Gå til innhold

Flere som prøver å bli gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er sant! 😥 

Har noen av dere hatt tidlige tegn før da? Typ før dere har fått positiv test? 🤭 

Anonymkode: 9c036...7c5

Jeg hadde festeblødning sist, noen dager før jeg tok testen. Jeg ventet helt til mens-dagen med å teste da, men da slo den digitale ut med gravid 3+ uker !  
det er fortsatt et mysterium, folk her inne trodde det måtte være tvillinger. Men det var det ikke, kanskje jeg bare produserte mye HCG. 
men termin ble også justert 3 uker på ultralyden, altså til en tidligere dato. Så hvem vet hva som har skjedd haha. Veldig rart om jeg egentlig ble gravid måneden før, for jeg hadde en helt vanlig mens mellom der, og negativ test også..

ellers ingen symptomer jeg la merke til, spent på om jeg merker noe tidlig nå som jeg har vært gjennom det før! 

Anonymkode: faa16...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.8.2020 den 11.20, Anonym bruker skrev:

Vår satt også på første, så håper denne går relativt kjapt også! Jeg har ikke så ‘god kål’ på syklusen min, så syns det er vanskelig 😂 Bruker dere eggløsningstest eller noe?? Min plan var egentlig bare å kjøre på annenhver dag så fort jeg er ferdig med mens! Haha. 😅👏🏻🌸

Lykke til, dere!! Håper det kommer noen bilder av positive tester etterhvert 🤞🏻

Anonymkode: 9c036...7c5

God kål 🥬 🤦‍♀️ God koll, fra svensk, som i god kontroll... 

Anonymkode: 5c427...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en lik tråd som dette i juni, men da var det ingen respons 😄 Begynte å prøve 30.mai, og spiren satt på første forsøk. Den tiden er så spennende- kos dere med prøving 😍 

Anonymkode: ec46f...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er sant! 😥 

Har noen av dere hatt tidlige tegn før da? Typ før dere har fått positiv test? 🤭 

Anonymkode: 9c036...7c5

Jeg hadde ingen tegn før sist gang, merket ikke det før kvalmen kom i uke 6😅 

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lagde en lik tråd som dette i juni, men da var det ingen respons 😄 Begynte å prøve 30.mai, og spiren satt på første forsøk. Den tiden er så spennende- kos dere med prøving 😍 

Anonymkode: ec46f...640

Så koselig 😍😍 ja prøvingen er spennende, når har du termin? ☺️

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde festeblødning sist, noen dager før jeg tok testen. Jeg ventet helt til mens-dagen med å teste da, men da slo den digitale ut med gravid 3+ uker !  
det er fortsatt et mysterium, folk her inne trodde det måtte være tvillinger. Men det var det ikke, kanskje jeg bare produserte mye HCG. 
men termin ble også justert 3 uker på ultralyden, altså til en tidligere dato. Så hvem vet hva som har skjedd haha. Veldig rart om jeg egentlig ble gravid måneden før, for jeg hadde en helt vanlig mens mellom der, og negativ test også..

ellers ingen symptomer jeg la merke til, spent på om jeg merker noe tidlig nå som jeg har vært gjennom det før! 

Anonymkode: faa16...dc4

Oi spennende ☺️ Blir spennende å se gang nummer to da ☺️

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så koselig 😍😍 ja prøvingen er spennende, når har du termin? ☺️

Anonymkode: 1531f...6b5

Termin i månedsskifte februar-mars 😍

Dagene før positiv test, så tok jeg meg selv i å være konstant sulten. Husker vi hadde vært og spist lunsj ute et sted, også gikk vi litt i byen. En time etterpå begynte jeg å kikke etter sted å spise igjen 😄 Enda nærmere ikm merket jeg at morgenurin luktet litt annerledes. Ellers ingen symptomer. Men det er jo noe dere kan kjenne etter mens dere venter på å teste, i tillegg til de klassiske symptomene som ømme bryster og kvalme 😍 Spent på deres vegne!

Anonymkode: ec46f...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Termin i månedsskifte februar-mars 😍

Dagene før positiv test, så tok jeg meg selv i å være konstant sulten. Husker vi hadde vært og spist lunsj ute et sted, også gikk vi litt i byen. En time etterpå begynte jeg å kikke etter sted å spise igjen 😄 Enda nærmere ikm merket jeg at morgenurin luktet litt annerledes. Ellers ingen symptomer. Men det er jo noe dere kan kjenne etter mens dere venter på å teste, i tillegg til de klassiske symptomene som ømme bryster og kvalme 😍 Spent på deres vegne!

Anonymkode: ec46f...640

Jeg hadde positiv eggløsningstest på onsdag/ torsdag så nå går jeg bare å venter 😊 men får vell vente i hvertfall til 10-12 dager før man begynner å teste 😅😍

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde positiv eggløsningstest på onsdag/ torsdag så nå går jeg bare å venter 😊 men får vell vente i hvertfall til 10-12 dager før man begynner å teste 😅😍

Anonymkode: 1531f...6b5

Den tiden er langdryyyyg 😄 Jeg testet med tidlig-test 7 og 5 dager før ikm - begge negative, så trodde det var kjørt. Hadde likevel en magefølelse, så testet igjen med vanlig test dagen før ikm, og da var den positiv. Vanskelig å være tålmodig si 😄 spennende da! Når har du forventet mens??

 

Anonymkode: ec46f...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den tiden er langdryyyyg 😄 Jeg testet med tidlig-test 7 og 5 dager før ikm - begge negative, så trodde det var kjørt. Hadde likevel en magefølelse, så testet igjen med vanlig test dagen før ikm, og da var den positiv. Vanskelig å være tålmodig si 😄 spennende da! Når har du forventet mens??

 

Anonymkode: ec46f...640

Jeg blir vell å teste tidlig jeg også for man blir jo litt spent og utolmodig 😅også er man jo såååå nysgjerrig på om det bor noen inni der, men forventet mens er torsdag 20. August. Og termin vil da bli rundt 2.mai🥰hvis det sitter på første da 😇

 

har du begynt å merke noe kvalme og slikt enda? 

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir vell å teste tidlig jeg også for man blir jo litt spent og utolmodig 😅også er man jo såååå nysgjerrig på om det bor noen inni der, men forventet mens er torsdag 20. August. Og termin vil da bli rundt 2.mai🥰hvis det sitter på første da 😇

 

har du begynt å merke noe kvalme og slikt enda? 

Anonymkode: 1531f...6b5

Ja, må spise hele tiden for å unngå kvalme og er trøtt konstant, men tror jeg er i bedre form enn de fleste :) kan ikke klage! 😍

Si ifra når du tester da, spennende å følge med 😍 

Anonymkode: ec46f...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, må spise hele tiden for å unngå kvalme og er trøtt konstant, men tror jeg er i bedre form enn de fleste :) kan ikke klage! 😍

Si ifra når du tester da, spennende å følge med 😍 

Anonymkode: ec46f...640

Det skal jeg gjøre 🙌🏼 Kvalmen savner jeg ikke😅 og husker jeg sov mye de første ukene men ble bedre på et tidspunkt og da følte jeg meg mer opplagt og jogget en del helt frem til jeg ble tung og stor sånn 6 uker før fødsel. 


har du barn fra før av?😊

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir vell å teste tidlig jeg også for man blir jo litt spent og utolmodig 😅også er man jo såååå nysgjerrig på om det bor noen inni der, men forventet mens er torsdag 20. August. Og termin vil da bli rundt 2.mai🥰hvis det sitter på første da 😇

Anonymkode: 1531f...6b5

Ikke sant!! Den ventetiden er grusom 😬 Men hvilke tester bruker dere når dere tester tidlig? Og hvor tidlig kan man forvente at de gir et korrekt svar? 😃

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke sant!! Den ventetiden er grusom 😬 Men hvilke tester bruker dere når dere tester tidlig? Og hvor tidlig kan man forvente at de gir et korrekt svar? 😃

Anonymkode: 9c036...7c5

Jeg bruker bare sånne teststrimler jeg bestilte på eBay 😊 aner ikke om de virker da 😊 men sist gang sjekket jeg to dager før mens og da var den positivt, med vanlig clear blue 😊

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker bare sånne teststrimler jeg bestilte på eBay 😊 aner ikke om de virker da 😊 men sist gang sjekket jeg to dager før mens og da var den positivt, med vanlig clear blue 😊

Anonymkode: 1531f...6b5

Leser jo at man kan teste allerede 8-10 dpo! Så ja, jeg hadde helt sikkert testa hver dag fra rundt da 😂 Man er jo så spent. 
Ellers må man holde seg opptatt, tenke på andre ting 🙃🌸

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal igang å prøve på nr 3 nå, men via kunstig befruktning, så litt annen prosess. Så jeg må ha stålkontroll på eggløsning;) 3 gang jeg skal være gravid, har 2 flotte barn fra før. Begge gangene har jeg fått tegn veldig tydelig på at jeg er gravid, men testen har ikke gjort utslag før på dag 14 uansett. Men, laaange dager å vente på den testen selvom man merker at man er gravid😅 Lykke til alle sammen!! ❣

Anonymkode: d5bb3...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte med prøverørsbehandling i slutten av september i fjor.. Har hatt flere innsett etter det. 2 har endt i sa og resten har vært negativ. Skal påan igjen nå snart 🤞

Anonymkode: f5a4c...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal igang å prøve på nr 3 nå, men via kunstig befruktning, så litt annen prosess. Så jeg må ha stålkontroll på eggløsning;) 3 gang jeg skal være gravid, har 2 flotte barn fra før. Begge gangene har jeg fått tegn veldig tydelig på at jeg er gravid, men testen har ikke gjort utslag før på dag 14 uansett. Men, laaange dager å vente på den testen selvom man merker at man er gravid😅 Lykke til alle sammen!! ❣

Anonymkode: d5bb3...d81

Så spennende! 😍 Masse lykke til! Og ja, ventetiden er så lang.. Og man kan jo helt sikkert innbille seg ulike symptomer og tegn også 🤭 fordi man ønsker så veldig!

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi begynte med prøverørsbehandling i slutten av september i fjor.. Har hatt flere innsett etter det. 2 har endt i sa og resten har vært negativ. Skal påan igjen nå snart 🤞

Anonymkode: f5a4c...c9d

Åå, det var trist å høre! Håper det går bedre for dere denne gangen ❤️

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå flere symptomer på graviditet!!! Men synes det er så tidlig, så tror også at jeg er gal. Men i natt hadde jeg noe som lignet veldig på festeblødningen jeg fikk sist gang. 
venter i spenning. 

Anonymkode: faa16...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har nå flere symptomer på graviditet!!! Men synes det er så tidlig, så tror også at jeg er gal. Men i natt hadde jeg noe som lignet veldig på festeblødningen jeg fikk sist gang. 
venter i spenning. 

Anonymkode: faa16...dc4

Så spennende 🥳 Krysser fingrene!! Hvor mange dpo?? Vi er vel i fasen rundt eggløsning nå, så håper vi treffer :))

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig tynn og svak strek med er jo tross alt ikke før torsdag jeg egt skal teste ☺️ Så nå får jeg bare smøre meg med tålmodighet og håpe at den blir sittende der 😇💜 9 dager dpo☺️ 

996C3E28-BEAB-4735-AEA4-1689201A942E.jpeg

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fryktelig tynn og svak strek med er jo tross alt ikke før torsdag jeg egt skal teste ☺️ Så nå får jeg bare smøre meg med tålmodighet og håpe at den blir sittende der 😇💜 9 dager dpo☺️ 

996C3E28-BEAB-4735-AEA4-1689201A942E.jpeg

Anonymkode: 1531f...6b5

Oioi, det der må da være lovende??? 😍 gratulerer!!! 

Anonymkode: ec46f...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2020 den 20.53, Anonym bruker skrev:

Det skal jeg gjøre 🙌🏼 Kvalmen savner jeg ikke😅 og husker jeg sov mye de første ukene men ble bedre på et tidspunkt og da følte jeg meg mer opplagt og jogget en del helt frem til jeg ble tung og stor sånn 6 uker før fødsel. 


har du barn fra før av?😊

Anonymkode: 1531f...6b5

Så ikke dette jeg, men svarer nå 😍

Jeg har ett barn fra før 😃 Her virker det som at det skal gå veien! Fullgått 11 uker idag ❤️

Anonymkode: ec46f...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fryktelig tynn og svak strek med er jo tross alt ikke før torsdag jeg egt skal teste ☺️ Så nå får jeg bare smøre meg med tålmodighet og håpe at den blir sittende der 😇💜 9 dager dpo☺️ 

996C3E28-BEAB-4735-AEA4-1689201A942E.jpeg

Anonymkode: 1531f...6b5

Så spennende! 😍😍 Lykke til

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...