Gå til innhold

Frustrert: Rett før jeg bare skriver til han.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Enig i at han virker lunken. Noe annet er feil å si føler jeg, men hvorfor er han med meg da? 

Sendte meld til han og skrevet at jeg skulle vært der med han. Da håper jeg jo at han hadde sagt noe som det hadde vært kjekt eller i den duren, men nei. Skrev og kos deg. Men ingenting sånt. Bare takk. Kos deg. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig i at han virker lunken. Noe annet er feil å si føler jeg, men hvorfor er han med meg da? 

Sendte meld til han og skrevet at jeg skulle vært der med han. Da håper jeg jo at han hadde sagt noe som det hadde vært kjekt eller i den duren, men nei. Skrev og kos deg. Men ingenting sånt. Bare takk. Kos deg. 

Anonymkode: 4d185...d44

Skrev du den meldingen i kveld?

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skrev du den meldingen i kveld?

Anonymkode: b4b57...cf6

Ja, i kveld. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, i kveld. 

Anonymkode: 4d185...d44

Da tenker jeg at han ikke en gang er lunken lenger. Han er rett og slett ikke interessert. Han liker deg nok, men han er ikke forelsket eller interessert i et forhold til deg - da hadde han i det minste respondert på det med å være hos ham. Jeg tror du er en han likevel liker å ha sex med, du er tilgjengelig, og da er du lettvint for ham, han slipper å jobbe så mye for å få en for ham koselig stund.

Gi slipp på ham for din egen del, det tror jeg er det beste. Du fortjener bedre! Gir du slipp på ham, aksepterer at han ikke var slik du trodde, og så legger ham bak deg, da åpner du opp muligheten for å finne deg en mann som faktisk vil ha deg, en som gjør deg glad og ikke trist, en som ikke lar deg leve i uvisse, men en som viser at han vil være med deg. Legg ham bak deg, for da gjør du også deg selv åpen for å oppdage en ny mann når en ny dukker opp i livet ditt.

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til - dette handler ikke om at du ikke er bra nok, ikke er attraktiv nok! Dette handler kun om at dere to ikke passer sammen godt nok til å være kjærester. Det har ikke med vilje å gjøre, det går på kjemi og verdier å gjøre.

Så ikke tvil på deg selv fordi én mann er dust mot deg. Hans handlinger sier kun noe om ham, ingenting om deg!

Du har alle dine gode sider og den riktige mannen vil du være veldig attraktiv for, for det vil være en mann som ser deg og den du er og som setter pris på akkurat den du er!

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret ditt. Godt at noen tolker med/for meg. Vanskelig å se når man står i det. Selv om jeg ser. Er ikke naiv sånn, men har ikke høy selvtillit. Ser jo selv at en interessert mann ville gitt meg noe på det gjerne. 

Så er gjerne lett tilgjengelig sex for en stund da til han finner noen andre.

Skal jobbe med det å ikke se hva han/menn tenker å heller fokusere på hva jeg vil ha. 

Ville du skrevet å fått svar eller bare konkludert med dette å latt det gå? 

 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svaret ditt. Godt at noen tolker med/for meg. Vanskelig å se når man står i det. Selv om jeg ser. Er ikke naiv sånn, men har ikke høy selvtillit. Ser jo selv at en interessert mann ville gitt meg noe på det gjerne. 

Så er gjerne lett tilgjengelig sex for en stund da til han finner noen andre.

Skal jobbe med det å ikke se hva han/menn tenker å heller fokusere på hva jeg vil ha. 

Ville du skrevet å fått svar eller bare konkludert med dette å latt det gå? 

 

Anonymkode: 4d185...d44

Det finnes ikke noen fasit. Er du heldig kan du få et ærlig svar. Min erfaring er at de som holder på slik som han virker å gjøre nå ikke gir klare nok svar til at man egentlig blir særlig klokere. De vil ofte holde deg på gress, og da svares det gjerne noe som gjør at man holder fast i håpet for egen del, og så kommer man seg ikke videre.

Akkurat han her tror jeg at jeg ville bare ha oversett. Hvis han tar kontakt med deg igjen kan du heller spørre ham rett ut da, hva er han ute etter, at siden han har nesten ikke kommuniserer om du ikke tar kontakt så gir han inntrykk av å ikke være interessert i noe mer enn litt moro med deg, og at du ønsker deg et fast forhold med en mann. Så ser du heller hva han sier da. Men... det finnes ikke noen fasit, som sagt. Før ville jeg skrevet og vært direkte, men min erfaring var at jeg egentlig bare ble mer frustrert av det, så jeg ser nå på handlingene deres og så ser jeg om det stemmer med ordene de ev. sier. Handling sier som regel langt mer enn ord, er min erfaring. Og en mann som er virkelig interessert, han lar deg sjelden være i tvil (selv om det sikkert finnes unntak).

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes ikke noen fasit. Er du heldig kan du få et ærlig svar. Min erfaring er at de som holder på slik som han virker å gjøre nå ikke gir klare nok svar til at man egentlig blir særlig klokere. De vil ofte holde deg på gress, og da svares det gjerne noe som gjør at man holder fast i håpet for egen del, og så kommer man seg ikke videre.

Akkurat han her tror jeg at jeg ville bare ha oversett. Hvis han tar kontakt med deg igjen kan du heller spørre ham rett ut da, hva er han ute etter, at siden han har nesten ikke kommuniserer om du ikke tar kontakt så gir han inntrykk av å ikke være interessert i noe mer enn litt moro med deg, og at du ønsker deg et fast forhold med en mann. Så ser du heller hva han sier da. Men... det finnes ikke noen fasit, som sagt. Før ville jeg skrevet og vært direkte, men min erfaring var at jeg egentlig bare ble mer frustrert av det, så jeg ser nå på handlingene deres og så ser jeg om det stemmer med ordene de ev. sier. Handling sier som regel langt mer enn ord, er min erfaring. Og en mann som er virkelig interessert, han lar deg sjelden være i tvil (selv om det sikkert finnes unntak).

Anonymkode: b4b57...cf6

Så enig ang det med handlingene kontra ord. Har hørt det uttrykket ang menn sjelden lar deg være i tvil dersom de liker en. 

Nå kontaktet jeg sist i dag og tenker evt at jeg venter å ser hva han gjør og kanskje bare spør hva han tenker/mener om dette. Og jeg har jobb mening om hva jeg tror så er ikke naiv. Allikevel sårt...

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes ikke noen fasit. Er du heldig kan du få et ærlig svar. Min erfaring er at de som holder på slik som han virker å gjøre nå ikke gir klare nok svar til at man egentlig blir særlig klokere. De vil ofte holde deg på gress, og da svares det gjerne noe som gjør at man holder fast i håpet for egen del, og så kommer man seg ikke videre.

Akkurat han her tror jeg at jeg ville bare ha oversett. Hvis han tar kontakt med deg igjen kan du heller spørre ham rett ut da, hva er han ute etter, at siden han har nesten ikke kommuniserer om du ikke tar kontakt så gir han inntrykk av å ikke være interessert i noe mer enn litt moro med deg, og at du ønsker deg et fast forhold med en mann. Så ser du heller hva han sier da. Men... det finnes ikke noen fasit, som sagt. Før ville jeg skrevet og vært direkte, men min erfaring var at jeg egentlig bare ble mer frustrert av det, så jeg ser nå på handlingene deres og så ser jeg om det stemmer med ordene de ev. sier. Handling sier som regel langt mer enn ord, er min erfaring. Og en mann som er virkelig interessert, han lar deg sjelden være i tvil (selv om det sikkert finnes unntak).

Anonymkode: b4b57...cf6

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt selvmedlidende her. Ser filmen How do you know og drikker. Hadde tenkt å se he’s not that in to you, men fant den ikke på Netflix, 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...