Gå til innhold

Flere som prøver å bli gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var trist å høre! ❤️ Lykke til

Anonymkode: 9c036...7c5

 

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så trist ❤️

Anonymkode: 23aef...cf8

Takk 🥰 men det er jo sånn som kan skje, så får vi satse på at det var første og siste gang jeg opplever det ☺️

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.9.2020 den 20.52, Anonym bruker skrev:

Vi har to fra før. Jeg har vel grått omtrent siden da. Vi har ikke sagt det til noen ennå. Jeg har hatt risikosvangerskap med de andre, så dette er bare kaos.

Anonymkode: 23aef...cf8

Hvordan går det med dere? Har dere fått landet litt? 👼🏼👼🏼👼🏼 Hvor langt er du på vei nå?

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi igang med prøving. Har unger på 7 og 14, så det blir en del år mellom. Tok ut spiralen 4. september, og blødde i flere dager etter det, så er spent på når jeg får eggløsning. Har kjøpt inn eggløsningstester, og har såvidt prøvd de, men uten at det har vært noen tydelig strek enda. Håper at det går like lett som forrige gang. Med 7-åringen ble jeg gravid innen et par uker etter jeg tok ut spiralen. Men nå er jo jeg eldre da... 

Anonymkode: 64a90...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Mange som har symptomer?

Selv er jeg så mye kvalm... Opp og ned! Og sjukt trøtt til alle døgnets tider 😭 Så slitsomt!! 

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!
 

Jeg ble ikke gravid forrige mnd, har ikke skrevet siden da, men prøvde igjen og nå er jeg gravid! Ble veldig overrasket, for har hatt småblødninger i en uke, så trodde ikke det gikk nå heller. Men i morgen skulle jeg hatt mensen, og da pleier småblødningene å øke på. Ble mistenksom da de tvert imot avtok i går! Tydelig gravid på test i dag.  (Og jeg som nettopp mottok en haug med eggløsningstester jeg hadde bestilt da jeg trodde dette ikke gikk) 😅

 

 

Anonymkode: faa16...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hurra!
 

Jeg ble ikke gravid forrige mnd, har ikke skrevet siden da, men prøvde igjen og nå er jeg gravid! Ble veldig overrasket, for har hatt småblødninger i en uke, så trodde ikke det gikk nå heller. Men i morgen skulle jeg hatt mensen, og da pleier småblødningene å øke på. Ble mistenksom da de tvert imot avtok i går! Tydelig gravid på test i dag.  (Og jeg som nettopp mottok en haug med eggløsningstester jeg hadde bestilt da jeg trodde dette ikke gikk) 😅

 

 

Anonymkode: faa16...dc4

Hurra, så gøy! 🥳 Gratulerer!!

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.9.2020 den 14.01, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med dere? Mange som har symptomer?

Selv er jeg så mye kvalm... Opp og ned! Og sjukt trøtt til alle døgnets tider 😭 Så slitsomt!! 

Anonymkode: 9c036...7c5

Usj så kjipt, men hjelper ikke at det har blitt mørkere ute heller. Jeg er ferdig med blø og har fått eggløsning så jeg går nå egentlig bare rundt å leker kanin å håp om at neste spire skal sitte litt bedre. 

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2020 den 17.30, Anonym bruker skrev:

Hurra!
 

Jeg ble ikke gravid forrige mnd, har ikke skrevet siden da, men prøvde igjen og nå er jeg gravid! Ble veldig overrasket, for har hatt småblødninger i en uke, så trodde ikke det gikk nå heller. Men i morgen skulle jeg hatt mensen, og da pleier småblødningene å øke på. Ble mistenksom da de tvert imot avtok i går! Tydelig gravid på test i dag.  (Og jeg som nettopp mottok en haug med eggløsningstester jeg hadde bestilt da jeg trodde dette ikke gikk) 😅

 

 

Anonymkode: faa16...dc4

Gratulerer 🥳🥳🥳

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, flotte damer!

Hvordan går det med dere? Og hvor langt er dere på vei? 😍🌸 Vært på tidlig ul i dag, og alt så fint ut. 8+3 i dag :) 

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Tok denne testen på Fredag.

Spent som fy.

Venter no på innkalling til tidlig ultralyd.

Har diagnosen habituell abort.

Har hatt 4 spontanaborter tidligere.

Håper det går rett vei denne gangen,men tør ikke håpe for mye enda.

Har hatt blodpropp så må gå på fragmin,produsere sent hcg så har også startet på progesteron behandling.

20200925_100101.jpg

Anonymkode: 2eb9a...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

 Tok denne testen på Fredag.

Spent som fy.

Venter no på innkalling til tidlig ultralyd.

Har diagnosen habituell abort.

Har hatt 4 spontanaborter tidligere.

Håper det går rett vei denne gangen,men tør ikke håpe for mye enda.

Har hatt blodpropp så må gå på fragmin,produsere sent hcg så har også startet på progesteron behandling.

20200925_100101.jpg

Anonymkode: 2eb9a...55d

Gratulerer 🥳🥳

Å, hva betyr habituell abort?? 
Uff, jeg har også hatt blodpropper.. I forbindelse med kneoperasjon da. Så forrige svangerskap gikk jeg på fragmin 6 uker etter fødsel. Var på tidlig ul i går og da nevnte gyn akkurat det samme. Så regner med jeg slipper i sv.skapet :)🤞🏻

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer 🥳🥳

Å, hva betyr habituell abort?? 
Uff, jeg har også hatt blodpropper.. I forbindelse med kneoperasjon da. Så forrige svangerskap gikk jeg på fragmin 6 uker etter fødsel. Var på tidlig ul i går og da nevnte gyn akkurat det samme. Så regner med jeg slipper i sv.skapet :)🤞🏻

Anonymkode: 9c036...7c5

Tusen takk🥰

Vi tør dessverre ikke glede oss for nye enda.

Håper innkallelsen til tidlig ultralyd kommer snart,

Klarer ikke slappe helt av enda.

Måtte faktisk ta en ny test i går,den var fortsatt positiv❤

Habituell abort betyr at man sponta abortere flere ganger etter hverandre på kort tid.

Ble henvist til en spesialist som snudde mæ opp ned😂

Dem ser ingen grunn til at æ ikke skal kunne bære fra en baby.

Annet enn at æ må bruke fragmin og progesteron.

Blodpropp e ingenting å spøke med,æ har hatt 3 blodpropper,må gå på blodfortynnende resten av livet.

Gratulerer så mye til dæ❤

Håper at du da slipper unna di der sprøytene,men må man så må man.

Vi hadde egentlig gitt opp håpet om baby,no håoer vi bare at det holder seg inni magen.

Anonymkode: 2eb9a...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Går det bra med alle vordende mødre her inne? 🥰 Har noen vært på TUL? Og fyser dere på noe spesielt?

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Hei

er helt ny her, har prøvd å bli gravid siden mars, er førstegangsprøver. Er 22 år og har vært til gynekolog privat for å sjekke at alt var greit i sommer og alt så bra ut på innvendig ultralyd. Men nå er det 7 måneder siden vi begynte å prøve å kjenner det begynner å bli litt tungt psykisk å hele tiden får spørsmål om når vi skal ha barn og hele tiden negative graviditetstester, noen flere som er i litt samme situasjon? 

Anonymkode: 457c6...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...