Gå til innhold

Frustrert: Rett før jeg bare skriver til han.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for innlegget ditt. 

Hadde så gjerne ønsket en avslutning her evt vite. 

Nekter jo ikke på at jeg er betatt av han. 

Skulle jeg gjøre det er det med den i hodet at dette ikke er noe seriøst. 

Jeg vil ha en mann som bryr seg om meg!!!

Anonymkode: 4d185...d44

Noen menn er utrolig sjarmerende og tar deg med storm tidlig slik at man føler det er litt for godt til å være sant. Da er det som regel det. De forsvinner og kommer tilbake slik det passer dem og er ikke noe du trenger eller vil ha i livet ditt. De vil aldri gi deg avslutning men alltid gi deg litt oppmerksomhet du lengter etter for å deretter forsvinne igjen. Du er igjen forvirret og kan begynne å tvile på deg selv mens problemet her er mannen. 
 

Elsk deg selv og bli fornøyd med å være alene slik at du ikke hopper på første beste som får deg til å føle deg bra der og da. Når du vet hvordan du burde bli behandlet og dine «deal-breakers» da er du bedre rustet til å filtre bort de dårlige mennene. 
 

Du vil ikke ende opp med hvem som helst, men en som er snill, omsorgsfull og empatisk. Ikke en drittsekk som gir deg brødsmuler og som får deg til å føle deg verdiløs. 
 

Lykke til HI! Det er nok en flott mann der ute for deg og sett pris på deg selv slik at en annen også kan det. ;)

Anonymkode: 38a87...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for innlegget ditt. 

Hadde så gjerne ønsket en avslutning her evt vite. 

Nekter jo ikke på at jeg er betatt av han. 

Skulle jeg gjøre det er det med den i hodet at dette ikke er noe seriøst. 

Jeg vil ha en mann som bryr seg om meg!!!

Anonymkode: 4d185...d44

Menn som holder på slik gir sjelden en avslutning.

Og det å vite - jeg kastet bort mye tid før i tiden på det behovet mitt for å vite og forstå. Jeg ville så inderlig forstå. Og jeg ville så inderlig føle at mannen i det minste respekterte meg nok til å gi meg en forklaring og en avslutning på en ordentlig måte. Kastet bort masse tid på både å vente på forklaringer som aldri kom, bli holdt på gress, og også det å ikke greie å gå videre følelsesmessig selv fordi jeg følte så stort behov for å forstå.

Men vet du - det finnes nesten ikke klarere tale enn menn som ghoster deg eller bare finner tid til deg når det passer dem (og da gjerne er sååå sjarmerende og liker deg såååå godt). Det er handlingene deres som taler, og de taler høyt og veldig tydelig. De er ikke interessert nok! Og de er ikke modne nok til å si det rett ut. Ikke respekterer de andre nok til å være ærlig heller, og ikke respekterer de andres tid.

For meg var det en enorm lettelse da dette omsider gikk opp for meg! Man trenger ikke ordene til slike menn, for de er gjerne falske uansett. Handlingene deres snakker mer enn tydelig nok og forteller langt tydeligere enn ord hvor du har dem, dvs. ikke har dem...

Du ønsker å vite og forstå, HI, men du trenger det egentlig ikke - for du vet hva sannheten mest trolig er uansett. En mann som ikke gidder ta kontakt på så lang tid og så bare skal møte deg ute på byen, han forteller deg ganske tydelig at han ikke er ute etter noe mer med deg enn litt moro... når det passer ham.

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Menn som holder på slik gir sjelden en avslutning.

Og det å vite - jeg kastet bort mye tid før i tiden på det behovet mitt for å vite og forstå. Jeg ville så inderlig forstå. Og jeg ville så inderlig føle at mannen i det minste respekterte meg nok til å gi meg en forklaring og en avslutning på en ordentlig måte. Kastet bort masse tid på både å vente på forklaringer som aldri kom, bli holdt på gress, og også det å ikke greie å gå videre følelsesmessig selv fordi jeg følte så stort behov for å forstå.

Men vet du - det finnes nesten ikke klarere tale enn menn som ghoster deg eller bare finner tid til deg når det passer dem (og da gjerne er sååå sjarmerende og liker deg såååå godt). Det er handlingene deres som taler, og de taler høyt og veldig tydelig. De er ikke interessert nok! Og de er ikke modne nok til å si det rett ut. Ikke respekterer de andre nok til å være ærlig heller, og ikke respekterer de andres tid.

For meg var det en enorm lettelse da dette omsider gikk opp for meg! Man trenger ikke ordene til slike menn, for de er gjerne falske uansett. Handlingene deres snakker mer enn tydelig nok og forteller langt tydeligere enn ord hvor du har dem, dvs. ikke har dem...

Du ønsker å vite og forstå, HI, men du trenger det egentlig ikke - for du vet hva sannheten mest trolig er uansett. En mann som ikke gidder ta kontakt på så lang tid og så bare skal møte deg ute på byen, han forteller deg ganske tydelig at han ikke er ute etter noe mer med deg enn litt moro... når det passer ham.

Anonymkode: b4b57...cf6

Jeg er blitt mer og mer klar over det og du har rett. 

Jeg kommer gjerne ikke til å få noe svar/forklaring eller avslutning så tenker at jeg må følge magefølelsen som taler og da vet jeg svaret. 

Takk til dere som har tatt dere tid til å svare på innlegget mitt. Setter pris på det og åpner enda mer øynene mine. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå angrer jeg så enormt på at jeg har sagt vi ikke skal treffes. Hadde jo hatt det kjekt med drikking, dansing og sex. Nå blir det hjemme alene. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat nå angrer jeg så enormt på at jeg har sagt vi ikke skal treffes. Hadde jo hatt det kjekt med drikking, dansing og sex. Nå blir det hjemme alene. 

Anonymkode: 4d185...d44

Du sitter ihvertfall igjen med standard og litt mer selvrespekt enn hvis du hadde latt han slippe inn igjen etter den respektløsheten han har vist deg. Kanskje han nå skjønner at han mista noe bra og at du ikke er som «alle» andre. 

Anonymkode: 38a87...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat nå angrer jeg så enormt på at jeg har sagt vi ikke skal treffes. Hadde jo hatt det kjekt med drikking, dansing og sex. Nå blir det hjemme alene. 

Anonymkode: 4d185...d44

Regnet med at du ville skrive noe sånt, for du er tydeligvis ikke ferdig med han

Anonymkode: 19426...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regnet med at du ville skrive noe sånt, for du er tydeligvis ikke ferdig med han

Anonymkode: 19426...6da

Det er det som er problemet. Jeg klarer ikke helt å la det slippe. 

Har ikke sagt til han at vi aldri skal møtes igjen, men ikke i dag. Så håper jeg det kommer på sikt. Vet det er tåpelig. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du sitter ihvertfall igjen med standard og litt mer selvrespekt enn hvis du hadde latt han slippe inn igjen etter den respektløsheten han har vist deg. Kanskje han nå skjønner at han mista noe bra og at du ikke er som «alle» andre. 

Anonymkode: 38a87...b2a

Takk. Selvom jeg ikke har sagt at vi aldri skal møtes igjen. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Egentlig livredd for at han skal finne en annen dame på byn å glemme meg. 

Anonymkode: 4d185...d44

Ville ikke det bare vært enda en bekreftelse på det du egentlig allerede vet - at han ikke er interessert i særlig annet enn sex fra deg?

 

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville ikke det bare vært enda en bekreftelse på det du egentlig allerede vet - at han ikke er interessert i særlig annet enn sex fra deg?

 

Anonymkode: b4b57...cf6

Jo, det hadde jo det. Kanskje bare det håpet at jeg betyr litt mer enn jeg tror nå. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, det hadde jo det. Kanskje bare det håpet at jeg betyr litt mer enn jeg tror nå. 

Anonymkode: 4d185...d44

Det er du som har måttet ta mest kontakt. Når du ikke tok initiativ bruker han en uke for å ta kontakt med deg. Når du sa du var opptatt med venninner kommer han ikke med et spørsmål om å møtes eller finne på noe en annen dag. Hvis dette er det du ønsker så er det jo bare å gå ut og møte ham igjen - men ikke ha noen forventninger utover det, for det er tvilsomt om han plutselig endrer seg.

Du må nesten bestemme deg for hva du ønsker deg.

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Egentlig livredd for at han skal finne en annen dame på byn å glemme meg. 

Anonymkode: 4d185...d44

Så nå er du egentlig tilbake til å sitte å vente på melding, i stedet for å møte han for å høre mer av hvilke intensjoner han har med deg, eller å si i fra at du ikke er interessert lenger

Anonymkode: 19426...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så nå er du egentlig tilbake til å sitte å vente på melding, i stedet for å møte han for å høre mer av hvilke intensjoner han har med deg, eller å si i fra at du ikke er interessert lenger

Anonymkode: 19426...6da

På en måte ja. Lurte på å spørre han på meld om hva han tenker om meg evt og se hva han skriver da. Ikke i dag når byn på han, men kanskje i morgen. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er du som har måttet ta mest kontakt. Når du ikke tok initiativ bruker han en uke for å ta kontakt med deg. Når du sa du var opptatt med venninner kommer han ikke med et spørsmål om å møtes eller finne på noe en annen dag. Hvis dette er det du ønsker så er det jo bare å gå ut og møte ham igjen - men ikke ha noen forventninger utover det, for det er tvilsomt om han plutselig endrer seg.

Du må nesten bestemme deg for hva du ønsker deg.

Anonymkode: b4b57...cf6

Ønsker ikke dette egentlig. Og du har veldig rett i det ang en hel uke uten kontakt osv. Hadde bare håpt det ikke var som dette. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ønsker ikke dette egentlig. Og du har veldig rett i det ang en hel uke uten kontakt osv. Hadde bare håpt det ikke var som dette. 

Anonymkode: 4d185...d44

En oppegående mann som var interessert nok i deg ville svart deg når du sa du var opptatt med venninner i kveld, og sagt at du fikk kose deg på lørdag, og så spurt om dere kan møtes en annen dag. Denne mannen - har han i det hele tatt skrevet noe som helst etter at du sa du var opptatt i dag?

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På en måte ja. Lurte på å spørre han på meld om hva han tenker om meg evt og se hva han skriver da. Ikke i dag når byn på han, men kanskje i morgen. 

Anonymkode: 4d185...d44

Hva var poenget med å spille kostbar i dag da? Hvorfor ikke heller tatt det i dag, så hadde du visst. Det du driver med nå, er jo bare selvpining. Hva svarte han når du sa du ikke kunne i dag?

Anonymkode: 19426...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva var poenget med å spille kostbar i dag da? Hvorfor ikke heller tatt det i dag, så hadde du visst. Det du driver med nå, er jo bare selvpining. Hva svarte han når du sa du ikke kunne i dag?

Anonymkode: 19426...6da

Det virket logisk akkurat da, men ikke nå. Utsatte egentlig bare ting. 

Han skrev: kos deg. Vi snakkes. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En oppegående mann som var interessert nok i deg ville svart deg når du sa du var opptatt med venninner i kveld, og sagt at du fikk kose deg på lørdag, og så spurt om dere kan møtes en annen dag. Denne mannen - har han i det hele tatt skrevet noe som helst etter at du sa du var opptatt i dag?

Anonymkode: b4b57...cf6

Enig i det. Han nevnte ikke dag, men vi snakkes. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg ser det så burde du ikke gå inn i noe forhold eller ha kontakt med en mann før du har arbeidet med din egen selvfølelse. Du risikerer å ende opp i et psykisk eventuelt fysisk voldelig forhold pga din manglende selvtillit, mangel på grenser og lav standard.
At du fortsatt har lyst på og er redd han vil finne seg en annen og han er en som driter fullstendig i deg og du gir han den «makten» til å skuffe deg slik som han gjør. Det er ikke sunt for deg! 
VELG EN SOM VELGER DEG!

Manipulerende mennesker lukter slike som deg fra lang avstand og utnytter det for alt det er verdt! De ødelegger deg helt og forlater deg enda mer ødelagt enn du kan tenke deg. 

Anonymkode: 38a87...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som jeg ser det så burde du ikke gå inn i noe forhold eller ha kontakt med en mann før du har arbeidet med din egen selvfølelse. Du risikerer å ende opp i et psykisk eventuelt fysisk voldelig forhold pga din manglende selvtillit, mangel på grenser og lav standard.
At du fortsatt har lyst på og er redd han vil finne seg en annen og han er en som driter fullstendig i deg og du gir han den «makten» til å skuffe deg slik som han gjør. Det er ikke sunt for deg! 
VELG EN SOM VELGER DEG!

Manipulerende mennesker lukter slike som deg fra lang avstand og utnytter det for alt det er verdt! De ødelegger deg helt og forlater deg enda mer ødelagt enn du kan tenke deg. 

Anonymkode: 38a87...b2a

Idiotisk svar.

Kjære HI; det er ikke sikkert du har lav selvfølelse, men du er FORELSKET. Hvertfall på grensen til det..Det er helt normalt å føle slik som du gjør. Det betyr ikke at du er i faresonen for å bli mishandlet og utnyttet i senere forhold *rister på hodet av alle som nevner det*

Mannen er sannsynligvis ikke kommet dit hen at HAN er forelsket, og trives med å ha det gøy med deg.. Det betyr ikke at han er manipulerende. For en påstand å komme med! At han er en drittsekk, kan hende..men manipulerende?! Datinglivet er slik!

Du har kommet dit at du trenger en konkret tilbakemeldig fra denne mannen. Anbefaler deg å ta kontakt med han ig si rett ut at du opplever det som om han bare er ute etter sex, og spør samtidig om han kan se for seg at dere utvikler relasjonen. Vær ærlig å si at du har utviklet følelser, noe som gjør det vanskelig for deg og at du dermed blir usikker når han sender tvetydige signaler. Kun da vil du få svar, og klare å gå videre. Enten med hjertesorg, eller med starten av noe nytt og spennende. 

Ikke vent med å spør, det er det ingen grunn til. Du overanalyserer..Skjønner at det er fryktelig skummelt å kanskje skulle få et svar du ikke ønsker, men da får du samtidig vite..Det er verre å gå i uvitenhet. 

 

Anonymkode: a63fc...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som jeg ser det så burde du ikke gå inn i noe forhold eller ha kontakt med en mann før du har arbeidet med din egen selvfølelse. Du risikerer å ende opp i et psykisk eventuelt fysisk voldelig forhold pga din manglende selvtillit, mangel på grenser og lav standard.
At du fortsatt har lyst på og er redd han vil finne seg en annen og han er en som driter fullstendig i deg og du gir han den «makten» til å skuffe deg slik som han gjør. Det er ikke sunt for deg! 
VELG EN SOM VELGER DEG!

Manipulerende mennesker lukter slike som deg fra lang avstand og utnytter det for alt det er verdt! De ødelegger deg helt og forlater deg enda mer ødelagt enn du kan tenke deg. 

Anonymkode: 38a87...b2a

Snakk om krisemaksimering. Det er ingenting som tilsier at han er manipulerende, det er heller ingenting som tyder på at hi kommer nå til å ende opp i et voldelig forhold. Sånn som du overdramatiserer her er ikke sunt for deg.

Det kan være at mannen bare er en treiging, som ikke har det så skrekkelig travelt.

Anonymkode: 19426...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, mange menn er dårlige på dette. De operer ikke alltid med helt samme logikk som oss. 

Det er fullt mulig at han rett og slett liker deg, vil treffe deg og at han ikke har tatt noen store beslutninger rundt hva det skal bli fremover mellom dere. Mange menn er dårlige på SMS-kommunikasjon. 

Alternativt er han ikke forelsket i deg, også fullt mulig. 

Dette finner du ut av ved å fortelle ham at du enten vil ha et forhold eller ingenting i det hele tatt. Og vær tydelig!! Da må han bestemme hva han vil. 

Vær mindre opptatt hva han tenker, og mere opptatt av hva DU trenger og ønsker. Kan han ikke gi deg det du vil ha, så move on. 

Jeg var i nøyaktig samme situasjon. Trodde jeg måtte gå videre og finne en annen. Men vips, mannen ville visst ha meg mye mer enn hva han hadde turt å gi uttrykk for... så nå har vi vært sammen i 18 år og har tre barn. Han er fortsatt dårlig på å svare på SMS riktignok 🙈

Ta kontroll. Still krav. Be om tydelighet. Gå videre hvis du ikke får ordentlige svar. ❤️

Anonymkode: 32b13...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Idiotisk svar.

Kjære HI; det er ikke sikkert du har lav selvfølelse, men du er FORELSKET. Hvertfall på grensen til det..Det er helt normalt å føle slik som du gjør. Det betyr ikke at du er i faresonen for å bli mishandlet og utnyttet i senere forhold *rister på hodet av alle som nevner det*

Mannen er sannsynligvis ikke kommet dit hen at HAN er forelsket, og trives med å ha det gøy med deg.. Det betyr ikke at han er manipulerende. For en påstand å komme med! At han er en drittsekk, kan hende..men manipulerende?! Datinglivet er slik!

Du har kommet dit at du trenger en konkret tilbakemeldig fra denne mannen. Anbefaler deg å ta kontakt med han ig si rett ut at du opplever det som om han bare er ute etter sex, og spør samtidig om han kan se for seg at dere utvikler relasjonen. Vær ærlig å si at du har utviklet følelser, noe som gjør det vanskelig for deg og at du dermed blir usikker når han sender tvetydige signaler. Kun da vil du få svar, og klare å gå videre. Enten med hjertesorg, eller med starten av noe nytt og spennende. 

Ikke vent med å spør, det er det ingen grunn til. Du overanalyserer..Skjønner at det er fryktelig skummelt å kanskje skulle få et svar du ikke ønsker, men da får du samtidig vite..Det er verre å gå i uvitenhet. 

 

Anonymkode: a63fc...596

Vil bare skyte inn at det er langt fra sikkert at man faktisk får et svar, et ordentlig svar eller et sant svar i den situasjonen Hi er i nå, selv om hun skulle spørre rett ut.

Jeg har gjort det flere ganger, tilsynelatende seriøse fyrer, menn som "alle" stoler på. Har følt de har trukket seg litt unna, vært litt for opptatt til at jeg har følt de har vært så interessert som de gjerne har gitt inntrykk av når vi har møttes. Så jeg har spurt. Og fått veldig tydelige svar på at de er så interessert, at de er forelsket. Minst to har også sagt at de selvfølgelig er menn til å si det rett ut hvis de ikke var interessert i meg, for de visste hvor vondt det var å gå og lure. De har sett meg rett i øynene og vært helt troverdige når de har sagt det. Og det har stort sett vært det siste de har sagt til meg før de har ghostet meg fullstendig.

Så langt viktigere enn ord er etter min mening handlinger, og at handlinger OG ord stemmer overens.

En mann som er ute etter noe lettvint en periode, en mann som er ute etter å få smurt sitt eget ego og styrket egen selvtillit, en mann som bare er ute etter sex, eller en som har tilknytningsproblemer, det er en mann som du ikke kan forvente er ærlig, selv ved direkte spørsmål.

Mannen Hi har møtt viser i handling at han ikke er spesielt interessert i henne, at det er heller lunkent fra hans side.

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...