Gå til innhold

Jeg ble ikke invitert!


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Du høres rett og slett ut som en psykopat. Det er tydelig at du har ødelagt barna dine fordi du fortsatt vil ha barnefar og ikke aksepterer at det er over. Familien hans er hyggelige mot deg fordi de eier folkeskikk og er normale. De holder en høflig fasade for barnas del, men du er nok en stor snakkis i eks svigerfamilien som jeg så noen nevnte her oppe.

Barn skal ikke føle ansvar for din psyke og dine følelser. Du drar inn barna i konflikter, ber de velge side og skjuler ikke litt engang hvor hevngjerrig du er. Når barna dine blir eldre kommer til å føle at de har hatt med et barn å gjøre og måttet gå på tåhev for å ikke såre dine følelser og være hensynsløse. Du må ta deg sammen. Skjerp deg og oppsøk profesjonell hjelp!! Jeg regner med at jeg er mye yngre enn deg og jeg blir fullstendig sjokkert over hvor barnslig du er. Hans familie er ikke din familie. De var det da dere var gift, men nå har far gått videre og fått seg en ny og forhåpentligvis mer oppegående dame enn deg som er en del av familien hans nå. Ergo, du er erstattet og ikke en del av det livet lenger. Jo fortere du aksepterer det, des bedre for alle parter. Blir helt matt jeg..at det går an å oppføre seg slik. En god rollemodell er du hvertfall ikke. 

Endret av Juicies
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

De er jo alltid hyggelige da jeg treffer de, liker det jeg legger på facebook, så de har ingenting imot meg. De kom i bursdag til barnet vår i fjor selv om hun nye ikke var invitert og vi hadde det veldig hyggelig.  

Anonymkode: 005f3...bcd

Men de inviterer deg aldri til sine selskaper. Det betyr at de helst ikke vil ha kontakt med deg, men strekker seg langt for barna sin skyld. 

Anonymkode: 7315d...d5a

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

De er jo alltid hyggelige da jeg treffer de, liker det jeg legger på facebook, så de har ingenting imot meg. De kom i bursdag til barnet vår i fjor selv om hun nye ikke var invitert og vi hadde det veldig hyggelig.  

Anonymkode: 005f3...bcd

Men nå sist sendte de jo onkelen og tanta for å plukke opp barnet ditt, sånn at du ikke skulle presse deg inn på partyet deres. Hva med å heller oppføre deg sånn at du er ønsket i alle sammenkomster? 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men de inviterer deg aldri til sine selskaper. Det betyr at de helst ikke vil ha kontakt med deg, men strekker seg langt for barna sin skyld. 

Anonymkode: 7315d...d5a

Det er jo fordi hun nye er der.

Anonymkode: 005f3...bcd

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo fordi hun nye er der.

Anonymkode: 005f3...bcd

Ta et hint da

Anonymkode: 5a035...ead

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo fordi hun nye er der.

Anonymkode: 005f3...bcd

Ja, hun har nå plassen som kjæreste/samboer i den familien, en posisjon du mistet da dere ble skilt.

Anonymkode: e3810...87c

Skrevet

Skjønner dere mener at jeg har feil her og holde meg unna. Men, jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan være sammen alle sammen? Jeg har vært i familien i over 20 år, det er ganske spesielt å bare skvise meg ut bare fordi han har kjæreste. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner dere mener at jeg har feil her og holde meg unna. Men, jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan være sammen alle sammen? Jeg har vært i familien i over 20 år, det er ganske spesielt å bare skvise meg ut bare fordi han har kjæreste. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Nei, du blir ikke skviset ut, det er noe som skjer helt naturlig ved samlivsbrudd. Din oppførsel og forventninger er derimot ikke naturlige, den er veldig spesiell

Anonymkode: 5a035...ead

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner dere mener at jeg har feil her og holde meg unna. Men, jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan være sammen alle sammen? Jeg har vært i familien i over 20 år, det er ganske spesielt å bare skvise meg ut bare fordi han har kjæreste. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Å være sammen alle sammen er jo ikke problemet her, du har blitt invitert og vært sammen med dem og det kunne dere sikkert fortsatt med om du hadde vært litt mer ydmyk.

Du mener plassen som svigerinne, svigerdatter osv er din du, og du mener du har rett til å bruke eksmannen til allverdens forefallende arbeid osv. Du tar rett og slett for mye plass, og da blir det ikke plass til dere begge.

Du har skapt denne situasjonen selv ved å oppføre deg som du gjør....

Du er ikke lenger familie, og hadde du litt ydmykt akseptert det, så hadde det vært mye lettere å omgås deg.

Anonymkode: e3810...87c

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner dere mener at jeg har feil her og holde meg unna. Men, jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke bare kan være sammen alle sammen? Jeg har vært i familien i over 20 år, det er ganske spesielt å bare skvise meg ut bare fordi han har kjæreste. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Du gikk jo fra ham, da takket du jo nei til dette fellesskapet.

Og nå sier du selv at én gang i året skal du invitere alle unntagen hans nye samboer, for det må du ha «lov» til? Det er jo ikke å være sammen alle ...

Endret av Pashla
Skrevet
8 minutter siden, Pashla skrev:

Du gikk jo fra ham, da takket du jo nei til dette fellesskapet.

Og nå sier du selv at én gang i året skal du invitere alle unntagen hans nye samboer, for det må du ha «lov» til? Det er jo ikke å være sammen alle ...

Hun er jo ikke del av familien, de er bare kjærester. Det er jeg som har vært/ er del av familien siden vi har vært gift i mange år og har barn. De vil alltid være knyttet til meg.  
Ved å hjelpe meg med vedlikehold så hjelper han jo til med huset hans yngste barn bor i, bilen jeg kjører hans yngste barn i så syntes ikke det er for mye forlangt. 
Dere er ganske sneversynte her inne syntes jeg. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun er jo ikke del av familien, de er bare kjærester. Det er jeg som har vært/ er del av familien siden vi har vært gift i mange år og har barn. De vil alltid være knyttet til meg.  
Ved å hjelpe meg med vedlikehold så hjelper han jo til med huset hans yngste barn bor i, bilen jeg kjører hans yngste barn i så syntes ikke det er for mye forlangt. 
Dere er ganske sneversynte her inne syntes jeg. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Nei, alle svarene du får her er ikke sneversynte, det er du som overhodet ikke er normal.

Ditt syn og dine krav er helt urimelig, du er ikke lenger en del av denne familien og måten du oppfører deg på gjør at de vil ha minst mulig med deg å gjøre.

Du tar jo overhodet ikke til deg det som blir sagt her, du har laget mange tråder og ikke en eneste gang har du fått medhold. Alle er uenig med deg hver eneste gang.

Begynner tro dette bare er oppspinn, for så lite selvinnsikt er det ikke mulig å ha...

Anonymkode: e3810...87c

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er jo ikke del av familien, de er bare kjærester. Det er jeg som har vært/ er del av familien siden vi har vært gift i mange år og har barn. De vil alltid være knyttet til meg.  
Ved å hjelpe meg med vedlikehold så hjelper han jo til med huset hans yngste barn bor i, bilen jeg kjører hans yngste barn i så syntes ikke det er for mye forlangt. 
Dere er ganske sneversynte her inne syntes jeg. 

Anonymkode: 005f3...bcd

De hadde allerede vært sammen i et år før du begynte å skrive her, og det var i mai i fjor. Så den må du lenger ut på landet med. Men uansett spiller ikke antall år noen rolle nå, du har jo forlatt ham. Dine 20-25 år med fartstid er dermed nullet ut. 
 

Saken her er uansett ikke om hvorvidt VI er sneversynte. Du opplever jo at eksmannens familie ikke gidder å be deg. Hva forteller det deg? 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er jo ikke del av familien, de er bare kjærester. Det er jeg som har vært/ er del av familien siden vi har vært gift i mange år og har barn. De vil alltid være knyttet til meg.  
Ved å hjelpe meg med vedlikehold så hjelper han jo til med huset hans yngste barn bor i, bilen jeg kjører hans yngste barn i så syntes ikke det er for mye forlangt. 
Dere er ganske sneversynte her inne syntes jeg. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Du lyver så det holdet

Anonymkode: 5a035...ead

Skrevet

Og så en annen ting hi hvor lavt går det an å synke? Altså jeg ville heller bodd i ett falle ferdig hus enn at min x mann skulle komme og fikse det for meg! Aldri i verden hadde jeg sunket så lavt!

Anonymkode: d8e5d...6fb

Skrevet
7 timer siden, Juicies skrev:

Du høres rett og slett ut som en psykopat. Det er tydelig at du har ødelagt barna dine fordi du fortsatt vil ha barnefar og ikke aksepterer at det er over. Familien hans er hyggelige mot deg fordi de eier folkeskikk og er normale. De holder en høflig fasade for barnas del, men du er nok en stor snakkis i eks svigerfamilien som jeg så noen nevnte her oppe.

Barn skal ikke føle ansvar for din psyke og dine følelser. Du drar inn barna i konflikter, ber de velge side og skjuler ikke litt engang hvor hevngjerrig du er. Når barna dine blir eldre kommer til å føle at de har hatt med et barn å gjøre og måttet gå på tåhev for å ikke såre dine følelser og være hensynsløse. Du må ta deg sammen. Skjerp deg og oppsøk profesjonell hjelp!! Jeg regner med at jeg er mye yngre enn deg og jeg blir fullstendig sjokkert over hvor barnslig du er. Hans familie er ikke din familie. De var det da dere var gift, men nå har far gått videre og fått seg en ny og forhåpentligvis mer oppegående dame enn deg som er en del av familien hans nå. Ergo, du er erstattet og ikke en del av det livet lenger. Jo fortere du aksepterer det, des bedre for alle parter. Blir helt matt jeg..at det går an å oppføre seg slik. En god rollemodell er du hvertfall ikke. 

Som om jeg skulle skrevet det selv. 

Anonymkode: d58ca...8aa

Skrevet

Hvordan feirer du jul da?

tenker du at barna dine alltid skal feire jul med deg, aldri med far?

eller tenker du at du skal få feire jul med far sin familie, uten far din nye samboer?

Anonymkode: 3da1f...29b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun er jo ikke del av familien, de er bare kjærester. Det er jeg som har vært/ er del av familien siden vi har vært gift i mange år og har barn. De vil alltid være knyttet til meg.  
Ved å hjelpe meg med vedlikehold så hjelper han jo til med huset hans yngste barn bor i, bilen jeg kjører hans yngste barn i så syntes ikke det er for mye forlangt. 
Dere er ganske sneversynte her inne syntes jeg. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Dette må være trolling!?!! Finnes det virkelig kvinnfolk som mener dette våset her? Snakk om hjelpeløs høne. Hvem ønsker å være/fremstå så ubeskrivelig stakkarslig som HI gjør? 

Anonymkode: a52a8...a35

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette må være trolling!?!! Finnes det virkelig kvinnfolk som mener dette våset her? Snakk om hjelpeløs høne. Hvem ønsker å være/fremstå så ubeskrivelig stakkarslig som HI gjør? 

Anonymkode: a52a8...a35

Har også forstått at dette er trolling, ingen er vel så til de grader blåst  i toppetasjen.

Anonymkode: d58ca...8aa

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun er jo ikke del av familien, de er bare kjærester. Det er jeg som har vært/ er del av familien siden vi har vært gift i mange år og har barn. De vil alltid være knyttet til meg.  
Ved å hjelpe meg med vedlikehold så hjelper han jo til med huset hans yngste barn bor i, bilen jeg kjører hans yngste barn i så syntes ikke det er for mye forlangt. 
Dere er ganske sneversynte her inne syntes jeg. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Jeg har en eks som vil hjelpe til med alt. Men jeg ringer "alle andre" først, hvis det er noe jeg absolutt ikke klarer selv. 

Du kunne sikkert hatt et mer normalt (for deg) forhold til din ekssvigerfamilie, dersom du hadde oppført deg som folk. Det inkluderer å godta eksens samboer som et viktig medlem av familien. Dere trenger ikke bli bff, men du hadde sittet så mye bedre i det (ift ekssvigerfamilien) om du hadde vært mer sivilisert. 

Anonymkode: 09ad4...584

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har også forstått at dette er trolling, ingen er vel så til de grader blåst  i toppetasjen.

Anonymkode: d58ca...8aa

Dere får tro hva dere vil, men kan ikke skjønne at det er så mye jeg ber om.  
Jeg er verken blåst eller psykopat, jeg ønsker bare å ha kontakt med svigerfamilien min. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dere får tro hva dere vil, men kan ikke skjønne at det er så mye jeg ber om.  
Jeg er verken blåst eller psykopat, jeg ønsker bare å ha kontakt med svigerfamilien min. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Du har fått de samme svarene i alle tråder du har laget, ingen er enig med deg. Men du tar ingenting av det til deg, så enten så er du et troll, eller så er du helt blåst.

Anonymkode: 5a035...ead

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du har fått de samme svarene i alle tråder du har laget, ingen er enig med deg. Men du tar ingenting av det til deg, så enten så er du et troll, eller så er du helt blåst.

Anonymkode: 5a035...ead

Hvis du sier så. 
Tydeligvis mange skilte damer her inne med ny kjæreste som vil bli kvitt ekskona, det har jeg hvertfall skjønt. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du sier så. 
Tydeligvis mange skilte damer her inne med ny kjæreste som vil bli kvitt ekskona, det har jeg hvertfall skjønt. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Du bare bekrefter det jeg skrev

Anonymkode: 5a035...ead

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere får tro hva dere vil, men kan ikke skjønne at det er så mye jeg ber om.  
Jeg er verken blåst eller psykopat, jeg ønsker bare å ha kontakt med svigerfamilien min. 

Anonymkode: 005f3...bcd

Hadde det vært så enkelt som du skriver det i innlegget her, så hadde du ikke virker så urimelig. Men det er jo ikke det du sier. Det du sier er at du ikke bare ønsker kontakt, men at du ønsker å bli invitert og involvert på akkurat samme måte som da dere var gift - og attpåtil uten at din eksmanns nye kjæreste skal inkluderes. Det er helt beyond me at du tviholder i dette! Du er jo heller ikke åpen for noen form for innspill i diskusjonen. Hvorfor spør du, egentlig?

Anonymkode: 9e129...c5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...