Gå til innhold

Flere som prøver å bli gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så ikke dette jeg, men svarer nå 😍

Jeg har ett barn fra før 😃 Her virker det som at det skal gå veien! Fullgått 11 uker idag ❤️

Anonymkode: ec46f...640

Så deilig å være så langt i sv.skapet ❤️❤️ gratulerer med en liten i magen!!

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så spennende! 😍😍 Lykke til

Anonymkode: 9c036...7c5

Takk☺️

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så ikke dette jeg, men svarer nå 😍

Jeg har ett barn fra før 😃 Her virker det som at det skal gå veien! Fullgått 11 uker idag ❤️

Anonymkode: ec46f...640

Takk, jeg har jo fått «teste» galskap så tatt en hver dag siden torsdag😂 i dag kom den svake streken, men jeg tester nok fremdeles frem til jeg får en sikkelig sterk strek  😜

blir koselig med nr 2 da ☺️ så deilig å være så langt uti svangerskapet ☺️ 

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk, jeg har jo fått «teste» galskap så tatt en hver dag siden torsdag😂 i dag kom den svake streken, men jeg tester nok fremdeles frem til jeg får en sikkelig sterk strek  😜

blir koselig med nr 2 da ☺️ så deilig å være så langt uti svangerskapet ☺️ 

Anonymkode: 1531f...6b5

Huff, jeg var på nippet til det samme for 9 uker siden selv ;) Fikk to negative før positiv test dagen før ikm.
Jeg har trua for deg, tror spiren din sitter 😍 Har du fortalt det til mannen??

Anonymkode: ec46f...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff, jeg var på nippet til det samme for 9 uker siden selv ;) Fikk to negative før positiv test dagen før ikm.
Jeg har trua for deg, tror spiren din sitter 😍 Har du fortalt det til mannen??

Anonymkode: ec46f...640

Nei har ikke sagt noe til han enda, han dro før jeg sto opp i dag for han skulle ut å kjøre gokart med noe kompiser og jeg skal jobbe kveld, så han ser jeg ikke før midnatt😅 
 

Men dette gir meg jo anledningen til å finne en litt artig måte å si det på

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så spennende 🥳 Krysser fingrene!! Hvor mange dpo?? Vi er vel i fasen rundt eggløsning nå, så håper vi treffer :))

Anonymkode: 9c036...7c5

Jeg vet rett og slett ikke helt, hadde en litt rar syklus denne mnd... så får bare prøve meg frem med testingen. 😅

Anonymkode: faa16...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.8.2020 den 20.44, Anonym bruker skrev:

Jeg vet rett og slett ikke helt, hadde en litt rar syklus denne mnd... så får bare prøve meg frem med testingen. 😅

Anonymkode: faa16...dc4

Teste meg graviditets tester eller eggløsningstester?  😊 uansett masse lykke til 🤞🏼

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om eggløsningstestene blir sterkere og sterkere jo nærmere eggløsning, eller vil det bare skje sånn ‘boom’ positiv? 🙃

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i gang å prøve nå i september! Venter mens i morgen så får ta det neste gang! Har to fra før. Vi prøver på «gamlemåten» uten eggløsningstester osv. 

 

lykke til alle dere andre! 😀

Anonymkode: 23aef...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal i gang å prøve nå i september! Venter mens i morgen så får ta det neste gang! Har to fra før. Vi prøver på «gamlemåten» uten eggløsningstester osv. 

 

lykke til alle dere andre! 😀

Anonymkode: 23aef...cf8

Lykke til 🙃 Jeg kjøpte noen tester for å prøve, men skjønner ikke! Haha. Så vi bare kjører på og håper vi treffer

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2020 den 18.43, Anonym bruker skrev:

Noen som vet om eggløsningstestene blir sterkere og sterkere jo nærmere eggløsning, eller vil det bare skje sånn ‘boom’ positiv? 🙃

Anonymkode: 9c036...7c5

Den blir streker og sterker jo nærmere eggløsning 😊

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den blir streker og sterker jo nærmere eggløsning 😊

Anonymkode: 1531f...6b5

Takk! Var ganske sterk i går, så skjer nok ila et par dager kanskje 🙊

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2020 den 19.13, Anonym bruker skrev:

Lykke til 🙃 Jeg kjøpte noen tester for å prøve, men skjønner ikke! Haha. Så vi bare kjører på og håper vi treffer

Anonymkode: 9c036...7c5

Jeg er visst gravid! Da slapp jeg å prøve i september. 

Anonymkode: 23aef...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er visst gravid! Da slapp jeg å prøve i september. 

Anonymkode: 23aef...cf8

Neimen så flott!!! 😍😍 Gratulerer så mye!! Gravid på prevensjon eller??

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Neimen så flott!!! 😍😍 Gratulerer så mye!! Gravid på prevensjon eller??

Anonymkode: 9c036...7c5

Ja, jeg tror ikke jeg har glemt pillen heller, så ble litt overrasket kan du si. Verste er at mannen påstår at han har sett en stund at magen har blitt større, men han tenkte det var koronakilo så han ville ikke si noe. mulig jeg bør be om en tidlig ultralyd? 

Anonymkode: 23aef...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg tror ikke jeg har glemt pillen heller, så ble litt overrasket kan du si. Verste er at mannen påstår at han har sett en stund at magen har blitt større, men han tenkte det var koronakilo så han ville ikke si noe. mulig jeg bør be om en tidlig ultralyd? 

Anonymkode: 23aef...cf8

Be om tidlig ultralyd, hva mener du? 🤔 Hørt om mange som har blitt gravide på pilla, de er jo ikke 100% sikre! 
Men ja, vi kommer nok også til å ta en tidlig ul ved uke 10-12 når vi er så heldige og blir gravide ❤️ veldig ålreit å se at alt er Ok!!

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har blitt gravide fort etter en SA? Jeg var og fikk konstatert at jeg mistet den 14.juli. Fikk negativ test forrige torsdag, altså 4 uker og 2 dager etter aborten. Og da må den vel være på under 10 for å få negativ? Nå var jeg hos legen på mandag og har nå 33 i hcg. 
 
Ingen mensen i sikte. Men mye murringer fremme i magen, på siden og ikke minst i ryggen. Vi har 2 fra før. Men husker ikke hvordan starten var😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Be om tidlig ultralyd, hva mener du? 🤔 Hørt om mange som har blitt gravide på pilla, de er jo ikke 100% sikre! 
Men ja, vi kommer nok også til å ta en tidlig ul ved uke 10-12 når vi er så heldige og blir gravide ❤️ veldig ålreit å se at alt er Ok!!

Anonymkode: 9c036...7c5

For å sjekke om jeg er kommet lengre i graviditeten enn en måned. Jeg har hatt risikosvangersksp tidligere, så greit å vite når termin er. 

Anonymkode: 23aef...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2020 den 1.12, Anonym bruker skrev:

Den blir streker og sterker jo nærmere eggløsning 😊

Anonymkode: 1531f...6b5

Vil denne kunne anses som positiv, eller snart positiv? 🤔😅🌷

D03158C4-BE23-4B0A-803E-B41E7644F4D5.jpeg

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent på å få komme inn til ultralyd nå øyeblikk! Ganske rart for jeg føler ikke jeg er gravid i det hele tatt, med de andre har jeg vært ganske dårlig tidlig. Regner ikke med å se så veldig mye så tidlig, men greit å få fastslå termin.

 

hvordan går det med dere andre? 😀

Anonymkode: 23aef...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2020 den 8.35, Anonym bruker skrev:

Vil denne kunne anses som positiv, eller snart positiv? 🤔😅🌷

D03158C4-BE23-4B0A-803E-B41E7644F4D5.jpeg

Anonymkode: 9c036...7c5

Ja, I mine øyne så☺️

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Venter spent på å få komme inn til ultralyd nå øyeblikk! Ganske rart for jeg føler ikke jeg er gravid i det hele tatt, med de andre har jeg vært ganske dårlig tidlig. Regner ikke med å se så veldig mye så tidlig, men greit å få fastslå termin.

 

hvordan går det med dere andre? 😀

Anonymkode: 23aef...cf8

Spennende, jeg har hatt mye murringer i magen men posetiv test og små blødd litt, så jeg går nå egentlig bare rundt med hjerte i halsen er 4+5 i dag, så alt for tidlig med ultralyd, men vurderer å ringe legen 😅

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spennende, jeg har hatt mye murringer i magen men posetiv test og små blødd litt, så jeg går nå egentlig bare rundt med hjerte i halsen er 4+5 i dag, så alt for tidlig med ultralyd, men vurderer å ringe legen 😅

Anonymkode: 1531f...6b5

Oi, spennende! Gratulerer ❤️ Småblødd, er det vanlig så tidlig i svangerskapet? Off, jeg ville blitt skikkelig nervøs :((( Håper alt er bra! 😍❤️

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi, spennende! Gratulerer ❤️ Småblødd, er det vanlig så tidlig i svangerskapet? Off, jeg ville blitt skikkelig nervøs :((( Håper alt er bra! 😍❤️

Anonymkode: 9c036...7c5

Er bare helt helt lyserosa og noen få dråper innimellom, er vist ikke farlig. Men man blir kjempe stressa av det 🥴

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? 🌸 Noen som har tatt graviditetstest? Mente det var noen son hadde forventet mens rundt 20.aug!! 😍 Veldig spennende å følge med på alle sammen. Selv har jeg forventet mens om en snau uke!!

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...