Gå til innhold

Elskeren min vil ikke ha kontakt med meg lenger fordi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..han har begynt å date en annen dame og tror at han ikke kommer til å klare å styre seg om han treffer meg. Altså at vi garantert kommer til å ha sex uansett. Men jeg var jo glad i ham på en annen måte også..vi hadde det fint sammen på alle andre måter. Ikke bare sex. Jeg savner ham så mye, som en venn og selvsagt som en elsker også...men mest vennskapet vårt. Har så lyst til å ringe ham men jeg bør jo respektere valget hans..Men så tenker jeg; hvor forelsket kan han være i den andre jenta om han vet at han ikke klarer å holde buksa på om han treffer meg?!

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

..han har begynt å date en annen dame og tror at han ikke kommer til å klare å styre seg om han treffer meg. Altså at vi garantert kommer til å ha sex uansett. Men jeg var jo glad i ham på en annen måte også..vi hadde det fint sammen på alle andre måter. Ikke bare sex. Jeg savner ham så mye, som en venn og selvsagt som en elsker også...men mest vennskapet vårt. Har så lyst til å ringe ham men jeg bør jo respektere valget hans..Men så tenker jeg; hvor forelsket kan han være i den andre jenta om han vet at han ikke klarer å holde buksa på om han treffer meg?!

Anonymkode: 98138...219

Jeg tenker at det er en unnskyldning som han føler vil såre deg mindre. At du fortsatt vil føle at han vil ha deg, men saken er at han har blitt forelsket i en annen og ønsker å være eksklusiv med henne.. 

Anonymkode: 10e01...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan selvfølgelig være stupforelsket i den nye dama. Begjær og kjærlighet er to forskjellige ting, og man kan fint elske en person og ha lyst på sex med en annen.

Anonymkode: 9547c...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ham, var du en tømmestasjon. 

Du, hadde tydeligvis følelser. Problemet med en «knullekompis» er nettopp å unngå følelser. 

Han har, indirekte, avsluttet relasjonen til deg. Respekter det! Han ønsker et ordentlig forhold nå. 

Anonymkode: 9f429...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det er en unnskyldning som han føler vil såre deg mindre. At du fortsatt vil føle at han vil ha deg, men saken er at han har blitt forelsket i en annen og ønsker å være eksklusiv med henne.. 

Anonymkode: 10e01...408

Enig.

Hi, han forsøker å avslutte dette på en best mulig måte. Respekter at det dere hadde sammen nå er over, og legg ham bak deg.

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart han ikke vil treffe deg når han dater, det er jo en selvfølge at man dropper andre mens man dater. Tenk om det hadde vært deg som dater en mann som ikke klarer å holde seg unna andre, føles ikke det feil? Hvor viktig føler du deg da? Hjelp ham ved å holde deg unna! 

Anonymkode: 26dc1...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det er en unnskyldning som han føler vil såre deg mindre. At du fortsatt vil føle at han vil ha deg, men saken er at han har blitt forelsket i en annen og ønsker å være eksklusiv med henne.. 

Anonymkode: 10e01...408

Men det stemmer ikke..Han var hjemme hos meg for en uke siden og etter en halvtime hadde vi sex..Han som tok initiativet..Tidligere i den samme uka hadde han allerede fortalt meg at vi ikke kunne møtes som venner, fordi han hadde så lyst på meg..fortalte at han ble hard av å tenke på meg, at han aldri hadde hatt så god sex, at han aldri ville finne en annen som som kysset ham like godt som meg, at han alltid kom til å ha lyst på meg osv. Jeg svarte ham rett ut at jeg forstod ham og at jeg også alltid kom til å ha lyst på ham og at jeg helt sikkert kom til å prøve meg om han kom på besøk. Jeg ba ham hjem til meg samme uke (når han VET at jeg har lyst på ham og ikke kommer til å si nei) og han kom...

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig.

Hi, han forsøker å avslutte dette på en best mulig måte. Respekter at det dere hadde sammen nå er over, og legg ham bak deg.

Anonymkode: 50a6c...f67

Men det er ikke slik det er..Jeg har svart under her.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han kan selvfølgelig være stupforelsket i den nye dama. Begjær og kjærlighet er to forskjellige ting, og man kan fint elske en person og ha lyst på sex med en annen.

Anonymkode: 9547c...0d6

De har ikke vært sammen i mer enn en mnd, så jeg er helt sikker på at han er mer glad i meg enn i henne. Grunnen til at vi ikke kan være sammen er fordi jeg er ferdig med barn og det er ikke han..

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

For ham, var du en tømmestasjon. 

Du, hadde tydeligvis følelser. Problemet med en «knullekompis» er nettopp å unngå følelser. 

Han har, indirekte, avsluttet relasjonen til deg. Respekter det! Han ønsker et ordentlig forhold nå. 

Anonymkode: 9f429...0c6

Det er bare tull...rett og slett.Jeg kjenner ham og vet at jeg ikke bare var en tømmestasjon. Vi sitter oppe hele natten og snakker med hverandre uten å ha sex. Han har masse følelser for meg også, det vet jeg. Han har ikke indirekte avsluttet forholdet. Han har gjort det veldig direkte og rett frem. Hadde han ikke vært forelsket eller glad i meg så hadde det jo ikke vært noe problem å fortsatt være venner?! 

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer en gang til ettersom det har kommet mer info. Tydelig at dere elsker hverandre. Kan du virkelig ikke gi ham et barn for kjærlighetens skyld? 

Jeg følte meg 100% ferdig selv og har hele tiden datet menn som allerede har barn. Kjæresten jeg tilslutt fikk ønsker seg likevel et barn til med meg, og jeg tenker at da blir det slik 😁

Anonymkode: 26dc1...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig.

Hi, han forsøker å avslutte dette på en best mulig måte. Respekter at det dere hadde sammen nå er over, og legg ham bak deg.

Anonymkode: 50a6c...f67

Han avslutter fordi han har sterke følelser for meg. Ikke fordi han har dypere følelser for henne. Han vil ikke engang være venn med meg, fordi han ikke stoler på seg selv..eller oss. Jeg hadde klart å kun være vennen hans og det har jeg sagt. Det er det jeg kommer til å savne mest egentlig..

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Svarer en gang til ettersom det har kommet mer info. Tydelig at dere elsker hverandre. Kan du virkelig ikke gi ham et barn for kjærlighetens skyld? 

Jeg følte meg 100% ferdig selv og har hele tiden datet menn som allerede har barn. Kjæresten jeg tilslutt fikk ønsker seg likevel et barn til med meg, og jeg tenker at da blir det slik 😁

Anonymkode: 26dc1...df3

Jeg er dessverre for gammel rett og slett 😞 Ikke det at jeg ikke kan få barn, men fordi han vil ha mange barn. Det har alltid vært drømmen hans. Jeg hadde glatt gitt ham ett barn..men etter det så går det ikke. Jeg vil ikke være småbarnsmor for to stk i slutten av 40 årene.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er dessverre for gammel rett og slett 😞 Ikke det at jeg ikke kan få barn, men fordi han vil ha mange barn. Det har alltid vært drømmen hans. Jeg hadde glatt gitt ham ett barn..men etter det så går det ikke. Jeg vil ikke være småbarnsmor for to stk i slutten av 40 årene.

Anonymkode: 98138...219

Det som er verst for meg nå er at han må avslutte all kontakt, at vi ikke engang kan være venner 😞 

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er dessverre for gammel rett og slett 😞 Ikke det at jeg ikke kan få barn, men fordi han vil ha mange barn. Det har alltid vært drømmen hans. Jeg hadde glatt gitt ham ett barn..men etter det så går det ikke. Jeg vil ikke være småbarnsmor for to stk i slutten av 40 årene.

Anonymkode: 98138...219

Hm, jeg er 44 og syns ikke jeg er for gammel. Har dog en avtale på at det er han som tar ungen på natt og morgen for jeg trenger mer søvn nå enn da jeg var yngre. 

Kompromiss! 

Anonymkode: 26dc1...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hm, jeg er 44 og syns ikke jeg er for gammel. Har dog en avtale på at det er han som tar ungen på natt og morgen for jeg trenger mer søvn nå enn da jeg var yngre. 

Kompromiss! 

Anonymkode: 26dc1...df3

Kompromiet er jo at jeg kunne gi ham ett barn....Men som sagt, jeg forstår ham når det gjelder dette og han forstår meg, men det jeg ikke klarer å godta er at han kutter all kontakt og ikke vil være venn med meg en gang..Vi har delt så mye. Men jeg må jo godta det..Jeg kan ikke tvinge ham til å tilbringe tid med meg heller..

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kompromiet er jo at jeg kunne gi ham ett barn....Men som sagt, jeg forstår ham når det gjelder dette og han forstår meg, men det jeg ikke klarer å godta er at han kutter all kontakt og ikke vil være venn med meg en gang..Vi har delt så mye. Men jeg må jo godta det..Jeg kan ikke tvinge ham til å tilbringe tid med meg heller..

Anonymkode: 98138...219

Det må jo bli enten eller, det er jo tortur for dere begge å være  "bare venner" når du vet dere ikke klarer det. 

Det er jo også usedvanlig dårlig gjort overfor hans nye kjæreste som da blir en avelsstasjon mens han har følelsene sine et annet sted. Istedenfor å bli snurt bør du jo beundre han for å ta et valg her som er mest riktig mot henne han velger som mor til sine barn. 

Anonymkode: be7c8...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kompromiet er jo at jeg kunne gi ham ett barn....Men som sagt, jeg forstår ham når det gjelder dette og han forstår meg, men det jeg ikke klarer å godta er at han kutter all kontakt og ikke vil være venn med meg en gang..Vi har delt så mye. Men jeg må jo godta det..Jeg kan ikke tvinge ham til å tilbringe tid med meg heller..

Anonymkode: 98138...219

Lat mannen få gjere det skikkeleg slutt, og gå vidare med livet sitt.  Om du tenkjer deg om, så skjønar du og at han ikkje kan fortsette å treffe elskerinna, samstundes som han byrjar i eit nytt forhold.  Det vil være usedvanlig dårleg gjort mot den nye kjæresten.

Men seg kjønar godt at dette er frykteleg leit for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok glad i deg også på sin måte, men er ikke forelsket i deg og ser ikke en fremtid med deg. For at han skal kunne satse ordentlig, så kan han ikke møte deg og risikere å ldelegge noe som kan bli varig.

Husk at du nok er mer lei deg nå, fordi det var han som gikk. Følelsene dine lurer deg. Sørg en dag over at en dør har lukket seg og se fremover etterpå.

Anonymkode: 76d22...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er dessverre for gammel rett og slett 😞 Ikke det at jeg ikke kan få barn, men fordi han vil ha mange barn. Det har alltid vært drømmen hans. Jeg hadde glatt gitt ham ett barn..men etter det så går det ikke. Jeg vil ikke være småbarnsmor for to stk i slutten av 40 årene.

Anonymkode: 98138...219

Du elsker ikke ham nok til å bli mor to ganger til. Han elsker ikke deg høyt nok til å være fornøyd med ett barn. Ergo, dere liker nok hverandre veldig godt, men ingen av dere bryr dere nok til å inngå kompromisser. Da stikker ikke følelsene så dypt som du prøver å si til deg selv likevel.

Han har gått videre, å fortsette å være venner når dere har så god seksuelt tenning for hverandre, det blir bare idioti.

Vær glad for den tiden dere fikk sammen, la det være gode minner, unn ham å få de barna du ikke ønsker å gi ham. Aksepter at han er et tilbakelagt kapittel i livet ditt.

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du elsker ikke ham nok til å bli mor to ganger til. Han elsker ikke deg høyt nok til å være fornøyd med ett barn. Ergo, dere liker nok hverandre veldig godt, men ingen av dere bryr dere nok til å inngå kompromisser. Da stikker ikke følelsene så dypt som du prøver å si til deg selv likevel.

Han har gått videre, å fortsette å være venner når dere har så god seksuelt tenning for hverandre, det blir bare idioti.

Vær glad for den tiden dere fikk sammen, la det være gode minner, unn ham å få de barna du ikke ønsker å gi ham. Aksepter at han er et tilbakelagt kapittel i livet ditt.

Anonymkode: 50a6c...f67

Vi elsker hverandre høyt nok..Men jeg er mye eldre enn ham. Jeg 45 og han er såvidt fylt 30. Jeg har gjort alt det som han ønsker å gjøre i fremtiden. Samtidig vil jeg ikke risikere å bli alene om 10 år..da er jeg kanskje ikke like attraktiv for ham seksuelt lenger. Trist men sånn er det bare. Vi visste at kjærlighetsforholdet vårt ikke egentlig hadde en fremtid, men (dessverre) ble vi så glade i hverandre at dette gjør fryktelig vondt. For oss begge. Jeg vil mye heller være vennen hans enn elskeren hans om det gjør at vi fortsatt kav være i hverandres liv.. For ham så er det umulig. Jeg må jo selvfølgelig bare godta det, jeg er jo med på å avslutte det seksuelle mellom oss.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det må jo bli enten eller, det er jo tortur for dere begge å være  "bare venner" når du vet dere ikke klarer det. 

Det er jo også usedvanlig dårlig gjort overfor hans nye kjæreste som da blir en avelsstasjon mens han har følelsene sine et annet sted. Istedenfor å bli snurt bør du jo beundre han for å ta et valg her som er mest riktig mot henne han velger som mor til sine barn. 

Anonymkode: be7c8...0ae

Jeg er ikke snurt, overhodet. jeg er lei meg og det er noe helt annet.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han er nok glad i deg også på sin måte, men er ikke forelsket i deg og ser ikke en fremtid med deg. For at han skal kunne satse ordentlig, så kan han ikke møte deg og risikere å ldelegge noe som kan bli varig.

Husk at du nok er mer lei deg nå, fordi det var han som gikk. Følelsene dine lurer deg. Sørg en dag over at en dør har lukket seg og se fremover etterpå.

Anonymkode: 76d22...08b

Han er kjempeforelsket i meg..Jeg skjønner at det sikkert er vanskelig å forstå..men sånn er det. Han er ikke forelsket i den nye kjæresten sin, men han liker henne kjempegodt.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 30 år og har nå en sjanse til et annet liv. Det må du gi ham, spesielt siden du hevder at du er glad i ham. Slipp ham fri, slik at han kan få alle barna han ønsker seg. Klart det er vondt, men han har dumpet deg. Det er over nå.

Anonymkode: 103ea...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Han er 30 år og har nå en sjanse til et annet liv. Det må du gi ham, spesielt siden du hevder at du er glad i ham. Slipp ham fri, slik at han kan få alle barna han ønsker seg. Klart det er vondt, men han har dumpet deg. Det er over nå.

Anonymkode: 103ea...def

Men jeg gjør jo det, jeg unner ham alt godt. Jeg vil at han skal få alle de barna han ønsker seg og det livet han har sett frem til. Jeg gjør virkelig det! Og det er ikke han som har dumpet meg, vi visste begge to at dette ville ta slutt.Jeg godtar det av hele mitt hjerte. Men "avtalen" vår var at vi skulle fortsette å være venner, nå må han kutte all kontakt..Det hadde jeg ikke regnet med og det er derfor jeg er så utrolig lei meg..

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...