Gå til innhold

Hvordan håndtere å bli kalt jæv... hore, jæv... fi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

av datteren til samboeren min? Hun er snart 17 år. 
Hva ville du gjort? 
Jeg har ikke gjort noe for at hun ikke skal like meg. Tråkket forsiktig, kjørt/hentet henne osv. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

av datteren til samboeren min? Hun er snart 17 år. 
Hva ville du gjort? 
Jeg har ikke gjort noe for at hun ikke skal like meg. Tråkket forsiktig, kjørt/hentet henne osv. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Hva gjør samboeren din??? Hvis han/hun tolererer dette, er det bare å flytte. 

Anonymkode: 489c8...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør samboeren din??? Hvis han/hun tolererer dette, er det bare å flytte. 

Anonymkode: 489c8...0a4

Han prøver å stagge henne, men hun er like fæl (om ikke verre) mot han. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han prøver å stagge henne, men hun er like fæl (om ikke verre) mot han. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Og hun har hvilken diagnose?

Anonymkode: 489c8...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hun har hvilken diagnose?

Anonymkode: 489c8...0a4

"Tenåring".

Anonymkode: daf6b...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

av datteren til samboeren min? Hun er snart 17 år. 
Hva ville du gjort? 
Jeg har ikke gjort noe for at hun ikke skal like meg. Tråkket forsiktig, kjørt/hentet henne osv. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Jeg ville ha sluttet å krype. 

Anonymkode: a8899...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen får oppføre seg sånn, hva slags ape er det der? 

Anonymkode: d19bb...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

hva slags ape er det der? 

Anonymkode: d19bb...81e

"Tenåring".

Anonymkode: daf6b...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

"Tenåring".

Anonymkode: daf6b...166

Nei.

Anonymkode: a8899...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ingen får oppføre seg sånn, hva slags ape er det der? 

Anonymkode: d19bb...81e

Er så enig. Men, hun er svært bortskjemt og har hele sitt liv fått det som hun vil. Krever og forlanger hele tiden og får hun det ikke som hun vil blir det et kaos uten like. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er så enig. Men, hun er svært bortskjemt og har hele sitt liv fått det som hun vil. Krever og forlanger hele tiden og får hun det ikke som hun vil blir det et kaos uten like. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Men hvorfor er du sammen med en mann som tillater noe sånt?

Anonymkode: a8899...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er så enig. Men, hun er svært bortskjemt og har hele sitt liv fått det som hun vil. Krever og forlanger hele tiden og får hun det ikke som hun vil blir det et kaos uten like. 

Anonymkode: 9ec82...d8

Da får hun få kaos. Låst dør,inndratt goder, plikter og munnkurv. Bryter hun det må hun ut 

Anonymkode: d19bb...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei.

Anonymkode: a8899...107

Jo, det er den type ape som er sånn. Gled deg!

Anonymkode: daf6b...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

av datteren til samboeren min? Hun er snart 17 år. 
Hva ville du gjort? 
Jeg har ikke gjort noe for at hun ikke skal like meg. Tråkket forsiktig, kjørt/hentet henne osv. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Sluttet å forholde deg til henne. Jeg konverserer ikke med folk som er utrivelige; 17 år eller ikke. Hadde ikke kjørt en meter igjen, og ville ha fortalt grunnen om hun mukket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Tenåring".

Anonymkode: daf6b...166

Tenåringer trenger faktisk ikke være slemme selv om de er i opprør innvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrevet om henne her før?

Her har far rett og slett vært og er en dårlig far om han ikke har tatt tak i dette før og ikke skaffer seg selv og datteren hjelp.

Du og far må bli enige om grenser.

Ville ellers ha gjort som Pashla skriver, fortell henne at du ikke snakker med noen som oppfører seg slik, og ikke yt en eneste service for henne før hun ev. begynner å oppføre seg.

 

Anonymkode: 0575c...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har du skrevet om henne her før?

Her har far rett og slett vært og er en dårlig far om han ikke har tatt tak i dette før og ikke skaffer seg selv og datteren hjelp.

Du og far må bli enige om grenser.

Ville ellers ha gjort som Pashla skriver, fortell henne at du ikke snakker med noen som oppfører seg slik, og ikke yt en eneste service for henne før hun ev. begynner å oppføre seg.

 

Anonymkode: 0575c...3ec

Har lest om liknende her inne, men jeg har ikke skrevet her før. Det nytter ikke snakke med henne, verken for faren eller jeg. Hun er helt rabiat, føler meg ikke trygg i nærheten av henne da hun får disse «anfallene», vet ikke hva hun kan finne på å gjøre. Hun skriker for alt, middagen er feil, tøyet er ikke vasket, alt er galt og det klikker totalt for henne. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, det er den type ape som er sånn. Gled deg!

Anonymkode: daf6b...166

Feil.

Anonymkode: a8899...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har lest om liknende her inne, men jeg har ikke skrevet her før. Det nytter ikke snakke med henne, verken for faren eller jeg. Hun er helt rabiat, føler meg ikke trygg i nærheten av henne da hun får disse «anfallene», vet ikke hva hun kan finne på å gjøre. Hun skriker for alt, middagen er feil, tøyet er ikke vasket, alt er galt og det klikker totalt for henne. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Hun trenger jammen en hybel. Og noen myndige voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har lest om liknende her inne, men jeg har ikke skrevet her før. Det nytter ikke snakke med henne, verken for faren eller jeg. Hun er helt rabiat, føler meg ikke trygg i nærheten av henne da hun får disse «anfallene», vet ikke hva hun kan finne på å gjøre. Hun skriker for alt, middagen er feil, tøyet er ikke vasket, alt er galt og det klikker totalt for henne. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Da har du en "skjebnesøster" her inne, var omtrent samme historie. Der hadde far også unngått å skaffe jenta hjelp.

Jeg hadde flyttet og sagt at mannen får ta ansvar for å gjøre datteren til et ordentlig menneske, at han må forte seg om det ikke skal være for sent, for han har sviktet som far, han har sviktet denne jenta når han ikke har skaffet henne hjelp tidligere. Hun får et sosialt handikap med en slik væremåte. Og selv om hun kanskje vil greie å oppføre seg ute blant andre så vil dette trolig følge henne inn i et forhold senere i livet, der hun kommer til å vise samme oppførsel om hun i forholdet ikke får viljen sin. Så far må innse alvoret og ta ansvar før det er for sent.

Anonymkode: 0575c...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Hun trenger jammen en hybel. Og noen myndige voksne.

Hun hadde ikke klart seg en dag på hybel alene. Alt skal gjøres for henne akkurat da hun krever det, selv om det er å vaske tøy for henne kl.23 på kvelden. Alt SKAL gjøres det sekundet hun krever det, hvis ikke blir det månelyst. Hun har aldri hatt myndige voksne eller voksne som setter grenser eller gir konsekvenser rundt seg. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da har du en "skjebnesøster" her inne, var omtrent samme historie. Der hadde far også unngått å skaffe jenta hjelp.

Jeg hadde flyttet og sagt at mannen får ta ansvar for å gjøre datteren til et ordentlig menneske, at han må forte seg om det ikke skal være for sent, for han har sviktet som far, han har sviktet denne jenta når han ikke har skaffet henne hjelp tidligere. Hun får et sosialt handikap med en slik væremåte. Og selv om hun kanskje vil greie å oppføre seg ute blant andre så vil dette trolig følge henne inn i et forhold senere i livet, der hun kommer til å vise samme oppførsel om hun i forholdet ikke får viljen sin. Så far må innse alvoret og ta ansvar før det er for sent.

Anonymkode: 0575c...3ec

Hun klarer å oppføre seg greit blant venner , men opplevde en gang at hun lagde en scene i en butikk pga at faren spurte henne om han kunne se på en ting sammen med meg. Det var så pinlig at jeg gikk bare ut av butikken. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun hadde ikke klart seg en dag på hybel alene. Alt skal gjøres for henne akkurat da hun krever det, selv om det er å vaske tøy for henne kl.23 på kvelden. Alt SKAL gjøres det sekundet hun krever det, hvis ikke blir det månelyst. Hun har aldri hatt myndige voksne eller voksne som setter grenser eller gir konsekvenser rundt seg. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Jamen det er jo helt ideelt! Pælm henne inn på en hybel og la henne prøve selv, da får hun sikkert litt mer respekt for den innsatsen som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

Jamen det er jo helt ideelt! Pælm henne inn på en hybel og la henne prøve selv, da får hun sikkert litt mer respekt for den innsatsen som skal til.

Dessverre så går det ikke i praksis, men hadde vært en drøm å gjøre det. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dessverre så går det ikke i praksis, men hadde vært en drøm å gjøre det. 

Anonymkode: 9ec82...d81

Selvsagt går det i praksis. Den dagen far reiser seg og sier «dette er mitt hjem, og du forpester det ved å tyrannisere oss». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...