Gå til innhold

Kjøpe sko, vesker og klær til syke summer...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Anonym bruker said:

Det er så Harry å gjøre det . Vitner om dårlig moral ! Ingen trenger sånt !! 

Anonymkode: c7878...33f

nei virkelig ikke 

Anonymkode: 35ae9...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutes ago, Anonym bruker said:

Du lager en NY tråd for å få lov å si at «det skriker nyrik russer»? I forrige tråd ble du jo sur kun fordi det var snakk om gamle penger ... 🙄 De nyrike fikk ikke beskjed om å gi bort sine penger til veldedighet. 

Anonymkode: cfdf9...aae

jeg sa det går ann starte med skryte pavene. Alle burde gi men når du skryter og har villt forbruk så best starte der... 

Anonymkode: 35ae9...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

 I motsetning til en gammel rik russer?

Jeg syns du har et forkastelig syn på andre mennesker. Å henge seg opp i en spesiell person slik du gjør nå er svært dårlig oppførsel. 

Anonymkode: 6d4d2...b0a

henger meg opp i handling ikke person... 

Anonymkode: 35ae9...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg sa det går ann starte med skryte pavene. Alle burde gi men når du skryter og har villt forbruk så best starte der... 

Anonymkode: 35ae9...f18

Skryte pavene? Det finnes da bare èn pave? Han bor i Vatikanet.

Kanskje han har besøk av nye og gamle rike russere? Som går etter robotklipperne i dyre sko?

Anonymkode: 6d4d2...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er luksusartikler verre en røyking/snusing eller daglig inntak av take-away-kaffe og brus? Slike vaner blir også fort noen tusenlapper i året. Jeg garanterer at mange kunne hatt råd til en designerveske årlig om de kuttet ut røyk og Pepsi Max. 

Anonymkode: 6f9d0...601

Nei, men nå er det heller ikke slik at alle som ikke kjøper luksusartikler bruker mye penger på røyk, snus og brus. Merkelig motsetning.

Anonymkode: d4fee...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

jeg sa det går ann starte med skryte pavene. Alle burde gi men når du skryter og har villt forbruk så best starte der... 

Anonymkode: 35ae9...f18

Hvorfor må du på død og liv mene noe om hva andre mennesker bruker pengene sine på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutes ago, mamma til adhd gutt<3 said:

Hvorfor må du på død og liv mene noe om hva andre mennesker bruker pengene sine på? 

hvorfor skryter enkelte lurer jeg på... hvis du har så mye penger burde du faktisk bry deg om folk som sulter.... send penger til moira. 

Anonymkode: 35ae9...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

hvorfor skryter enkelte lurer jeg på... hvis du har så mye penger burde du faktisk bry deg om folk som sulter.... send penger til moira. 

Anonymkode: 35ae9...f18

Vet du hva? Min kusine jobber som frivillig i Moria og har gjort det i 2 år. Hver gang hun er hjemme så sender vi med både penger og nødvendige ting til kvinnene. (bind, tamponger, våtservietter og bleier til barn). Vi gir penger hver mnd til kirkens bymisjon og Stine Sofies stiftelse. Mannen min er natteravn. Vi bryr oss om andre enn oss selv. Vi har uavhengig av at vi faktisk bidrar lov til å kose oss med pengene våre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hvorfor må du på død og liv mene noe om hva andre mennesker bruker pengene sine på? 

Mener du aldri noe om andre menneskers gjøren og laden selv om du egentlig ikke har noe med det? Hva de kler seg i for eksempel?

Anonymkode: d4fee...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mener du aldri noe om andre menneskers gjøren og laden selv om du egentlig ikke har noe med det? Hva de kler seg i for eksempel?

Anonymkode: d4fee...c45

Å legge seg opp i hva folk bruker pengene sine på er hakket verre enn å undre seg over hva som gjør at folk velger å gå i ulvejakka altså 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutes ago, mamma til adhd gutt<3 said:

Vet du hva? Min kusine jobber som frivillig i Moria og har gjort det i 2 år. Hver gang hun er hjemme så sender vi med både penger og nødvendige ting til kvinnene. (bind, tamponger, våtservietter og bleier til barn). Vi gir penger hver mnd til kirkens bymisjon og Stine Sofies stiftelse. Mannen min er natteravn. Vi bryr oss om andre enn oss selv. Vi har uavhengig av at vi faktisk bidrar lov til å kose oss med pengene våre. 

Bruker du penger i samme størrelse du da... ellers ikke intressant. 

Anonymkode: 35ae9...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bruker du penger i samme størrelse du da... ellers ikke intressant. 

Anonymkode: 35ae9...f18

I samme størrelse som hva? Går 150 tusen til sommerferie feks. Glatt. Istad bestilte jeg overnatting i 2 døgn i jula. Kom på 10 tusen. Jeg bruker sikkert mer penger på slikt enn noen og det gjør ikke vondt noen plass 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, mamma til adhd gutt<3 said:

I samme størrelse som hva? Går 150 tusen til sommerferie feks. Glatt. Istad bestilte jeg overnatting i 2 døgn i jula. Kom på 10 tusen. Jeg bruker sikkert mer penger på slikt enn noen og det gjør ikke vondt noen plass 

ved sida av sko til 14 lapper stk og kanskje 5-6 av dem, veske til 200 lapper sesongen, bil, ferie til minst 300 lapper osv. 

Anonymkode: 35ae9...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

ved sida av sko til 14 lapper stk og kanskje 5-6 av dem, veske til 200 lapper sesongen, bil, ferie til minst 300 lapper osv. 

Anonymkode: 35ae9...f18

Da lurer jeg på hvor grensa går jeg. Når går man over ny-rik grensa di liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Å legge seg opp i hva folk bruker pengene sine på er hakket verre enn å undre seg over hva som gjør at folk velger å gå i ulvejakka altså 

Nei, det er det ikke. Etter min mening er lavmål i dag å skrive negativt om menns trusevalg.

Anonymkode: 22912...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er det ikke. Etter min mening er lavmål i dag å skrive negativt om menns trusevalg.

Anonymkode: 22912...cb4

Og hvorfor det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Og hvorfor det? 

Trusevalg skader ingen andre enn dem som har dem på men er såpass intimt at det vil være ubehaglig for mange å vite at andre ser på det de går med som ekkelt, latterlig eller usexy.

Anonymkode: 22912...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Anonym bruker said:

Trusevalg skader ingen andre enn dem som har dem på men er såpass intimt at det vil være ubehaglig for mange å vite at andre ser på det de går med som ekkelt, latterlig eller usexy.

Anonymkode: 22912...cb4

Det vil da alltid være mennesker som synes at det du kler deg i enten er stygt, ubehagelig, unødvendig eller hva som helst annet. De fleste av oss driter ganske greit i det - så lenge det ikke er vi som tenker at det er ekkelt, latterlig eller usexy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trusevalg skader ingen andre enn dem som har dem på men er såpass intimt at det vil være ubehaglig for mange å vite at andre ser på det de går med som ekkelt, latterlig eller usexy.

Anonymkode: 22912...cb4

Hvis man ikke kan snakke om trusepreferanser i 2020 så vet jeg jammen ikke hva som er innafor og uttafor å snakke om 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Jo, det er jo det. At den personen faktisk har valgt noe mange synes er stygt. Det gjør noe med deg. Eller sandaler for voksne som ser ut som sandaler for barn. Hva pokker er galt med det? Jeg går med det fordi jeg har vondt i føttene mine. Men etter å ha lest den meningen, ble det litt rart for meg at jeg går med slike sandaler. For barn liksom. Men hvem skal bestemme at det ikke er for voksne? Kan jo ikke kaste de heller. 

Anonymkode: 0d443...3ae

Da må du faktisk jobbe litt med usikkerheten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, beef sister skrev:

Det avhenger helt av hvem som hadde sagt det til meg - jeg hadde nok ikke blitt så veldig lei meg hvis det kom fra mennesker som ikke betyr mye for meg. Det er uansett ikke sammenlignbart. Det er da ikke enkeltpersoner, med navn, som trekkes frem i en slik tråd, men plagg. 

Tenk deg en 4-5:stykker om dagen.

Selv om det ikke brukes navn kan det være sårende. Tenk om det var snakk om jøder, mørkhudede, feite eller funksjonshemmete. Selv om du ikke hadde brukt navn, men bare skrevet om hvor latterlige, ekle eller stygge de var som gruppe, ville det vært sårende.

Anonymkode: 22912...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jo, det er jo det. At den personen faktisk har valgt noe mange synes er stygt. Det gjør noe med deg. Eller sandaler for voksne som ser ut som sandaler for barn. Hva pokker er galt med det? Jeg går med det fordi jeg har vondt i føttene mine. Men etter å ha lest den meningen, ble det litt rart for meg at jeg går med slike sandaler. For barn liksom. Men hvem skal bestemme at det ikke er for voksne? Kan jo ikke kaste de heller. 

Anonymkode: 0d443...3ae

Du går jo selvfølgelig med det du selv liker. Ingen har påstått at du skal gjøre noe annet. Jeg tar det som en forutsetning at voksne folk står for egne klesvalg uavhengig av hva andre måtte mene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trusevalg skader ingen andre enn dem som har dem på men er såpass intimt at det vil være ubehaglig for mange å vite at andre ser på det de går med som ekkelt, latterlig eller usexy.

Anonymkode: 22912...cb4

Jesus gråt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...