Gå til innhold

Flere som prøver å bli gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere prøvere der ute? 😊 Hvor lenge har dere prøvd? 
Koselig å ha noen å snakke med i all ventingen 💛🌸

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, vi prøver å blir gravid 🤭 har eggløsning nå på torsdag og spennende og se om det

går på første forsøk eller om vi må vente litt .

 

har dere prøvd lenge ?😇

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, vi prøver å blir gravid 🤭 har eggløsning nå på torsdag og spennende og se om det

går på første forsøk eller om vi må vente litt .

 

har dere prøvd lenge ?😇

Anonymkode: 1531f...6b5

Nei, første prøveperiode nå, så det er veldig spennende :) Håper det sitter på første for oss begge da ❤️

Har dere barn fra før? 

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, første prøveperiode nå, så det er veldig spennende :) Håper det sitter på første for oss begge da ❤️

Har dere barn fra før? 

Anonymkode: 9c036...7c5

Ja jeg har ei jente fra før på 6år, men har ventet en stund med nr pga studier, og celleendringer som gjorde at jeg måtte kinoseter i fjor sommer 😊 

 

har dere barn fra før av??😊

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg har ei jente fra før på 6år, men har ventet en stund med nr pga studier, og celleendringer som gjorde at jeg måtte kinoseter i fjor sommer 😊 

 

har dere barn fra før av??😊

Anonymkode: 1531f...6b5

Mente konisering ikke kinosenter, autokorrektur er flott 😂

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg har ei jente fra før på 6år, men har ventet en stund med nr pga studier, og celleendringer som gjorde at jeg måtte kinoseter i fjor sommer 😊 

 

har dere barn fra før av??😊

Anonymkode: 1531f...6b5

Ja, vi har ei på drøyt 2! 😊 Så vi skal starte prøvingen nå denne runden.
Åhh, det hørtes ikke noe særlig ut.. Godt det har gått fint da:) 

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, vi har ei på drøyt 2! 😊 Så vi skal starte prøvingen nå denne runden.
Åhh, det hørtes ikke noe særlig ut.. Godt det har gått fint da:) 

Anonymkode: 9c036...7c5

Koselig! 

ja, heldigvis og vanligvis går jo sånne celleforandringer fint, men godt man har faste rutiner på sjekke slike ting hvis ikke kunne det jo gått galt!😊 

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konisert og prøver her også. Prøver på nummer tre. Jeg blir straks 35, så føler meg hauggammel i dette gamet nå. De to andre er 10 og 7. 

Anonymkode: efbae...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Konisert og prøver her også. Prøver på nummer tre. Jeg blir straks 35, så føler meg hauggammel i dette gamet nå. De to andre er 10 og 7. 

Anonymkode: efbae...17d

Gjør det at det er vanskeligere for dere å bli gravide, eller har det ingen påvirkning? 🌸 Håper det sitter raskt hos dere! 
Og nei, hauggammel er du ikke:)) Syns det er enormt mange (i alle fall her jeg bor) som gjerne får første ungen når de er godt over 30! :) Helt vanlig! Lykke til

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Konisert og prøver her også. Prøver på nummer tre. Jeg blir straks 35, så føler meg hauggammel i dette gamet nå. De to andre er 10 og 7. 

Anonymkode: efbae...17d

Så koselig! Lykketil😊 min gynekolog sa at siden de tok så lite så har det ingen påvirker annet enn at man kan føde litt Før men er Liten sansynelighet pga nye metoder med laser, 35 er ingen alder føler alle får sin første når de er mellom 30-34💜 så jeg som fikk første før 6 år siden var bare 22 når hu kom 😅 

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelige svar:-) De to andre satt relativt kjapt og nå har jeg prøvd siden februar! Hatt pause i juni og juli og prøver igjen i august. Så ja, det tar lengre tid nå. Tenkt jeg får prøve frem til jul og da får jeg eventuelt bare rulle inn håndkleet og være glad for de jeg har. 
 

Håper den sitter kjapt hos dere og. Satser på at august er vår måned, iallfall høsten 2020. 

Anonymkode: efbae...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår satt også på første, så håper denne går relativt kjapt også! Jeg har ikke så ‘god kål’ på syklusen min, så syns det er vanskelig 😂 Bruker dere eggløsningstest eller noe?? Min plan var egentlig bare å kjøre på annenhver dag så fort jeg er ferdig med mens! Haha. 😅👏🏻🌸

Lykke til, dere!! Håper det kommer noen bilder av positive tester etterhvert 🤞🏻

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Begynte i går!

Barn nr. 2 her :)

Spennende! 

Anonymkode: faa16...dc4

Så spennende, lykke til :) Hvor gammel er første?

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så spennende, lykke til :) Hvor gammel er første?

Anonymkode: 9c036...7c5

Først er straks 2 år :) 

Vil gjerne ha ca 3 år mellom dem.  Gikk fort forrige gang, så veldig spent på om det gjør det igjen. 

Jeg bekymrer meg litt for korona da, selv om de sier at det ikke skal være spesielt farlig for gravide eller fostre... men jeg har en jobb der jeg jobber tett på mange mennesker og å holde avstand er umulig. Så litt spent på hvordan det blir, merker jeg. Men korona kan jo vare i flere år så, et valg må man ta 😕 

Anonymkode: faa16...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Først er straks 2 år :) 

Vil gjerne ha ca 3 år mellom dem.  Gikk fort forrige gang, så veldig spent på om det gjør det igjen. 

Jeg bekymrer meg litt for korona da, selv om de sier at det ikke skal være spesielt farlig for gravide eller fostre... men jeg har en jobb der jeg jobber tett på mange mennesker og å holde avstand er umulig. Så litt spent på hvordan det blir, merker jeg. Men korona kan jo vare i flere år så, et valg må man ta 😕 

Anonymkode: faa16...dc4

Vi tenker også ca 3 år mellom! Ahh, jeg også. Jobber i barnehage, så er jo umulig å ikke ha kontakt! Men ja, kjenner en god del som har vært gravide og født under korona, og alt har gått bra med alle ❤️❤️ heldigvis!

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vår satt også på første, så håper denne går relativt kjapt også! Jeg har ikke så ‘god kål’ på syklusen min, så syns det er vanskelig 😂 Bruker dere eggløsningstest eller noe?? Min plan var egentlig bare å kjøre på annenhver dag så fort jeg er ferdig med mens! Haha. 😅👏🏻🌸

Lykke til, dere!! Håper det kommer noen bilder av positive tester etterhvert 🤞🏻

Anonymkode: 9c036...7c5

Siden jeg ikke har hatt mensen eller normal syklus på 6 år nå pga prevansjon, har jeg valgt å bruke eggløsningstest, men nå var jeg litt heldig med gyn-timen min på mandag og fikk vite at jeg har eggløsning i slutten av uka og fra høyre eggstokk og hun anbefalt sex annenhver dag og eggløsningsteste. Bruker dere andre eggløsningstester ?😊 

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden jeg ikke har hatt mensen eller normal syklus på 6 år nå pga prevansjon, har jeg valgt å bruke eggløsningstest, men nå var jeg litt heldig med gyn-timen min på mandag og fikk vite at jeg har eggløsning i slutten av uka og fra høyre eggstokk og hun anbefalt sex annenhver dag og eggløsningsteste. Bruker dere andre eggløsningstester ?😊 

Anonymkode: 1531f...6b5

Oi, da er det bare å krysse fingrene 😍🤞🏻 Lykke til.

Jeg har aldri prøvd eggløsningstest. Vet ikke helt hvordan de funker! Må man bare ta en dag for dag, og innenfor ‘fruktbarhetsperioden’ slår den ut? Eller kun på dagen man har eggløsning? 

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi, da er det bare å krysse fingrene 😍🤞🏻 Lykke til.

Jeg har aldri prøvd eggløsningstest. Vet ikke helt hvordan de funker! Må man bare ta en dag for dag, og innenfor ‘fruktbarhetsperioden’ slår den ut? Eller kun på dagen man har eggløsning? 

Anonymkode: 9c036...7c5

De slår på en måte alltid ut med strek, men jo nærmere eggløsning jo tydeligere blir streken så viktig å ta vare på testene og sammenligne de 😊 men jeg syns det virker greit, er første gang jeg prøver med det, så får vi se om det hjelper eller ikke🤷🏻‍♀️ Skader ikke å prøve, koster ikke allverden for slike test strimler på normal o.l 😊 tror jeg betalte rundt 50kr for 5 eller 10 stk 😊

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi tenker også ca 3 år mellom! Ahh, jeg også. Jobber i barnehage, så er jo umulig å ikke ha kontakt! Men ja, kjenner en god del som har vært gravide og født under korona, og alt har gått bra med alle ❤️❤️ heldigvis!

Anonymkode: 9c036...7c5

Godt å høre, takk for beroligende ord! 😍

vi får satse på at det går bra! 
 

lykke til, til deg også! 

Anonymkode: faa16...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle SAMMEN 💜

har noen her regnet seg frem til eggløsning dag og evt dag for positiv test?☺️ Litt spennende og vite 

 

for min del er eggløsning 5/6- august( altså i går og i dag)😅 og positivt test hvis alt klaffer vil da være rundt 20.august 😇 

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lykke til alle SAMMEN 💜

har noen her regnet seg frem til eggløsning dag og evt dag for positiv test?☺️ Litt spennende og vite 

 

for min del er eggløsning 5/6- august( altså i går og i dag)😅 og positivt test hvis alt klaffer vil da være rundt 20.august 😇 

Anonymkode: 1531f...6b5

Åh, da skal jeg krysse fingrene for at det har gått bra for dere 🤞🏻❤️😍
Jeg har vel ikke eggløsning før 20/21, men positiv test.... Hmm! 4/5.september kanskje? Shit, nå virket jo det veldig lenge til. Haha

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Åh, da skal jeg krysse fingrene for at det har gått bra for dere 🤞🏻❤️😍
Jeg har vel ikke eggløsning før 20/21, men positiv test.... Hmm! 4/5.september kanskje? Shit, nå virket jo det veldig lenge til. Haha

Anonymkode: 9c036...7c5

Takk😇 tja, jeg syns vel kanskje dagene fra eggløsning til test er de værste å vente 😅 for da går tiden nesten sakte og man går og kjenner etter alt 😅

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk😇 tja, jeg syns vel kanskje dagene fra eggløsning til test er de værste å vente 😅 for da går tiden nesten sakte og man går og kjenner etter alt 😅

Anonymkode: 1531f...6b5

Ja, det er sant! 😥 

Har noen av dere hatt tidlige tegn før da? Typ før dere har fått positiv test? 🤭 

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...