Gå til innhold

Elskeren min vil ikke ha kontakt med meg lenger fordi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Meeeen, vi skal jo ikke ha noe forhold. Er ikke han som har bestemt det..Begge to er helt klar over at vi ikke skal bli kjærester. Helt sant. Det er likke det jeg er ute etter. Han er ikke interessert i noe mer enn det vi har nå, ikke jeg heller. Hadde jeg vært en god del år yngre så kan det hende at vi hadde gjort mye mer ut av det.

Anonymkode: 98138...219

Men hvis du kun var ute etter et seksuelt forhold til ham, da hadde du ikke hatt det så vondt som du har hatt det og du ville heller ikke vært så frustrert som du virker å være.

Hva gjør du når han finner neste dame og kanskje også da fortsetter som med forrige dame? Hvor mange ganger er du villig til å sette livet ditt på vent for ham? Hvor mange ganger er du villig til å gå gjennom tung sorg for en mann som ikke vil ha deg, og som du påstår du ikke vil ha? Hvor mange år er du villig til å ofre for denne mannen?

Ingenting mot å ha en elsker kun for sexen sin del, men det er jo så tydelig at du bryr deg så enormt mye mer om ham - og da ender du opp som taperen hver gang han går videre, finner seg ny damer, bryter med deg, men kommer tilbake for sex/nærhet med deg fordi han ikke greier å gi slipp på deg heller. Hvor lang tid skal dere sette livene deres på vent for det dere er enige om ikke skal bli noe mer?

Du må ta dine valg. Og du må ta følgen av dine valg. For denne mannen kommer til å såre deg igjen, du kommer til å få det forferdelig vondt pga. ham igjen, selv om han ikke ønsker å såre deg. Men er du villig til å betale den prisen, så er det også et valg du tar.

 

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor styrer og stresser du så mye? Enten synes du det er greit slik du har det, good for you. Ellers så synes du ikke det, og da avslutter du det.

Anonymkode: 103ea...def

Akkurat nå er det helt greit. Vi vet begge at dette kommer til å gå over av seg selv en eller annen gang..Ikke om 10 år, men sikkert i løpet av våren. No stress

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor lagde du egentlig tråden i det hele tatt, når ingenting er noe problem?

Anonymkode: bcb41...dc7

Det som var problemet da jeg lagde tråden var jo noe helt annet enn dette(som ikke er et problem egentlig). Da handlet det om at han ikke ville har noe som helst kontakt med meg etter at han fikk seg dame. Ville ikke være venner fordi han var redd for hva som kunne skje mellom han og meg om vi møttes. Ting har jo forandret seg veldig siden den gang

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det som var problemet da jeg lagde tråden var jo noe helt annet enn dette(som ikke er et problem egentlig). Da handlet det om at han ikke ville har noe som helst kontakt med meg etter at han fikk seg dame. Ville ikke være venner fordi han var redd for hva som kunne skje mellom han og meg om vi møttes. Ting har jo forandret seg veldig siden den gang

Anonymkode: 98138...219

Så du var sjalu, og nå som han ikke har kjæreste lenger så er du fornøyd

Anonymkode: bcb41...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det som var problemet da jeg lagde tråden var jo noe helt annet enn dette(som ikke er et problem egentlig). Da handlet det om at han ikke ville har noe som helst kontakt med meg etter at han fikk seg dame. Ville ikke være venner fordi han var redd for hva som kunne skje mellom han og meg om vi møttes. Ting har jo forandret seg veldig siden den gang

Anonymkode: 98138...219

Har det egentlig det?

Han vil fremdeles finne seg en dame han kan få flere barn med. Dere har fremdeles sex, som dere egentlig har hatt det meste av tiden, også etter at dere liksom ikke skulle ha det. Han har en moral som sier at han ikke ønsker å ha en elskerinne hvis han er i et forhold - har det endret seg?

Forutsetningene er egentlig de samme. Dere har sex og gjør litt annet sammen. Når han finner ei han er mer interessert i enn hun siste så vil han forlate deg og ikke ha kontakt med deg. Du blir såret igjen. Og han vil mest trolig komme for å ha sex med deg igjen... og slik fortsetter det trolig hvis ikke en av dere gjør endelig slutt.

Du har så mye følelser for ham at du trolig ikke går ut for å lete etter en ny mann. Han leter etter en ny kvinne. Du er den som mest trolig vil bli like såret igjen. Og kanskje igjen. Og kanskje igjen.

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så du var sjalu, og nå som han ikke har kjæreste lenger så er du fornøyd

Anonymkode: bcb41...dc7

Nei, ikke i det hele tatt. Bare veldig lei meg fordi han kuttet meg helt ut. Jeg vil gjerne at han finner seg en bra dame når tiden er moden for ham. Akkurat som jeg ønsker å finne meg en bra mann. Om vi drar ut tiden i noen måneder til så tror jeg ikke det har så mye å si. Vi er glad i hverandre, men vet begge to at det ikke kan bli noe mer seriøst enn det det er akkurat nå. Så får vi nyte det når vi har det.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har det egentlig det?

Han vil fremdeles finne seg en dame han kan få flere barn med. Dere har fremdeles sex, som dere egentlig har hatt det meste av tiden, også etter at dere liksom ikke skulle ha det. Han har en moral som sier at han ikke ønsker å ha en elskerinne hvis han er i et forhold - har det endret seg?

Forutsetningene er egentlig de samme. Dere har sex og gjør litt annet sammen. Når han finner ei han er mer interessert i enn hun siste så vil han forlate deg og ikke ha kontakt med deg. Du blir såret igjen. Og han vil mest trolig komme for å ha sex med deg igjen... og slik fortsetter det trolig hvis ikke en av dere gjør endelig slutt.

Du har så mye følelser for ham at du trolig ikke går ut for å lete etter en ny mann. Han leter etter en ny kvinne. Du er den som mest trolig vil bli like såret igjen. Og kanskje igjen. Og kanskje igjen.

Anonymkode: 50a6c...f67

Det er jo ingenting å forlate. Jeg vil at han skal finne seg en som han kan få mange barn med. Det er definitivt ikke meg. Når han er kommet over meg så vil ikke det å være vennen min være noe problem. Det er ikke sånn at jeg kommer til å invitere ham hjem på middag eller noe sånt, men ikke slettet helt fra livet hans likevel. Det eneste som kommer til å såre meg er om han visker meg ut av livet sitt. Ikke at han får seg dame. Helt ufattelig for de fleste her har jeg forstått, men det er likevel sånn det er.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har det egentlig det?

Han vil fremdeles finne seg en dame han kan få flere barn med. Dere har fremdeles sex, som dere egentlig har hatt det meste av tiden, også etter at dere liksom ikke skulle ha det. Han har en moral som sier at han ikke ønsker å ha en elskerinne hvis han er i et forhold - har det endret seg?

Forutsetningene er egentlig de samme. Dere har sex og gjør litt annet sammen. Når han finner ei han er mer interessert i enn hun siste så vil han forlate deg og ikke ha kontakt med deg. Du blir såret igjen. Og han vil mest trolig komme for å ha sex med deg igjen... og slik fortsetter det trolig hvis ikke en av dere gjør endelig slutt.

Du har så mye følelser for ham at du trolig ikke går ut for å lete etter en ny mann. Han leter etter en ny kvinne. Du er den som mest trolig vil bli like såret igjen. Og kanskje igjen. Og kanskje igjen.

Anonymkode: 50a6c...f67

Jeg er ikke fremmed for å finne meg en mann som passer bedre for meg. Jeg leter ikke akkurat aktivt, men om det dukker opp noe interessant så sier jeg ikke nei til en flørt som kan utvikle seg (som man skriver på div datingapper)

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ingenting å forlate. Jeg vil at han skal finne seg en som han kan få mange barn med. Det er definitivt ikke meg. Når han er kommet over meg så vil ikke det å være vennen min være noe problem. Det er ikke sånn at jeg kommer til å invitere ham hjem på middag eller noe sånt, men ikke slettet helt fra livet hans likevel. Det eneste som kommer til å såre meg er om han visker meg ut av livet sitt. Ikke at han får seg dame. Helt ufattelig for de fleste her har jeg forstått, men det er likevel sånn det er.

Anonymkode: 98138...219

Dere har vist at dere ikke greier å bare være venner.

Han har vist deg at han ikke kan være venner med deg om han skal greie å etablere seg med en ny dame.

Jeg synes det er urealistisk av deg etter dette å tro at det er mulig for dere å bare være venner. Og jeg synes det derfor også er et urimelig ønske du krever av ham at han skal fortsette å ha deg som en del av sitt liv etter at han har gått bort og fått seg en ny dame. Jeg synes heller ikke du egentlig unner ham å gå videre, selv om du påstår det motsatte, for hadde du det så ville du ikke hatt noe ønske om å sette ham i en slik situasjon.

På det du skriver tror jeg dessverre du har havnet i mer eller mindre samme situasjon som gjorde at du kastet bort flere år av ditt liv tidligere. Pass deg så du ikke går i samme fella... eller, du er trolig der, men pass deg så ikke også dette blir en årelang greie.

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er urealistisk av deg etter dette å tro at det er mulig for dere å bare være venner. Og jeg synes det derfor også er et urimelig ønske du krever av ham at han skal fortsette å ha deg som en del av sitt liv etter at han har gått bort og fått seg en ny dame. Jeg synes heller ikke du egentlig unner ham å gå videre, selv om du påstår det motsatte, for hadde du det så ville du ikke hatt noe ønske om å sette ham i en slik situasjon.

Tenker det samme som deg

Anonymkode: bcb41...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere har vist at dere ikke greier å bare være venner.

Han har vist deg at han ikke kan være venner med deg om han skal greie å etablere seg med en ny dame.

Jeg synes det er urealistisk av deg etter dette å tro at det er mulig for dere å bare være venner. Og jeg synes det derfor også er et urimelig ønske du krever av ham at han skal fortsette å ha deg som en del av sitt liv etter at han har gått bort og fått seg en ny dame. Jeg synes heller ikke du egentlig unner ham å gå videre, selv om du påstår det motsatte, for hadde du det så ville du ikke hatt noe ønske om å sette ham i en slik situasjon.

På det du skriver tror jeg dessverre du har havnet i mer eller mindre samme situasjon som gjorde at du kastet bort flere år av ditt liv tidligere. Pass deg så du ikke går i samme fella... eller, du er trolig der, men pass deg så ikke også dette blir en årelang greie.

Anonymkode: 50a6c...f67

Med tiden klarer vi det, garantert. Vi må bare få det ut av systemet. Og jeg tenker ikke at vi skal være bestevenner akkurat. Det holder at han ikke sletter meg fra alt. Det kan selvfølgelig ikke jeg bestemme, men det er det jeg ønsker. Denne situasjonen er ikke i nærheten i å være lik denne. Dette blir heller ikke en årelang greie, det vil ikke han og det vil ikke jeg.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg fått dette ut av systemet.Takk for alle fine og ikke like fine innspill. Alt har forandret seg siden jeg opprettet tråden og jeg ikke lei meg lenger. Jeg tror vi kommer til å få det fint begge to jeg, på hver vår kant etterhvert og med en mer passende kjæreste.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal holde avstand, slik at han kan får rom og anledning til å skape seg et liv med familie slik han ønsker. Det er mye vanskeligere om relasjonen til deg skal videreføres. 

Anonymkode: 76eae...685

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ikke i det hele tatt. Bare veldig lei meg fordi han kuttet meg helt ut. Jeg vil gjerne at han finner seg en bra dame når tiden er moden for ham. Akkurat som jeg ønsker å finne meg en bra mann. Om vi drar ut tiden i noen måneder til så tror jeg ikke det har så mye å si. Vi er glad i hverandre, men vet begge to at det ikke kan bli noe mer seriøst enn det det er akkurat nå. Så får vi nyte det når vi har det.

Anonymkode: 98138...219

Når tiden er moden for han eller deg?

Anonymkode: bcb41...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når tiden er moden for han eller deg?

Anonymkode: bcb41...dc7

Tror hun mener henne. Hun virker eiesyk og psykelig sjalu. Håper mannen finner noen hundre ganger bedre slik at han klarer å slutte å kaste bort tiden sin på ts som kun er ute etter å holde han igjen og ikke unner han en fremtid.

Anonymkode: ce794...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tror hun mener henne. Hun virker eiesyk og psykelig sjalu. Håper mannen finner noen hundre ganger bedre slik at han klarer å slutte å kaste bort tiden sin på ts som kun er ute etter å holde han igjen og ikke unner han en fremtid.

Anonymkode: ce794...949

Eiesyk og psykelig sjalu? Hvordan leser du du det ut i fra det jeg skriver egentlig? Jeg ble veldig skuffet da han ikke ville være vennen min lenger..Men glad igjen da han tok kontakt. Så sluttet jeg å kontakte ham, men han dukket opp igjen flere ganger. Det er på ingen måte jeg som tar initiativet til dette her. Jeg håper også at han finner en som er bedre for ham enn hva jeg er. men 100 ganger? Nei..det går ikke.

 

Jeg er, by the way, veldig dum som gidder å svare på dette, det ser jeg.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 0.44, Anonym bruker skrev:

Men jeg er jo selvfølgelig enig i hva den andre personen skriver. Om du synes jeg er stokkedum, og  fortjener å være støkk i livet mitt fordi jeg har blitt glad i en person så gjør deg følelsesmessig avstumpet. Ikke er jeg desperat, dum eller naiv heller. Jeg er fullstendig klar over situasjonen. Det er ikke du.

Anonymkode: 98138...219

Dette handler jo overhodet ikke om MEG, så hvor ‘’klar over’’ situasjonen JEG er jo ikke det som betyr en dritt. Det er jo måten du forteller denne ‘’kjærlighetshistoria’’ di og fremstiller deg selv i situasjonen. At dere bare er ute etter sex med hverandre og det er OK for deg er jo greit det, men du startet innlegget med å syte over at mannen fant seg en annen dame og ikke ville ha kontakt med deg. Du spekulerte i om hvor viktig eller betydningsfull du må være for mannen osv. Du virke sykt opphengt i mannen, på en måte som ikke er sunt. Samtidig fremstår du som en veldig egoistisk eyesyk dame. Det eneste du gjør for denne mannen er jo å holde han igjen og stå i veien for hans lykke. JA, det er han som oppsøker deg, men du burde gjøre deg selv utilgjengelig - Spesielt når han har/hadde dame og når han knulla deg og så blokkerte deg etterpå. Og uansett, hvis du driter i om han bryr seg om deg eller ikke, så hvorfor i pokker lager du så mye drama over et ikke-problem og hvorfor i all verden reagerer du så heftig på at du er en tømmestasjon? Det er ingenting GALT i å bare være en tømmestasjon hvis man selv nyter sexen og har BRA sex, men når du reagerer på den måten du gjør på det og er i full fornektelse - DÈT gjør deg stakkarslig og naiv. Hadde sexen betydd noe for han, så hadde han ikke vært på søk etter andre damer, men heller tatt det som det kommer og nytet tiden sin med bare deg i mellomtiden, uten å være frem og tilbake med blokkeringer osv. 

På 20.11.2019 den 0.49, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer også på hva som har skjedd med deg i livet, som gjør at du har så lite tro på menn? Alle menn har ikke dårlige hensikter skjønner du. Det er mange menn som er både snille og greie. Om du har møtt en eller to som har såret deg, så betyr ikke det at alle er sånn. "Min" fyr er ikke sånn, han har bare blitt glad i feil dame, akkurat som jeg har blitt glad i feil mann. Vi er begge klar over det-

Anonymkode: 98138...219

Jeg har absolutt ikke lite tro på menn. At du angriper meg for det jeg oppfatter ut i fra alt du har skrevet her - det er usaklig og veldig lite modent. Du vet jo absolutt ikke en dritt om meg eller min sivilstatus en gang, men likevel angriper du meg. Fordi? Fordi jeg ikke kommer med støtteerklæringer og sier at grunnen til at han oppsøker deg er på grunn av følelser og fordi han ikke vil gi slipp på deg?? Kan godt være du er veldig god i senga og dere har heftig bra sex, at det er derfor han søker til deg, men du er fortsatt tidsfordriv for han til han finner noe bedre. Da er det jævlig ekkelt av deg og holde han igjen og være eiesyk. Han er ikke DIN og når du skjønner det burde du la han gå. 

Anonymkode: ce794...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eiesyk og psykelig sjalu? Hvordan leser du du det ut i fra det jeg skriver egentlig? Jeg ble veldig skuffet da han ikke ville være vennen min lenger..Men glad igjen da han tok kontakt. Så sluttet jeg å kontakte ham, men han dukket opp igjen flere ganger. Det er på ingen måte jeg som tar initiativet til dette her. Jeg håper også at han finner en som er bedre for ham enn hva jeg er. men 100 ganger? Nei..det går ikke.

 

Jeg er, by the way, veldig dum som gidder å svare på dette, det ser jeg.

Anonymkode: 98138...219

Men jeg skjønner jo at dette kan være en midtlivskrise du har og ‘’the time of your life’’ akkurat nå. Er jo eneste som er logisk mtp hvor dramaqueen du er over det hele 

Anonymkode: ce794...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg skjønner jo at dette kan være en midtlivskrise du har og ‘’the time of your life’’ akkurat nå. Er jo eneste som er logisk mtp hvor dramaqueen du er over det hele 

Anonymkode: ce794...949

Jepp, det er garantert midtlivskrisen min som slår inn, jeg er sikkert på vei inn i overgangsalderen også. Sorry, alt dette gjør meg både eiesyk og egentlig gal. Det er hormonene som slår inn dessverre. Jeg bor slutte å treffe ham før jeg tørker helt ut rett og slett 😕 Det blir hardt.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette handler jo overhodet ikke om MEG, så hvor ‘’klar over’’ situasjonen JEG er jo ikke det som betyr en dritt. Det er jo måten du forteller denne ‘’kjærlighetshistoria’’ di og fremstiller deg selv i situasjonen. At dere bare er ute etter sex med hverandre og det er OK for deg er jo greit det, men du startet innlegget med å syte over at mannen fant seg en annen dame og ikke ville ha kontakt med deg. Du spekulerte i om hvor viktig eller betydningsfull du må være for mannen osv. Du virke sykt opphengt i mannen, på en måte som ikke er sunt. Samtidig fremstår du som en veldig egoistisk eyesyk dame. Det eneste du gjør for denne mannen er jo å holde han igjen og stå i veien for hans lykke. JA, det er han som oppsøker deg, men du burde gjøre deg selv utilgjengelig - Spesielt når han har/hadde dame og når han knulla deg og så blokkerte deg etterpå. Og uansett, hvis du driter i om han bryr seg om deg eller ikke, så hvorfor i pokker lager du så mye drama over et ikke-problem og hvorfor i all verden reagerer du så heftig på at du er en tømmestasjon? Det er ingenting GALT i å bare være en tømmestasjon hvis man selv nyter sexen og har BRA sex, men når du reagerer på den måten du gjør på det og er i full fornektelse - DÈT gjør deg stakkarslig og naiv. Hadde sexen betydd noe for han, så hadde han ikke vært på søk etter andre damer, men heller tatt det som det kommer og nytet tiden sin med bare deg i mellomtiden, uten å være frem og tilbake med blokkeringer osv. 

Jeg har absolutt ikke lite tro på menn. At du angriper meg for det jeg oppfatter ut i fra alt du har skrevet her - det er usaklig og veldig lite modent. Du vet jo absolutt ikke en dritt om meg eller min sivilstatus en gang, men likevel angriper du meg. Fordi? Fordi jeg ikke kommer med støtteerklæringer og sier at grunnen til at han oppsøker deg er på grunn av følelser og fordi han ikke vil gi slipp på deg?? Kan godt være du er veldig god i senga og dere har heftig bra sex, at det er derfor han søker til deg, men du er fortsatt tidsfordriv for han til han finner noe bedre. Da er det jævlig ekkelt av deg og holde han igjen og være eiesyk. Han er ikke DIN og når du skjønner det burde du la han gå. 

Anonymkode: ce794...949

Du angriper jo faktisk meg også..gjør du ikke?Jeg er ikke ute etter noen støtteerklæringer heller, ikke nå lenger i hvert fall..kanskje når han blokkerte meg. Men ikke nå. Jeg vet at han er ute etter noe som passer ham mye bedre enn meg. Han er definitivt ikke min. Ikke holder jeg ham igjen heller. Hvordan er det jeg egentlig reagerer som gjør meg så gal? Nei, jeg driter ikke i hvordan han føler for  meg, det er helt sant. Det er en god følelse for meg at han er glad i meg, men jeg vil jo at han skal finne seg en bra dame. 

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du gjøre for å beskytte deg selv og dine egne følelser neste gang han dumper deg, Hi?

Spør ikke for å være ekkel, du bør virkelig tenke gjennom det. Forstår at du ikke ønsker å forholde deg til det nå, for nå er du jo bare lykkelig som har ham tilbake.

Ingenting av det du har skrevet tilsier at du vil se etter en annen mann så lenge han vil holde på med deg. Dvs. det blir han som dumper deg for en yngre dame han kan få flere barn med. Og han har allerede fortalt deg at han ikke kan ha kontakt med deg hvis han skal være sammen med en annen dame, så han kommer til å blokkere deg neste gang også.

Denne gangen var ikke dama han fant den rette for ham, derfor kom han tilbake til deg og dumpet henne.

Men når han finner riktig dame, da blir du dumpet og trolig også blokkert for kontakt på alle måter. Hva gjør du for å beskytte deg selv til den dagen det skjer? Passer du på å skape deg sterke interesser for andre ting, opprettholde tett kontakt med venninner? Har du tatt et standpunkt til hva du ev. gjør om han plutselig vil ha deg som elskerinne flere ganger?

Tenkt gjennom dette, for du har allerede kastet bort flere gode år av ditt liv på en mann, ikke gå i fella med enda en. Ta grep som gjør at du står sterkere neste gang denne unge mannen dumper deg, for det er ikke snakk om hvis, men når han gjør det igjen.

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva vil du gjøre for å beskytte deg selv og dine egne følelser neste gang han dumper deg, Hi?

Spør ikke for å være ekkel, du bør virkelig tenke gjennom det. Forstår at du ikke ønsker å forholde deg til det nå, for nå er du jo bare lykkelig som har ham tilbake.

Ingenting av det du har skrevet tilsier at du vil se etter en annen mann så lenge han vil holde på med deg. Dvs. det blir han som dumper deg for en yngre dame han kan få flere barn med. Og han har allerede fortalt deg at han ikke kan ha kontakt med deg hvis han skal være sammen med en annen dame, så han kommer til å blokkere deg neste gang også.

Denne gangen var ikke dama han fant den rette for ham, derfor kom han tilbake til deg og dumpet henne.

Men når han finner riktig dame, da blir du dumpet og trolig også blokkert for kontakt på alle måter. Hva gjør du for å beskytte deg selv til den dagen det skjer? Passer du på å skape deg sterke interesser for andre ting, opprettholde tett kontakt med venninner? Har du tatt et standpunkt til hva du ev. gjør om han plutselig vil ha deg som elskerinne flere ganger?

Tenkt gjennom dette, for du har allerede kastet bort flere gode år av ditt liv på en mann, ikke gå i fella med enda en. Ta grep som gjør at du står sterkere neste gang denne unge mannen dumper deg, for det er ikke snakk om hvis, men når han gjør det igjen.

Anonymkode: 50a6c...f67

Jeg skjønner at du ikke skriver dette for å være ekkel. Likevel må jeg si at du har missforstått situasjonen min. Jeg har skrevet dette mange ganger før. Jeg er ikke interessert i et forholdt til ham, han vil ikke ha et forhold til meg, et seriøst altså. Jeg vil at han skal finne seg en bra dame, akkurat som jeg vil finne meg en mann. Jeg blir ikke såret om han finner seg en ny dame, jeg vet at han kommer til å gjøre det. Han er ikke bare ute etter å ligge med meg og han ser ikke på meg som en tømmestasjon. Det kan ikke dere vite så klart, men det  vet jeg med sikkerhet. Den dagen han finner seg en ny dame, så kommerjeg til å fortsette livet mitt akkurat som før, uten at han tar del i det i den grad han gjør nå. Forhåpentligvis er vi fortsatt venner. Jeg har spurt han om han kommer til å blokkere meg neste gang han får dame. Til det sier han nei. Om det er 100% sant vet jeg selvfølgelig ikke. Det at jeg i det hele tatt skrev det om den andre eksen min handlet egentlig om at jeg har vært gjennom det å bli brukt før, men at nå er jeg eldre og smartere (nå blir det ramarskrik her, mener ikke deg altså) og jeg setter meg ikke i den situasjonen igjen. For akkurat det var grusomt. Dette her er noe helt annet i og med at vi vet utfallet av "forholdet" vårt og fordi vi alltid har visst at dette ikke kommer til å bli noe mer.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner at du ikke skriver dette for å være ekkel. Likevel må jeg si at du har missforstått situasjonen min. Jeg har skrevet dette mange ganger før. Jeg er ikke interessert i et forholdt til ham, han vil ikke ha et forhold til meg, et seriøst altså. Jeg vil at han skal finne seg en bra dame, akkurat som jeg vil finne meg en mann. Jeg blir ikke såret om han finner seg en ny dame, jeg vet at han kommer til å gjøre det. Han er ikke bare ute etter å ligge med meg og han ser ikke på meg som en tømmestasjon. Det kan ikke dere vite så klart, men det  vet jeg med sikkerhet. Den dagen han finner seg en ny dame, så kommerjeg til å fortsette livet mitt akkurat som før, uten at han tar del i det i den grad han gjør nå. Forhåpentligvis er vi fortsatt venner. Jeg har spurt han om han kommer til å blokkere meg neste gang han får dame. Til det sier han nei. Om det er 100% sant vet jeg selvfølgelig ikke. Det at jeg i det hele tatt skrev det om den andre eksen min handlet egentlig om at jeg har vært gjennom det å bli brukt før, men at nå er jeg eldre og smartere (nå blir det ramarskrik her, mener ikke deg altså) og jeg setter meg ikke i den situasjonen igjen. For akkurat det var grusomt. Dette her er noe helt annet i og med at vi vet utfallet av "forholdet" vårt og fordi vi alltid har visst at dette ikke kommer til å bli noe mer.

Anonymkode: 98138...219

Du misforstod også det jeg skrev.

Jeg tenker at du ble ekstremt såret og du gikk i kjelleren psykisk/følelsesmessig da han blokkerte deg når sist da han skaffet seg dame.

Du bør tenke grundig over hva du har tenkt å gjøre når det skjer igjen. For så mye tiltrekning som det er mellom dere så er det umulig å opprettholde selv et vennskapsforhold til deg om han ønsker å starte et seriøst og varig forhold til en annen dame, det tror jeg du ser selv, om du er ærlig med deg selv. Og da står du der hvor du nettopp var, føler deg skuffet, såret og sviktet, og du går trolig i kjelleren - for da har dere jo hatt mye lenger tid på å utvikle enda dypere følelser for hverandre (selv om dere vet det ikke blir dere nå) enn dere hadde fått før han dumpet deg sist.

Du har allerede spurt ham om han kommer til å blokkere deg neste gang. Dvs. det er det du er redd for når han skal finne seg ny dame neste gang også.

Men helt ærlig - hvis du virkelig bryr deg om ham og ønsker oppriktig at han skal slå seg til ro med en dame han kan skape familie med, er det ikke da riktigst at du da respekterer hans nye forhold og trekker deg helt ut av livet hans og blokkerer deg selv fra hans liv slik at han slipper å bli fristet av deg når ikke alt alle dager er rosa i det nye forholdet? Å gi slipp er langt større kjærlighet og omsorg enn å holde på noe som uansett ikke er ment å skje. Tror jeg, i hvert fall.

Og selv om situasjonen nå kanskje er noe annerledes enn med den forrige mannen, så gjenstår et faktum, at du bruker opp enda flere år av ditt liv på en mann som ikke vil dele livet med deg. Og med det setter du nok en gang ditt eget liv på vent, og du fratar deg selv muligheter for å møte en mann som faktisk ønsker å sette deg først, ønsker å dele livet sitt med deg.

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...