Gå til innhold

Frustrert: Rett før jeg bare skriver til han.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres ikke noe ok ut og du bør tenke på måter å komme deg videre på. Ger er et bra boktips: https://www.aschehoug.no/nettbutikk/hekta-aco.html Sissel Gran har skrevet om såkalt «hekt»

lykke til!

Anonymkode: a6423...aa8

Tusen takk for boktipset ditt. 

Håper jeg klarer å komme ut av dette for har det ikke bra sånn som dette. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fortsatt ingenting...?

Anonymkode: 9f75b...453

Ikke en lyd. 5 dager nå. 

Blir skuffet. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ny dag og ikke en lyd. 

Ville du sendt noe eller bare latt det gå? 

Anonymkode: 4d185...d44

Det beste er nok å bare la det gå. Ghosting er bare så feigt!  om jeg hadde latt det gå eller ikke kommer litt ant på. Egentlig burde vi vell bli flinkere til å si fra!! Letter å gå videre da ;) ;)  

Anonymkode: 0fdb3...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det beste er nok å bare la det gå. Ghosting er bare så feigt!  om jeg hadde latt det gå eller ikke kommer litt ant på. Egentlig burde vi vell bli flinkere til å si fra!! Letter å gå videre da ;) ;)  

Anonymkode: 0fdb3...d37

Men, hvem ghoster hvem? Han svarte henne både onsdag og torsdag. Så har hun latt være å kontakte han...

Anonymkode: cdd63...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ny dag og ikke en lyd. 

Ville du sendt noe eller bare latt det gå? 

Anonymkode: 4d185...d44

Hadde vært spennende å følge med deg videre Ts. Hvordan det går, bare glem han, han er ikke interessert i deg, tro meg. Det er bare å gå videre. Håper vi får høre mer fra deg. Lykke til:)

Anonymkode: 48321...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men, hvem ghoster hvem? Han svarte henne både onsdag og torsdag. Så har hun latt være å kontakte han...

Anonymkode: cdd63...40e

Oi .. leste kanskje litt dårlig der ja, han svarte??  Nei da vet jeg ikke om jeg skjønner problemet.

Hi Jeg prøver på nytt, dersom han svarte, så er han vell som de fleste menn da og "hater" sms ...... ;)  Kanskje han tror du ghoster han ?? :D

Anonymkode: 0fdb3...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men, hvem ghoster hvem? Han svarte henne både onsdag og torsdag. Så har hun latt være å kontakte han...

Anonymkode: cdd63...40e

Det samme tenkte jeg

Anonymkode: 19426...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere tenker at det er bare meg som skal ta kontakt da? 

Så når jeg tar kontakt to dager etter hverandre og ikke hører noe så er det meg igjen som skal for å opprettholde kontakt? Sånn vil ikke jeg ha det. 

 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så dere tenker at det er bare meg som skal ta kontakt da? 

Så når jeg tar kontakt to dager etter hverandre og ikke hører noe så er det meg igjen som skal for å opprettholde kontakt? Sånn vil ikke jeg ha det. 

 

Anonymkode: 4d185...d44

Men da er det jo ikke noe å lure på, da et det jo bare å la han gå

Anonymkode: 19426...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da er det jo ikke noe å lure på, da et det jo bare å la han gå

Anonymkode: 19426...6da

Ja, da er det gjerne det. Men synes det er trist og er skuffet. For håpte jeg betydde mer for han. Så har det egentlig vondt. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, da er det gjerne det. Men synes det er trist og er skuffet. For håpte jeg betydde mer for han. Så har det egentlig vondt. 

Anonymkode: 4d185...d44

Du sier du har møtt han endel ganger, har det vært sånn hele tiden? Er det alltid du som har tatt initiativ? er det snakk om over måneder?

Anonymkode: 19426...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, da er det gjerne det. Men synes det er trist og er skuffet. For håpte jeg betydde mer for han. Så har det egentlig vondt. 

Anonymkode: 4d185...d44

Dere har ulike behov for kontakt, og da er dere mest trolig heller ikke kompatible i det virkelige liv heller (selv om det finnes unntak).

Jeg trenger en mann som viser meg at han er interessert, en som er tydelig både om hva han vil og med å lage avtaler. En mann som ikke greier å holde kontakten, ikke greier å ta initiativ til å holde kontakten, det er en mann som blir for ullen for meg. Jeg hadde veldig vanskelig for å gi slipp på sånne før, for jeg ville jo så gjerne. Men det endte hver eneste gang med at jeg satt igjen mer såret, for de endret seg ikke, og de var egentlig ikke interessert nok i utgangspunktet.

Minn deg selv på at dere har for ulike behov, og du ønsker deg ikke en mann som gjør deg ulykkelig og ikke ser deg og dine behov. Du trenger en mann som er litt lik deg når det kommer til det å ta ansvar for forholdet. Kjenner du godt på det er det enklere å akseptere at han ikke er den mannen, og så gå videre med lettere hjerte.

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært mer likt fordelt før synes jeg. 

Lurer litt på om jeg skal skrive en meld og høre om hvorfor det er stille der i fra. Eller blir det bare dumt? 

Som hun over skriver trengerjeg en som ser meg og er på samme måte som meg ved å vise hva man tenker og føler. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vært mer likt fordelt før synes jeg. 

Lurer litt på om jeg skal skrive en meld og høre om hvorfor det er stille der i fra. Eller blir det bare dumt? 

Som hun over skriver trengerjeg en som ser meg og er på samme måte som meg ved å vise hva man tenker og føler. 

Anonymkode: 4d185...d44

Hvor lenge har dere møttes da? Det kan jo faktisk ha skjedd noe og, det trenger nødvendigvis ikke være så alvorlig

Anonymkode: 19426...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 12.58, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig i en del av dette. Absolutt, men for at jeg skal bli trygg på han må han vise noe som gjør meg trygg. I form av oppmerksomhet, si noe eller vise. Når jeg ikke får noe av dette tenker jeg at det bare er for sex. Eller tenker jeg feil? 

Veldig fint ordtak du la med. Takk

Anonymkode: 4d185...d44

Poenget med å vere trygg er jo å vere trygg i seg sjølv. Du skal ikkje trenge bekrefting konstant på at han likar deg, men vite at du er bra nok og at han kjem når han kjem. Og at viss du lurer på kvar du har han, så er du trygg nok til å spørje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge har dere møttes da? Det kan jo faktisk ha skjedd noe og, det trenger nødvendigvis ikke være så alvorlig

Anonymkode: 19426...6da

Ca 3 mnd. 

Har sett han har vært på messenger. Så han har kunnet dersom han vil. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ca 3 mnd. 

Har sett han har vært på messenger. Så han har kunnet dersom han vil. 

Anonymkode: 4d185...d44

Siden han ikke har vært sånn tidligere, så høres det ut som om han ghoster deg. Jeg hadde nok kanskje sendt en siste melding for å se responsen, men om det er så lurt er jeg ikke sikker på.

Anonymkode: 19426...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så dere tenker at det er bare meg som skal ta kontakt da? 

Så når jeg tar kontakt to dager etter hverandre og ikke hører noe så er det meg igjen som skal for å opprettholde kontakt? Sånn vil ikke jeg ha det. 

 

Anonymkode: 4d185...d44

Jeg ville bare latt det fare, men jeg vet hvordan det er, så om jeg skulle skrevet noe så hadde det vært en ganske direkte mld og spurt hva som var greien, og at det er ufint å overse noen uten grunn. Men når det er sagt, så tror jeg ikke du vil føle det noe bedre etterpå.

Anonymkode: 83dd9...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker desperat! En mann som er interessert vil gjøre det han må for å holde kontakt. La han gå, lær deg å elske deg selv uavhengig av hva slags respons du får fra en mann så møter du nok en flott fyr. Det er lett å oppdage dårlig selvtillit. 

Anonymkode: 38a87...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig med de som sier hi skal la det fare. Folk som holder på med ghosting fortjener at folk faktisk sier ifra at en slik oppførsel er totalt uaksepfabelt, og ønsker han å være dn mann får han søren meg ta de ubehagelige samgalene også. Ghosting er for feiginger som burde gro seg noen baller, og vokse opp!

Anonymkode: 44ab7...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke enig med de som sier hi skal la det fare. Folk som holder på med ghosting fortjener at folk faktisk sier ifra at en slik oppførsel er totalt uaksepfabelt, og ønsker han å være dn mann får han søren meg ta de ubehagelige samgalene også. Ghosting er for feiginger som burde gro seg noen baller, og vokse opp!

Anonymkode: 44ab7...9ea

Mest sannsynlig kommer han ikke til å «lære» noe av at hun sier fra, men han kommer til å glede seg over den oppmerksomheten hun gir han. 
Hvis han svarer med å forklare og overbevise HI om at hun har misforstått for at han kan skli rett inn i livet hennes igjen. 
 

HI, han er ikke verdt det og ingen du burde like ettersom han har vist hvordan han er og hvordan han håndterer en slik situasjon. 
 

Ta din verdi og ikke la noen mann bestemme det for deg. 
 

Anonymkode: 38a87...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...