Gå til innhold

Frustrert: Rett før jeg bare skriver til han.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du virker desperat! En mann som er interessert vil gjøre det han må for å holde kontakt. La han gå, lær deg å elske deg selv uavhengig av hva slags respons du får fra en mann så møter du nok en flott fyr. Det er lett å oppdage dårlig selvtillit. 

Anonymkode: 38a87...b2a

Hvordan virker jeg desperat? Bare for se hva jeg gjør? 

Jeg har ikke visst han hva jeg tenker og har lat det gå tid i mellom jeg kontakter han og når ikke møtt han funnet på annet. Så han har ikke styrt livet mitt. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mest sannsynlig kommer han ikke til å «lære» noe av at hun sier fra, men han kommer til å glede seg over den oppmerksomheten hun gir han. 
Hvis han svarer med å forklare og overbevise HI om at hun har misforstått for at han kan skli rett inn i livet hennes igjen. 
 

HI, han er ikke verdt det og ingen du burde like ettersom han har vist hvordan han er og hvordan han håndterer en slik situasjon. 
 

Ta din verdi og ikke la noen mann bestemme det for deg. 
 

Anonymkode: 38a87...b2a

Jeg har vel fått en pekepinn på hvordan ting blir med han og sånn vil jeg egentlig ikke ha det så tror fornuften sier meg at jeg bør bare la han gå, men noe ligger å frister å bare gi beskjed om at det er en dårlig måte å gjøre det på. Skal gi det til helgen så får jeg se hva jeg gjør da. Kanskje han ikke lærer noe av det, men jeg blir på en måte fri med å ha gitt beskjed. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier selv at situasjonen gjør deg «lei deg», da har du gitt en mann såpass mye påvirkning for hvordan du har det. 
 

Hadde han vært interessert så hadde du ikke vært i tvil. Han hadde ikke latt det gå så lenge uten noe kontakt og mest sannsynlig har han mange han veksler mellom og derfor er ikke du så viktig akuratt nå. 

Menn generelt liker «jakten» på noe de liker godt og vil gjøre det som trengs for å få det de vil. Han her gir deg absolutt ingenting, ikke engang en melding. 

 

Anonymkode: 38a87...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han har gjort meg lei meg. Så jeg har og er påvirket av dette. Og vil ikke ha det sånn når jeg er med en mann. 

Så dere har rett dette er ikke bra og han er ikke interessert. Så må bare gå videre. 

Hadde han vært det hadde han vist det mer og gjort sitt for det. 

Vondt at noen bare gjør sånt, men nå nå jeg bare prøve å tenke at det kanskje dukker opp en annen på ett eller annet tidspunkt kanskje. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, han har gjort meg lei meg. Så jeg har og er påvirket av dette. Og vil ikke ha det sånn når jeg er med en mann. 

Så dere har rett dette er ikke bra og han er ikke interessert. Så må bare gå videre. 

Hadde han vært det hadde han vist det mer og gjort sitt for det. 

Vondt at noen bare gjør sånt, men nå nå jeg bare prøve å tenke at det kanskje dukker opp en annen på ett eller annet tidspunkt kanskje. 

Anonymkode: 4d185...d44

Godt du ser hva du ikke vil ha såpass tidlig tenker jeg. Da kan du slippe inn noen som setter pris på deg og din tid. Lykke til HI. 

Anonymkode: 38a87...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker gor alle som har svart og ønsket lykke til. 

Lurer på å bruke noen mnd nå på å trene, spise sunt og gå ned i vekt. Kanskje det kan la meg få et bedre selvbilde? 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare. Fikk en meld i dag. 

Bare: Hei! Noen planer lørdag? 

Tenkte at da kanskje ønsket sex i helgen 😔

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Må bare. Fikk en meld i dag. 

Bare: Hei! Noen planer lørdag? 

Tenkte at da kanskje ønsket sex i helgen 😔

Anonymkode: 4d185...d44

Hva tenker du nå da? Er du interessert?

Anonymkode: 19426...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva tenker du nå da? Er du interessert?

Anonymkode: 19426...6da

Vet ikke helt. Enten bare skrive jeg har andre planer eller møte han og prate? 

Heller litt i mot at jeg jeg har andre planer. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg mennesker som velger deg sier jeg. Hadde han vært interessert og ønsket noe seriøst med deg så hadde du hørt noe for lenge siden. Mitt inntrykk er at han spiller på flere og nå vil han ha et ligg fra deg. Han ønsker klart ingenting seriøst eller langsiktig med deg. Hadde selv ikke åpnet døren (beina) igjen etter den respektløsheten han har vist deg. 

Anonymkode: 38a87...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke helt. Enten bare skrive jeg har andre planer eller møte han og prate? 

Heller litt i mot at jeg jeg har andre planer. 

Anonymkode: 4d185...d44

Hvis du velger det siste fodi ikke ønsker å treffe han mer, så synes jeg du skal avslutte det med han, mest for din egen del.

Anonymkode: 19426...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Må bare. Fikk en meld i dag. 

Bare: Hei! Noen planer lørdag? 

Tenkte at da kanskje ønsket sex i helgen 😔

Anonymkode: 4d185...d44

Jeg ventet bare på noe slikt, han er kun ute etter en ting. 

Anonymkode: 83dd9...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev jeg har planer med noen venninner. Spent på om han svarer på det. 

Etter så lang tid og ikke et spm om det gikk bra eller noe om hvorfor lenge siden. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skrev jeg har planer med noen venninner. Spent på om han svarer på det. 

Etter så lang tid og ikke et spm om det gikk bra eller noe om hvorfor lenge siden. 

Anonymkode: 4d185...d44

Han skrev bare han skulle på byn. Ikke noe mer. 

Burde jeg spørre om hva han tenker om meg/oss? 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde overlatt til ham neste kontakt også siden han har ventet så lenge. Nå foreslår han å møtes på byen, dvs. mest trolig alkohol inne i bildet. Er han interessert bør han både greie og ønske å være sammen med deg også i andre settinger.

Nå tenker jeg at han kun er ute etter sex, så jeg hadde ikke gjort noe mer. Jeg hadde fått avsmak for hele fyren. Dere har datet for lenge til at han skal holde på slik som han gjør hvis han er interessert nok. Nå viser han heller bare at han med aller største sannsynlighet kun ønsker å møte deg for sex.

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han skrev bare han skulle på byn. Ikke noe mer. 

Burde jeg spørre om hva han tenker om meg/oss? 

Anonymkode: 4d185...d44

Det kommer jo an på om du er interessert eller ei enda.

Anonymkode: 19426...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer jo an på om du er interessert eller ei enda.

Anonymkode: 19426...6da

Akkurat nå ekstremt delt. En del avsmak og ville jo egentlig ha en som liker meg og ikke bare for byn og sex, men så kommer den andre biten har jo hatt det fint med han og. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde overlatt til ham neste kontakt også siden han har ventet så lenge. Nå foreslår han å møtes på byen, dvs. mest trolig alkohol inne i bildet. Er han interessert bør han både greie og ønske å være sammen med deg også i andre settinger.

Nå tenker jeg at han kun er ute etter sex, så jeg hadde ikke gjort noe mer. Jeg hadde fått avsmak for hele fyren. Dere har datet for lenge til at han skal holde på slik som han gjør hvis han er interessert nok. Nå viser han heller bare at han med aller største sannsynlighet kun ønsker å møte deg for sex.

Anonymkode: b4b57...cf6

Er enig dette. Føler meg egentlig ikke spesielt likt. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er enig dette. Føler meg egentlig ikke spesielt likt. 

Anonymkode: 4d185...d44

Da er det vel ikke særlig liv laga

Anonymkode: 19426...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ville møtt ham på lørdag nettopp for å undersøke hva jeg føler og syns og bruke kvelden på å fritte ham ut. Du har helt sikkert rett i det magefølelsen forteller deg, men ville møtt ham og spurt ham rett ut hva han vil fremover. 

Anonymkode: 48598...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

JEG ville møtt ham på lørdag nettopp for å undersøke hva jeg føler og syns og bruke kvelden på å fritte ham ut. Du har helt sikkert rett i det magefølelsen forteller deg, men ville møtt ham og spurt ham rett ut hva han vil fremover. 

Anonymkode: 48598...7d7

Føler litt på den og. Har jo hatt det kjekt på byn med han. 

Blir jo enten det eller å sitte hjemme å synes synd på seg selv. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Føler litt på den og. Har jo hatt det kjekt på byn med han. 

Blir jo enten det eller å sitte hjemme å synes synd på seg selv. 

Anonymkode: 4d185...d44

Men du... alle skjønner jo at du kommer til å møte ham. Og han vil sjarmere deg og si at ham liker deg så godt, og du er full og blir glad og har sex med ham. Neste uke er du tilbake i nøyaktig samme runddans.

Og dette er ikke nedlatende ment. Vi er mange som har vært der.

Anonymkode: f241a...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du... alle skjønner jo at du kommer til å møte ham. Og han vil sjarmere deg og si at ham liker deg så godt, og du er full og blir glad og har sex med ham. Neste uke er du tilbake i nøyaktig samme runddans.

Og dette er ikke nedlatende ment. Vi er mange som har vært der.

Anonymkode: f241a...7e4

Ikke bestemt meg helt. 

Dersom jeg skulle møtt han er det for en kjekk tur på byn kontra å sitte hjemme alene og skal evt få spurt om hva han tenker (vet vel det egentlig) og ikke minst tanken på at det ikke er noe seriøst mellom oss og så evt gå videre. 

 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om at han kommer aldri til å gi deg «closure», men være en som sjarmerer deg i senk når du hører fra han og forsvinne akkurat når det passer han. Noe som vil gjøre deg usikker på han, på din egen selvfølelse og du vil føle deg enda verre enn du gjør nå. 
 

Han har selv allerede vist deg røde flagg og hvorfor du burde holde deg unna han. Det blir verre neste gang og du vil nok tilgi når han kommer tilbake med litt oppmerksomhet som nå, løgn og manipulering når du konfronterer han. 
 

Spar deg selv og finn deg en som velger deg like mye som du velger dem. Du har sikkert mange gode kvaliteter som en mann ønsker seg. Ikke «settle» for brødsmulene han gir deg. 

Anonymkode: 38a87...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har en mistanke om at han kommer aldri til å gi deg «closure», men være en som sjarmerer deg i senk når du hører fra han og forsvinne akkurat når det passer han. Noe som vil gjøre deg usikker på han, på din egen selvfølelse og du vil føle deg enda verre enn du gjør nå. 
 

Han har selv allerede vist deg røde flagg og hvorfor du burde holde deg unna han. Det blir verre neste gang og du vil nok tilgi når han kommer tilbake med litt oppmerksomhet som nå, løgn og manipulering når du konfronterer han. 
 

Spar deg selv og finn deg en som velger deg like mye som du velger dem. Du har sikkert mange gode kvaliteter som en mann ønsker seg. Ikke «settle» for brødsmulene han gir deg. 

Anonymkode: 38a87...b2a

Takk for innlegget ditt. 

Hadde så gjerne ønsket en avslutning her evt vite. 

Nekter jo ikke på at jeg er betatt av han. 

Skulle jeg gjøre det er det med den i hodet at dette ikke er noe seriøst. 

Jeg vil ha en mann som bryr seg om meg!!!

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...