Gå til innhold

Jeg har vært utro på fylla. Hjelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det liksom ok at han unnskylder seg med å være for full til å forstå?

Nei, han er lovpålagt å ikke utnytte jenter i denne situasjonen.

Ikke begynn å surr med at hun har ledet han til dette. At jenter ikke skal kunne drikke så mye de vil uten å bli utnyttet, er like dumt som å si st jenter ikke skal kle seg hva de vil uten å få uønsket oppmerksomhet.

Anonymkode: 56857...480

Her har jo dama like mye feil. Begge var så fulle at de nesten ikke husker noe. De var like mye med på det. At kompisen sier at de burde anmelde ham, vitner jo tydelig at hi har framstilt historien til hennes fordel. Jeg tror på ingen måte at hun har vært bedre enn ham. Men å redde sin egen ræv gjelder jo mest her, sånn som jeg ser det. Synes litt synd på kompisen her jeg. Og det blir jo spennende å se hvilke historier som evnt kommer ut etterhvert som dette legger seg....

Endret av Sommerkroppen 2029
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.11.2019 den 15.08, Anonym bruker skrev:

Jeg kunne valgt å holde tett og nektet for det om det skulle komme ut. Men hvor godt forhold har vi da? Som noen har sagt så har jeg dummet meg ut, og trenger ikke å lyve om det i tillegg. Såpass fortjener han ikke etter nesten 11 år som en fantastisk kjæreste. 

jeg måtte bare si det. Og nå har han mistet en «god» kompis, han har mistet det ene utestedet han likte seg på da han kompisen jobber der og alltid er der. Han har mistet meg, og om han velger å fortsette forholdet krever det ufattelig mye jobbing for å få tilbake det vi hadde om det i det hele tatt går. Alt dette jævelskapet mot han for et sårbart sekund der jeg hadde drukket alt for mye og derfor ikke var i stand til å tenke klart og ta en god avgjørelse. Nå er jeg sykemeldt fra jobb i en uke. Sover ikke, spiser ikke, aldri grått så mye i mitt liv og ja.. men uansett hvor vondt det er så var det eneste riktige å bare fortelle det. Nå er redd for at han kompisen går i fullt forsvarsmodus når kjæresten min konfronterer han og legger alt på meg. Siste jeg/vi trenger nå, vi får se.. 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Jeg hadde medlidenhet med deg frem til dette innlegget. Ikke nå mer.

Det er ingen grunn til at kjæresten fin skal miste en venn eller ikke kunne gå på det utestedet. Det er du som har vært utro. Ikke kameraten. Ikke prøv å vri deg unna ansvaret.

I tillegg bør fu komme deg tilbake på jobb eller i det minste bruke ferie, avspasering eller ulønnet permusjon. Arbeidsgiveren din bør ikke betale for at du drikker for mye og bedrar kjæresten din. Ta nå i det minste ansvar for det du har stelt i stand og ikke prøv å velte problemene over på noen andre.

Anonymkode: 33211...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Her har jo dama like mye feil. Begge var så fulle at de nesten ikke husker noe. De var like mye med på det. At kompisen sier at de burde anmelde ham, vitner jo tydelig at hi har framstilt historien til hennes fordel. Jeg tror på ingen måte at hun har vært bedre enn ham. Men å redde sin egen ræv gjelder jo mest her, sånn som jeg ser det. Synes litt synd på kompisen her jeg. Og det blir jo spennende å se hvilke historier som evnt kommer ut etterhvert som dette legger seg....

Hallo?? Jeg har jo fortalt fler ganger her lenger oppe at det ikke er mer den ene sin feil av oss enn den andre! Jeg sa til min kjæreste før de møttes for å snakke «husk at det alltid er to sider av samme sak og det kan godt være at han husker mer og/eller noe annet enn meg» i hans tilfelle husker han ingenting. Jeg er ikke ute etter å redde min egen ræv. Jeg har sagt at jeg var med på det, og det var han også. Og jeg har sagt alt jeg husker. Jeg har med kjæresten min sin tillatelse sendt melding til kompisen (fordi jeg ikke ville at han skulle gå å tenke at dette var overgrep og burde anmeldes) at jeg forstår at det må være skummelt å ikke huske noe og at jeg oppfattet at han ønsket det han også men at jeg ikke kan snakke på hans vegne. Jeg har på ingen måte vært bedre enn han og det har jeg ikke lagt skjul på heller. Før du komenterer noe sånt burde du lese mer av tråden. 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde medlidenhet med deg frem til dette innlegget. Ikke nå mer.

Det er ingen grunn til at kjæresten fin skal miste en venn eller ikke kunne gå på det utestedet. Det er du som har vært utro. Ikke kameraten. Ikke prøv å vri deg unna ansvaret.

I tillegg bør fu komme deg tilbake på jobb eller i det minste bruke ferie, avspasering eller ulønnet permusjon. Arbeidsgiveren din bør ikke betale for at du drikker for mye og bedrar kjæresten din. Ta nå i det minste ansvar for det du har stelt i stand og ikke prøv å velte problemene over på noen andre.

Anonymkode: 33211...3eb

Nei, men jeg regnte med og trodde ikke at han ønsket å ha noe å gjøre med denne kompisen igjen. Heldigvis tok jeg feil. Har aldri prøvd å vridd meg unna ansvaret kjære deg. 

I tillegg bør du slutte å dømme og tro at du vet noe som helst om denne saken. Å dra på min jobb uten søvn, uten å få i seg mat og uten å være psykisk tilstede er ikke ansvarlig i det hele tatt da det jeg driver med handler om veldig viktige ting som kan være livstruende for andre om det ikke blir gjort riktig. Jeg har snakket med legen og jobben og vi fant ut sammen at dette var best. Det er heller ikke snakk om i lang tid, men i et par dager. 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste du kan gjøre er å holde deg unna han som er/var kjæresten din. Han fortjener bedre, og håper han innser det selv.

 

Alkohol har ingenting med saken å gjøre. Å ga sex med noen andre, uansett HVEM, har ligget i din underbevissthet i en viss tid, og ville skjedd uansett. "Så full" er bare alibiet for å praktisere det. 

Anonymkode: b3302...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det beste du kan gjøre er å holde deg unna han som er/var kjæresten din. Han fortjener bedre, og håper han innser det selv.

 

Alkohol har ingenting med saken å gjøre. Å ga sex med noen andre, uansett HVEM, har ligget i din underbevissthet i en viss tid, og ville skjedd uansett. "Så full" er bare alibiet for å praktisere det. 

Anonymkode: b3302...007

Det var jeg enig i. Og sa til han også. At jeg innser at jeg må gi slipp på han uansett om han ønsker å fortsette eller ikke, fordi det var til hans beste. Det ville han ikke. Og jeg har gitt han beskjed at det er veldig fint om du ikke vil gi opp oss og om du klarer å tilgi meg. Men jeg vet ikke om jeg klarer å tilgi meg selv, det vil tiden vise. Jeg vet at jeg ikke fortjener han, veldig godt. Og det er derfor jeg har det så vanskelig som nå. Men når han sier at alt han ønsker er å ordne opp å komme oss videre, at vi kan bli sterkere av dette så griper jeg den såklart for jeg ønsker jo det samme. Men jeg ønsket at han skulle ta den avgjørelsen helt selv uten at jeg skulle påvirke og det fikk han og valgte meg fremdeles. Det kommer jeg aldri til å ta for gitt. 

Det andre du skrev gidder jeg virkelig ikke å svare på en gang. For det var bare helt tåpelig :)

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var egentlig et svar til en annen dette her. Men altså, vi ser helt birt ifra overgrep her for det var det jo ikke. Spist er spist og pult er pult. Kjæresten din har allerede tilgitt deg. Det er jo bra 😊👍 dere kommer nok gjennom dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arh, kan noen av dere hjelpe meg litt til? Nå etter noen dager begynner jeg å føle en slags merkelig tilknytning til han jeg hadde sex med og jeg forstår ingenting? uansett hvor lei meg jeg er og hvor mye jeg angrer og vet det såklart aldri hadde skjedd igjen. Det er Ikke følelser eller at jeg vil ha han eller noe sånt men han er tross alt den andre personen jeg har hatt sex med i hele mitt liv og derfor føler jeg på en slags merkelig tilknytning bare. Jeg klarer ikke å forklare det. Men jeg tenker mye på det lille jeg husker av selve samleiet, og husker i ettertid litt ting han sa til meg om hvor deilig jeg var og at han ville ha meg osv rett før jeg avsluttet det. Jeg går inn å ser på bilder av han på facebook av og til. Hva skjer egentlig med meg? Jeg klarer ikke å forstå. Likte jeg det litt? Var det egentlig litt spennende? Likte jeg oppmerksomheten? Likte jeg å føle på den nærheten fra en annen og at følelsen av at noen andre ville ha meg? Var det derfor jeg gjorde det i første omgang selvom jeg ikke kan huske å ha tenkt det? Dette er så vanskelig og jeg forstår ingenting!! Noen som kan ha peiling? Hadde dette vært en random person ville det vært annerledes men dette er en person jeg vet jeg kommer til å møte i forskjellige tilsetninger mange ganger fremover også. Jeg vet det aldri skjer igjen men jeg har på en måte fått et helt annerledes syn på han som bare ikke kan forklares bare fordi vi har hatt sex. er det rart? Jeg og samboer har det fint og jeg vil være med han og jeg føler meg såklart elsket av han og fin for han. Men etter 11 år med samme og eneste kjæreste og med tanke på at vi er så unge i tillegg så er det vell forståelig at mye følelser kan svirre når jeg plutselig har hatt sex med en til? Det går kanskje over etterhvert? Jeg vet ikke? Noen? Som om jeg ikke hadde dårlig samvittighet nok så skal dette liksom komme i tillegg... jeg klarer bare ikke å forstå meg selv altså, herlighet.

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, der drepte du litt troen på at du virkelig vil reparere og kvalmes av egen atferd. 

Anonymkode: b17a8...e9a

Jeg kan dessverre ikke for hva jeg føler. Jeg vemmes av følelsen på det selv. Jeg tror helt ærlig bare at det er en ekstremt uvandt tanke at det ikke lenger bare er kjæresten jeg har ligget med. For meg har sex alltid vært en stor greie. Jeg var sammen med kjæresten min i ganske lang tid før vi hadde sex nettopp fordi jeg alltid har tenkt at sex ikke skal være tilfeldig. Jeg vil kun ha sex med menn jeg er veldig forelsket i og ser en fremtid med. Ikke bare tilfeldig. Og nå når jeg plutselig har hatt det uten å være det og skammer meg så jævlig så tror jeg at det bare er min måte å håndtere det på. Rett og slett. Tankene mine løper bare løpsk akkuratt nå, og jeg må bare ta meg tid til å få samlet dem. Det er for mye for hodet mitt å ha hatt den tankegangen om sex med de jeg ser en fremtid med i så lang tid til at dette som skjedde skjedde. Å dele tankene her var ikke lurt så fint om alle kan se bort i fra den egentlig og bare la vær å svare for akuratt nå trenger jeg virkelig ikke mer har kjenner jeg. For jeg er helt enig i at det er helt på trynet, jeg vet det selv og trenger ikke å bli sparket mens jeg ligger nede. hodet tenker ofte annerledes enn hjertet, dessverre. 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Arh, kan noen av dere hjelpe meg litt til? Nå etter noen dager begynner jeg å føle en slags merkelig tilknytning til han jeg hadde sex med og jeg forstår ingenting? uansett hvor lei meg jeg er og hvor mye jeg angrer og vet det såklart aldri hadde skjedd igjen. Det er Ikke følelser eller at jeg vil ha han eller noe sånt men han er tross alt den andre personen jeg har hatt sex med i hele mitt liv og derfor føler jeg på en slags merkelig tilknytning bare. Jeg klarer ikke å forklare det. Men jeg tenker mye på det lille jeg husker av selve samleiet, og husker i ettertid litt ting han sa til meg om hvor deilig jeg var og at han ville ha meg osv rett før jeg avsluttet det. Jeg går inn å ser på bilder av han på facebook av og til. Hva skjer egentlig med meg? Jeg klarer ikke å forstå. Likte jeg det litt? Var det egentlig litt spennende? Likte jeg oppmerksomheten? Likte jeg å føle på den nærheten fra en annen og at følelsen av at noen andre ville ha meg? Var det derfor jeg gjorde det i første omgang selvom jeg ikke kan huske å ha tenkt det? Dette er så vanskelig og jeg forstår ingenting!! Noen som kan ha peiling? Hadde dette vært en random person ville det vært annerledes men dette er en person jeg vet jeg kommer til å møte i forskjellige tilsetninger mange ganger fremover også. Jeg vet det aldri skjer igjen men jeg har på en måte fått et helt annerledes syn på han som bare ikke kan forklares bare fordi vi har hatt sex. er det rart? Jeg og samboer har det fint og jeg vil være med han og jeg føler meg såklart elsket av han og fin for han. Men etter 11 år med samme og eneste kjæreste og med tanke på at vi er så unge i tillegg så er det vell forståelig at mye følelser kan svirre når jeg plutselig har hatt sex med en til? Det går kanskje over etterhvert? Jeg vet ikke? Noen? Som om jeg ikke hadde dårlig samvittighet nok så skal dette liksom komme i tillegg... jeg klarer bare ikke å forstå meg selv altså, herlighet.

Anonymkode: 6fe68...ac9

For no jævla tull. Her avslørte du at hele tråden bare er bullshit! 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

For no jævla tull. Her avslørte du at hele tråden bare er bullshit! 😄

 

Vet du, og med forbehold om at jeg ikke har giddet å lese resten av tråden mellom starten og her, siden jeg ikke tror på utroskap, så er dette det eneste innlegget som gir mening og får det til å virke troverdig.

Anonymkode: 254dc...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du, og med forbehold om at jeg ikke har giddet å lese resten av tråden mellom starten og her, siden jeg ikke tror på utroskap, så er dette det eneste innlegget som gir mening og får det til å virke troverdig.

Anonymkode: 254dc...6a7

Hvordan vet du det, når du ikke har lest de andre innleggene?

Anonymkode: 308df...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet du, og med forbehold om at jeg ikke har giddet å lese resten av tråden mellom starten og her, siden jeg ikke tror på utroskap, så er dette det eneste innlegget som gir mening og får det til å virke troverdig.

Anonymkode: 254dc...6a7

Anbefaler deg å lese innleggene først......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan dessverre ikke for hva jeg føler. Jeg vemmes av følelsen på det selv. Jeg tror helt ærlig bare at det er en ekstremt uvandt tanke at det ikke lenger bare er kjæresten jeg har ligget med. For meg har sex alltid vært en stor greie. Jeg var sammen med kjæresten min i ganske lang tid før vi hadde sex nettopp fordi jeg alltid har tenkt at sex ikke skal være tilfeldig. Jeg vil kun ha sex med menn jeg er veldig forelsket i og ser en fremtid med. Ikke bare tilfeldig. Og nå når jeg plutselig har hatt det uten å være det og skammer meg så jævlig så tror jeg at det bare er min måte å håndtere det på. Rett og slett. Tankene mine løper bare løpsk akkuratt nå, og jeg må bare ta meg tid til å få samlet dem. Det er for mye for hodet mitt å ha hatt den tankegangen om sex med de jeg ser en fremtid med i så lang tid til at dette som skjedde skjedde. Å dele tankene her var ikke lurt så fint om alle kan se bort i fra den egentlig og bare la vær å svare for akuratt nå trenger jeg virkelig ikke mer har kjenner jeg. For jeg er helt enig i at det er helt på trynet, jeg vet det selv og trenger ikke å bli sparket mens jeg ligger nede. hodet tenker ofte annerledes enn hjertet, dessverre. 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Ta et valg, ikke sjekk bilder av kompisen på nett, hver gang du tenker på ham/sexen, si stopp til deg selv, høyt eller bare inni deg, og begynn bevisst å gjøre noe annet.

Javel, du hadde sex med en annen mann. De fleste har sex med flere i løpet av livet. Du møter deg selv litt i døren nå fordi du har hatt et bilde av deg selv som en som kun har sex med den du virkelig er glad i - og så har du nå plutselig gjort det stikk motsatte. Det får du ikke til å stemme med den du trodde du var, da blir det krasj. Men vet du, det er ikke så viktig. Det eneste som er viktig å fokusere på nå, det er hva du ønsker fremover, hva du må gjøre fremover - virkelig gå inn i tankene og følelsene om hvor utrolig heldig du er som blir elsket av en mann som har et så stort hjerte og evne til tilgivelse, og så fokuserer du på ham.

Ikke gruble deg selv inn i masse tanker med han andre. Det var noe som skjedde i fylla, det betyr ikke noe. Det som betyr noe er at du gjorde det rette etterpå og at du har fått en sjanse med kjæresten din. Om du ikke tillater deg selv å oppsøke informasjon om kompisen, da vil det bli mindre viktig. Fortsetter du å søke bilder og informasjon om ham så forsterker du bare skyldfølelsen og selvforakten du har følt på. Det trenger du ikke gjøre. Tilgi deg selv. Javel, så hadde du såvidt et ons, det betydde ikke noe mer, du vil ikke ha mer med kompisen å gjøre enn før uansett, så gi slipp på det. Det var en erfaring, ikke gjør mer ut av det enn det var. Velg å fokusere på det som er bra for deg og ikke kast bort energi på det som ikke er bra for deg.

Anonymkode: 15fc5...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta et valg, ikke sjekk bilder av kompisen på nett, hver gang du tenker på ham/sexen, si stopp til deg selv, høyt eller bare inni deg, og begynn bevisst å gjøre noe annet.

Javel, du hadde sex med en annen mann. De fleste har sex med flere i løpet av livet. Du møter deg selv litt i døren nå fordi du har hatt et bilde av deg selv som en som kun har sex med den du virkelig er glad i - og så har du nå plutselig gjort det stikk motsatte. Det får du ikke til å stemme med den du trodde du var, da blir det krasj. Men vet du, det er ikke så viktig. Det eneste som er viktig å fokusere på nå, det er hva du ønsker fremover, hva du må gjøre fremover - virkelig gå inn i tankene og følelsene om hvor utrolig heldig du er som blir elsket av en mann som har et så stort hjerte og evne til tilgivelse, og så fokuserer du på ham.

Ikke gruble deg selv inn i masse tanker med han andre. Det var noe som skjedde i fylla, det betyr ikke noe. Det som betyr noe er at du gjorde det rette etterpå og at du har fått en sjanse med kjæresten din. Om du ikke tillater deg selv å oppsøke informasjon om kompisen, da vil det bli mindre viktig. Fortsetter du å søke bilder og informasjon om ham så forsterker du bare skyldfølelsen og selvforakten du har følt på. Det trenger du ikke gjøre. Tilgi deg selv. Javel, så hadde du såvidt et ons, det betydde ikke noe mer, du vil ikke ha mer med kompisen å gjøre enn før uansett, så gi slipp på det. Det var en erfaring, ikke gjør mer ut av det enn det var. Velg å fokusere på det som er bra for deg og ikke kast bort energi på det som ikke er bra for deg.

Anonymkode: 15fc5...c9c

Tusen takk skal du ha. Du har virkelig helt rett. Setter utrolig stor pris på det og det skal jeg absolutt gjøre❤️ 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå etter noen dager begynner jeg å føle en slags merkelig tilknytning til han jeg hadde sex med

han er tross alt den andre personen jeg har hatt sex med i hele mitt liv og derfor føler jeg på en slags merkelig tilknytning

og husker i ettertid litt ting han sa til meg om hvor deilig jeg var og at han ville ha meg osv

Jeg går inn å ser på bilder av han på facebook av og til.

jeg har på en måte fått et helt annerledes syn på han som bare ikke kan forklares bare fordi vi har hatt sex.

Anonymkode: 6fe68...ac9

Null stress, det er vel bare å være åpen å fortelle om disse føelsene til kjæresten din.

Du legger jo vekt på å være åpen og ærlig om dette. Da kan du ikke holde noe tilbake!

Anonymkode: 56857...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2019 den 13.03, Sommerkroppen 2029 skrev:

For no jævla tull. Her avslørte du at hele tråden bare er bullshit! 😄

 

Fordi at? 

Anonymkode: a86f2...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2019 den 13.03, Sommerkroppen 2029 skrev:

For no jævla tull. Her avslørte du at hele tråden bare er bullshit! 😄

 

Hvorfor i alle dager er det tull!? 

Jeg har hatt et ‘’seksuelt’’ forhold med en gift mann i nesten 2 år. Første året var det kun flørting og sexting på snap. Snakket ofte om at vi ville møtes og få utløp for denne seksuelle tenningen mellom oss for å ‘’bli ferdig med det’’. Da vi ikke snakket sammen så var han glemt og det kunne gå uker før vi snakket sammen igjen. Jeg tenkte ikke så veldig mye på han heller. Så møtes vi og det endte med en god del klining, litt fingring og oralsex. Stoppet før vi endte opp med å gå all the way! Etter dette følte jeg den så kalte ‘’tilknytningen’’ som TS også beskriver. Jeg har sett på bilder av han, tenkt på han og den kvelden vi var sammen MASSE! Vi har møtes flere ganger, men fortsatt ikke hatt sex. Tiltrekningen er der ennå, men jeg ønsker ingen forhold med mannen.

Anonymkode: c422a...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at vi kvinner binder oss til de vi har sex med for en periode, og dette føles nok ekstra sterkt siden du kun har hatt én sexpartner før. Kan være det er tull, men mulig det er det du kjenner på.

Anonymkode: b513e...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2019 den 15.20, Anonym bruker skrev:

Det er akkurat det som blir så feil. Altså at hun tar på seg hans skyld.

Han skulle vært 100 % sikker på at hun var ved sine fulle 5, og at dette er noe hun også ville gjort edru, før han i det hele tatt la en finger på henne.

Han sier jo selv at han skulle vært anmeldt.

Anonymkode: 56857...480

Nå må du rett og slett ta deg sammen. Det man gjør i selvpåført rus er ikke straffbart. Hun var heller ikke i en sårbar situasjon, ei heller ute av stand til å si nei. Tror du virkelig at dette kun gjelder kvinner? At det ikke er voldtekt om mannen er i en sårbar situasjon og dermed samtykker? 
Nå viser det seg jo at han var mer full enn det hun var. Hun husker alt, han husker ikke noe. Det betyr at den av de to som var ute av stand til å samtykke er han. Den som var mest sårbar er han. Tror du denne loven kun gjelder når kvinner har sex i fylla? 

Anonymkode: b507c...48f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi at? 

Anonymkode: a86f2...8d6

Fordi at hi av en eller annen grunn vil holde tråden igang. Hun skriver at hun aldri har vært tiltrukket av fyren, hun liker han ikke, og er full av dårlig samvittighet overfor mannen sin. Hun er sikker på at han aldri vil godta dette. Dagen etter tilgir han både dama og kompisen, sånn helt uten videre. Og nå er hun plutselig blitt betatt av kompisen. Noe skurrer hos meg altså🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Fordi at hi av en eller annen grunn vil holde tråden igang. Hun skriver at hun aldri har vært tiltrukket av fyren, hun liker han ikke, og er full av dårlig samvittighet overfor mannen sin. Hun er sikker på at han aldri vil godta dette. Dagen etter tilgir han både dama og kompisen, sånn helt uten videre. Og nå er hun plutselig blitt betatt av kompisen. Noe skurrer hos meg altså🙄

Samme tenker jeg. I tillegg så var hun ekstrem rask til å fortelle, det til tross for at hun egentlig ikke ville det.. Og når hun har fortalt det, så er det bare rosa enhjørninger hele veien

Anonymkode: 308df...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i alle dager er det tull!? 

Jeg har hatt et ‘’seksuelt’’ forhold med en gift mann i nesten 2 år. Første året var det kun flørting og sexting på snap. Snakket ofte om at vi ville møtes og få utløp for denne seksuelle tenningen mellom oss for å ‘’bli ferdig med det’’. Da vi ikke snakket sammen så var han glemt og det kunne gå uker før vi snakket sammen igjen. Jeg tenkte ikke så veldig mye på han heller. Så møtes vi og det endte med en god del klining, litt fingring og oralsex. Stoppet før vi endte opp med å gå all the way! Etter dette følte jeg den så kalte ‘’tilknytningen’’ som TS også beskriver. Jeg har sett på bilder av han, tenkt på han og den kvelden vi var sammen MASSE! Vi har møtes flere ganger, men fortsatt ikke hatt sex. Tiltrekningen er der ennå, men jeg ønsker ingen forhold med mannen.

Anonymkode: c422a...108

Takk! Forstår ikke folk som mener det er tull. Jeg forklarer bare hva jeg tenker og føler!

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...