Gå til innhold

Elskeren min vil ikke ha kontakt med meg lenger fordi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså, du trenger ikke være tydelig. Dere trenger ikke prate mer. Dere er ikke kjærester, dere skal ikke slå opp. Du sletter ham fra sosiale medier, blokkerer nummeret hans slik at du ikke får SMSer eller telefoner, tar deg en liten ferie på egenhånd, trener, går ut med venninner og drikker vin, får deg en hobby og går videre. Så enkelt. Begynn i morgen, du vinner ingenting på å trekke ut denne tragedien ennå lenger. Du har brukt nok tid. Det er tull. Ikke kast bort mer tid. Dette har ingen lykkelig slutt. 

Anonymkode: ab0b4...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.11.2019 den 22.45, Anonym bruker skrev:

Enten så stikker følelsene hans for meg mye dypere enn hva han trodde/håpet på, eller så må jeg jo være sinnsykt god i senga. Når han er her så virker det som om han ikke vil være noe annet sted, enn her med meg. 

Anonymkode: 98138...219

Enten det er det ene eller det andre: du har det ikke godt med situasjonen, og han utnytter din tilgjengelighet. Det er neppe ekte kjærlighet fra hans side hvis han tillater seg å gjøre deg vondt. 

Glem ham.

Anonymkode: 1171b...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sist gang jeg var i den samme situasjonen så måtte jeg faktisk flytte til utlandet for å bli kvitt eksen min. og da stoppet det. Jeg visste at om jeg var i nærheten av ham så ville han klare å igle seg innpå meg, så da tok jeg valget om å flytte laangt vekk. For jeg visste at jeg aldri kom til å komme meg vekk om jeg var i nærheten av ham, fordi jeg var så svak. Jeg er svak rett og slett.

Anonymkode: 98138...219

Hva med å bryte de atferdsmønstrene som gjør at du igjen og igjen stiller deg tilgjengelig for folk som egentlig ikke vil forplikte seg til deg? 

Anonymkode: 1171b...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 0.39, Anonym bruker skrev:

Vet du..Etter at jeg leste ordet tømmestasjon så orket jeg ikke lese mer..Det er mulig du mener godt og at alt det andre du skriver er fint, men jeg vet at jeg ikke er en tømmestasjon for ham, i og med at du tror det er nok ikke resten av det du skriver relevant for meg.. Beklager

Anonymkode: 98138...219

Jeg påsto aldri at han ikke har følelser for deg, men slik han behandler deg nå. Med å komme til deg, pule og så blokkere så er det nettopp bare det du ER for han! Slik han BEHANDLER deg nå - En tømmestasjon. Like it or not, men når han behandler deg slik så er du ingenting for han før han manner seg opp og bestemmer seg for om han ønsker deg eller ikke. Å gå rundt å gruble og tro at du er spesiell for han når han tydelig IKKE behandler deg slik - Beklager at jeg sier det, men det er patetisk. Man syns liksom synd i deg og skulle ønske man fant en mann til deg som er på samme plan som deg og tar deg med storm. Men du er dessverre ikke mottakelig for det, for du tør ikke å ta innover deg at per nå er du kun en ‘’tøm, røm og gløm’’-produkt

Anonymkode: ce794...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg påsto aldri at han ikke har følelser for deg, men slik han behandler deg nå. Med å komme til deg, pule og så blokkere så er det nettopp bare det du ER for han! Slik han BEHANDLER deg nå - En tømmestasjon. Like it or not, men når han behandler deg slik så er du ingenting for han før han manner seg opp og bestemmer seg for om han ønsker deg eller ikke. Å gå rundt å gruble og tro at du er spesiell for han når han tydelig IKKE behandler deg slik - Beklager at jeg sier det, men det er patetisk. Man syns liksom synd i deg og skulle ønske man fant en mann til deg som er på samme plan som deg og tar deg med storm. Men du er dessverre ikke mottakelig for det, for du tør ikke å ta innover deg at per nå er du kun en ‘’tøm, røm og gløm’’-produkt

Anonymkode: ce794...949

Du er så lite nyansert at jeg lurer på om du er følelsesmessig avstumpet. 

Anonymkode: 8b42b...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har han gjort det slutt med den nye dama, ikke fordi vi skal bli sammen men fordi han ikke kan være i et forhold når han føler sånn han gjør for meg. Det er ikke bare sex, da hadde han lett kunnet fortsette med dama. Han har jo hatt sex med meg flere ganger nå, han har spist hos meg, sett på film med meg, sovet med meg osv. Jeg har ikke tatt initiativet til noe av det, bortsett fra middag hos meg. Jeg føler meg virkelig ikke som en tømmestasjon, overhode ikke. Han er kjempeglad i meg og det sliter han med. Det er ikke jeg som må gi slipp på ham, det er han som må gi slipp på meg.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har han gjort det slutt med den nye dama, ikke fordi vi skal bli sammen men fordi han ikke kan være i et forhold når han føler sånn han gjør for meg. Det er ikke bare sex, da hadde han lett kunnet fortsette med dama. Han har jo hatt sex med meg flere ganger nå, han har spist hos meg, sett på film med meg, sovet med meg osv. Jeg har ikke tatt initiativet til noe av det, bortsett fra middag hos meg. Jeg føler meg virkelig ikke som en tømmestasjon, overhode ikke. Han er kjempeglad i meg og det sliter han med. Det er ikke jeg som må gi slipp på ham, det er han som må gi slipp på meg.

Anonymkode: 98138...219

Han har gjort det slutt med kjæresten, alikevel så vil han ikke ha deg som noe annet enn tidsfordriv

Anonymkode: bcb41...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har han gjort det slutt med den nye dama, ikke fordi vi skal bli sammen men fordi han ikke kan være i et forhold når han føler sånn han gjør for meg. Det er ikke bare sex, da hadde han lett kunnet fortsette med dama. Han har jo hatt sex med meg flere ganger nå, han har spist hos meg, sett på film med meg, sovet med meg osv. Jeg har ikke tatt initiativet til noe av det, bortsett fra middag hos meg. Jeg føler meg virkelig ikke som en tømmestasjon, overhode ikke. Han er kjempeglad i meg og det sliter han med. Det er ikke jeg som må gi slipp på ham, det er han som må gi slipp på meg.

Anonymkode: 98138...219

Men vil han ha et seriøst forhold til deg, tenke langsiktig med deg, involvere deg i livet sitt? Er han det er det jo ikke noe problem.

Hvis han ikke vil det, da tror jeg du bør og må gi slipp på ham - for din egen del. Ikke gjenta fortidens feil.

Slik jeg leser det du skriver er det han som hele tiden kommer hjem til deg, ikke at du kommer til ham, at dere ikke gjør ting i offentligheten eller med venner/familie sammen. I så fall er det et dårlig tegn, for da er han ikke villig til å stå for et forhold med deg. Og da er det ikke mye å bygge på, etter min mening.

Håper du finner lykken, på ene eller andre måten.

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men vil han ha et seriøst forhold til deg, tenke langsiktig med deg, involvere deg i livet sitt? Er han det er det jo ikke noe problem.

Hvis han ikke vil det, da tror jeg du bør og må gi slipp på ham - for din egen del. Ikke gjenta fortidens feil.

Slik jeg leser det du skriver er det han som hele tiden kommer hjem til deg, ikke at du kommer til ham, at dere ikke gjør ting i offentligheten eller med venner/familie sammen. I så fall er det et dårlig tegn, for da er han ikke villig til å stå for et forhold med deg. Og da er det ikke mye å bygge på, etter min mening.

Håper du finner lykken, på ene eller andre måten.

Anonymkode: 50a6c...f67

Ingen av oss vil ha et seriøst forhold til den andre, men ingen av oss klarer å gi slipp heller. Vi er ute sammen i offentlighet. Vi har vært ute på den lokale puben og restauranten sammen. Vi har gått turer sammen osv. Jeg kjenner en del av vennene hans ganske godt (gjennom han). Familien har jeg ikke møtt, det føler jeg er ikke naturlig uansett, sånn når man tenker på hvor lenge dette har vart. Men vi skal ikke være sammen, vi må bli lei hverandre eller en av oss må møte en annen som kan gi meg eller han noe bedre enn hva vi har sammen. Jeg vet at dette ikke er noe å bygge på, men nå kan hverken jeg eller han gjøre noe med det....Tusen takk..jeg håper jeg finner lykken jeg også, med en annen som er på samme plan som meg, det ønsker jeg for ham også. Men nå er det umulig for oss begge

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen av oss vil ha et seriøst forhold til den andre, men ingen av oss klarer å gi slipp heller. Vi er ute sammen i offentlighet. Vi har vært ute på den lokale puben og restauranten sammen. Vi har gått turer sammen osv. Jeg kjenner en del av vennene hans ganske godt (gjennom han). Familien har jeg ikke møtt, det føler jeg er ikke naturlig uansett, sånn når man tenker på hvor lenge dette har vart. Men vi skal ikke være sammen, vi må bli lei hverandre eller en av oss må møte en annen som kan gi meg eller han noe bedre enn hva vi har sammen. Jeg vet at dette ikke er noe å bygge på, men nå kan hverken jeg eller han gjøre noe med det....Tusen takk..jeg håper jeg finner lykken jeg også, med en annen som er på samme plan som meg, det ønsker jeg for ham også. Men nå er det umulig for oss begge

Anonymkode: 98138...219

Jeg kan på en måte forstå deg, men jeg tror dessverre du nå er i ferd med å gjøre samme som du gjorde tidligere i livet.

Du er så hektet på denne mannen at du ikke kommer til å gjøre det slutt. Du kommer heller ikke til å lete etter en annen mann. Han, derimot, kommer til å lete etter en annen dame, for han ønsker seg flere barn. Når han finner en annen dame så vil du være den som sitter igjen, og som trolig også da blir brukt som elskerinne.

Jeg tviler ikke på at dere bryr dere om hverandre, men dere har så ulike ønsker for fremtiden at jeg tror du kaster bort mange gode muligheter som kunne kommet ditt vei om du frigjorde deg fra denne mannen som ikke ønsker deg som en del av sin fremtid. Du kommer til å bli dypt såret, tror jeg, og du kommer til å kaste bort altfor mye av livet ditt på å ikke være mer enn en midlertidig elskerinne. Håper jeg tar feil, men jeg tror dessverre ikke det.

Anonymkode: 50a6c...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 6.54, Anonym bruker skrev:

Du er så lite nyansert at jeg lurer på om du er følelsesmessig avstumpet. 

Anonymkode: 8b42b...e0b

Nei, jeg er bare ikke dum, naiv og desperat. Det er dessverre du og hvis jeg kan merke det over nettet så merker hvertfall denne mannen det. På den måten utnytter han deg til sin fordel og når du er så stokkedum at du ikke vil innse det, så er det nettopp det du fortjener også! :) Lykke til med å være støkk i livet ditt. Håper det gjør deg lykkelig👍

Anonymkode: ce794...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg er bare ikke dum, naiv og desperat. Det er dessverre du og hvis jeg kan merke det over nettet så merker hvertfall denne mannen det. På den måten utnytter han deg til sin fordel og når du er så stokkedum at du ikke vil innse det, så er det nettopp det du fortjener også! :) Lykke til med å være støkk i livet ditt. Håper det gjør deg lykkelig👍

Anonymkode: ce794...949

Takk for svaret, men det er ikke jeg som skrev det innlegget. hi

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svaret, men det er ikke jeg som skrev det innlegget. hi

Anonymkode: 98138...219

Men jeg er jo selvfølgelig enig i hva den andre personen skriver. Om du synes jeg er stokkedum, og  fortjener å være støkk i livet mitt fordi jeg har blitt glad i en person så gjør deg følelsesmessig avstumpet. Ikke er jeg desperat, dum eller naiv heller. Jeg er fullstendig klar over situasjonen. Det er ikke du.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men jeg er jo selvfølgelig enig i hva den andre personen skriver. Om du synes jeg er stokkedum, og  fortjener å være støkk i livet mitt fordi jeg har blitt glad i en person så gjør deg følelsesmessig avstumpet. Ikke er jeg desperat, dum eller naiv heller. Jeg er fullstendig klar over situasjonen. Det er ikke du.

Anonymkode: 98138...219

Jeg lurer også på hva som har skjedd med deg i livet, som gjør at du har så lite tro på menn? Alle menn har ikke dårlige hensikter skjønner du. Det er mange menn som er både snille og greie. Om du har møtt en eller to som har såret deg, så betyr ikke det at alle er sånn. "Min" fyr er ikke sånn, han har bare blitt glad i feil dame, akkurat som jeg har blitt glad i feil mann. Vi er begge klar over det-

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer også på hva som har skjedd med deg i livet, som gjør at du har så lite tro på menn? Alle menn har ikke dårlige hensikter skjønner du. Det er mange menn som er både snille og greie. Om du har møtt en eller to som har såret deg, så betyr ikke det at alle er sånn. "Min" fyr er ikke sånn, han har bare blitt glad i feil dame, akkurat som jeg har blitt glad i feil mann. Vi er begge klar over det-

Anonymkode: 98138...219

Pass på så du ikke snubler i skylappene dine da

Anonymkode: bcb41...dc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg er bare ikke dum, naiv og desperat. Det er dessverre du og hvis jeg kan merke det over nettet så merker hvertfall denne mannen det. På den måten utnytter han deg til sin fordel og når du er så stokkedum at du ikke vil innse det, så er det nettopp det du fortjener også! :) Lykke til med å være støkk i livet ditt. Håper det gjør deg lykkelig👍

Anonymkode: ce794...949

Og mtp sex...Det er tross alt ikke bare han som nyter den. Jeg gjør det jeg også, til de grader. Jeg føler meg ikke brukt eller møkkete etter sex, jeg føler meg helt fantastisk og helt utslitt. Elsker det. Om han så kommer innom for 15 min kun for sex så gjør det meg ingenting annet enn spent og helt klar, akkurat som han. Jeg gleder meg, akkurat like mye som det han gjør. Tror du han føler seg utnyttet av meg? Når jeg sier at han må gå med en gang etter at vi er ferdige fordi jeg må vaske klær? Nei, det gjør han ikke. Kommer han tilbake til meg kun for å se en film? Ja det gjør han.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pass på så du ikke snubler i skylappene dine da

Anonymkode: bcb41...dc7

Og du i dine 😉 Der fant jeg det 

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt så mye føleri og drama du tilfører denne situasjonen. 

Fyren er kåt og kommer til deg for sex, pluss å leke litt småkjæreste når det passer sånn. Dersom han var interessert i noe mer hadde det blitt noe mer, han vet hvor han har deg. 

Du må ta av deg de rosa kjærlighetsromanbrillene. Vi lever i et samfunn der alle kan få den de vil ha, uten å bli forfulgt eller straffet. Det er ingen grunn til å lese noen Jack and Rose (Titanic) story i denne saken. 

Anonymkode: 60e11...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvorfor gjøre det så komplisert.

Han vil ikke være kjærester. Men vil ha sex.

Hvis dette er ok for deg, toppers. Hvis ikke, så dropp det. Du trenger ikke å vise (moderlig) omsorg ved å beskytte hans følelser eller partnere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og mtp sex...Det er tross alt ikke bare han som nyter den. Jeg gjør det jeg også, til de grader. Jeg føler meg ikke brukt eller møkkete etter sex, jeg føler meg helt fantastisk og helt utslitt. Elsker det. Om han så kommer innom for 15 min kun for sex så gjør det meg ingenting annet enn spent og helt klar, akkurat som han. Jeg gleder meg, akkurat like mye som det han gjør. Tror du han føler seg utnyttet av meg? Når jeg sier at han må gå med en gang etter at vi er ferdige fordi jeg må vaske klær? Nei, det gjør han ikke. Kommer han tilbake til meg kun for å se en film? Ja det gjør han.

Anonymkode: 98138...219

Men alle vet jo at damer egentlig ikke liker sex. Sex er noe damer gir til mannen i håp om at han vil binde seg til henne. Derfor er kvinner alltid utnyttet om de har hatt sex med en som ikke vil binde seg. En kvinne NYTER ikke sex slik som menn, sex er for kvinner kun et middel.

Eller, vent litt...

Anonymkode: 8b42b...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere nærer dette som en uoppnåelig og forbudt kjærlighet kommer det aldri til å gå over. Dere må snakke om elefanten i rommet, og han må få orden på prioriteringene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor styrer og stresser du så mye? Enten synes du det er greit slik du har det, good for you. Ellers så synes du ikke det, og da avslutter du det.

Anonymkode: 103ea...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var da voldsomt så mye føleri og drama du tilfører denne situasjonen. 

Fyren er kåt og kommer til deg for sex, pluss å leke litt småkjæreste når det passer sånn. Dersom han var interessert i noe mer hadde det blitt noe mer, han vet hvor han har deg. 

Du må ta av deg de rosa kjærlighetsromanbrillene. Vi lever i et samfunn der alle kan få den de vil ha, uten å bli forfulgt eller straffet. Det er ingen grunn til å lese noen Jack and Rose (Titanic) story i denne saken. 

Anonymkode: 60e11...199

Meeeen, vi skal jo ikke ha noe forhold. Er ikke han som har bestemt det..Begge to er helt klar over at vi ikke skal bli kjærester. Helt sant. Det er likke det jeg er ute etter. Han er ikke interessert i noe mer enn det vi har nå, ikke jeg heller. Hadde jeg vært en god del år yngre så kan det hende at vi hadde gjort mye mer ut av det.

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men alle vet jo at damer egentlig ikke liker sex. Sex er noe damer gir til mannen i håp om at han vil binde seg til henne. Derfor er kvinner alltid utnyttet om de har hatt sex med en som ikke vil binde seg. En kvinne NYTER ikke sex slik som menn, sex er for kvinner kun et middel.

Eller, vent litt...

Anonymkode: 8b42b...e0b

Ikke sant? Jeg har bare sex med ham fordi han må jo få lov til å tømme seg, og tilfeldigvis ble jeg den heldige kvinnen som han vil tømme seg i akkurat nå. Jeg synes sex er helt forferdelig rett og slett

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Bruker3 skrev:

Herregud, hvorfor gjøre det så komplisert.

Han vil ikke være kjærester. Men vil ha sex.

Hvis dette er ok for deg, toppers. Hvis ikke, så dropp det. Du trenger ikke å vise (moderlig) omsorg ved å beskytte hans følelser eller partnere

Det er jo ikke komplisert i det hele tatt. Ingen av oss vil være kjærester..Begge vil ha sex, det er sant og i tillegg er vi glad i hverandre. Men det kommer jo ikke til å vare, det vet begge to. Eneste grunnet til at jeg tok opp tråden igjen var pga alle tømmestasjonbeskyldningene som haglet her. Jeg skal love deg at det ikke er noe moderlig omsorg fra denne kanten. Han er en mann på 30 år.... Hadde han vært 44 og jeg 30 så hadde ikke noen hevet et øyenbryn. 

Anonymkode: 98138...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...