Gå til innhold

Jeg har vært utro på fylla. Hjelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hørt at vi kvinner binder oss til de vi har sex med for en periode, og dette føles nok ekstra sterkt siden du kun har hatt én sexpartner før. Kan være det er tull, men mulig det er det du kjenner på.

Anonymkode: b513e...6b8

Ja, du har rett. Jeg har ingen følelser for denne mannen men det blir en merkelig connection kun fordi vi har hatt sex ingenting annet

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Fordi at hi av en eller annen grunn vil holde tråden igang. Hun skriver at hun aldri har vært tiltrukket av fyren, hun liker han ikke, og er full av dårlig samvittighet overfor mannen sin. Hun er sikker på at han aldri vil godta dette. Dagen etter tilgir han både dama og kompisen, sånn helt uten videre. Og nå er hun plutselig blitt betatt av kompisen. Noe skurrer hos meg altså🙄

Jeg er ikke betatt av kompisen, men når jeg i en alder av snart 26 kun har hatt sex med en person hele livet og plutselig med en feil eller med vilje har sex med en til så føles det veldig merkelig og rart. Det skulle bare være meg og kjæresten for alltid. Det ble ikke sånn dessverre og det klarer ikke hodet mitt å forstå. Jeg har alltid sett på sex som noe mellom to som er forelsket og ønsker en fremtid. Men ja, jeg orker ikke å forsvare meg selv mer. Jeg forklarer bare mine tanker og følelser fordi jeg ikke kan gjøre det noen andre steder rett og slett.

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tror dette bare er tull for bare gjøre det. Jeg orker som sagt ikke å forklare meg mer eller overbevise noen. At min kjæreste valgte å tilgi oss raskt er ikke mitt valg, det er hans. Han forstår at livet ikke er svart hvitt. Han er jævlig såret over at hvis dette først skulle skje så var det med en kompis han var jævlig glad i, men han skjønner at vi var fulle og dumme og setter pris på at jeg var ærlig. Hadde jeg skjult det hadde det vært en helt annen sak. 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, anbefaler deg å bare glemme denne tråden nå. Den gjorde nytten sin og fikk deg til å gjøre det som var riktigst for deg og mannen din.

Slik tråden er nå blir den bare negativ for deg, du må forklare og forsvare deg, og det blir bare destruktivt og deprimerende for deg. Så bare la være å lese mer i tråden, den gjorde sin nytte for deg, du trenger den ikke lenger. Dropp forumet en uke til den forsvinner fra listene også, så slipper du fristelsen av å gå inn igjen også. Trykk på "Ikke følge lenger" også, så slipper du å få opp varsel om ev. nye svar.

Legg fokuset ditt der det bør være nå, i forholdet ditt og livet ditt utenom nettet. Lykke til videre :)

Anonymkode: 15fc5...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

han skjønner at vi var fulle og dumme og setter pris på at jeg var ærlig. Hadde jeg skjult det hadde det vært en helt annen sak. 

Anonymkode: 6fe68...ac9

For at du skal kunne si at du har vært ærlig må du jo fortelle kjæresten din om følelsene som du har fått til han du hadde sex med i ettertid.

At du søker opp bilder av han på nettet og at du har fått en "slags merkelig tilknytning til han jeg hadde sex med" som du selv beskriver.

Det er uerlig å ikke fortelle kjæresten din dette!!!

Anonymkode: 56857...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2019 den 17.37, Anonym bruker skrev:

Det var jeg enig i. Og sa til han også. At jeg innser at jeg må gi slipp på han uansett om han ønsker å fortsette eller ikke, fordi det var til hans beste. Det ville han ikke. Og jeg har gitt han beskjed at det er veldig fint om du ikke vil gi opp oss og om du klarer å tilgi meg. Men jeg vet ikke om jeg klarer å tilgi meg selv, det vil tiden vise. Jeg vet at jeg ikke fortjener han, veldig godt. Og det er derfor jeg har det så vanskelig som nå. Men når han sier at alt han ønsker er å ordne opp å komme oss videre, at vi kan bli sterkere av dette så griper jeg den såklart for jeg ønsker jo det samme. Men jeg ønsket at han skulle ta den avgjørelsen helt selv uten at jeg skulle påvirke og det fikk han og valgte meg fremdeles. Det kommer jeg aldri til å ta for gitt. 

Det andre du skrev gidder jeg virkelig ikke å svare på en gang. For det var bare helt tåpelig :)

Anonymkode: 6fe68...ac9

Herregud, for et drama! Hvorfor insisterer du på å gjøre det verre enn det trenger å være? Vil du helst at mannen din skal gå fra deg? Det virker jo nesten slik når du gnager på dette selv om han ønsker å gå videre. 

Ikke tilgi deg selv? Bullshit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, du har rett. Jeg har ingen følelser for denne mannen men det blir en merkelig connection kun fordi vi har hatt sex ingenting annet

Anonymkode: 6fe68...ac9

Det ville jeg også sagt til kjæresten din, ærlighet varer jo lengst... At du er betatt av han kompisen nå... 

Anonymkode: a86f2...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, legg saken død NÅ. Fokuser på mannen din og GLEM han du hadde deg med. Du må velge å holde fokus. Ikke skap mer utav dette nå. 

Anonymkode: fac9f...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi, legg saken død NÅ. Fokuser på mannen din og GLEM han du hadde deg med. Du må velge å holde fokus. Ikke skap mer utav dette nå. 

Anonymkode: fac9f...b0b

Hun må jo fortelle til kjæresten at hun har fått følelser for han hun hadde sex med i ettertid.

Tenk om kjæresten for eksempel ser i søkerloggen at hun har søkt opp bilder av han. Da blir det verre om hun har skjult dette.

Anonymkode: 56857...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun må jo fortelle til kjæresten at hun har fått følelser for han hun hadde sex med i ettertid.

Tenk om kjæresten for eksempel ser i søkerloggen at hun har søkt opp bilder av han. Da blir det verre om hun har skjult dette.

Anonymkode: 56857...480

Nei vet du hva, det er overhodet ikke nødvendig! 

Anonymkode: fac9f...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 10.49, Anonym bruker skrev:

Det ville jeg også sagt til kjæresten din, ærlighet varer jo lengst... At du er betatt av han kompisen nå... 

Anonymkode: a86f2...8d6

Ærlighet varer IKKE lengst......med mindre du ønsker slutten på dette forholdet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Espen10 skrev:

Ærlighet varer IKKE lengst......med mindre du ønsker slutten på dette forholdet

Dummeste jeg har lest.

Anonymkode: 63da1...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.11.2019 den 15.11, Anonym bruker skrev:

Du har vært utsatt for et overgrep og burde anmelde.

Ditt samtykke for den seksuelle omgangen er ikke gyldig da du var full. Det er beviselig ettersom han fikk deg til å gjøre noe du ellers ikke ville gjort.

Han har derfor utnyttet deg i en sårbar situasjon, noe som er ulovlig. Hans tilstand er ikke relevant.

Anonymkode: 56857...480

Hvorfor er det automatisk guttens skyld? Han var full han også, kan like gjerne hevde overgrep andre veien. 

Anonymkode: 914d9...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.11.2019 den 12.19, Anonym bruker skrev:

Hun må jo fortelle til kjæresten at hun har fått følelser for han hun hadde sex med i ettertid.

Tenk om kjæresten for eksempel ser i søkerloggen at hun har søkt opp bilder av han. Da blir det verre om hun har skjult dette.

Anonymkode: 56857...480

Står ingen steder at hi har fått FØLELSER! Men at hun har en rar tilknytning til han/har det rart med å forholde seg til denne mannen i etterkant. Noe som kan bunne i det at hun hadde sex med en annen og syns det var en stor forandring og gå fra en mann i alle år til en ny plutselig. En liten spenning i å ville utforske mer. Ikke nødvendigvis med mannen han var med, men flere menn. Det kan være jeg tar feil, men hun sa aldri romantiske følelser.

Anonymkode: c422a...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2019 den 12.49, Anonym bruker skrev:

Hei. Dette innlegget river å skrive. Jeg har vært så ufattelig dum, jeg vet virkelig ikke hva i h*** jeg tenkte på. Herregud. 

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 10,5 år. Vi ble sammen når jeg var 15 år og han er den første og eneste jeg har hatt sex med... frem til nå.....

vi møtte en kompis av han på byen. EN KOMPIS!!! Utestedet stengte og meg, kjæresten min og kompisen hans bestemte oss for å dra hjem til kompisen som bor 10min fra oss for å bare ta noen øl til før vi tok kvelden. Kjæresten min ville dra hjem og jeg spurte om vi ikke bare kunne være litt til fordi vi hadde det så gøy. Men jeg gikk med på å dra tilslutt, jeg skulle bare på toalettet en tur. Når jeg kom ut sa kompisen at kjæresten min hadde gått. Jeg ble sur for at han ikke ventet på meg, og skjønte ingenting. Det var da kompisen begynte å prøve seg på meg og så dritafull som jeg var lot jeg han gjøre det og vi havnet i sengen og hadde sex. Han fullførte ikke, og kom ikke fordi jeg avsluttet det når jeg innså hva faen jeg holdt på med. Denne kompisen har jeg null tiltrekninger til så jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde dette. Har egentlig lenge sagt at jeg ikke liker han og at han har dårlig innflytelse på kjæresten min. Off.. uansett så ble vi enige etterpå om å holde kjeft om dette for dette vil ødelegge forholdet vårt og vennskapet deres. Det var en stor feiltakelse fra begge sider og kommer aldrialdri til å skje igjen og jeg skal slutte å drikke.. 

dette var en engangsting og jeg angrer så hardt, og klarer ikke å fungere fordi jeg har så dårlig samvittighet og går med konstant klump i magen... jeg trenger ikke å høre hvor jævlig jeg er for jeg har det virkelig vondt nok med meg selv som det er. Mitt spørsmål er hva jeg skal gjøre? Dette vil ødelegge alt og knuse han helt om han får vite det. For noe som var så ubetydelig å dumt. Kompisen og kjæresten min har snakket på messenger i ettertid og han har ikke sagt noe. Jeg elsker virkelig kjæresten min over alt og jeg har virkelig lært. Hadde kjæresten min vært utro og ment at det var en feil så hadde jeg ikke ville vite det da forholdet vårt aldri ville blitt det samme igjen uansett om man tilga eller ikke og for noe så ubetydelig å dumt man gjor i fylla. Dette er noe jeg uansett må bære på resten av livet helt alene og det er en jævlig straff å bære i seg selv.. Bør jeg si det? Eller prøve å glemme det å leve videre? Tror ikke kompisen kommer til å si noe heller, men jeg tørr ikke å snakke med han om det..

Anonymkode: 6fe68...ac9

Jeg syns det var dårlig gjort av kompisen å prøve seg på deg når du var drit full. Ser ut som du ikke visste hva som skjedde først, du sa nei når du ble klar over det. Jeg syns ikke dette høres greit ut. Da tenker jeg ikke over at du gjorde noe galt. Virker ikke som du frivillig ville gått inn for å gå bak ryggen på kjæresten din. Dette høres ut som uheldige omstendigheter. Det er ikke så lurt å drikke så mye. Jeg syns du uheldig ble trukket inn i en slik situasjon, der det ikke var meningen fra din side.

Anonymkode: 3e4b8...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns det var dårlig gjort av kompisen å prøve seg på deg når du var drit full. Ser ut som du ikke visste hva som skjedde først, du sa nei når du ble klar over det. Jeg syns ikke dette høres greit ut. Da tenker jeg ikke over at du gjorde noe galt. Virker ikke som du frivillig ville gått inn for å gå bak ryggen på kjæresten din. Dette høres ut som uheldige omstendigheter. Det er ikke så lurt å drikke så mye. Jeg syns du uheldig ble trukket inn i en slik situasjon, der det ikke var meningen fra din side.

Anonymkode: 3e4b8...c49

Nå burde faktisk du lese hele innlegget her da. Mannen gjorde ikke noe galt mot kvinnen eller omvendt. Begge er voksne mennesker som tar egne valg og begge valgte å ha sex. De samtykket til det begge to og var med på det. Mannen husker så og si ingenting, kvinnen husker mer. Etterhvert stopper kvinnen det og mannen respekterte dette. Man skal ikke drive å skylde på andre for at man tar et dumt valg. Full eller ei. Hvis hun ikke var litt kåt engang hadde hun snudd ryggen til og gått, eventuelt fortalt mannen at kompisen prøvde seg og hun syns det var ubehagelig. Man kan ikke skylde på alkoholen eller andre enn seg selv fordi man ikke sier nei og faktisk blir med på soverommet. Men det var dumt gjort av begge å gå bak ryggen på mannen i forholdet i denne situasjonen. Det er ikke mer den enes feil enn den andres. 
 

Overgrep har også vært diskutert her, noe som har blitt gjort klart at ikke har skjedd her og SKULLE det vært tilfelle så hadde nok mannen hatt mer på sin side av loven enn kvinnen. Da han var i den tilstanden at han ikke husker en dritt, dermed muligens ikke i tilstand til å klare å gi motstand eller samtykke. MEN det har blitt gjort klinkende klart at dette ikke var et overgrep.

Anonymkode: c422a...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå burde faktisk du lese hele innlegget her da. Mannen gjorde ikke noe galt mot kvinnen eller omvendt. Begge er voksne mennesker som tar egne valg og begge valgte å ha sex. De samtykket til det begge to og var med på det. Mannen husker så og si ingenting, kvinnen husker mer. Etterhvert stopper kvinnen det og mannen respekterte dette. Man skal ikke drive å skylde på andre for at man tar et dumt valg. Full eller ei. Hvis hun ikke var litt kåt engang hadde hun snudd ryggen til og gått, eventuelt fortalt mannen at kompisen prøvde seg og hun syns det var ubehagelig. Man kan ikke skylde på alkoholen eller andre enn seg selv fordi man ikke sier nei og faktisk blir med på soverommet. Men det var dumt gjort av begge å gå bak ryggen på mannen i forholdet i denne situasjonen. Det er ikke mer den enes feil enn den andres. 
 

Overgrep har også vært diskutert her, noe som har blitt gjort klart at ikke har skjedd her og SKULLE det vært tilfelle så hadde nok mannen hatt mer på sin side av loven enn kvinnen. Da han var i den tilstanden at han ikke husker en dritt, dermed muligens ikke i tilstand til å klare å gi motstand eller samtykke. MEN det har blitt gjort klinkende klart at dette ikke var et overgrep.

Anonymkode: c422a...108

Når jeg leser det HI skrev først og det du skriver høres det ut som to forskjellige historier. Jeg har aldri nevnt overgrep. Det høres ikke ut som du vet noe om hva alkohol gjør med hjernen. Kan ikke skylde på alkoholen sier du. Alkohol har skyld i mye, alt fra å gjøre dumme ting til ulykker. Den påvirker hjernen, setter ned dømmekraften. Helt utrolig at du ikke visste det.

Anonymkode: 3e4b8...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...