Gå til innhold

Flere som prøver å bli gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan går det med dere? 🌸 Noen som har tatt graviditetstest? Mente det var noen son hadde forventet mens rundt 20.aug!! 😍 Veldig spennende å følge med på alle sammen. Selv har jeg forventet mens om en snau uke!!

Anonymkode: 9c036...7c5

Jeg hadde forventet mens 20. August🌸 den kom ikke 🥳🥳🥳 

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle dere :) 

Jeg og kjæresten/samboeren er også prøvere. Vi er begge 32 år. Vi har prøvd litt av og på i flere år, uten hell. Vi har vært sammen i over 10 år, så vi håper vi snart kan få æren av å bli foreldre. IKM er imorgen, så tenker å ta en test da. Pleier å spotte en dag i forveien, men har til nå ikke spottet noe. *Krysser fingrene for at det nå går veien* 
Er det flere som skal teste rundt disse tider?


Gratulerer til alle som har blitt gravide og masse lykkeønskninger til dere som prøver :klem1:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd, er gravid! 🥳 litt å fordøye etterpå, men vi begynner å komme oss etter sjokket.

Anonymkode: 23aef...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som "alle" skal ha barn uten mann ved hjelp av assistert befruktning er det jo ca. 12 mnd venteliste!!!! Helt håpløst.

Anonymkode: f4d00...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2020 den 15.11, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde forventet mens 20. August🌸 den kom ikke 🥳🥳🥳 

Anonymkode: 1531f...6b5

 

På 28.8.2020 den 21.02, Anonym bruker skrev:

Jeg var på ultralyd, er gravid! 🥳 litt å fordøye etterpå, men vi begynner å komme oss etter sjokket.

Anonymkode: 23aef...cf8

Gratulerer så masse til dere begge ❤️😍 Så koselig å høre!!

På 28.8.2020 den 18.59, Drømmen123 skrev:

Hei alle dere :) 

Jeg og kjæresten/samboeren er også prøvere. Vi er begge 32 år. Vi har prøvd litt av og på i flere år, uten hell. Vi har vært sammen i over 10 år, så vi håper vi snart kan få æren av å bli foreldre. IKM er imorgen, så tenker å ta en test da. Pleier å spotte en dag i forveien, men har til nå ikke spottet noe. *Krysser fingrene for at det nå går veien* 
Er det flere som skal teste rundt disse tider?


Gratulerer til alle som har blitt gravide og masse lykkeønskninger til dere som prøver :klem1:

 

tok du en test i går?? Håper det sitter for dere nå da 😍🤞🏻 jeg tenkte å teste i morgen... Har forventet mens neste uke, men litt usikker på syklusen. Et sted onsdag-fredag 😂 Hehe. Men mååå bare ta en test!!

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da fikk jeg positiv test også 🥳

Anonymkode: 9c036...7c5

Yeeey🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼Gratulerer 🥳🥳🤰🏻

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Yeeey🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼Gratulerer 🥳🥳🤰🏻

Anonymkode: 1531f...6b5

Tusen takk! Har ikke gått helt opp for meg enda 🙊😍

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dere som har fått positive tester; når har dere foreløpig termin? ❤️😍

Anonymkode: 9c036...7c5

Jeg har fått termin i starten på mars. Var mye lengre enn jeg trodde, vi skulle starte å prøve nå. I tillegg fant de tre stykker på tidlig ultralyd. Vi er ennå i sjokk...

Anonymkode: 23aef...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har fått termin i starten på mars. Var mye lengre enn jeg trodde, vi skulle starte å prøve nå. I tillegg fant de tre stykker på tidlig ultralyd. Vi er ennå i sjokk...

Anonymkode: 23aef...cf8

Du tuller?!? 😲😲 3 fostere??? Trillinger... Jeg tror jeg hadde gått i bakken. Wow. Har dere barn fra før også? Lykke til ❤️❤️❤️

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du tuller?!? 😲😲 3 fostere??? Trillinger... Jeg tror jeg hadde gått i bakken. Wow. Har dere barn fra før også? Lykke til ❤️❤️❤️

Anonymkode: 9c036...7c5

Vi har to fra før. Jeg har vel grått omtrent siden da. Vi har ikke sagt det til noen ennå. Jeg har hatt risikosvangerskap med de andre, så dette er bare kaos.

Anonymkode: 23aef...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har to fra før. Jeg har vel grått omtrent siden da. Vi har ikke sagt det til noen ennå. Jeg har hatt risikosvangerskap med de andre, så dette er bare kaos.

Anonymkode: 23aef...cf8

Oi! Det må ha vært et stort sjokk for dere😲 Men dere tenker å beholde eller? Lykke til uansett ❤️

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Her er vi gjennom en runde med ivf igjen. 🤞For at det går denne gangen. 

Anonymkode: f5a4c...c9d

Lykke til, håper det sitter ❤️🤞🏻

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2020 den 20.01, Anonym bruker skrev:

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: efbae...17d

28🌸 

 

ja kom til uke 7, også begynte jeg å spotte i går og blør ganske mye i dag, så får ringe fastlegen på mandag men ser ut som det blir en ny runde med prøving. 

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2020 den 14.09, Anonym bruker skrev:

Jeg har fått termin i starten på mars. Var mye lengre enn jeg trodde, vi skulle starte å prøve nå. I tillegg fant de tre stykker på tidlig ultralyd. Vi er ennå i sjokk...

Anonymkode: 23aef...cf8

Oi trillinger ja😅 gratulerer så mye 🥰🌸

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2020 den 12.56, Anonym bruker skrev:

Her er vi gjennom en runde med ivf igjen. 🤞For at det går denne gangen. 

Anonymkode: f5a4c...c9d

Lykke til 🙏🏼🤞🏼

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2020 den 20.01, Anonym bruker skrev:

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: efbae...17d

 

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

28🌸 

 

ja kom til uke 7, også begynte jeg å spotte i går og blør ganske mye i dag, så får ringe fastlegen på mandag men ser ut som det blir en ny runde med prøving. 

Anonymkode: 1531f...6b5

Jeg er også 28 😊

Ånei.. Det var trist å lese 💔 Uroer meg for akkurat dette selv, hver dag!! Håper du bare er en av de som har blødninger, og at alt fortsatt går fint 🤞🏻 Si ifra hvordan det går hos legen ❤️

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2020 den 19.30, Anonym bruker skrev:

28🌸 

 

ja kom til uke 7, også begynte jeg å spotte i går og blør ganske mye i dag, så får ringe fastlegen på mandag men ser ut som det blir en ny runde med prøving. 

Anonymkode: 1531f...6b5

Hvordan gikk det hos legen?? ❤️🤞🏻

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det hos legen?? ❤️🤞🏻

Anonymkode: 9c036...7c5

Det var stusselige nyheter å få 🥴😖 Men jeg hadde nesten ikke HCG igjen i kroppen, så han mente at spira hadde sluttet å vokse for 1-2 uker siden også tok det bare litt tid før jeg begynte å blø, men kan prøve igjen når jeg er ferdig med å blø 🤞🏼 

Anonymkode: 1531f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var stusselige nyheter å få 🥴😖 Men jeg hadde nesten ikke HCG igjen i kroppen, så han mente at spira hadde sluttet å vokse for 1-2 uker siden også tok det bare litt tid før jeg begynte å blø, men kan prøve igjen når jeg er ferdig med å blø 🤞🏼 

Anonymkode: 1531f...6b5

Det var trist å høre! ❤️ Lykke til

Anonymkode: 9c036...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var stusselige nyheter å få 🥴😖 Men jeg hadde nesten ikke HCG igjen i kroppen, så han mente at spira hadde sluttet å vokse for 1-2 uker siden også tok det bare litt tid før jeg begynte å blø, men kan prøve igjen når jeg er ferdig med å blø 🤞🏼 

Anonymkode: 1531f...6b5

Så trist ❤️

Anonymkode: 23aef...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...