Gå til innhold

Sov halvnaken i seng


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I helgen opplevde jeg å våkne til en halvnaken kollega i seng.. Vi var 3 jenter som delte hotellrom, jeg fikk enkeltsengen mens de to andre sov i dobbeltseng. Etter en tur på byen, bestemte vi oss for å ha narch på hotellrommet med 2 mannlige kollegaer. Etterhvert som jeg begynte å bli trøtt, bestemte jeg meg for å sove, mens de andre forsatte.. Heldigvis hadde jeg på meg klærne. Neste dag oppdaget jeg at han ene mannlige kollegaen min hadde lagt seg i min seng og uten boxer.. Dette ble oppdaget da han skulle kle på seg, av hun jeg delte rom med.. 

Da jeg ble fortalt dette, fikk jeg helt angst.. måten det ble fortalt på var som om hun synes det var morsomt.. Noe som gjorde det vanskelig å si hvor ekkelt og ubehagelig det var å hørre...

Jeg husker ikke noe av natten når jeg sov, og hvorfor han lå i sengen min.. Og hvorfor han ikke hadde på seg boxeren.. Jeg er i et forhold og jeg kunne aldri vert utro eller rotet med noen... 

Kjenner at jeg har en skikkelig klump i halsen, og helt angst for at han har gjort noe mens jeg sov... 

 

 

Anonymkode: 77456...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du har hatt klær på er det da ikke noe han har fått gjort med deg.

Hadde glatt fortalt det til partneren min. Om det er greit med narch på hotellrommet til dere sovner er det vel ingen big deal at han sovnet i samme seng som deg? Du hadde jo klær på og har ikke gjort noe galt..

Men jeg kjenner jeg er veldig glad jeg er for gammel til sånt ;) Her hadde en tur med jobben blitt sett på som husmorferie og langt fra noen party-ferie.

Anonymkode: d668a...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I helgen opplevde jeg å våkne til en halvnaken kollega i seng.. Vi var 3 jenter som delte hotellrom, jeg fikk enkeltsengen mens de to andre sov i dobbeltseng. Etter en tur på byen, bestemte vi oss for å ha narch på hotellrommet med 2 mannlige kollegaer. Etterhvert som jeg begynte å bli trøtt, bestemte jeg meg for å sove, mens de andre forsatte.. Heldigvis hadde jeg på meg klærne. Neste dag oppdaget jeg at han ene mannlige kollegaen min hadde lagt seg i min seng og uten boxer.. Dette ble oppdaget da han skulle kle på seg, av hun jeg delte rom med.. 

Da jeg ble fortalt dette, fikk jeg helt angst.. måten det ble fortalt på var som om hun synes det var morsomt.. Noe som gjorde det vanskelig å si hvor ekkelt og ubehagelig det var å hørre...

Jeg husker ikke noe av natten når jeg sov, og hvorfor han lå i sengen min.. Og hvorfor han ikke hadde på seg boxeren.. Jeg er i et forhold og jeg kunne aldri vert utro eller rotet med noen... 

Kjenner at jeg har en skikkelig klump i halsen, og helt angst for at han har gjort noe mens jeg sov... 

 

 

Anonymkode: 77456...0a9

Du hadde jo på deg klær. Hva tenker du han kunne gjort? Han var vel bare full og sloknet slik som deg. 

Anonymkode: 9532a...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det at han ikke hadde boxer på som fikk meg til å føle meg uvell.. Selv om jeg ikkje var avkledd er det jo mulig at han har tafset.. 

Anonymkode: 77456...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutes ago, Anonym bruker said:

Du hadde jo på deg klær. Hva tenker du han kunne gjort? Han var vel bare full og sloknet slik som deg. 

Anonymkode: 9532a...318

Var det at han ikke hadde boxer på som fikk meg til å føle meg uvell.. Selv om jeg ikkje var avkledd er det jo mulig at han har tafset.. 

Anonymkode: 77456...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutes ago, Anonym bruker said:

Om du har hatt klær på er det da ikke noe han har fått gjort med deg.

Hadde glatt fortalt det til partneren min. Om det er greit med narch på hotellrommet til dere sovner er det vel ingen big deal at han sovnet i samme seng som deg? Du hadde jo klær på og har ikke gjort noe galt..

Men jeg kjenner jeg er veldig glad jeg er for gammel til sånt ;) Her hadde en tur med jobben blitt sett på som husmorferie og langt fra noen party-ferie.

Anonymkode: d668a...3f8

Ja, det er jo ikke noe galt i å sove ved siden av noen.. Men det at han ikke hadde på seg boxer, og tanken på at han kan ha vert borti meg selv om jeg hadde klær på...hadde jo ikke ønsket å bli tatt uansett om jeg har klær på.

Anonymkode: 77456...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du har hatt klær på er det da ikke noe han har fått gjort med deg.

Hadde glatt fortalt det til partneren min. Om det er greit med narch på hotellrommet til dere sovner er det vel ingen big deal at han sovnet i samme seng som deg? Du hadde jo klær på og har ikke gjort noe galt..

Men jeg kjenner jeg er veldig glad jeg er for gammel til sånt ;) Her hadde en tur med jobben blitt sett på som husmorferie og langt fra noen party-ferie.

Anonymkode: d668a...3f8

Du mener ikke det vel? Han kan ha  befølt henne og puttet fingrene opp i henne, selv om hun har tøy på. Ikke at jeg tror han har gjort det, men jeg synes det var en veldig rar ting av deg å påstå.

Anonymkode: bb8bf...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke drikk så mye neste gang, så husker du hva som foregår... 

Anonymkode: f111a...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme det da. Han var sikkert bare full og ville sove. Ikke noe å lage sak ut av. 

Anonymkode: 80c02...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var det at han ikke hadde boxer på som fikk meg til å føle meg uvell.. Selv om jeg ikkje var avkledd er det jo mulig at han har tafset.. 

Anonymkode: 77456...0a9

Han kan ikke tafse med klær mener du? 

Hvis du blir så lett krenket og uvel så foreslår jeg at du ikke inviterer til nachspiel på ditt rom og legger seg til å sove når du er full. Enklere sånn.. du kan ikke gå rundt å føle deg krenke for at KANSKJE noe upassende har skjedd. 

Anonymkode: 9532a...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var full og sovnet med klærne på. Den eventuelle tafsingen som ingen tydøigvis har sett eller hørt på tross av at det var flete på rommet hele tiden, har ikke etterlatt merker eller vekket deg.

Hva er problemet?

Anonymkode: ce617...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt! DIB er ikke et sted for forståelse og støtte, her møter du moralisme og fordømmelse. Det må du bare ignorere. Damene på DIB er nådeløse og dømmende.

Mest sannsynlig har han ikke gjort noe som helst. Han var full, trodde at han la seg i sin egen seng og synes antagelig episoden er like flau som deg. 

 

Anonymkode: fda0e...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutes ago, Anonym bruker said:

Du var full og sovnet med klærne på. Den eventuelle tafsingen som ingen tydøigvis har sett eller hørt på tross av at det var flete på rommet hele tiden, har ikke etterlatt merker eller vekket deg.

Hva er problemet?

Anonymkode: ce617...064

Men det er vell ikke normalt å legge seg ved siden av noen halvnaken? Altså uten boxer.. Det er jo det jeg reagerer på.. Og derfor jeg tenker at han kan ha prøvd seg. 

Anonymkode: 77456...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men det er vell ikke normalt å legge seg ved siden av noen halvnaken? Altså uten boxer.. Det er jo det jeg reagerer på.. Og derfor jeg tenker at han kan ha prøvd seg. 

Anonymkode: 77456...0a9

Eller du kan ha prøvd deg på eller tafset på han.

Anonymkode: 675f9...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eller du kan ha prøvd deg på eller tafset på han.

Anonymkode: 675f9...f66

Hahahaha! Liker kommentaren din.👍

Anonymkode: 80c02...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at det er veldig rart at han kun har kledd av seg nedentil før han la seg oppi til deg.

Anonymkode: c3525...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes at det er veldig rart at han kun har kledd av seg nedentil før han la seg oppi til deg.

Anonymkode: c3525...5cc

Du har ingen erfaring med menn? Fylla? 

Anonymkode: 80c02...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er vell ikke normalt å legge seg ved siden av noen halvnaken? Altså uten boxer.. Det er jo det jeg reagerer på.. Og derfor jeg tenker at han kan ha prøvd seg. 

Anonymkode: 77456...0a9

Det er da vel heller ikke normalt å sovne stupfull sammen med kolleger?

Anonymkode: 59c0c...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har ingen erfaring med menn? Fylla? 

Anonymkode: 80c02...0f2

Faktisk så har jeg ikke opplevd det,- noensinne..... Kanskje jeg bare har hatt flaks?

Anonymkode: c3525...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Faktisk så har jeg ikke opplevd det,- noensinne..... Kanskje jeg bare har hatt flaks?

Anonymkode: c3525...5cc

Mener generelt. 

Anonymkode: 80c02...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også følt dette som meget ekkelt, Hi.

Drit i de idiotkommentarene som kommer over.

Jeg hadde vurdert å ta det opp med ham, for det han gjorde var helt uakseptabelt! Det å være full er nå en ting, men dere var tross alt på en jobbtur. Du hadde sovnet først, så du hadde ikke akseptert å dele seng med ham. Og i hvert fall ikke med ham naken nedentil.

Om han "bare" hadde vært full, som andre sa, så hadde vel han også sovnet med klærne på. Om han er edru nok til å bestemme seg for å legge seg i senga til en full, sovende kollega og bare kle av seg nedentil, da tenker jeg at han nok ikke bare hadde uskyldige hensikter. Han hadde vel et eget rom i nærheten som han like gjerne kunne gått til.

Om dere ofte er på hotellsamlinger med jobben ville jeg krevd å få et eget rom neste gang, og jeg ville fortalt sjefen at det å dele rom med to andre damer tydeligvis ikke er en sikkerhet for å slippe uønskede tilnærminger. Da kan du velge hvem som ev. kommer inn på ditt hotellrom og du kan la være å risikere nachspiel på rommet ditt.

 

Anonymkode: 70e6b...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han kan ikke tafse med klær mener du? 

Hvis du blir så lett krenket og uvel så foreslår jeg at du ikke inviterer til nachspiel på ditt rom og legger seg til å sove når du er full. Enklere sånn.. du kan ikke gå rundt å føle deg krenke for at KANSKJE noe upassende har skjedd. 

Anonymkode: 9532a...318

Herregud, du er ikke riktig god!

Fullt forståelig at du synes dette var ekkelt HI. Forhåpentligvis har ingenting skjedd, og OM han skulle ha tafset så vit at det ikke er din skyld!

Anonymkode: 84d7a...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen voksne kvinner tenke det er innenfor at en mann, en kollega!, legger seg avkledd i en seng med en sovende kvinne.

Det er dette russen får holdningsendrende info om!

Jeg ville snakket med kollegaen, ikke greit!

Anonymkode: 4b283...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...