Gå til innhold

Frustrert: Rett før jeg bare skriver til han.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en mann en del ganger. Tolker det sånn at jeg er mer interessert i han enn han i meg. Jeg skrev til han onsdag og torsdag han svarte. Ikke en lyd siden. Ikke god helg eller noe. Føler meg ikke akkurat interessant for han. 

Frister å skrive til han dersom han skulle skrive til meg at jeg tenker å prøve å finne en som er mer interessert i meg enn han er. Er dette barnslig av meg? 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.

Da er det bedre å ta kontakt med ham og si det som det er, at du har inntrykk av at han er mindre interessert i deg enn motsatt og at du for din egen del derfor kutter kontakten nå og ønsker ham lykke til videre i livet.

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fryktelig barnslig.

Anonymkode: 40d24...4c9

Ok. Hva er evt tipset ditt? 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja.

Da er det bedre å ta kontakt med ham og si det som det er, at du har inntrykk av at han er mindre interessert i deg enn motsatt og at du for din egen del derfor kutter kontakten nå og ønsker ham lykke til videre i livet.

Anonymkode: b4b57...cf6

Takker for tipset ditt. Var gjerne bedre å gjøre det sånn, men er skuffet, frustrert og ja gjerne barnslig. Klarer ikke tenke konstruktivt her kjenner jeg. Kanske jeg bare roter alt til. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takker for tipset ditt. Var gjerne bedre å gjøre det sånn, men er skuffet, frustrert og ja gjerne barnslig. Klarer ikke tenke konstruktivt her kjenner jeg. Kanske jeg bare roter alt til. 

Anonymkode: 4d185...d44

Men om dere er for forskjellige når det kommer til behov på hyppighet på kontakt så vil deg jo uansett ikke fungere.

Når dere ikke greier å kommunisere ordentlig om dette, vil dere tvilsomt greie å kommunisere godt om viktigere ting i livet.

Ergo, dere passer meget mulig ikke sammen. Da er det like greit å kutte før du blir mer hekta. Et forhold som er så ferskt som gjør deg så frustrert, det har sjelden en god fremtid foran seg.

 

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men om dere er for forskjellige når det kommer til behov på hyppighet på kontakt så vil deg jo uansett ikke fungere.

Når dere ikke greier å kommunisere ordentlig om dette, vil dere tvilsomt greie å kommunisere godt om viktigere ting i livet.

Ergo, dere passer meget mulig ikke sammen. Da er det like greit å kutte før du blir mer hekta. Et forhold som er så ferskt som gjør deg så frustrert, det har sjelden en god fremtid foran seg.

 

Anonymkode: b4b57...cf6

Vet ikke om du har rett, men den følelsen jeg har er at han ikke er så interessert i meg. Føler ikke at han er det. Ønsker å finne en der jeg føler og at han viser at han er det med fysisk kontakt osv. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke om du har rett, men den følelsen jeg har er at han ikke er så interessert i meg. Føler ikke at han er det. Ønsker å finne en der jeg føler og at han viser at han er det med fysisk kontakt osv. 

Anonymkode: 4d185...d44

Men du kan jo ikke forvente at han er tankeleser, da må du formidle det du føler og trenger.

Les gjerne "kjærlighetens fem språk", bli bevisst ditt eget behov og de andre typene, da er det lettere å se hva som er viktigt for deg og hvem du passer best med - eller hvordan du best kan formidle dine behov og hvordan du kan gjøre at en som er en annen type føler seg elsket av deg.

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen drev på sånn. Først var han slik. Kunne gå dager i mellom svarene. Noen ganger var han skikkelig on, a det ganger glemte han å svare. Da ga jeg faen, rotet rundt og svarte han kort med flere dagers mellomrom. Plutselig tok det seg opp og her sitter vi 11år etter 🙈

Anonymkode: 60393...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du kan jo ikke forvente at han er tankeleser, da må du formidle det du føler og trenger.

Les gjerne "kjærlighetens fem språk", bli bevisst ditt eget behov og de andre typene, da er det lettere å se hva som er viktigt for deg og hvem du passer best med - eller hvordan du best kan formidle dine behov og hvordan du kan gjøre at en som er en annen type føler seg elsket av deg.

Anonymkode: b4b57...cf6

Skjønner. Kan ho være jeg sitter her hjemme og over analyserer, men at han ikke kontakter meg og virker interessert i meg sier vel mye. 3 dager uten en lyd. Da er det ikke mye å rope hurra for. 

Er det en bok eller noe jeg kan lese på nettet? Takker mye for tipset ditt. 

 

 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og mannen drev på sånn. Først var han slik. Kunne gå dager i mellom svarene. Noen ganger var han skikkelig on, a det ganger glemte han å svare. Da ga jeg faen, rotet rundt og svarte han kort med flere dagers mellomrom. Plutselig tok det seg opp og her sitter vi 11år etter 🙈

Anonymkode: 60393...b41

Kjekt å høre andre som har hatt det litt likt og det gikk bra med.

Jeg kjenner dette tærer på og kommer ikke til å orke å ha det sånn som dette stort lengre, men synes og det er vanskelig å spørre om hvor interessert han er. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner. Kan ho være jeg sitter her hjemme og over analyserer, men at han ikke kontakter meg og virker interessert i meg sier vel mye. 3 dager uten en lyd. Da er det ikke mye å rope hurra for. 

Er det en bok eller noe jeg kan lese på nettet? Takker mye for tipset ditt.

Anonymkode: 4d185...d44

Du finner en god del om det på nett. Jeg tok en test på nett også for noen år siden, du finner den sikkert. Jeg syntes det jeg leste bare på nett var kjempenyttig. Det finnes en bok også.

Anonymkode: b4b57...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du finner en god del om det på nett. Jeg tok en test på nett også for noen år siden, du finner den sikkert. Jeg syntes det jeg leste bare på nett var kjempenyttig. Det finnes en bok også.

Anonymkode: b4b57...cf6

Takk for tipset ditt og svar. Skal google å lese litt der. Interessant. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har møtt en mann en del ganger. Tolker det sånn at jeg er mer interessert i han enn han i meg. Jeg skrev til han onsdag og torsdag han svarte. Ikke en lyd siden. Ikke god helg eller noe. Føler meg ikke akkurat interessant for han. 

Frister å skrive til han dersom han skulle skrive til meg at jeg tenker å prøve å finne en som er mer interessert i meg enn han er. Er dette barnslig av meg? 

Anonymkode: 4d185...d44

Slett ham og drit i det.

Anonymkode: 324b9...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært interessert på ordentlig hadde du hørt fra han. Jeg skjønner at du vil kontakte han, jeg har vært der selv, men det beste er å la være uansett hvor vanskelig det er. 

Anonymkode: 83dd9...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slett ham og drit i det.

Anonymkode: 324b9...f64

Burde det. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde han vært interessert på ordentlig hadde du hørt fra han. Jeg skjønner at du vil kontakte han, jeg har vært der selv, men det beste er å la være uansett hvor vanskelig det er. 

Anonymkode: 83dd9...65b

Dette jeg og føler. Er veldig fristende, men du har helt sikkert rett. 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha det bra i et forhold, enten med han eller noen andre, må du jobbe med usikkerheten og selvtilliten din.

Mannen min kunne funnet på å svare dagen etter og så ikke skrive så mye mer. Betyr ikke at han ikke er interessert. 
 

Om du vil ha noen som klenger og maser er det jo fordi du er usikker og behøver bekreftelse. Kun når du har det bra med deg selv kan du gå inn i et bra forhold 

0F8AAF69-FFB8-4573-BDDF-7B71AD4073F5.thumb.jpeg.73a869f67c1864c37906c9702e801398.jpeg

Anonymkode: 45f8f...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du skal ha det bra i et forhold, enten med han eller noen andre, må du jobbe med usikkerheten og selvtilliten din.

Mannen min kunne funnet på å svare dagen etter og så ikke skrive så mye mer. Betyr ikke at han ikke er interessert. 
 

Om du vil ha noen som klenger og maser er det jo fordi du er usikker og behøver bekreftelse. Kun når du har det bra med deg selv kan du gå inn i et bra forhold 

0F8AAF69-FFB8-4573-BDDF-7B71AD4073F5.thumb.jpeg.73a869f67c1864c37906c9702e801398.jpeg

Anonymkode: 45f8f...f07

Dette! Enig!

Anonymkode: 9bf5d...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om du skal ha det bra i et forhold, enten med han eller noen andre, må du jobbe med usikkerheten og selvtilliten din.

Mannen min kunne funnet på å svare dagen etter og så ikke skrive så mye mer. Betyr ikke at han ikke er interessert. 
 

Om du vil ha noen som klenger og maser er det jo fordi du er usikker og behøver bekreftelse. Kun når du har det bra med deg selv kan du gå inn i et bra forhold 

0F8AAF69-FFB8-4573-BDDF-7B71AD4073F5.thumb.jpeg.73a869f67c1864c37906c9702e801398.jpeg

Anonymkode: 45f8f...f07

Jeg er enig i en del av dette. Absolutt, men for at jeg skal bli trygg på han må han vise noe som gjør meg trygg. I form av oppmerksomhet, si noe eller vise. Når jeg ikke får noe av dette tenker jeg at det bare er for sex. Eller tenker jeg feil? 

Veldig fint ordtak du la med. Takk

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal lytte til din egen vurdering av signalene han sender. Han er nok ikke så interessert. Det er mye bedre å innse det enn å gå rundt og håpe. Da blir du også mye mer sårbar. Jeg synes du bør drite i ham. Ikke send den meldingen, for øvrig, da fremstår du bare som bitter og såret.

Anonymkode: 48c52...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har møtt en mann en del ganger. Tolker det sånn at jeg er mer interessert i han enn han i meg. Jeg skrev til han onsdag og torsdag han svarte. Ikke en lyd siden. Ikke god helg eller noe. Føler meg ikke akkurat interessant for han. 

Frister å skrive til han dersom han skulle skrive til meg at jeg tenker å prøve å finne en som er mer interessert i meg enn han er. Er dette barnslig av meg? 

Anonymkode: 4d185...d44

Ja, kanskje litt, men klarer du å stå for det du skriver ville jeg kanskje skrevet det til han likevel... Han får det svart på hvitt at det er slik det er. 

Anonymkode: 48321...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke skrevet noe, men avskrevet han som kjæreste. Selv om dette er veldig kjipt for deg, så har han egentlig ikke gjort noe galt...han er bare mindre interessert i deg 

Anonymkode: f7df9...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke handle om usikkerhet fra din side, altså på deg selv.

Vi mennesker kjenner ofte intuitivt hvilke signaler andre sender til oss. Alle trenger vi aksept og bekreftelse, det bidrar jo til oversikt for oss mennesker, og det trenger vi. 

Vær direkte med ham, det tjener du på. Fortell ham at du blir usikker når du ikke hører fra ham. Spør ham rett ut om han ønsker å bygge videre på det dere har, og hva han legger i det om svarer er ja.

Hvorfor skal du waste livet ditt for en som ikke vil, og til å gruble. 

Eventuelt kan du bare følge magefølelsen og avkode deg hele fyren... Han høres slett ikke pålogget og interessert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er for kort til å ha det som jeg har det nå. Hører jeg ikke noe så er han ute av bilde og dersom jeg gjør skriver jeg gjerne det jeg tenkte. 

Jeg klandrer ikke han sånn, men han sløser allikevel med min tid. Hadde han vært en ok type burde han sagt at han ikke var interessert nok synes jeg, 

Anonymkode: 4d185...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...