Gå til innhold

Plagsomt å være sammen med venninne pga barnet hennes.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Pashla skrev:

Men det går jo ikke i et sånt hjem som HI beskriver, og som du selv sier du har. For du, i likhet med HIs venninne, vil ikke avgjøre hvem som skal sitte og høre på. Ungene skal med åkke som!

Det finnes en mulighet til. 

Anonymkode: db220...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Pashla skrev:

På kafé da? Der hele byen kan høre 😂

Nå har ikke HI barn slik jeg forstår det, så da kan de møtes hos henne da?

Anonymkode: db220...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil ikke diskutere urinlekkasjebind med noen. Konfliktfylte arveoppgjør er ikke vanskelig for barna og traumatiserer dem ikke. Barna mine vet hva som er hemmelig og hva som ikke er det. Selv om de er 10 og 12 år

Anonymkode: db220...8f8

Jeg nevnte ikke disse emnene fordi jeg mente man skulle ta hensyn til barna dine, men til den andre parten som helst ikke vil fortelle mens små gryter lytter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nå har ikke HI barn slik jeg forstår det, så da kan de møtes hos henne da?

Anonymkode: db220...8f8

Men du da? Hva skal du gjøre, som ikke engang ser problemet? Det gjør heller ikke HIs venninne, for øvrig, så hun vil neppe komme på at de skal dra dit. 
Ellers er det jo bare å slå fast da, at samtalen lider under at venninnen ikke kan bestemme at datteren må ut. For hvis emnene kommer til å vandre i feil retning, må HI slutte å snakke. Det legger en demper på samværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Jeg nevnte ikke disse emnene fordi jeg mente man skulle ta hensyn til barna dine, men til den andre parten som helst ikke vil fortelle mens små gryter lytter. 

Da får de snakke om det når det ikke er barn tilstede da? Jeg kan fint spørre barna mine om de kan gå på rommene sine om gjesten sier de vil snakke uten barn tilstede, men det er ingen automatikk i at jeg sender de på rommene sine fordi jeg får besøk

Anonymkode: db220...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Men du da? Hva skal du gjøre, som ikke engang ser problemet? Det gjør heller ikke HIs venninne, for øvrig, så hun vil neppe komme på at de skal dra dit. 
Ellers er det jo bare å slå fast da, at samtalen lider under at venninnen ikke kan bestemme at datteren må ut. For hvis emnene kommer til å vandre i feil retning, må HI slutte å snakke. Det legger en demper på samværet.

Jeg kan ikke se problemet ut fra min egen vennekrets der det ofte er barn tilstede. Det er helt normalt at vi treffes med barn. Vi har alle barn som bor hjemme, og når det kommer besøk, så er det jo ofte en barna kjenner godt også. Da er det hyggelig at vi alle kan være sammen. Trenger man en fortrolig samtale gjør vi det ofte over telefonen etter at barna er i seng eller når vi treffes uten barn.

Anonymkode: db220...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan ikke se problemet ut fra min egen vennekrets der det ofte er barn tilstede. Det er helt normalt at vi treffes med barn. Vi har alle barn som bor hjemme, og når det kommer besøk, så er det jo ofte en barna kjenner godt også. Da er det hyggelig at vi alle kan være sammen. Trenger man en fortrolig samtale gjør vi det ofte over telefonen etter at barna er i seng eller når vi treffes uten barn.

Anonymkode: db220...8f8

Tror du må lese hovedinnlegget igjen. 
Og så kan du jo tenke over om det er greit av deg å involvere barna så mye i de voksnes sfære at de må «lære å holde på en hemmelighet». Barn skal ikke være din vennegjeng eller selskap for deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...