Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #101 Skrevet 15. mai 2019 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig. Men hvorfor tenkte hi med en gang at han kunne ha/hadde tafset eller prøvd seg på henne? Det er ingenting som sier at han har tafset eller prøvd seg på henne. Hvorfor var første tanke på at noe kunne/hadde skjedd? Hvorfor var ikke tanken på at ingenting hadde skjedd? Anonymkode: 675f9...f66 Fordi det ikke på noen måte er logisk at en mann som ikke har ulovlige hensikter skal velge å kle helt av seg på underkroppen om han legger seg ved siden av en kvinne som ikke har ønsket ham velkommen i senga... His tanke er faktisk den mest logiske! Anonymkode: 70e6b...4a4
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #102 Skrevet 15. mai 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis ikke du er drita, så merker du hvis noen tafser på deg, da våkner du! Anonymkode: 9a57e...ae3 Tull og tøys. Anonymkode: 84d7a...eca
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #103 Skrevet 15. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fordi det ikke på noen måte er logisk at en mann som ikke har ulovlige hensikter skal velge å kle helt av seg på underkroppen om han legger seg ved siden av en kvinne som ikke har ønsket ham velkommen i senga... His tanke er faktisk den mest logiske! Anonymkode: 70e6b...4a4 Enig. Stakkars HI som møter så forferdelige holdninger her inne. Anonymkode: 84d7a...eca
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2019 #104 Skrevet 16. mai 2019 Jeg har en kompis som blir så drita at han en gang la seg naken i senga til søstra si. Kona hans måtte komme og nærmest bære ham inn i egen seng. Folk er ikke rasjonelle når de er fulle. Ikke sikkert denne kollegaen har visst hvor han var engang da han la seg. Å invitere mannlige kolleger til nach på eget hotellrom er for øvrig en jævlig dårlig ide. Nesten like dårlig som å legge seg i feil seng. Synes hele gjengen har vært idioter her. Anonymkode: 7e597...341
Gjest Antarctica Skrevet 16. mai 2019 #105 Skrevet 16. mai 2019 (endret) 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig. Men hvorfor tenkte hi med en gang at han kunne ha/hadde tafset eller prøvd seg på henne? Det er ingenting som sier at han har tafset eller prøvd seg på henne. Hvorfor var første tanke på at noe kunne/hadde skjedd? Hvorfor var ikke tanken på at ingenting hadde skjedd? Anonymkode: 675f9...f66 Fordi ingen drar av seg underbuksa uten at de trenger det, hva tror du?? Endret 16. mai 2019 av Pashla
Gjest Antarctica Skrevet 16. mai 2019 #106 Skrevet 16. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en kompis som blir så drita at han en gang la seg naken i senga til søstra si. Kona hans måtte komme og nærmest bære ham inn i egen seng. Folk er ikke rasjonelle når de er fulle. Ikke sikkert denne kollegaen har visst hvor han var engang da han la seg. Å invitere mannlige kolleger til nach på eget hotellrom er for øvrig en jævlig dårlig ide. Nesten like dårlig som å legge seg i feil seng. Synes hele gjengen har vært idioter her. Anonymkode: 7e597...341 Ja, kvinner som fester med menn kan jo som kjent takke seg selv. Hilsen 1950-tallet.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #107 Skrevet 26. mai 2019 På 14.5.2019 den 15.44, Anonym bruker skrev: Var det at han ikke hadde boxer på som fikk meg til å føle meg uvell.. Selv om jeg ikkje var avkledd er det jo mulig at han har tafset.. Anonymkode: 77456...0a9 Du bør anmelde! Det du beskriver er soleklart seksuell handling (men ikke seksuell omgang) slik straffeloven definerer det. Han trenger ikke å ha tafset, det holder lenge at han har sovnet der uten boxer, og dermed utnyttet deg i en sårbar situasjon (selv om det var ubevisst fra hans side). Du har dessuten to vitner. Anonymkode: 4bc56...ea4
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2019 #108 Skrevet 26. mai 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Du bør anmelde! Det du beskriver er soleklart seksuell handling (men ikke seksuell omgang) slik straffeloven definerer det. Han trenger ikke å ha tafset, det holder lenge at han har sovnet der uten boxer, og dermed utnyttet deg i en sårbar situasjon (selv om det var ubevisst fra hans side). Du har dessuten to vitner. Anonymkode: 4bc56...ea4 Man anmelder ikke sånt. Han har jo ikke rørt henne. Greit, det var ubehagelig. Men la oss ikke skape lynsjestemning Anonymkode: 175e9...9f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå