Gå til innhold

Datteren min er gravid.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

siden hun er 18 ,synes jeg hun bestemmer skal bestemme dette selv , la det være hennes ansvar

Anonymkode: ea581...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars jente! 

Siden hun i tilfelle blir ung alenemor ville jeg nok mene at abort kan være fornuftig - men skulle hun velge å få barnet hadde jeg stilt opp det jeg kunne! 

Så vanskelig som det er, er det hennes valg. Men jeg kjenner flere som fikk barn tidlig men har gode liv, stabilt forhold og fast jobb 10 år etter, så det trenger ikke være verdens undergang. Det er bare mye tøffere enn det man ønsker for sine barn. I tillegg til all fordømmelse hun vil bli utsatt for, slik man ser av denne tråden.

Anonymkode: a185a...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var selv i denne situasjonen da jeg var 18 år. Var ikke helt uvitende om hvem faren kunne være, men det var flere alternativer, men når jeg regnet meg frem til datoer, så var det bare 1 aktuell, men jeg hadde sex med flere i denne perioden. Jeg hadde heller ingen fast kjæreste, men hadde en jeg hadde sex med over en periode.
Han det var var veldig klar på hele tiden at han ønsket jeg skulle ta abort, han ville ikke ha noe å gjøre med barnet, og var klar på at dersom jeg beholdt, kom jeg til å bli alene med barnet.
Mamma rådet meg ikke til noe, hun sa at dette var mitt valg, og hun ville og kunne ikke ta dette valget for meg, eller hjelpe meg med dette valget.

Jeg valgte å beholde barnet, tok et år pause fra lærlingepraksisen min, noe som ikke var noe problem, og sikkert ikke noe problem å ta pause fra skolen heller, hvis ikke du eller barnets far har mulighet å ta barnet de månedene som er igjen av skoleåret når barnet blir født.

Jeg fikk fullført fagarbeiderutdannelsen min, har jobbet fra barnet var 1 år, har i ettertid fått meg mann og flere barn, samt tatt en høgskoleutdanning, har hus, hytte og bil, og føler overhodet ikke at jeg har forsaket noe fordi jeg valgte å få barn tidlig. Jeg fikk veldig lite hjelp fra mine foreldre da barnet var liten, og har egentlig fått lite hjelp fra den kanten i ettertid også. Barnets far har vi lite kontakt med, og sånn har det vært hele tiden, selv om barnet vet hvem det er, men tror kanskje vi hadde levd like bra om barnet ikke visste hvem det var, for de har virkelig ingen kontakt, barnet blir skuffet når han ikke engang hører av seg til jul, bursdag og konfirmasjon. Barnet ønsker nå selv ikke å ta kontakt, noe jeg forstår, da han virkelig ikke har vært en pappa i barnets liv. Min mann som har vært  bildet fra barnet var 3 år er den barnet ser på som pappa, og farsperson.

Jeg har i dag en fantastisk førstefødt som gikk ut av videregående i vår, og skal i militæret snart.

Historien er ikke rosenrød, og vi har hatt mange oppoverbakker og kneiker vi har kommet oss over.

Livet som tenåringsmamma er vel heller ingen dans på roser, men jeg tror man lettere kan sette seg inn i ungdommens liv når det faktisk ikke er så lenge siden du har vært der selv.

Anonymkode: cb0f8...531

Det er fint for deg, men det valget du gjorde ved å ha en ubrukelig mann som far til barnet har frarøvet barnet ditt en pappa. Du sier fin mann fungerer som far, men du sier også at barnet er lei for at biologisk far ikke er der.

Anonymkode: f3997...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville nok forsøkt å fått henne til å ta abort. 18 år er ungt. Jeg fikk barn da jeg var 21 og selvom min situasjon var helt annerledes (jeg var gift allerede), så skulle jeg gjerne ha ventet noen år. Jeg følte ikke det der og da, men nå som jeg er eldre ser jeg jo at det beste hadde vært å vente noen år og få litt mer kjøtt på beina

Anonymkode: e0b5c...5b2

"Mer kjøtt på beina"?? Så det beste er å legge på seg litt før man får barn??

Anonymkode: 1d38e...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars jente! 

Siden hun i tilfelle blir ung alenemor ville jeg nok mene at abort kan være fornuftig - men skulle hun velge å få barnet hadde jeg stilt opp det jeg kunne! 

Så vanskelig som det er, er det hennes valg. Men jeg kjenner flere som fikk barn tidlig men har gode liv, stabilt forhold og fast jobb 10 år etter, så det trenger ikke være verdens undergang. Det er bare mye tøffere enn det man ønsker for sine barn. I tillegg til all fordømmelse hun vil bli utsatt for, slik man ser av denne tråden.

Anonymkode: a185a...30f

Folk som betyr noe i samfunnet fordømmer ikke folk for noe som kunne skjedd de fleste av oss. 

Hva idioter mener er irrelevant. 

Anonymkode: 22eea...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var selv i denne situasjonen da jeg var 18 år. Var ikke helt uvitende om hvem faren kunne være, men det var flere alternativer, men når jeg regnet meg frem til datoer, så var det bare 1 aktuell, men jeg hadde sex med flere i denne perioden. Jeg hadde heller ingen fast kjæreste, men hadde en jeg hadde sex med over en periode.
Han det var var veldig klar på hele tiden at han ønsket jeg skulle ta abort, han ville ikke ha noe å gjøre med barnet, og var klar på at dersom jeg beholdt, kom jeg til å bli alene med barnet.
Mamma rådet meg ikke til noe, hun sa at dette var mitt valg, og hun ville og kunne ikke ta dette valget for meg, eller hjelpe meg med dette valget.

Jeg valgte å beholde barnet, tok et år pause fra lærlingepraksisen min, noe som ikke var noe problem, og sikkert ikke noe problem å ta pause fra skolen heller, hvis ikke du eller barnets far har mulighet å ta barnet de månedene som er igjen av skoleåret når barnet blir født.

Jeg fikk fullført fagarbeiderutdannelsen min, har jobbet fra barnet var 1 år, har i ettertid fått meg mann og flere barn, samt tatt en høgskoleutdanning, har hus, hytte og bil, og føler overhodet ikke at jeg har forsaket noe fordi jeg valgte å få barn tidlig. Jeg fikk veldig lite hjelp fra mine foreldre da barnet var liten, og har egentlig fått lite hjelp fra den kanten i ettertid også. Barnets far har vi lite kontakt med, og sånn har det vært hele tiden, selv om barnet vet hvem det er, men tror kanskje vi hadde levd like bra om barnet ikke visste hvem det var, for de har virkelig ingen kontakt, barnet blir skuffet når han ikke engang hører av seg til jul, bursdag og konfirmasjon. Barnet ønsker nå selv ikke å ta kontakt, noe jeg forstår, da han virkelig ikke har vært en pappa i barnets liv. Min mann som har vært  bildet fra barnet var 3 år er den barnet ser på som pappa, og farsperson.

Jeg har i dag en fantastisk førstefødt som gikk ut av videregående i vår, og skal i militæret snart.

Historien er ikke rosenrød, og vi har hatt mange oppoverbakker og kneiker vi har kommet oss over.

Livet som tenåringsmamma er vel heller ingen dans på roser, men jeg tror man lettere kan sette seg inn i ungdommens liv når det faktisk ikke er så lenge siden du har vært der selv.

Anonymkode: cb0f8...531

Dette er en av grunnene til at man burde ta abort. Fedrene svikter og barnet vokser opp med å bli avvist og sviktet. 

Det er dessuten ugreit å få et barn faren ikke vil ha. Far har også noe han skulle ha sagt. 

Anonymkode: 85df1...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er en av grunnene til at man burde ta abort. Fedrene svikter og barnet vokser opp med å bli avvist og sviktet. 

Det er dessuten ugreit å få et barn faren ikke vil ha. Far har også noe han skulle ha sagt. 

Anonymkode: 85df1...7fe

At far er en drittsekk er ikke aldersbetinget, dessverre. 

 

Anonymkode: 22eea...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du oppdratt henne (noe du åpenbart ikke har gjort så dette er ganske mye din feil!), så hadde ikke dette skjedd. 

Det er en GRUNN til at man ikke skal ha sex med mindre man har funnet en man vil dele livet med, og man er klar for barn.

Ja, så fikk hun det slengt i trynet; du kan bli gravid av å ha sex.

Men realiteten er at hun er gravid, på grunn av at hun gjorde noe hun har lært er greit. Så får hun ta ansvar for det barnet også.

At du vil presse henne til å drepe et barn er bare ekkelt, men ikke overraskende utifra det andre du skriver om deg selv.

Anonymkode: 2a271...761

Herregud du er jo ikke god en plass😦😦 håper ikke fallet fra din høye hest blir for hardt når ungene dine vokser til! For tro meg, du kommer til å få deg både en flere overraskelser😬 det vil si, de kommer antagelig ikke til å betro seg til deg, utifra hvor dømmende og selvgod du virker å være. De går heller bak ryggen din. Stakkars dine barn🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld, jeg leser at enkelte her mener å kjenne min datter som rimelig løs; nei hun er ikke det. Hun har hatt et slags forhold med en og samme fyr i nærmere ett år. Så traff hun en hun hadde en one-night med. Hun har ikke hatt sex med andre enn de to. Jeg tror på dette, for hun er over middels åpen med meg. På både godt og vondt. Hun er ingen flyfille. Jeg synes det er lavmål å komme med nedlatende kommentarer. Og som noen andre her skrev, det er farlig å dømme andre, plutselig har man kastet en sten for mye i glasshuset sitt........ HI

Anonymkode: e80dc...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er en av grunnene til at man burde ta abort. Fedrene svikter og barnet vokser opp med å bli avvist og sviktet. 

Det er dessuten ugreit å få et barn faren ikke vil ha. Far har også noe han skulle ha sagt. 

Anonymkode: 85df1...7fe

Mange fedre er ofte positiv i nuet, men er negativ til barnet enten rett før fødsel, rett etter fødsel, eller i løpet av barnets første par leveår, vil si at det kanskje er verre enn å vite fra dag 1 at man er alene om ansvaret. Den eneste feilen jeg kan se nå i ettertid at jeg gjorde var å introdusere dem for hverandre i utgangspunktet, da jeg egentlig visste at far ikke var interessert.
Ja, sikkert ikke greit å få et barn som ikke er ønsket fra begge parter, men far vet jo hvordan barn blir til når han har flere fra før. Man tenker jo da også at siden han har barn fra før, at han vil bli glad i barnet, og knytte seg til det på samme måte som til de andre barna sine. Men da tok jeg feil.

Det har nok krevd mer av meg som mor å være alene om omsorgen for barnet mitt, men barnet er i dag en sunn og frisk ungdom som har greid seg veldig bra i livet så langt, og fremtidsutsiktene er heller ingenting å si noe på.

Jeg ville ikke rådet mitt barn til abort på et slikt grunnlag. Og hva om hun finner ut ved ultralyd nøyaktig når hun ble gravid, og dermed hvem som er far, og det er denne hun har hatt et forhold til over tid, og denne mannen er interessert i å stille opp som pappa for barnet, stiller det seg annerledes da?

Anonymkode: cb0f8...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo svaret allerede. Du må bare være der for henne når hun skal foreta dette vanskelige valget. Hun trenger ikke råd, men omsorg og visshet om at dette er et reelt valg; altså at hun har deg i ryggen hvis hun velger å få barnet.

stå på mamma, du gjør en kjempefin jobb ❤️

Anonymkode: 699e3...9cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

"Mer kjøtt på beina"?? Så det beste er å legge på seg litt før man får barn??

Anonymkode: 1d38e...ef4

Ja! Det var AKKURAT det jeg mente! 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: e0b5c...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde du oppdratt henne (noe du åpenbart ikke har gjort så dette er ganske mye din feil!), så hadde ikke dette skjedd. 

Det er en GRUNN til at man ikke skal ha sex med mindre man har funnet en man vil dele livet med, og man er klar for barn.

Ja, så fikk hun det slengt i trynet; du kan bli gravid av å ha sex.

Men realiteten er at hun er gravid, på grunn av at hun gjorde noe hun har lært er greit. Så får hun ta ansvar for det barnet også.

At du vil presse henne til å drepe et barn er bare ekkelt, men ikke overraskende utifra det andre du skriver om deg selv.

Anonymkode: 2a271...761

Jøss. Bare - jøss. Jeg unner mine barn masse sex med langt flere enn de har tenkt å tilbringe livet med. Vi er en art som har sex for nytelse, ikke bare forplantning, det er det dyr som driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, sug lut skrev:

Jøss. Bare - jøss. Jeg unner mine barn masse sex med langt flere enn de har tenkt å tilbringe livet med. Vi er en art som har sex for nytelse, ikke bare forplantning, det er det dyr som driver med.

Nåja, sex gir ikke bare nytelse, men også graviditet og smittsomme sykdommer. Gode grunner til å oppfordre til avhold eller ihvertfall måtehold. 

Anonymkode: c306f...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, sug lut skrev:

Jøss. Bare - jøss. Jeg unner mine barn masse sex med langt flere enn de har tenkt å tilbringe livet med. Vi er en art som har sex for nytelse, ikke bare forplantning, det er det dyr som driver med.

Haha..vi er dye (primater) vi mennesker og  og til info: sjimpanser har også sex for nytelse.

men til deg hi vil jeg råde henne til abort. Hun er ung og ikke i et forpliktende forhold med vordende far. Hun er uten utdanning, og per nå ikke i stand til å engang forsørge seg selv. Dette er et dårlig utgangspunkt for å sette barn til verden. 

Uansett hva hun velger er ikke et barn verdens undergang. Hun som mange før henne vil sannsynligvis skape et godt liv både for seg og barnet. 

Anonymkode: 8d24d...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, sug lut skrev:

Jøss. Bare - jøss. Jeg unner mine barn masse sex med langt flere enn de har tenkt å tilbringe livet med. Vi er en art som har sex for nytelse, ikke bare forplantning, det er det dyr som driver med.

Vel, enig i det meste sånn rett bortsett fra biologien. Dyr har også sex for nytelse - forskjellen er at de ikke har prevensjon så det fører til forplantning. Vi, altså alle dyrene, er skapt slik at kroppen sier ifra at vi trenger og ønsker sex nettopp for å forplante oss. Vi mennesker har bare utviklet oss til å stoppe forplantningsdelen av denne biologiske prosessen. Dyr hadde ikke hatt sex uten nytelse de heller 😉 

Anonymkode: 3fc93...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid da jeg var 18 år. Hadde fast kjæreste, men var midt i utdannelse og følte meg ikke klar. Jeg gikk for abort og har aldri angret på dette i ettertid. Det er tider jeg ser tilbake og tenker at jeg faktisk kunne hatt et barn på 18 år akkurat nå, men det var riktig for meg. Hadde det vært min datter hadde jeg presentert henne for konsekvensene av abort, og konsekvensene av å beholde. Jeg ville selvsagt sagt at jeg ville stille opp for henne uansett hva hun valgte, men at med mindre hun inderlig ønsket dette barnet burde ihvertfall vurdere abort. 18 år, du har hele livet foran deg. Det kan gå bra og det kan gå andre veien, men med i din datters situasjon hvor hun er usikker hvem faren er, og ikke i noe fast forhold så tror jeg nok jeg ville prøvd å snakket henne til abort ja. Men nå kjenner jo ikke jeg henne, det gjør du ❤️

Anonymkode: be7d1...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nåja, sex gir ikke bare nytelse, men også graviditet og smittsomme sykdommer. Gode grunner til å oppfordre til avhold eller ihvertfall måtehold. 

Anonymkode: c306f...fab

Én gang er nok til å få både sykdommer og bli gravid, og begge deler samtidig. Så måtehold vil aldri hjelpe deg. Selv ikke å vente til ekteskapet - mannen kan være smitta av noe, og svangerskapet kan komme på "feil tidspunkt" selv om man er gift. Så ekteskap beskytter ikke mot noe...

Anonymkode: 5b0a7...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, enig i det meste sånn rett bortsett fra biologien. Dyr har også sex for nytelse - forskjellen er at de ikke har prevensjon så det fører til forplantning. Vi, altså alle dyrene, er skapt slik at kroppen sier ifra at vi trenger og ønsker sex nettopp for å forplante oss. Vi mennesker har bare utviklet oss til å stoppe forplantningsdelen av denne biologiske prosessen. Dyr hadde ikke hatt sex uten nytelse de heller 😉 

Anonymkode: 3fc93...61e

Pøh. Laksen slipper rogn og melke rett i vannet, og håper at de to vil blande seg. Ingen nytelse der.

Anonymkode: 5b0a7...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

For ordens skyld, jeg leser at enkelte her mener å kjenne min datter som rimelig løs; nei hun er ikke det. Hun har hatt et slags forhold med en og samme fyr i nærmere ett år. Så traff hun en hun hadde en one-night med. Hun har ikke hatt sex med andre enn de to. Jeg tror på dette, for hun er over middels åpen med meg. På både godt og vondt. Hun er ingen flyfille. Jeg synes det er lavmål å komme med nedlatende kommentarer. Og som noen andre her skrev, det er farlig å dømme andre, plutselig har man kastet en sten for mye i glasshuset sitt........ HI

Anonymkode: e80dc...399

Vel, det har uansett ikke noe å si om hun ligger med én av gangen eller 20 samtidig - hun er voksen og bestemmer selv over sin kropp, og hva hun liker å gjøre er det ingen som kan legge seg opp i. Ord som "løs" eller "flyfille" bør vi luke ut av språket en gang for alle. Hun har krav på samme respekt uansett. Og nå er det framtida det gjelder, ikke fortida.

Anonymkode: 5b0a7...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravd som 18 åring. Fortalte der til mine foreldre, og bare det var veldig pinlig og ekkelt. Husker jeg var livredd for reaksjonene. De ble ganske sjokkerte (jeg var en «flink pike»’, hadde aldri kjærester, var kun opptatt av trening og skole) men de samlet seg raskt. De lyttet til meg og ga meg gode råd. De sa at valget var mitt og de skulle respektere det valget jeg tok, men de sa også at jeg måtte huske på og tenke nøye over konsekvensene ved å få ett barn når jeg var så ung. Bodde hjemme, ingen jobb, ingen penger. Jeg valgte abort. Pappa kjørte meg og ventet mens de utførte en kirurgisk abort. Jeg har aldri angret. Ikke ett sekund. Er sjeleglad for at mine foreldre var støttede , omsorgsfulle og behandlet med med respekt i den perioden. Vær der for datteren din, snakk med henne og ikke minst lytt. Det er nok kaos i topplokket nå. Lykke til begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del hadde dette vært enkelt. 

Først og fremst ville jeg snakket med henne om konsekvensene av begge valg, både på godt og vondt. Deretter hadde jeg sagt rett ut og ærlig til henne at slik jeg som mor ser det så er det beste for henne å ta abort i denne situasjonen. Men jeg hadde også understreket at jeg ville støttet valget dersom hun beholdt barnet og stilt opp for begge to. Slik hadde jeg håndtert det. I bunn og grunn er det hennes valg, men når hun kommer til deg så burde du også gi henne din ærlige mening. Til slutt ville jeg uansett anbefalt henne å snakke med en nøytral person, f.eks Amathea. 

Jeg fikk mitt første barn da jeg var 19 år. Jeg angrer selvfølgelig ikke på det, men det er mange ting som skulle vært på plass før han kom. Jeg skulle gjerne vært ferdig med utdannelsen min og fått kjøpt bolig før vi fikk barn. Småtterier kanskje, men det er ting som gir sikkerhet i et familieliv. For øvrig er jeg enda (20 år senere) gift med pappen hans. Herregud, vi var umodne og visste ikke hva vi begikk oss ut på. Barnet var absolutt ikke planlagt. Men det ordnet seg på et vis. Han vokste opp til å bli en knakende flott gutt :) 

Anonymkode: 1daa5...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er valget hennes men hun søker råd og mitt råd hadde vært helt tydelig, nemlig ta abort. Selv om hun hadde vært i et forhold er det i praksis ingenting verdt, de færreste forhold i den alderen varer og for guttene er det så lett å stikke når barnet er født og realiteten hvordan livet er med en baby slår inn for fullt.

Baby forplikter. Man har ikke friheten som alle andre, og selv om venniner syns det er så søtt med baby, etter besøket går de på byen mens datteren din ikke kan det i samme grad. Her må du være tydelig at du er bestemor, ikke mor. Du kan stille opp og være barnevakt en del, men hun kan ikke være en vanlig russ, eller student for den saks skyld. Babyen er våken kl 7 og bryr seg ikke om mamma kom hjem kl 3 eller om hun var i seng kl 22.

Jeg har tro at økonomi ordner seg uansett, vi bor tross alt i Norge og har fantastiske støtteordninger.

Man er bare en gang i livet ung og fri og uten bekymringer eller store forpliktelser og det er nettopp etter videregående og tidlig 20-åra. Den tiden kommer ALDRI tilbake.

Jeg kjenner ei som fikk barn som 17-åring. Faren var ute av bildet allerede før fødsel. Hennes foreldre stilte mye opp og hun fikk skolegang, etterhvert en ok jobb, men som hun sier, hun var alltid litt utenfor. For ung til å virkelig klaffe med de andre mødre på barseltreff, de var tross alt minst 10 år eldre. Samtidig ikke like uavhengig som de andre ungdommer.

Jeg svartmaler kanskje men min egen erfaring med baby er at jeg syntes det var tøft nok med mann og alt på stell som man så fint sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir for dumt at flere er skriver at datteren er løs grunnet at hun ikke vet hvem av de to som er faren. Det har da ingenting med å være løs å gjøre! Moren sier jo hun har hatt et slags forhold/fast sex partner i nesten et år, men så møtte hun en fyr senere og hadde et one night stand. Slike ting kan fort skje, men det er da ikke noe flyfille rundt dette! Vi kjenner ikke datteren hennes og kan derfor ikke vite detaljene. Tenk om hun gikk på prevensjon og ble gravid? Slike ting kan skje, selv har jeg blitt gravid på p-piller to ganger, p-sprøyte og nå spiral. Så man skal heller ikke komme her å dømme med at hun er uforsiktig, for ingen av oss vet om det er noe prevensjon i bildet

En annen ting jeg stusser litt på er at flere her skriver at man burde presse henne mot abort. Til syvende og sist er det hennes eget valg. Mitt råd til moren er å snakke ordentlig med datteren, si gjerne hva du tenker men aldri push hun i den ene eller andre retningen. Si at du er der for henne uansett hva hun kommer til å velge. Det er så viktig at hun tar sitt eget valg og lever med det! Jeg ble selv presset til abort to ganger, det var nærmest trusler da. Jeg gjennomførte abortene og sitter her og angrer som bare det! Tok meg et helt år før jeg kom meg halvveis gjennom det. Aldri aldri bli presset til ting man ikke vil! Her sitter jeg i dag og har fått beskjed om at jeg ikke kan bli gravid lenger, så tenk deg hvordan det føles når jeg hadde sjansen for 1 år siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Amandus96 skrev:

Synes det blir for dumt at flere er skriver at datteren er løs grunnet at hun ikke vet hvem av de to som er faren. 

Det kommer jo helt an på hvordan du definerer ordet «løs». Noen anser folk som løse dersom de har hatt sex med flere rundt samme tidspunkt og derfor ikke vet hvem som er far til barnet. Andre har en mindre «streng» oppfatning av ordet.

Anonymkode: a70eb...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...