Herregud, det kan ikke være sant 🤣 Nå lo jeg så tårene sprutet her. Anonymkode: 6f846...dd4
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #55 Skrevet 11. oktober 2020 På 9.10.2020 den 16.35, Anonym bruker skrev: Da moren til søsteren min døde, fortalte jeg søsteren min at hun arvet gjeld dersom moren hadde det. Søsteren min var 20 år på den tiden og eneste arving. Jeg ville bare hjelpe, for de fleste visste at hun hadde MYE gjeld. Da ble hun rasende på meg, og hun har ikke snakket med meg siden. Moren hennes døde i 2009. Anonymkode: c0f01...fe1 Du kunne jo fortalt henne at hun faktisk hadde det valget å si fra seg all arv. Det betyr riktignok at man heller ikke kan ta med seg pyntegjenstander, smykker eller andre personlige gjenstander, men samtidig slipper man å arve en enorm gjeld også. Anonymkode: 81731...32d
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #56 Skrevet 11. oktober 2020 Kom på til her, ei venninne av meg ble rasende på meg da jeg ble gravid mes nr 2. Altså, det var jo fint og flott det, men hva med henne, hvor så jeg henne oppi alt dette. Hun hadde ikke barn og her kom jeg og produserte den ene etter den andre. Vi er ikke venner lenger. HI Anonymkode: 0074e...067
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #57 Skrevet 11. oktober 2020 På 9.10.2020 den 17.53, sug lut skrev: Helt nydelig. Og egentlig burde hver kommune ha ansatt en sånn Prügelknabe, det ville lettet trykket for alle andre. Helsesekretærer er visst sånne Prügelknaber mener folk. Det er min erfaring i alle fall. Jeg har altså fått kjeft for så mye rart på jobb som vi ikke har noe som helst med å gjøre. Har ikke lyst å komme med eksempler dog, for det meste er på grensen til psykiatri, noe godt innafor, så det føles feil rett og slett. Anonymkode: 81731...32d
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #58 Skrevet 11. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du kunne jo fortalt henne at hun faktisk hadde det valget å si fra seg all arv. Det betyr riktignok at man heller ikke kan ta med seg pyntegjenstander, smykker eller andre personlige gjenstander, men samtidig slipper man å arve en enorm gjeld også. Anonymkode: 81731...32d Så rart det der, da pappa døde i 2007 fikk vi beskjed om at vi var kun pliktig å betale for begravelsen og gravsteinen. All annen gjeld kunne vi velge om vi ville betale og det uten å tape noe. Nå var det riktignok ikke hus og huslån i dette tilfellet, mulig er noe annet, men det var kredittkort osv. Vi slapp å arve det, men vi mistet heller ikke hans personlige eiendeler. Anonymkode: 0074e...067
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #59 Skrevet 11. oktober 2020 Er mest mannen som kjefter på meg; for filleting og bagateller! Plastavfall som ikke er vasket godt nok, at jeg har glemt et pålegg på benken, eller ikke tørket av bordet godt nok osv. Det er sjeldent noen utenfor huset blir sint på meg. Anonymkode: 6ce9e...aa3
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #60 Skrevet 11. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du kunne jo fortalt henne at hun faktisk hadde det valget å si fra seg all arv. Det betyr riktignok at man heller ikke kan ta med seg pyntegjenstander, smykker eller andre personlige gjenstander, men samtidig slipper man å arve en enorm gjeld også. Anonymkode: 81731...32d Personlige gjenstander kan man arve, men ikke ting av vesentlig verdi. Anonymkode: 49a19...7fa
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #61 Skrevet 11. oktober 2020 Ble en gang anklaget for å ha smelt av en bombe i hagen til bygdas sinnatagg. Jeg var på vei hjem fra jobb, men siden jeg var høygravid måtte jeg sitte litt på en benk i parken for å hente meg inn litt. Da kom altså denne sinnataggen løpende mot meg og hyttet med hånden og skjelte meg ut. Han skulle politianmelde meg og alt, og jeg måtte være der til politiet kom. Da reiste jeg meg, sånn at han så den store magen, da var alt greit. Han sa bare sint at jeg ikke måtte gå rundt i området der akkurat når noen hadde vært ufin mot han! Da jeg gikk vaggende på vei hjem hørte jeg han bannet og skrek ut i luften. Han flyttet faktisk kort tid etter. Anonymkode: 9e013...f4e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #62 Skrevet 11. oktober 2020 Da jeg var 13 år ble jeg slått med en knyttneve i hode av en voksen mann, fordi jeg hadde kræsjet med barnet hans da vi kjørte radiostyrte biler på et tivoli. Jeg fikk også en lang tirade med kjeft, som jeg ikke forsod noe av. Anonymkode: a3fbd...80e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #63 Skrevet 11. oktober 2020 Moren min ble sur og småkjeftet på datteren min fordi hun ikke likte sjokoladepudding til dessert. Dette er bare toppen av kransekaka, men kanskje dråpen som fikk det til å renne over.. Anonymkode: c69df...5fe
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #64 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg jobbet i en butikk og måtte ha noe i en annen butikk. Tilfeldigvis var arbeidsskjortene til disse to butikkene ganske like og mens jeg stod å lette etter det jeg skulle ha kom en dame bort og spurte meg om hjelp. Jeg sa jeg ikke jobbet der så kunne dessverre ikke hjelpe henne. Da ble hun kjempe sur, hevet stemmen og sa "bekvem! Da driter jeg i det!" Før hun snudde seg og gikk mens jeg stod igjen som et spørsmålstegn 😂 Anonymkode: 2ce45...7f3
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #65 Skrevet 11. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg jobbet i en butikk og måtte ha noe i en annen butikk. Tilfeldigvis var arbeidsskjortene til disse to butikkene ganske like og mens jeg stod å lette etter det jeg skulle ha kom en dame bort og spurte meg om hjelp. Jeg sa jeg ikke jobbet der så kunne dessverre ikke hjelpe henne. Da ble hun kjempe sur, hevet stemmen og sa "bekvem! Da driter jeg i det!" Før hun snudde seg og gikk mens jeg stod igjen som et spørsmålstegn 😂 Anonymkode: 2ce45...7f3 Bekvem = neivel Anonymkode: 2ce45...7f3
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #66 Skrevet 12. oktober 2020 På 10.10.2020 den 11.45, Anonym bruker skrev: Hun skjønte det helt silkert, men valgte å la datteren føle konsekvensen av løgnen. Anonymkode: 1de99...fb8 Hun skjønte det faktisk ikke, det var beltet som kostet mye penger hun hisset seg opp over. Anonymkode: 5e79f...189
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #67 Skrevet 12. oktober 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Så rart det der, da pappa døde i 2007 fikk vi beskjed om at vi var kun pliktig å betale for begravelsen og gravsteinen. All annen gjeld kunne vi velge om vi ville betale og det uten å tape noe. Nå var det riktignok ikke hus og huslån i dette tilfellet, mulig er noe annet, men det var kredittkort osv. Vi slapp å arve det, men vi mistet heller ikke hans personlige eiendeler. Anonymkode: 0074e...067 Det heter skifte av bo med begrenset verdi. Anonymkode: 5e79f...189
nerdybirdy Skrevet 12. oktober 2020 #68 Skrevet 12. oktober 2020 jobbet på klesbutikk, og fikk kjeft av kunde fordi vi ikke hadde mørkeblå Chinobukse...fikk beskjed om at dette var utrolig dårlig service (jobbet i en kjede - hadde leid henne rundt i lokalet i over 20 minutter og vist ALT av relevans) og at her skulle hun aldri handle igjen... Fikk masse kjeft av en mann som blokkerte inngangen til en bensinstasjon med bilen sin slik at jeg ikke kom meg inn med barnevogn. Det var fysisk umulig å komme forbi fordi mannen hadde som primærmål å ikke gå et skritt ekstra, og hadde dermed satt bilen slik inngangsdørene ikke engang ville lukke seg. Da jeg signaliserte med hånden (vinking) at "heihei - kommer ikke forbi her" fikk jeg en skyllebøtte om at jeg måtte for #&$R(&#%$ lære meg å trille en barnevogn. Prøvde meg forsiktig med et "kanskje du kan parkere på anviste plasser, slik at det er mulige å komme inn?" men det var å terge tigern for å si det sånn. Da var det banning og steiking og til og med hytting med knyttneven om hvor idiot jeg var.....Fyren var på min alder...tidlig 30-år
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #69 Skrevet 12. oktober 2020 Eksen truet lenge med å nekte å kjøre meg til sykehuset når fødselen startet fordi jeg ved to anledninger ikke gadd å stoppe i butikken på veg hjem fra jobb og kjøpe noe til ham. Greia var at jeg rett og slett glemte hele dritten, høygravid, i full jobb og med en toåring - helt utslitt. Anonymkode: 6c32f...26b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #70 Skrevet 12. oktober 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Er mest mannen som kjefter på meg; for filleting og bagateller! Plastavfall som ikke er vasket godt nok, at jeg har glemt et pålegg på benken, eller ikke tørket av bordet godt nok osv. Det er sjeldent noen utenfor huset blir sint på meg. Anonymkode: 6ce9e...aa3 Da er han ikke mannen du skal leve med Anonymkode: 2d60f...4fe
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #71 Skrevet 12. oktober 2020 Som mamma har jeg blitt kjeftet huden full for å ha delt opp (eller latt være å dele opp) brødskiven, for å prøve å hjelpe med påkledning og for å glemme smør under leverposteien. To-åringer er tøffe klienter. Anonymkode: c4863...b11
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #72 Skrevet 12. oktober 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Det heter skifte av bo med begrenset verdi. Anonymkode: 5e79f...189 Jepp, en § 80-skifteattest. Anonymkode: 6c32f...26b
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #73 Skrevet 12. oktober 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Som mamma har jeg blitt kjeftet huden full for å ha delt opp (eller latt være å dele opp) brødskiven, for å prøve å hjelpe med påkledning og for å glemme smør under leverposteien. To-åringer er tøffe klienter. Anonymkode: c4863...b11 Haha, eg får kjeft av treåringar for å ha ghett dei skive med leverpostei og majones, delt i fire, akkurat som bestillt😆 Anonymkode: 9da74...c79
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #74 Skrevet 12. oktober 2020 At jeg har fått barn med en snill mann. For det har ikke søstra mi og det gir hun meg tyn for så fort hun er i dårlig humør. Anonymkode: 36500...565
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #75 Skrevet 13. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: At jeg har fått barn med en snill mann. For det har ikke søstra mi og det gir hun meg tyn for så fort hun er i dårlig humør. Anonymkode: 36500...565 Bitterhet har ikke noe vakkert ansikt, men mange lykkes i å skjule det... Anonymkode: 49a19...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå