Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #26 Skrevet 21. august 2020 Så egentlig er du lei deg fordi du ikke har egen familie? Problemet er at hans familie aldri blir din familie, det er et pakketilbud som følger med mannen. Alt eller ingenting, man kan ikke dele opp pakken. selvsagt er det den nye dama som tar din gamle plass i hans familie. De ønsker ikke deg der lengre, men de ønsker å ha sine barnebarn og barn med følge der. Mulig xmannen din plutselig får flere barn. du må rett og slett starte på ditt nye luv som singel mor til to ungdommer. Det kan bli tøft uten egen familie rundt, for ungdommen flytter kanskje snart hjemmefra for å studere. Da blir du alene. Du kan ikke forvente hjelp fra xen. Anonymkode: 3da1f...29b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #27 Skrevet 21. august 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Syntes alikevel det er rart at jeg ikke ble invitert. Skal snart ha bursdag her hos meg for minste barnet vårt og da skal hvertfall ikke hun nye inviteres, det er helt sikkert. Anonymkode: 005f3...bcd 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er i mitt hus, så han er jo barnets far og hans familie blir invitert. Jeg bestemmer om hun skal inviteres eller ikke, men syntes ikke hun har noe her å gjøre. Dette sa jeg også til bursdagsbarnet som er enig. Jeg har mer eller mindre ingen familie, så er hans familie som har vært/ er min familie. Anonymkode: 005f3...bcd Hun er en del av tenåringenes familie på farssiden nå, du er det ikke. Ikke bli overrasket om familien til eksen ikke kommer. Du ødelegger for deg selv med å oppføre deg sånn, og fortsetter du slik vil du ikke bare miste den gode kontakten med hans familie, men kanskje også med dine egne barn. Anonymkode: 26279...ae9
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #28 Skrevet 21. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hun er en del av tenåringenes familie på farssiden nå, du er det ikke. Ikke bli overrasket om familien til eksen ikke kommer. Du ødelegger for deg selv med å oppføre deg sånn, og fortsetter du slik vil du ikke bare miste den gode kontakten med hans familie, men kanskje også med dine egne barn. Anonymkode: 26279...ae9 Den gode kontakten med de har jeg jo allerede mistet siden jeg ikke blir invitert til noe lenger. Derfor blir det godt å invitere de pluss far til barnet i bursdag og vite at hun nye ikke kommer. En gang i året burde jeg ha lov til det syntes jeg. Anonymkode: 005f3...bcd
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #29 Skrevet 21. august 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den gode kontakten med de har jeg jo allerede mistet siden jeg ikke blir invitert til noe lenger. Derfor blir det godt å invitere de pluss far til barnet i bursdag og vite at hun nye ikke kommer. En gang i året burde jeg ha lov til det syntes jeg. Anonymkode: 005f3...bcd Hahahaha! Idiot Anonymkode: 45942...e57
ulenissen Skrevet 21. august 2020 #30 Skrevet 21. august 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den gode kontakten med de har jeg jo allerede mistet siden jeg ikke blir invitert til noe lenger. Derfor blir det godt å invitere de pluss far til barnet i bursdag og vite at hun nye ikke kommer. En gang i året burde jeg ha lov til det syntes jeg. Anonymkode: 005f3...bcd Hjelpe meg! Les hva du selv skriver! Du er helt ute på kjøretur! Du har liv å invitere, og de har lov å takke nei til invitasjon.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #31 Skrevet 21. august 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den gode kontakten med de har jeg jo allerede mistet siden jeg ikke blir invitert til noe lenger. Derfor blir det godt å invitere de pluss far til barnet i bursdag og vite at hun nye ikke kommer. En gang i året burde jeg ha lov til det syntes jeg. Anonymkode: 005f3...bcd Og det at du ikke blir invitert tar du ingen lærdom av? De er ikke din familie lenger. Nekter du kjæresten til eksen din viser du dem bare igjen at de bør holde seg unna deg så godt de kan. Spørs om de ser veldig frem til å komme i selskap hos deg. Anonymkode: 7315d...d5a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #32 Skrevet 21. august 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den gode kontakten med de har jeg jo allerede mistet siden jeg ikke blir invitert til noe lenger. Derfor blir det godt å invitere de pluss far til barnet i bursdag og vite at hun nye ikke kommer. En gang i året burde jeg ha lov til det syntes jeg. Anonymkode: 005f3...bcd Høres ut dom et fantastisk, hyggelig selskap.... Anonymkode: 3da1f...29b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #33 Skrevet 21. august 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den gode kontakten med de har jeg jo allerede mistet siden jeg ikke blir invitert til noe lenger. Derfor blir det godt å invitere de pluss far til barnet i bursdag og vite at hun nye ikke kommer. En gang i året burde jeg ha lov til det syntes jeg. Anonymkode: 005f3...bcd Så du koser deg sammen med folk du vet kommer fordi de synes de må pga datteren din? Snakk om å synke lavt. Du vet de ikke er sammen med deg fordi de har så lyst og ser på deg som en av familien lenger, men du koser deg med den ene dagen i året likevel? Eier du ikke stolthet? De er ikke familien din lenger, de har ikke noe ønske om å omgås deg, men du gir deg ikke og tvinger igjennom denne "ene dagen i året" og synes selv det er fint? Anonymkode: e3810...87c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #34 Skrevet 21. august 2020 Nå må du gi deg. De ønsker ikke å ha denne nære kontakten med deg mer. De kommer kanskje til å komme fordi det er barnet til deres sønns gebursdag, ikke for å møte deg. de ønsker selvsagt ikke å såre barnebarnet. Måten du gjør dette på, kommer til å støte dem enda lenger bort fra deg. Du bekrefter på en måte grunnen til at de ikke kan omgås deg. Beklager, men du er skilt, barna er voksne, og du må gi slipp. Du har lite familie, men nå har du hatt tid på deg til å skaffe deg venner som kan være i stedet for familie. Og hvorfor har du ikke venner som kan steppe inn litt? Det er slikt du må ta vare på gjennom et ekteskap, nettopp på tanke på at en skilsmisse kan skje. og at du kanskje ikke har svigerfamilien for alltid. Anonymkode: 847b3...069
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #35 Skrevet 21. august 2020 https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144394643-vanskelig-med-eks-mannens-nye-kjæreste/#comments https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144368142-eks-mann-og-ny-dame/page/6/#comments Anonymkode: 5a035...ead
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #36 Skrevet 21. august 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Syntes alikevel det er rart at jeg ikke ble invitert. Skal snart ha bursdag her hos meg for minste barnet vårt og da skal hvertfall ikke hun nye inviteres, det er helt sikkert. Anonymkode: 005f3...bcd Nå er du tåpelig. Skal du straffe barna dine fordi eks-svigerfamilien ikke inviterte deg? Det må jo være fint for de å se at dere kan være under samme tak. Anonymkode: 30f9e...763
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #37 Skrevet 21. august 2020 Du høres helt psyko ut. Som en av de gale damene i filmer som er besatt av en mann, nekter å innse realiteten og dukker opp over alt hvor han er.... Anonymkode: 7945e...616
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #38 Skrevet 21. august 2020 Dere gikk fra hverandre for tre år siden. Hvorfor skal han ikke få gå videre? Hvorfor skal ikke familien hans få ta imot den ny dama, som de i sin tid tok imot deg? Anonymkode: 7298e...35a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #39 Skrevet 21. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Den gode kontakten med de har jeg jo allerede mistet siden jeg ikke blir invitert til noe lenger. Derfor blir det godt å invitere de pluss far til barnet i bursdag og vite at hun nye ikke kommer. En gang i året burde jeg ha lov til det syntes jeg. Anonymkode: 005f3...bcd Ikke bli overrasket om de velger å feire barnet ditt på en annen måte hos far eller besteforeldre. Ditt barns bursdag handler om ditt barn, ikke om deg. Nå bruker du nærmest 17-åringen din som gissel for å få noen timer med ekssvigerfamilie og eksmann - ser du ikke det selv? Siden dine forrige tråder, har du oppsøkt profesjonell hjelp for dine problemer? Anonymkode: 7f287...b08
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #40 Skrevet 21. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ditt barns bursdag handler om ditt barn, ikke om deg. Nå bruker du nærmest 17-åringen din som gissel for å få noen timer med ekssvigerfamilie og eksmann - ser du ikke det selv? Siden dine forrige tråder, har du oppsøkt profesjonell hjelp for dine problemer? Anonymkode: 7f287...b08 Dette. Anonymkode: d36fe...938
Gjest Skrevet 21. august 2020 #41 Skrevet 21. august 2020 Det var du som ville at mannen skulle male huset ditt og legge om dekk for deg, selv flere år etter skilsmissen? Du tar jammen ikke et hint...
Superdolly Skrevet 22. august 2020 #42 Skrevet 22. august 2020 Hvis du gjennomfører planen din, så er det ungene du straffer mest. De kommer til å grue seg til å feire sine egne bursdager, sine egne bryllup, sine barns dåp og konfirmasjoner. For du har tydelig vist at de ikke kan slappe av og invitere både deg og fars familie. Og når du nå involverer ungene i dette, skal du ikke se bort fra at det i framtiden er deg de vil velge bort, for å få fred i sine egne selskaper. Så kanskje de da vil velge å invitere deg alene en annen dag.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #43 Skrevet 22. august 2020 Jeg blir aldri bestevenn med min manns ex, men vi fungerer godt sammen i sosiale lag. Vet du hvorfor? Fordi det betyr mye for mitt stebarn! Mitt stebarn har nemlig ingen part i konflikten og skal holdes utenfor. Du har en stor jobb å gjøre med deg selv, HI. Anonymkode: c5a7a...9f1
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #44 Skrevet 22. august 2020 Barna står på min side i dette, de er nesten voksne så det er opp til dem tenker jeg. Yngste er flyttet til meg på heltid så lite sannsynlig at han vil at pappa’n skal arrangere bursdag. Anonymkode: 005f3...bcd
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #45 Skrevet 22. august 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barna står på min side i dette, de er nesten voksne så det er opp til dem tenker jeg. Yngste er flyttet til meg på heltid så lite sannsynlig at han vil at pappa’n skal arrangere bursdag. Anonymkode: 005f3...bcd Tar du ikke til deg noen av innspillene? Det er ditt valg og du som må ta konsekvensene. Jeg tipper at du er litt av en snakkis i ex-svigerfamilien. Anonymkode: 7315d...d5a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #46 Skrevet 22. august 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tar du ikke til deg noen av innspillene? Det er ditt valg og du som må ta konsekvensene. Jeg tipper at du er litt av en snakkis i ex-svigerfamilien. Anonymkode: 7315d...d5a De er jo alltid hyggelige da jeg treffer de, liker det jeg legger på facebook, så de har ingenting imot meg. De kom i bursdag til barnet vår i fjor selv om hun nye ikke var invitert og vi hadde det veldig hyggelig. Anonymkode: 005f3...bcd
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #47 Skrevet 22. august 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: De er jo alltid hyggelige da jeg treffer de, liker det jeg legger på facebook, så de har ingenting imot meg. De kom i bursdag til barnet vår i fjor selv om hun nye ikke var invitert og vi hadde det veldig hyggelig. Anonymkode: 005f3...bcd De er høflige og godt oppdratt. Du er rar og de godtar deg fordi du er moren til barnebarna deres. Anonymkode: 7315d...d5a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #48 Skrevet 22. august 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barna står på min side i dette, de er nesten voksne så det er opp til dem tenker jeg. Yngste er flyttet til meg på heltid så lite sannsynlig at han vil at pappa’n skal arrangere bursdag. Anonymkode: 005f3...bcd Selvfølgelig står barna på din side, de er lojale, og glad i mammaen sin. Du derimot er helt på jordet når du tvinger de til å ta side i denne saken, det skulle de overhodet ikke trenge. Anonymkode: e3810...87c
Himmel og hav Skrevet 22. august 2020 #49 Skrevet 22. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Barna står på min side i dette, de er nesten voksne så det er opp til dem tenker jeg. Yngste er flyttet til meg på heltid så lite sannsynlig at han vil at pappa’n skal arrangere bursdag. Anonymkode: 005f3...bcd Barna dine skal ikke måtte velge side. Da har du gjort dette feil, selv om det sikkert føles som en seier. Når du "vinner" deres lojalitet, og far "taper", så er den egentlige taperen barna. Småligheten du viser vil ødelegge for deg på sikt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #50 Skrevet 22. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Barna står på min side i dette, de er nesten voksne så det er opp til dem tenker jeg. Yngste er flyttet til meg på heltid så lite sannsynlig at han vil at pappa’n skal arrangere bursdag. Anonymkode: 005f3...bcd Slik som du har holdt på de siste årene har du manipulert ungene dine! De skulle ikke være nødt til å velge side fordi mor nekter å forholde seg til eget liv. Dine barn har ikke noe som helst ansvar for å sørge for at du ikke er alene, for at du har valgt å ikke bli selvstendig etter skillsmissen, du har valgt å ikke skape deg et nettverk. Det er ditt ansvar, hverken ungenes, eksmannens eller hans families ansvar. Er det virkelig det du ønsker deg, at ungene dine skal synes så synd på deg at de tar valg for dem selv som ikke er gode? Ønsker du å sette dem i denne umulige lojalitetskonflikten? Du skader barna dine når du nekter å ta ansvar for deg selv, ønsker du virkelig å fortsette å skade ungene dine, bare for å slippe å ta ansvar for ditt eget liv? Og nei, det at yngste har flyttet til deg på heltid er ikke et godt tegn, det er et tegn på at yngste dessverre føler altfor mye ansvar for deg, og det er ødeleggende for yngste. Du er den voksne, det er på tide du begynner å ta voksne valg for deg selv, nå! Hvorfor mener du at du er viktigere enn alle andre, inkludert dine barn? Det er på tide at du søker hjelp hos psykolog nå, HI! Det er på tide du tar ansvar for deg selv og ditt eget liv! For snart flytter ungene dine ut også, hvem skal ta ansvar for deg da, mener du? Skal du fortsette å tviholde på ungene dine og bremse dem fra å leve egne liv fordi de har en mor som ikke takler sitt eget liv? Ønsker du å gjøre deg så stakkarslig at du utnytter dine egne unger og alle rundt deg? Du har det vondt, men det er ikke andres feil, hverken dine barn, din eksmann eller hans nye dame eller hans familie. Det er du som ikke takler ditt eget liv, da er det også du som må søke hjelp slik at du takler ditt eget liv. Dette har vart lenge nok, du har skadet ungene dine i flere år nå med måten du ikke håndterer realitetene i livet ditt. Du må ta ansvar for deg selv og eget liv, nå, HI. Søk profesjonell hjelp før du ødelegger deg selv og ungene dine og andre enda mer! Anonymkode: 7f287...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå