Gå til innhold

Elskeren min vil ikke ha kontakt med meg lenger fordi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner at du ikke skriver dette for å være ekkel. Likevel må jeg si at du har missforstått situasjonen min. Jeg har skrevet dette mange ganger før. Jeg er ikke interessert i et forholdt til ham, han vil ikke ha et forhold til meg, et seriøst altså. Jeg vil at han skal finne seg en bra dame, akkurat som jeg vil finne meg en mann. Jeg blir ikke såret om han finner seg en ny dame, jeg vet at han kommer til å gjøre det. Han er ikke bare ute etter å ligge med meg og han ser ikke på meg som en tømmestasjon. Det kan ikke dere vite så klart, men det  vet jeg med sikkerhet. Den dagen han finner seg en ny dame, så kommerjeg til å fortsette livet mitt akkurat som før, uten at han tar del i det i den grad han gjør nå. Forhåpentligvis er vi fortsatt venner. Jeg har spurt han om han kommer til å blokkere meg neste gang han får dame. Til det sier han nei. Om det er 100% sant vet jeg selvfølgelig ikke. Det at jeg i det hele tatt skrev det om den andre eksen min handlet egentlig om at jeg har vært gjennom det å bli brukt før, men at nå er jeg eldre og smartere (nå blir det ramarskrik her, mener ikke deg altså) og jeg setter meg ikke i den situasjonen igjen. For akkurat det var grusomt. Dette her er noe helt annet i og med at vi vet utfallet av "forholdet" vårt og fordi vi alltid har visst at dette ikke kommer til å bli noe mer.

Anonymkode: 98138...219

Her er det mange reagerer på. Du skriver at du vil at han skal finne seg en bra dame. Litt tidligere skrev du at du ville han skulle finne en bra dame når det passet for han.  

Han fant seg jo en dame. Når det passet for han. Og brøt da kontakten med deg for å satse på den dama. Men det likte ikke du, for det var så slemt og du ville at dere skulle ha kontakt selv om du såååå vil at han skal finne en dame. Det henger ikke på greit for da han fant dame så var ikke det greit og når han nå er tilbake og ligger med deg er det tipp topp og du ønsker han såååå en dame. Men bare om han ikke kutter kontakten med deg da. Du vil jo tydeligvis ikke at han skal finne noen om han ikke samtidig er tilgjengelig for deg.

Anonymkode: 1a0c5...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg gikk helt i kjelleren, jeg ble veldig såret og lei meg, og jeg ble frustrert og forvirret da han plutselig ville ha kontakt igjen. Ja, jeg kommer ikke til å like det om han stenger meg ute igjen, men jeg kommer heller ikke til å gå i kjelleren. Da han gjorde det sist så skjønte jeg ingen ting. Jeg er ikke redd for at han blokkerer meg igjen, jeg kommer kanskje til å synes at han er skikkelig teit. Dette er heller ikke snakk om noen år jeg kaster bort, noen måneder kanskje, men det tenker jeg ikke er noe problem for hverken han eller meg. Jeg vil ikke dele resten av livet med denne mannen, jeg kommer ikke til å sette livet på vent. 

Jeg er ikke like flink som deg,som hadde droppet ham fordi fordi jeg hinder ham i å finne noe nytt (ennå), det tenker jeg blir hans oppgave da han finner seg noe bedre. Han er 30 år og en voksen mann som klarer å ta egne valg..Det skal ikke jeg gjøre for ham. Jeg har ikke hastverk når det gjelder det å finne meg en som jeg vil dele resten av livet eller noen måneder med.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det mange reagerer på. Du skriver at du vil at han skal finne seg en bra dame. Litt tidligere skrev du at du ville han skulle finne en bra dame når det passet for han.  

Han fant seg jo en dame. Når det passet for han. Og brøt da kontakten med deg for å satse på den dama. Men det likte ikke du, for det var så slemt og du ville at dere skulle ha kontakt selv om du såååå vil at han skal finne en dame. Det henger ikke på greit for da han fant dame så var ikke det greit og når han nå er tilbake og ligger med deg er det tipp topp og du ønsker han såååå en dame. Men bare om han ikke kutter kontakten med deg da. Du vil jo tydeligvis ikke at han skal finne noen om han ikke samtidig er tilgjengelig for deg.

Anonymkode: 1a0c5...80d

Jeg ble lei meg fordi han ikke ville være vennen min, forvirret og lei meg. Selv om jeg ble lei meg da han ikke ville være venn så var det jo han som valgte å gå fra henne.Det var også helt greit for meg at han fant ny dame..Men igjen, jeg ble lei meg og forvirret da han ikke ville være vennen min. Ja, jeg har det helt fint når vi er sammen, uansett om vi ligger med hverandre eller om vi går tur med bikkja. Jeg vil ikke at han skal være tilgjenglig for meg om han får seg dame, men jeg synes det er skikkelig dumt om han blokkerer meg fra alt mulig. Om han ikke hadde blokkert meg så hadde jeg selvfølgelig ikke overøst ham med meldinger.  Men altså..nå går dette i ring..dere skriver det samme alle sammen, om igjen og om igjen og jeg svarer akkurat likt om igjen og om igjen (stort sett). Jeg svarer annerledes nå enn det jeg gjorde i begynnelsen av innlegget selvfølgelig.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg gikk helt i kjelleren, jeg ble veldig såret og lei meg, og jeg ble frustrert og forvirret da han plutselig ville ha kontakt igjen. Ja, jeg kommer ikke til å like det om han stenger meg ute igjen, men jeg kommer heller ikke til å gå i kjelleren. Da han gjorde det sist så skjønte jeg ingen ting. Jeg er ikke redd for at han blokkerer meg igjen, jeg kommer kanskje til å synes at han er skikkelig teit. Dette er heller ikke snakk om noen år jeg kaster bort, noen måneder kanskje, men det tenker jeg ikke er noe problem for hverken han eller meg. Jeg vil ikke dele resten av livet med denne mannen, jeg kommer ikke til å sette livet på vent. 

Jeg er ikke like flink som deg,som hadde droppet ham fordi fordi jeg hinder ham i å finne noe nytt (ennå), det tenker jeg blir hans oppgave da han finner seg noe bedre. Han er 30 år og en voksen mann som klarer å ta egne valg..Det skal ikke jeg gjøre for ham. Jeg har ikke hastverk når det gjelder det å finne meg en som jeg vil dele resten av livet eller noen måneder med.

Anonymkode: 98138...219

Vurder i det minste å blokkere ham neste gang han finner seg en dame. Ikke bare for din egen del, men like mye for hans del, om du bryr deg om ham og virkelig ønsker at han skal finne lykke med et varig forhold som kan gi ham familien han ønsker seg.

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble lei meg fordi han ikke ville være vennen min, forvirret og lei meg. Selv om jeg ble lei meg da han ikke ville være venn så var det jo han som valgte å gå fra henne.Det var også helt greit for meg at han fant ny dame..Men igjen, jeg ble lei meg og forvirret da han ikke ville være vennen min. Ja, jeg har det helt fint når vi er sammen, uansett om vi ligger med hverandre eller om vi går tur med bikkja. Jeg vil ikke at han skal være tilgjenglig for meg om han får seg dame, men jeg synes det er skikkelig dumt om han blokkerer meg fra alt mulig. Om han ikke hadde blokkert meg så hadde jeg selvfølgelig ikke overøst ham med meldinger.  Men altså..nå går dette i ring..dere skriver det samme alle sammen, om igjen og om igjen og jeg svarer akkurat likt om igjen og om igjen (stort sett). Jeg svarer annerledes nå enn det jeg gjorde i begynnelsen av innlegget selvfølgelig.

Anonymkode: 98138...219

Ser du ironien i dette, HI?

Han trengte å blokkere deg for å greie å gå videre.

Du respekterte ikke det, og "overøste ham med meldinger". Dvs. du respekterte ikke hans følelser og hans behov. Du ga ham ikke fred til å finne ut av det nye forholdet uten deg på sidelinjen.

Han har vist deg at det ikke er bra for han å ha kontakt med deg hvis han skal greie å skape et forhold til en ny dame. Det bør du respektere. Om ikke sist gang bør du i det minste respektere det neste gang han møter en ny dame. Og da bør du si at det er best dere ikke lenger har kontakt med hverandre på sosiale medier eller tar kontakt med hverandre på annen måte - i hvert fall hvis du virkelig mener alvor om at du virkelig ønsker ham alt godt med en ny dame.

Vil du greie det, eller vil du fortsette å holde på ham da også? Dette er jo for dere begges del...

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vurder i det minste å blokkere ham neste gang han finner seg en dame. Ikke bare for din egen del, men like mye for hans del, om du bryr deg om ham og virkelig ønsker at han skal finne lykke med et varig forhold som kan gi ham familien han ønsker seg.

Anonymkode: 50a6c...f67

Men da virker jeg helt psyko..om jeg blokkerer ham når han får seg dame, helt kaninkoker liksom?! Jeg er helt sikker på at han klarer å finne seg en ny dame selv med meg i livet sitt. Han er en skikkelig gladgutt. Ikke en dyster person som sitter å grubler over livet og meg. Han er tøff nok og sterk nok og selvsikker nok til å kutte ut det vi har sammen nå. Etter blokkeringsfadesen så har vi fått tid til å snakke sammen og jeg skjønner hvorfor han gjorde som han gjorde. Men sånn er det ikke nå lenger. Nå er det ikke cold turkey og jeg blir ikke forvirret. SElv om jeg ikke tror at han føler behov for å blokkere meg nå.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser du ironien i dette, HI?

Han trengte å blokkere deg for å greie å gå videre.

Du respekterte ikke det, og "overøste ham med meldinger". Dvs. du respekterte ikke hans følelser og hans behov. Du ga ham ikke fred til å finne ut av det nye forholdet uten deg på sidelinjen.

Han har vist deg at det ikke er bra for han å ha kontakt med deg hvis han skal greie å skape et forhold til en ny dame. Det bør du respektere. Om ikke sist gang bør du i det minste respektere det neste gang han møter en ny dame. Og da bør du si at det er best dere ikke lenger har kontakt med hverandre på sosiale medier eller tar kontakt med hverandre på annen måte - i hvert fall hvis du virkelig mener alvor om at du virkelig ønsker ham alt godt med en ny dame.

Vil du greie det, eller vil du fortsette å holde på ham da også? Dette er jo for dere begges del...

Anonymkode: 50a6c...f67

Jeg mente at om / når han får seg ny dame nå så kommer jeg selvffølgelig ikke til å overøse ham med meldinger. 

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mente at om / når han får seg ny dame nå så kommer jeg selvffølgelig ikke til å overøse ham med meldinger. 

Anonymkode: 98138...219

Jeg gjorde ikke det sist gang heller. Da var det han som opphevet blokkeringen og overøste meg med meldinger. Hans valg, ikke mitt. Når han finner den riktige dama så kommer han ikke til å henge på meg lenger.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. oktober skrev du: "Vi visste at kjærlighetsforholdet vårt ikke egentlig hadde en fremtid, men (dessverre) ble vi så glade i hverandre at dette gjør fryktelig vondt. For oss begge."

Og nå, 21. november, vet du fortsatt at kjærlighetsforholdet deres ikke har en framtid. Så hva har endret seg? Jo: Han har dumpet kjæresten sin. Ikke noe annet har endret seg.

Med andre ord: Du har det kun bra nå, fordi han er singel.

Anonymkode: 103ea...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den 27. oktober skrev du: "Vi visste at kjærlighetsforholdet vårt ikke egentlig hadde en fremtid, men (dessverre) ble vi så glade i hverandre at dette gjør fryktelig vondt. For oss begge."

Og nå, 21. november, vet du fortsatt at kjærlighetsforholdet deres ikke har en framtid. Så hva har endret seg? Jo: Han har dumpet kjæresten sin. Ikke noe annet har endret seg.

Med andre ord: Du har det kun bra nå, fordi han er singel.

Anonymkode: 103ea...def

Selv om det blir trist så er det jo hva det er likevel. Det er ikke sikkert han har de samme følelsene for meg om en stund, ikke sikkert at jeg har de samme følelsene for ham. Han har dumpet dama som helt sikkert ikke var den riktige for ham, han er fortsatt på leting etter henne. Det som har forandret seg er at vi har fått snakket sammen, på en bra måte. Når han finner den han vil være med så kommer han jo ikke til å være lei seg pga meg. Da kommer han til å være glad pga henne. Jeg har det bra fordi vi er venner igjen. Jeg skal ikke lyve å si at jeg ikke setter veldig pris på at han vil ha litt mer tid med meg, for det gjør jeg. Men igjen, dette er ingen evigvarende greie.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men da virker jeg helt psyko..om jeg blokkerer ham når han får seg dame, helt kaninkoker liksom?! Jeg er helt sikker på at han klarer å finne seg en ny dame selv med meg i livet sitt. Han er en skikkelig gladgutt. Ikke en dyster person som sitter å grubler over livet og meg. Han er tøff nok og sterk nok og selvsikker nok til å kutte ut det vi har sammen nå. Etter blokkeringsfadesen så har vi fått tid til å snakke sammen og jeg skjønner hvorfor han gjorde som han gjorde. Men sånn er det ikke nå lenger. Nå er det ikke cold turkey og jeg blir ikke forvirret. SElv om jeg ikke tror at han føler behov for å blokkere meg nå.

Anonymkode: 98138...219

Nei, du kan si det allerede nå, og gjenta det når den dagen kommer, at du har tenkt litt og kommet frem til at den dagen han treffer en ny dame, da er det beste for dere begge to om dere kutter kontakten helt slik at dere begge kan gå videre i de retningene det er ment dere skal gå.

Dere lurer dere selv om dere tror dere kan skru av den tenningen og spenningen hvis dere skal fortsette å ha kontakt. Selv om dere har snakket bedre sammen nå så er du/dere så hektet på hverandre at dere ikke bare kan bestemme dere for å avhekte den tenningen. Og da går ingen av dere egentlig videre.

La ham gå videre neste gang han treffer en han ønsker å innlede et seriøst forhold til. Det er det beste for deg. Det er det beste for ham.

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, du kan si det allerede nå, og gjenta det når den dagen kommer, at du har tenkt litt og kommet frem til at den dagen han treffer en ny dame, da er det beste for dere begge to om dere kutter kontakten helt slik at dere begge kan gå videre i de retningene det er ment dere skal gå.

Dere lurer dere selv om dere tror dere kan skru av den tenningen og spenningen hvis dere skal fortsette å ha kontakt. Selv om dere har snakket bedre sammen nå så er du/dere så hektet på hverandre at dere ikke bare kan bestemme dere for å avhekte den tenningen. Og da går ingen av dere egentlig videre.

La ham gå videre neste gang han treffer en han ønsker å innlede et seriøst forhold til. Det er det beste for deg. Det er det beste for ham.

Anonymkode: 50a6c...f67

Igjen..Vi er voksne individer begge to..Som tar våre egne valg. Denne tenningen og tiltrekningen vi har mot hverandre kommer til å dabbe ut en eller annen gang..Og helt sikkert før det er for sent til å få seg en familie og helt sikkert før det er forsent for meg å finne en jeg vil dele livet mitt med. Vi kommer nok til å være glad i hverandre også..men så dabber de følelsen også av etter en stund og vi blir bekjente og ikke venner lenger. Akkurat nå går det ikke, det er jeg helt klar over.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Igjen..Vi er voksne individer begge to..Som tar våre egne valg. Denne tenningen og tiltrekningen vi har mot hverandre kommer til å dabbe ut en eller annen gang..Og helt sikkert før det er for sent til å få seg en familie og helt sikkert før det er forsent for meg å finne en jeg vil dele livet mitt med. Vi kommer nok til å være glad i hverandre også..men så dabber de følelsen også av etter en stund og vi blir bekjente og ikke venner lenger. Akkurat nå går det ikke, det er jeg helt klar over.

Anonymkode: 98138...219

Det er mulig jeg virker likegyldig og kald nå (eller i fornektelse som de fleste vil si her) men jeg føler at jeg gjentar meg hele tiden og orker ikke å bruke så mange ord lenger.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Igjen..Vi er voksne individer begge to..Som tar våre egne valg. Denne tenningen og tiltrekningen vi har mot hverandre kommer til å dabbe ut en eller annen gang..Og helt sikkert før det er for sent til å få seg en familie og helt sikkert før det er forsent for meg å finne en jeg vil dele livet mitt med. Vi kommer nok til å være glad i hverandre også..men så dabber de følelsen også av etter en stund og vi blir bekjente og ikke venner lenger. Akkurat nå går det ikke, det er jeg helt klar over.

Anonymkode: 98138...219

Men han tar dårlige valg, som å være utro mot kjæresten sin med deg, og det lar du ham være. Det synes jeg er ugreit.

Det er slett ikke sikkert tiltrekningen vil dabbe av "i tide", den kan fortsatt være der når han får kjæreste igjen.

Anonymkode: 103ea...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Igjen..Vi er voksne individer begge to..Som tar våre egne valg. Denne tenningen og tiltrekningen vi har mot hverandre kommer til å dabbe ut en eller annen gang..Og helt sikkert før det er for sent til å få seg en familie og helt sikkert før det er forsent for meg å finne en jeg vil dele livet mitt med. Vi kommer nok til å være glad i hverandre også..men så dabber de følelsen også av etter en stund og vi blir bekjente og ikke venner lenger. Akkurat nå går det ikke, det er jeg helt klar over.

Anonymkode: 98138...219

Det ikke for sent for ham å få en yngre dame å få flere barn med når han er 40 år...

Nå er dere begge voksne. I det leser jeg at du bortforklarer, du vil ikke kutte kontakten med ham neste gang han forsøker å etablere et forhold til en annen dame. I det leser jeg at du egentlig er egoistisk, du vil ikke gi slipp på ham. Og å tro at dere mirakuløst plutselig en dag på samme tid har brent ut følelsene for hverandre og kan slå på venneknappen samtidig - det er utopi.

Du lurer deg selv. Og du velger det fordi du ikke vil la ham gå videre, selv om du påstår det motsatte. Han skal få gå videre, men ikke uten deg i livet, det er det du sier.

 

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ikke for sent for ham å få en yngre dame å få flere barn med når han er 40 år...

Nå er dere begge voksne. I det leser jeg at du bortforklarer, du vil ikke kutte kontakten med ham neste gang han forsøker å etablere et forhold til en annen dame. I det leser jeg at du egentlig er egoistisk, du vil ikke gi slipp på ham. Og å tro at dere mirakuløst plutselig en dag på samme tid har brent ut følelsene for hverandre og kan slå på venneknappen samtidig - det er utopi.

Du lurer deg selv. Og du velger det fordi du ikke vil la ham gå videre, selv om du påstår det motsatte. Han skal få gå videre, men ikke uten deg i livet, det er det du sier.

Anonymkode: 50a6c...f67

Jeg er enig med dette. Og jeg sier det kun for din egen del.

Anonymkode: 103ea...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ikke for sent for ham å få en yngre dame å få flere barn med når han er 40 år...

Nå er dere begge voksne. I det leser jeg at du bortforklarer, du vil ikke kutte kontakten med ham neste gang han forsøker å etablere et forhold til en annen dame. I det leser jeg at du egentlig er egoistisk, du vil ikke gi slipp på ham. Og å tro at dere mirakuløst plutselig en dag på samme tid har brent ut følelsene for hverandre og kan slå på venneknappen samtidig - det er utopi.

Du lurer deg selv. Og du velger det fordi du ikke vil la ham gå videre, selv om du påstår det motsatte. Han skal få gå videre, men ikke uten deg i livet, det er det du sier.

 

Anonymkode: 50a6c...f67

Nei, det er ikke det jeg sier. Om han vil bryte kontakten neste gang han finner seg ny dame så blir det ikke like forvirrende fordi vi har snakket sammen om hvorfor han gjorde det. Om han føler det samme for meg neste gang han finner seg en kjæreste og han kutter meg helt ut, så har jeg en annen forståelse for det enn hva jeg hadde sist gang. Det er mulig jeg får en grusom kjærlighetssorg, men det takler jeg og det kommer jeg over., Utopi for meg, når det gjelder dette, er å tro at vi kommer til å holde dette gående i flere år.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ikke for sent for ham å få en yngre dame å få flere barn med når han er 40 år...

Nå er dere begge voksne. I det leser jeg at du bortforklarer, du vil ikke kutte kontakten med ham neste gang han forsøker å etablere et forhold til en annen dame. I det leser jeg at du egentlig er egoistisk, du vil ikke gi slipp på ham. Og å tro at dere mirakuløst plutselig en dag på samme tid har brent ut følelsene for hverandre og kan slå på venneknappen samtidig - det er utopi.

Du lurer deg selv. Og du velger det fordi du ikke vil la ham gå videre, selv om du påstår det motsatte. Han skal få gå videre, men ikke uten deg i livet, det er det du sier.

 

Anonymkode: 50a6c...f67

Jeg vil absolutt la ham gå videre, jeg kommer på ingen måte å henge på ham som en klegg eller å trygle ham om å bli hos meg (noe som egentlig ikke går da vi ikke er sammen). . 

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil absolutt la ham gå videre, jeg kommer på ingen måte å henge på ham som en klegg eller å trygle ham om å bli hos meg (noe som egentlig ikke går da vi ikke er sammen). . 

Anonymkode: 98138...219

Men bare ved å være "tilstede" så forstyrrer du hans muligheter for et annet forhold. Det var jo ikke uten grunn han blokkerte deg sist.

Men, det er ditt liv. Jeg greier ikke se at det skal være positivt for deg å opprettholde kontakten med ham når han går videre, og heller ikke det positive for deg - fordi det er så mye tenning og spenning mellom dere - og da ser jeg heller ikke hvorfor du absolutt vil fortsette den kontakten når det også helt tydelig hindrer deg fra å gå videre i ditt liv.

Men du må selvfølgelig bare gjøre det du føler er best for deg selv. Bare ta noen standpunkt, forbered deg på hva du praktisk gjør neste gang han dumper deg slik at du ikke havner i kjelleren igjen psykisk. For din egen del.

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå skal jeg la dere gå til neste tråd, det blir både hard og trist..Men dere må få lov til å gå videre,finne noen andre å skrive med. Jeg lover at jeg ikke skal ta opp tråden igjen. Jeg vet det blir vanskelig for meg, for jeg har virkelig satt pris på alle tilbakemeldingene dere har gitt meg. Jeg kan ikke være en egoist som tar verdifull tid fra dere og ikke lar dere kommentere andre tråder. Det er sikkert mange andre tråder der ute som kan gi dere mye mer enn hva jeg kan gi dere. Kanskje noen oppfølgingstråder også. Men, kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg nok ikke til å klare å la være å skrive til dere om dere kommenterer igjen. Beklager for det 😞 

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, jeg. Tror de som svarer deg så aggressivt er et tiår eller to yngre enn deg.. 

Når man har kommet litt «opp i alderen» så ser man annerledes på ting. Man har (kanskje) vært gjennom lange forhold, fått barn, sett hvordan kjærlighet blomstrer og visner. Dere er glade i hverandre. Dere har (ekstremt) god kjemi, men vet at det ikke kommer til å være dere for alltid. Foreløpig er forholdet i opptur. Da er det vanskelig å bryte. Etter en stund begynner nedturen, forhåpentligvis samtidig for dere begge. Da blir det riktig og gå videre. Han som mann på 30 har fortsatt god tid før han trenger å slå seg til ro å tenke på barn. 

Håper dere får en fin tid sammen videre! 

Anonymkode: 05fb4...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...