Gå til innhold

Sov halvnaken i seng

Anbefalte innlegg

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig.

Men hvorfor tenkte hi med en gang at han kunne ha/hadde tafset eller prøvd seg på henne?  

Det er ingenting som sier at han har tafset eller prøvd seg på henne. Hvorfor var første tanke på at noe kunne/hadde skjedd? 

Hvorfor var ikke tanken på at ingenting hadde skjedd? 

Anonymkode: 675f9...f66

Fordi det ikke på noen måte er logisk at en mann som ikke har ulovlige hensikter skal velge å kle helt av seg på underkroppen om han legger seg ved siden av en kvinne som ikke har ønsket ham velkommen i senga...

His tanke er faktisk den mest logiske!

Anonymkode: 70e6b...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis ikke du er drita, så merker du hvis noen tafser på deg, da våkner du!

Anonymkode: 9a57e...ae3

Tull og tøys.

Anonymkode: 84d7a...eca

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det ikke på noen måte er logisk at en mann som ikke har ulovlige hensikter skal velge å kle helt av seg på underkroppen om han legger seg ved siden av en kvinne som ikke har ønsket ham velkommen i senga...

His tanke er faktisk den mest logiske!

Anonymkode: 70e6b...4a4

Enig. Stakkars HI som møter så forferdelige holdninger her inne. 

Anonymkode: 84d7a...eca

Skrevet

Jeg har en kompis som blir så drita at han en gang la seg naken i senga til søstra si. Kona hans måtte komme og nærmest bære ham inn i egen seng.

Folk er ikke rasjonelle når de er fulle. Ikke sikkert denne kollegaen har visst hvor han var engang da han la seg. 

Å invitere mannlige kolleger til nach på eget hotellrom er for øvrig en jævlig dårlig ide. Nesten like dårlig som å legge seg i feil seng. Synes hele gjengen har vært idioter her.

Anonymkode: 7e597...341

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig.

Men hvorfor tenkte hi med en gang at han kunne ha/hadde tafset eller prøvd seg på henne?  

Det er ingenting som sier at han har tafset eller prøvd seg på henne. Hvorfor var første tanke på at noe kunne/hadde skjedd? 

Hvorfor var ikke tanken på at ingenting hadde skjedd? 

Anonymkode: 675f9...f66

Fordi ingen drar av seg underbuksa uten at de trenger det, hva tror du??

Endret av Pashla
Gjest Antarctica
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en kompis som blir så drita at han en gang la seg naken i senga til søstra si. Kona hans måtte komme og nærmest bære ham inn i egen seng.

Folk er ikke rasjonelle når de er fulle. Ikke sikkert denne kollegaen har visst hvor han var engang da han la seg. 

Å invitere mannlige kolleger til nach på eget hotellrom er for øvrig en jævlig dårlig ide. Nesten like dårlig som å legge seg i feil seng. Synes hele gjengen har vært idioter her.

Anonymkode: 7e597...341

Ja, kvinner som fester med menn kan jo som kjent takke seg selv. Hilsen 1950-tallet.

• 2 uker senere...
Skrevet
På 14.5.2019 den 15.44, Anonym bruker skrev:

Var det at han ikke hadde boxer på som fikk meg til å føle meg uvell.. Selv om jeg ikkje var avkledd er det jo mulig at han har tafset.. 

Anonymkode: 77456...0a9

Du bør anmelde! 

Det du beskriver er soleklart seksuell handling (men ikke seksuell omgang) slik straffeloven definerer det. Han trenger ikke å ha tafset, det holder lenge at han har sovnet der uten boxer, og dermed utnyttet deg i en sårbar situasjon (selv om det var ubevisst fra hans side). 

Du har dessuten to vitner.

Anonymkode: 4bc56...ea4

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du bør anmelde! 

Det du beskriver er soleklart seksuell handling (men ikke seksuell omgang) slik straffeloven definerer det. Han trenger ikke å ha tafset, det holder lenge at han har sovnet der uten boxer, og dermed utnyttet deg i en sårbar situasjon (selv om det var ubevisst fra hans side). 

Du har dessuten to vitner.

Anonymkode: 4bc56...ea4

Man anmelder ikke sånt. Han har jo ikke rørt henne. Greit, det var ubehagelig. Men la oss ikke skape lynsjestemning 

Anonymkode: 175e9...9f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...