Gjest Skrevet 9. oktober 2020 #26 Skrevet 9. oktober 2020 Helt ærlig - det ALLER rareste var en sint dibber som skummet av raseri over at hennes mening om meg ikke gjorde meg trist og såret. Hun fikk visst ikke igjen for bryderiet med å skjelle meg ut. I det virkelige liv er det rareste som har skjedd at broren min var sur i en måned etter at jeg tok imot besøk av fetteren vår med familie. De tok visst opp noe plass som han selv ville ha.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #27 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg jobber i apotek, har mange års erfaring og er vant til litt av hvert fra div klientell, men en av de verste var en som klikket fullstendig i vinkel fordi jeg visstnok klistret apoteketiketten på feil side av medisinesken, for deretter å kreve betaling... fikk den skyllebøtta med at jeg var så udugelig, helt håpløs, kunne ingenting og skulle aldri ha fått jobb osv osv. Hadde med meg en stakkars student den dagen, og hun stod skrekkslagen bak en hylle og var helt i sjokk! Anonymkode: 54ecd...4e4
Elizabeth Skrevet 9. oktober 2020 #28 Skrevet 9. oktober 2020 Har fått kjeft fordi jeg har store pupper...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #29 Skrevet 9. oktober 2020 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber i apotek, har mange års erfaring og er vant til litt av hvert fra div klientell, men en av de verste var en som klikket fullstendig i vinkel fordi jeg visstnok klistret apoteketiketten på feil side av medisinesken, for deretter å kreve betaling... fikk den skyllebøtta med at jeg var så udugelig, helt håpløs, kunne ingenting og skulle aldri ha fått jobb osv osv. Hadde med meg en stakkars student den dagen, og hun stod skrekkslagen bak en hylle og var helt i sjokk! Anonymkode: 54ecd...4e4 Han fikk visst de medisinene en dag for seint 🤪 Anonymkode: 49a19...7fa
*Miss Marple* Skrevet 9. oktober 2020 #30 Skrevet 9. oktober 2020 51 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Har fått kjeft fordi jeg har store pupper... Ja, det syns jeg jo egentlig bare du kan slutte med, sånn umiddelbart.
Jordbærblomst Skrevet 9. oktober 2020 #31 Skrevet 9. oktober 2020 Fikk kjeft av en gammel dame fordi jeg stjal eplene hennes. Det var januar, hun sto å ropte over hagegjerdet og jeg var på andre siden av veien.
Elizabeth Skrevet 9. oktober 2020 #32 Skrevet 9. oktober 2020 39 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Ja, det syns jeg jo egentlig bare du kan slutte med, sånn umiddelbart. Ja, ikke sant😅 God helg Miss Marple😘
Gjest Skrevet 9. oktober 2020 #33 Skrevet 9. oktober 2020 28 minutter siden, Jordbærblomst skrev: Fikk kjeft av en gammel dame fordi jeg stjal eplene hennes. Det var januar, hun sto å ropte over hagegjerdet og jeg var på andre siden av veien. Uffda! Demens?
*Miss Marple* Skrevet 9. oktober 2020 #34 Skrevet 9. oktober 2020 19 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Ja, ikke sant😅 God helg Miss Marple😘 God helg😍
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #35 Skrevet 9. oktober 2020 Husker moren min ble sint en gang jeg hadde lånt beltet hennes og glemt det «etter å ha vært på do» på nachspiel. Hun insisterte pp at jeg skulle dra tilbake å hente det dagen derpå. Akkurat det var helt uaktuelt... 😅. Anonymkode: 5e79f...189
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #36 Skrevet 9. oktober 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Husker moren min ble sint en gang jeg hadde lånt beltet hennes og glemt det «etter å ha vært på do» på nachspiel. Hun insisterte pp at jeg skulle dra tilbake å hente det dagen derpå. Akkurat det var helt uaktuelt... 😅. Anonymkode: 5e79f...189 Hva var rart med å bli sur for det? Du var jo en tulling. Anonymkode: 36626...833
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #37 Skrevet 9. oktober 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva var rart med å bli sur for det? Du var jo en tulling. Anonymkode: 36626...833 Det rare var vel at moren ikke forstod at hun ikke hadde tatt av seg beltet for å gå på do... Anonymkode: 7f08c...503
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #38 Skrevet 10. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det rare var vel at moren ikke forstod at hun ikke hadde tatt av seg beltet for å gå på do... Anonymkode: 7f08c...503 Godt noen tar poenget. Anonymkode: 5e79f...189
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #39 Skrevet 10. oktober 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Det rare var vel at moren ikke forstod at hun ikke hadde tatt av seg beltet for å gå på do... Anonymkode: 7f08c...503 Det var vel akkurat det moren forstod tipper jeg😄 Anonymkode: ea87b...dc6
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #40 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg fikk kjeft av en illsint dame som den gang bodde tre hus unna meg. Jeg hadde lagt meg og sov , klokka var over to på natta. Da banket det voldsomt på døra, flere ganger. Jeg orket ikke, og ønsket ikke å stå opp , var helt i svima . Neste dag kom damen fra tre hus bortenfor mitt, og kjeftet meg huden full fordi jeg ikke hadde åpnet for henne natta før. Hun hadde besøk av kjæresten og han var skikkelig sulten , så hun hadde gått til meg for å låne brød og pålegg, og så åpnet ikke jeg døra. Hun var sikker på at jeg var våken, og lå der inne uten å hjelpe henne som hun sa. Og kjæresten hadde måttet være sulten i TO timer før hun fikk kjøpt brød på en bensinstasjon. Og jeg var verdens mest sjofle nabo og venn. Så smelte hun døra rett i ansiktet mitt og gikk. Dette er åtte år siden, jeg har flyttet, men hun er fortsatt krenket og sur, og hilser ikke på meg når vi tilfeldig møter på hverandre .Og helt ærlig så får jeg etterhvert mest lyst til å stoppe henne på gata og kjefte skikkelig for oppførselen hennes. Anonymkode: ccf41...753
Jordbærblomst Skrevet 10. oktober 2020 #41 Skrevet 10. oktober 2020 10 timer siden, Pashla skrev: Uffda! Demens? Nei, bare vondt i sjelen😅
jooooooda Skrevet 10. oktober 2020 #42 Skrevet 10. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg fikk kjeft av en illsint dame som den gang bodde tre hus unna meg. Jeg hadde lagt meg og sov , klokka var over to på natta. Da banket det voldsomt på døra, flere ganger. Jeg orket ikke, og ønsket ikke å stå opp , var helt i svima . Neste dag kom damen fra tre hus bortenfor mitt, og kjeftet meg huden full fordi jeg ikke hadde åpnet for henne natta før. Hun hadde besøk av kjæresten og han var skikkelig sulten , så hun hadde gått til meg for å låne brød og pålegg, og så åpnet ikke jeg døra. Hun var sikker på at jeg var våken, og lå der inne uten å hjelpe henne som hun sa. Og kjæresten hadde måttet være sulten i TO timer før hun fikk kjøpt brød på en bensinstasjon. Og jeg var verdens mest sjofle nabo og venn. Så smelte hun døra rett i ansiktet mitt og gikk. Dette er åtte år siden, jeg har flyttet, men hun er fortsatt krenket og sur, og hilser ikke på meg når vi tilfeldig møter på hverandre .Og helt ærlig så får jeg etterhvert mest lyst til å stoppe henne på gata og kjefte skikkelig for oppførselen hennes. Anonymkode: ccf41...753 Kan du ikke heller dundre på døra hennes klokka to om natta å be om å få låne sukker eller noe?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #43 Skrevet 10. oktober 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det rare var vel at moren ikke forstod at hun ikke hadde tatt av seg beltet for å gå på do... Anonymkode: 7f08c...503 Hun skjønte det helt silkert, men valgte å la datteren føle konsekvensen av løgnen. Anonymkode: 1de99...fb8
jooooooda Skrevet 10. oktober 2020 #44 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg ble skjelt ut av en sjef en gang, for mange år siden, fordi jeg ikke dukket opp på en morgenvakt. Jeg var satt opp på en kveldsvakt, men så var det en som hadde ringt seg syk, så hun hadde mer behov for meg om morgenen. Da jeg påpekte at hun jo måtte ha gitt meg beskjed om det, så ble hun enda mer sint, for det burte jo jeg h skjønt selv.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #45 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg fikk skikkelig kjeft i matbutikken en lørdag. Det var litt kø og damen bak meg i køen var illsint fordi jeg vagte å gjøre ukeshandel på en dag som passet mange andre også å handle. Anonymkode: 1de99...fb8
frk Reddik Skrevet 10. oktober 2020 #46 Skrevet 10. oktober 2020 Daværende kjæreste klikket i vinkel for at jeg hadde fått ny jobb. Jeg hadde rett og slett å være fornøyd med den jobben jeg hadde, særlig stillingstittelen og lønnen. Og i særdeleshet siden jeg kun hadde vært i den jobben i 1 år. At jeg kjedet meg dagen lang, måtte finne på arbeidsoppgaver og slite med å holde kompetanse relevant skulle jeg bare leve med, mente han i stort alvor. Det ble ikke oss to
Polly-Esther Skrevet 10. oktober 2020 #47 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg kommer på to situasjoner: Den gangen en dame plutselig klikket og skjelte meg ut på zumba 😳. Hun mente at jeg presset meg frem, noe jeg i alle fall ikke gjorde med vilje. Jeg ba om unnskyldning, men hun gav seg ikke og fortsatte med å skjelle meg ut. Til slutt begynte folk å snu seg og stirre, så da måtte jeg faktisk bare trekke meg unna. (Det er selvsagt helt ok å gi beskjed om man føler folk kommer for tett på, men man må jo ikke begynne i fullt bitche-modus, vel?) En annen gang eksploderte min bror på meg, fordi jeg løftet pizzastykket på en "lite respektfull måte". Jeg fikk aldri klarhet i hvordan jeg kunne gjort det annerledes, men det ble noe vanvittig med drama.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #48 Skrevet 10. oktober 2020 Fikk kjeft av svigermor fordi hun hadde kjøpt en altfor stor genser til meg. Den var str xl og jeg var på den tidenen xxs. Hun kjeftet meg huden full for at jeg var så liten og tynn🤷🏼♀️. Kjente hun ikke så godt den gangen heler. Hun har hatt flere sånn klikk siden for de merkeligste ting. Å nei hun er ikke dement, bare veldig merkelig. Kunne vært skrevet bok om oppførselen hennes Anonymkode: 2643f...9ef
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #49 Skrevet 11. oktober 2020 Flere historier? 🙈 Anonymkode: 0074e...067
Gjest Skrevet 11. oktober 2020 #50 Skrevet 11. oktober 2020 På 10.10.2020 den 13.23, Polly-Esther skrev: En annen gang eksploderte min bror på meg, fordi jeg løftet pizzastykket på en "lite respektfull måte". Jeg fikk aldri klarhet i hvordan jeg kunne gjort det annerledes, men det ble noe vanvittig med drama. Nysgjerrig på hvordan det ser ut når man løfter pizzaen respektløst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå