Gå til innhold

Jeg har vært utro på fylla. Hjelp


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er du så skråsikker på det? Det finnes da hemmeligheter som aldri kommee for en dag, jeg er selv bærer av noen av dem. 

Å fortelle dette til samboer med hensikt å ‘være ærlig’ er jo kun for å lette egen samvittighet. Ved å si det er det garantert å såre han, mulig brudd og i hvert fall en hel haug med bråk og vonde følelser. Hvem tjener på det?

Nei, dette er en byrde hi og kompisen må bære selv. 

Anonymkode: 8429e...2de

Hvis bare HI visste, at mannen hun hadde hatt sex med hadde vært en som tilfeldig var innom byen og hun eller mannen hennes aldri ville møte igjen, da hadde det vært en annen sak.

Men når mannen er en fyr som drikker seg så full at han ikke kan kontrollere egne handlinger i fylla, da kommer han garantert ikke til å greie å kontrollere kjeften sin heller. Han har allerede vist at han tråkker over grenser andre ikke vil tråkke over, og det er ingen grunn til å tro at hans lojalitet til hverken His mann eller Hi er spesielt stor.

Hi og mannen har ikke barn. De forsøker å få barn. Det er ikke i nærheten å være smart eller omtenksom mot mannen å forsøke å skjule dette, når man må anta at risikoen for at det kommer ut en gang er svært stor.

Hi kan ikke stole på andre enn seg selv - hun kan ikke stole på kompisen. Da har hun i realiteten bare ett valg - hun må selv fortelle dette til mannen, legge det frem akkurat som det var og håpe at mannen ser at dette var ett eneste feilgrep som ikke definerer forholdet deres.

Anonymkode: 15fc5...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis bare HI visste, at mannen hun hadde hatt sex med hadde vært en som tilfeldig var innom byen og hun eller mannen hennes aldri ville møte igjen, da hadde det vært en annen sak.

Men når mannen er en fyr som drikker seg så full at han ikke kan kontrollere egne handlinger i fylla, da kommer han garantert ikke til å greie å kontrollere kjeften sin heller. Han har allerede vist at han tråkker over grenser andre ikke vil tråkke over, og det er ingen grunn til å tro at hans lojalitet til hverken His mann eller Hi er spesielt stor.

Hi og mannen har ikke barn. De forsøker å få barn. Det er ikke i nærheten å være smart eller omtenksom mot mannen å forsøke å skjule dette, når man må anta at risikoen for at det kommer ut en gang er svært stor.

Hi kan ikke stole på andre enn seg selv - hun kan ikke stole på kompisen. Da har hun i realiteten bare ett valg - hun må selv fortelle dette til mannen, legge det frem akkurat som det var og håpe at mannen ser at dette var ett eneste feilgrep som ikke definerer forholdet deres.

Anonymkode: 15fc5...c9c

Dette gjelder jo hi og, hun kan like gjerne glippe en dag selv

Anonymkode: 308df...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette gjelder jo hi og, hun kan like gjerne glippe en dag selv

Anonymkode: 308df...f46

Ja, det kan hun. Men hun kan kontrollere seg selv, hun kan kontrollere egne valg.

Men kompisens valg har hun absolutt ingen påvirkning på!

Jeg hadde aldri overlatt mitt fremtidige liv og lykke i forholdet være avhengig av en fyr som ikke kan styre seg i fylla, for det er svært dårlige odds for at det skal gå bra...

Anonymkode: 15fc5...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på, er at du HI skriver lengre opp her at typen din hadde ringt deg, også sa du at du hadde sovnet på sofaen. Men skulle du ikke bare på do og så gå rett hjem? Man tar ikke en svipptur innom sofan først liksom. Hadde jeg vært typen din, da hadde jeg i hvertfall reagert på DET svaret der ☺️

Anonymkode: be2cf...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG hadde tiet og spilt på at jeg var så full at jeg ikke husket at det hadde skjedd om det kommer frem en gang. Allerede nå hadde jeg sagt med en rynke i panna til samboer at "herregud Lars jeg kan ikke huske siste del av kvelden lørdag, skjedde det noe?" 

Bedritent ja, men hadde nok gjort det likevel 😏

Anonymkode: fac9f...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde vært enig dersom det var en vilt fremmed hun hadde dumma seg ut med. Men her er det nok med en fyllefest til og så forsnakker en av dem seg.. Eller fylla bare får en av dem til å ville si noe. Da er det gjort. 

Anonymkode: 9d669...e28

Om kompisen sier noe, er det jo bare for HI å nekte. Hvem vil mannen tro på? Jeg vedder på kjæresten!

Anonymkode: c132d...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

JEG hadde tiet og spilt på at jeg var så full at jeg ikke husket at det hadde skjedd om det kommer frem en gang. Allerede nå hadde jeg sagt med en rynke i panna til samboer at "herregud Lars jeg kan ikke huske siste del av kvelden lørdag, skjedde det noe?" 

Bedritent ja, men hadde nok gjort det likevel 😏

Anonymkode: fac9f...b0b

Hvorfor skal hun spør kjæresten sin om det skjedde noe på slutten av kvelden når han ikke var der? Da blir han jo bare mistenksom.

Anonymkode: c132d...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og nå må du si det til kjæresten din. Når (ikke hvis, men når) han får vite det av kompisen sin, vil det gjøre mye større skade enn om du sier det.

For alt du vet, kan noen av oss vite hvem du er og bli fristet til å si det.

Anonymkode: 2a2de...21a

Atte hva? Hvem i all verden ville hatt glede av å gjøre noe sånt? Dette er jo ikke noe andre har noe med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om kompisen sier noe, er det jo bare for HI å nekte. Hvem vil mannen tro på? Jeg vedder på kjæresten!

Anonymkode: c132d...179

Ja, man kan jo selvsagt sjanse på at det går så knirkefritt. Jeg ville ikke lagt min fremtid i hendene på en fyr Hi beskriver som hun gjør. Men hun velger jo selv å ta den risikoen. 

Anonymkode: 9d669...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, man kan jo selvsagt sjanse på at det går så knirkefritt. Jeg ville ikke lagt min fremtid i hendene på en fyr Hi beskriver som hun gjør. Men hun velger jo selv å ta den risikoen. 

Anonymkode: 9d669...e28

Ja det er jo alltids en risk. Men jeg synes ikke hun skal tynge han med dette. Et stort feiltrinn, som aldri vil skje igjen som hun sier. Hvorfor da røske opp hele forholdet, bare for å lette på sin egen samvittighet? 

Anonymkode: c132d...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja det er jo alltids en risk. Men jeg synes ikke hun skal tynge han med dette. Et stort feiltrinn, som aldri vil skje igjen som hun sier. Hvorfor da røske opp hele forholdet, bare for å lette på sin egen samvittighet? 

Anonymkode: c132d...179

Nei, jeg er fortsatt enig at jeg ikke ville gjort det dersom dette gjaldt en fyr hverken Hi eller kjæresten hennes kjenner. Men i denne situasjonen ville jeg ikke tatt sjansen på at andre fortalte det før meg. Denne kameraten kan jo allerede ha fortalt det til andre kompiser, som igjen kan ha fortalt det videre... Hi vet ikke hva han sier eller gjør og har null kontroll på andre enn seg selv. Så kan hun selvsagt nekte hvis det skjer og håpe at kjæresten velger å tro på henne. 

 

Anonymkode: 9d669...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er dette trolling eller hva pokker er dette for noe? Er jo noe i denne «historien» som ikke henger på grep..

Anonymkode: 18930...7fd

Ja, dette er trolling.

Anonymkode: 93c34...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det jeg reagerer på, er at du HI skriver lengre opp her at typen din hadde ringt deg, også sa du at du hadde sovnet på sofaen. Men skulle du ikke bare på do og så gå rett hjem? Man tar ikke en svipptur innom sofan først liksom. Hadde jeg vært typen din, da hadde jeg i hvertfall reagert på DET svaret der ☺️

Anonymkode: be2cf...c5f

Jeg ble satt ut når jeg hørte at han bare hadde dratt og satt meg ned i frustrasjon bare. Herlighet

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett folkens. Jeg har nå fortalt kjæresten min alt, vil takke for at jeg hadde dere og snakke med for å komme med tips. Jeg hadde ikke klart dette uten dere, kanskje rart sagt siden jeg ikke kjenner noen av dere men ja. Takk uansett. 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uansett folkens. Jeg har nå fortalt kjæresten min alt, vil takke for at jeg hadde dere og snakke med for å komme med tips. Jeg hadde ikke klart dette uten dere, kanskje rart sagt siden jeg ikke kjenner noen av dere men ja. Takk uansett. 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Åh? Fortell... hvordan gikk der hi? Hva sa du hva sa han? Vet kompisen at du har fortalt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville ikke sagt noe.

Men ikke få barn. Det kommer garantert til å bli slutt mellom dere. Kanskje pga utroskap, kanskje pga noe annet.

"Ingen" forblir sammen med tenåringskjæresten

Anonymkode: 1b360...2bb

Jeg er sammen med tenåringskjæresten min. Vi har begge vært utro, jobbet oss gjennom det. Så giftet vi oss. Fått fire barn etter det. Er 20 år siden vi møttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snartvinter skrev:

Åh? Fortell... hvordan gikk der hi? Hva sa du hva sa han? Vet kompisen at du har fortalt nå?

han trenger litt tid til å ta det innover seg og finne ut hva som skjer videre. Jeg har sagt at jeg skal gi han den tiden han trenger og ikke prøve å påvirke valget hans på noen som helst måte for det skal han få finne utav helt selv. Og at jeg forstår veldig godt uansett utfallet. Så får vi se.. han har ikke snakket med kompisen enda, han vet ikke hva han skal si.. verken til han eller meg. foreløpig har jeg dratt til ei veninne og får bli her til han finner utav det så får vi se.. 😕 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

han trenger litt tid til å ta det innover seg og finne ut hva som skjer videre. Jeg har sagt at jeg skal gi han den tiden han trenger og ikke prøve å påvirke valget hans på noen som helst måte for det skal han få finne utav helt selv. Og at jeg forstår veldig godt uansett utfallet. Så får vi se.. han har ikke snakket med kompisen enda, han vet ikke hva han skal si.. verken til han eller meg. foreløpig har jeg dratt til ei veninne og får bli her til han finner utav det så får vi se.. 😕 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Vi hører vel mer fra deg? Lykke til uansett. Du gjorde det riktige. 

Anonymkode: a86f2...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere gjør vell det. Sliter skikkelig med å sove, spise, fungere.. vet ikke hva mer jeg kan si til han enn at jeg bare hadde en skikkelig ut av kroppen opplevelse. Han hadde sagt dagen etterpå før han fikk vite det at jeg var ganske teit i måten jeg var på og sa og gjorde ting som var veldig ulikt meg. Alt dette er bare helt ulikt meg og jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg noen gang skal bli ok igjen etter dette. Jeg sier det ikke for at noen skal synes synd på meg, det har jeg null rett til og fortjener virkelig ikke. Jeg må bare få ut hva jeg føler rett og slett. 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, dere gjør vell det. Sliter skikkelig med å sove, spise, fungere.. vet ikke hva mer jeg kan si til han enn at jeg bare hadde en skikkelig ut av kroppen opplevelse. Han hadde sagt dagen etterpå før han fikk vite det at jeg var ganske teit i måten jeg var på og sa og gjorde ting som var veldig ulikt meg. Alt dette er bare helt ulikt meg og jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg noen gang skal bli ok igjen etter dette. Jeg sier det ikke for at noen skal synes synd på meg, det har jeg null rett til og fortjener virkelig ikke. Jeg må bare få ut hva jeg føler rett og slett. 

Anonymkode: 6fe68...ac9

Ikke vær så hard mot deg selv. 

Du har gjort noe dumt, du har ikke drept noen. 

Jeg håper at en tabbe i fylla ikke ødelegger for dere. Vis meg den personen som går gjennom livet uten å tabbe seg ut. 

Anonymkode: 8429e...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sier at det kommer til å «spise deg opp innvendig» og «hjemsøke» deg. 

Nei, det gjør det ikke nødvendigvis. Jeg hadde en glipp, og har aldri sagt ett ord. Er ikke noe jeg tenker over i hverdagen. Å bevare forholdet Og familien er viktigst. Alle kan ha én glipp. 

Anonymkode: 9484d...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange sier at det kommer til å «spise deg opp innvendig» og «hjemsøke» deg. 

Nei, det gjør det ikke nødvendigvis. Jeg hadde en glipp, og har aldri sagt ett ord. Er ikke noe jeg tenker over i hverdagen. Å bevare forholdet Og familien er viktigst. Alle kan ha én glipp. 

Anonymkode: 9484d...730

Helt enig med deg! Ville ha sagt noe dersom jeg hadde hatt følelser for noen andre, men ikke ellers. Om mannen hadde gjort det samme, hatt en glipp, ville jeg heller ikke vite noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mange sier at det kommer til å «spise deg opp innvendig» og «hjemsøke» deg. 

Nei, det gjør det ikke nødvendigvis. Jeg hadde en glipp, og har aldri sagt ett ord. Er ikke noe jeg tenker over i hverdagen. Å bevare forholdet Og familien er viktigst. Alle kan ha én glipp. 

Anonymkode: 9484d...730

Det kommer jo helt an på hva slags person man er, er man en dårlig person så vil man selvfølgelig kunne leve med allverdens synder på samvittigheten uten å løfte et øyelokk engang. Det sier jo seg selv. Det er mange som har vært utro som aldri angrer på det. Det er jo til og med folk som har elskere i en årrekke...! Så ja, slike "folk" eksisterer.

Anonymkode: 2a2de...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Helt enig med deg! Ville ha sagt noe dersom jeg hadde hatt følelser for noen andre, men ikke ellers. Om mannen hadde gjort det samme, hatt en glipp, ville jeg heller ikke vite noe. 

Det sier veldig mye om dere. Men det går bare utover deg selv da, til slutt. Det finner du tidsnok ut.

Anonymkode: 2a2de...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det sier veldig mye om dere. Men det går bare utover deg selv da, til slutt. Det finner du tidsnok ut.

Anonymkode: 2a2de...21a

Ikke nødvendigvis nei. Og du får feie for egen dør, vi er alle forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...