Gå til innhold

Sov halvnaken i seng


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Gemini77/ skrev:

Men nå har det seg sånn at det er HI vi skal gi råd til. Altså utifra hva som står skrevet i hovedinnlegget. Dette er ikke en rettsak hvor vi må vurdere om HI juger eller ei. 

Nå har det seg slik at HI i sitt inlegg ikke har spurt etter noe råd. 

Hun forteller en historie. Om noe som hun ble fortalt hadde skjedd. 

Anonymkode: 28a23...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei? Hun sier at hun ikke merket at han la seg i sengen. 

Det trenger ikke være tegn på noe. 

Det er uansett ikke greit å legge seg med en person som ikke enser det, uansett av hvilken grunn. 

Anonymkode: 34903...665

Hvis ikke du er drita, så merker du hvis noen tafser på deg, da våkner du!

Anonymkode: 9a57e...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oj.. Kinkig sak.

Enn om det hadde vært motsatt. Et rom med menn hvor det var holdt etterfest. Også var det en kvinne som endte opp med å kle av seg og legge seg naken ved siden av en mann i enkeltseng. Full, i den tro at hun var på rommet sitt. Da hadde det liksom ikke vært "tvil" om at det eneste rette hadde vært at de andre mennene som lå på rommet og festet like lenge som kvinnen, selvfølgelig skulle ha fulgt henne tilbake til RIKTIG rom og ikke latt henne legge seg naken i seng med en mann,- dog påkledd.... eller?

Her tror jeg HI, samme hvor besudlet hun føler seg,- ikke har noe å slå i bordet med. Om mannen føler seg utsatt for overgrep den andre veien ved at ingen har hjulpet ham tilbake til rommet sitt,- men latt ham legge seg naken i seng med en kvinne, så vil enhver lett kunne komme med påstander som ikke bare gjør HI til en potensiell overgriper, men også damene som delte rom med henne med det at de IKKE hjalp mannen tilbake til sitt rom. Dette er den enkle,- og for HI sin del,- brutale sannhet...Om det så HAR skjedd et overgrep mot HI,-eller det HAR vært motsatt, at HI overtalte og manipulerte denne mannen i halvsøvnen og småfull på en måte som gjorde at han havnet oppi sengen hennes, så vil mest sannsynlig mannen, som var naken, og var alene på et rom med flere kvinner,- bli sett på som den mest utsatte part i dette tilfelle og vinne en "ord mot ord" diskusjon som evt måtte oppstå om det blir styr rundt det.

Det enkleste er selvsagt og snakke med den mannlige kollega og snakke ut og forhåpentligvis bli enig om hendelsesforløpet og bare la hele saken ligge som en litt flau fadese fra begge parter... Men om en eller begge parter føler seg krenket vil det ikke finnes noe løsning rett og slett...

 

 

Anonymkode: a8295...96f

Selvfølgelig har hun noe å slå i bordet med. Hun lå i sin enkeltseng på sitt rom, et rom hun skulle dele med to andre kvinnelige kolleger. Hun legger seg for å sove. En mannlig kollega kler av seg på underkroppen og legger seg sammen med henne.

Dette er en jobbtur, den mannlige kollegaen har opptrådt helt uakseptabelt, selv om han ikke har gjort Hi noe fysisk. Han kan ikke skylde på fylla, for hans oppførsel er uansett helt uakseptabel.

Han har ingen grunn til å føle seg krenket - han valgte å legge seg med nakent underliv i en seng han ikke var invitert til å ligge i!

Anonymkode: 70e6b...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sier ikke det. 

Men hun anklager en annen for noe hun ikke en gang vet hva som har skjedd. 

 

Anonymkode: 28a23...789

Hun vet at han har sovet med henne. I hennes seng. Uten bokser på. Uten hennes godkjennelse. 

Hun er bekymret for om han har gjort noe mer. 

Alle noenlunde oppegående mennesker skjønner jo at dette er ubehagelig. 

Anonymkode: 34903...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis ikke du er drita, så merker du hvis noen tafser på deg, da våkner du!

Anonymkode: 9a57e...ae3

Nei, ikke nødvendigvis. Jeg har, som tidligere nevn, to venninner som sover helt ekstremt tungt. Deres store skrekk har alltid vært at noen skulle gjøre dem noe i søvne, fordi de ikke våkner av noe når de er i dyp søvn. Den ene jobbet i et veldig mannsdominert miljø hvor de er på jobb i uker i slengen. Det var ikke lov å låse dørene der av sikkerhetsmessige hensyn. Denne venninnen fikk til slutt lov å låse døren sin, fordi det ble oppdaget hvor tungt hun sov og det ble vurdert at det ikke var sikkert for henne å sove med åpen dør. Jeg har kjent henne hele mitt liv, så jeg vet hvor tungt hun sover når hun først sovner. Det eneste hun våkner av er barnas lyder om natten, vekkerklokken og ekstremt bråk (hun sover seg gjennom flyalarmene som står på nabohuset, så når jeg skriver ekstremt, så mener jeg at det må være ekstremt). Ingen av disse to reagerer på berøring heller når de sover så dypt.

Jeg er motsatt, jeg våkner bare noen ser på meg. Jeg våkner av den minste lille lyd og ingen kan ta på meg i søvne uten at jeg bråvåkner.

Folk er forskjellige, og noen sover så tungt som det Hi sier hun gjør.

 

Anonymkode: 70e6b...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun vet at han har sovet med henne. I hennes seng. Uten bokser på. Uten hennes godkjennelse. 

Hun er bekymret for om han har gjort noe mer. 

Alle noenlunde oppegående mennesker skjønner jo at dette er ubehagelig. 

Anonymkode: 34903...665

Hun hadde klær på😂 er hun redd for tørr humping 🤣

Anonymkode: 28a23...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun hadde klær på😂 er hun redd for tørr humping 🤣

Anonymkode: 28a23...789

Er du så dum som du gir inntrykk av? Jeg frykter faktisk det.

Du er helt blåst, og forstår det ikke selv.

 

Anonymkode: 70e6b...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå har det seg slik at HI i sitt inlegg ikke har spurt etter noe råd. 

Hun forteller en historie. Om noe som hun ble fortalt hadde skjedd. 

Anonymkode: 28a23...789

Javel, og jobben din er å fortelle henne at den ikke er sann? Hun sier det er ubehagelig. Greit at man mener hun ikke har grunn til det men å diskutere om hennes versjon er sann er vel rimelig bortkastet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Gemini77/ skrev:

Javel, og jobben din er å fortelle henne at den ikke er sann? Hun sier det er ubehagelig. Greit at man mener hun ikke har grunn til det men å diskutere om hennes versjon er sann er vel rimelig bortkastet? 

Setter spørsmålstegn til hele historien. 

Er ikke ulovlig det 

Anonymkode: 28a23...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun hadde klær på😂 er hun redd for tørr humping 🤣

Anonymkode: 28a23...789

Er du så dum? 

Du skjønner ikke at han kan ha puttet hånden hånden  ned i trusen og under trøyen? 

Du syns dette er morsomt? For et naut. 

Anonymkode: 34903...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Setter spørsmålstegn til hele historien. 

Er ikke ulovlig det 

Anonymkode: 28a23...789

Ut fra hva du skriver i denne tråden tipper jeg at du er mann med ganske mye på #metoo-samvittigheten din!

Anonymkode: fda0e...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på er at hi nærmest anklager han for å ha tafset på henne eller prøvd seg på henne.

Ja, det var ikke lurt av han å legge seg i samme seng som henne halvnaken, og jeg tror han var den som var mest flau den morgenen. Men...hvorfor anta at han hadde tafset på henne? Hvorfor anklage han for det? Det er ingen bevis på det, det var en meget uheldig episode. Igjen, hvorfor tro det verste, når ingenting tilsier det? 

Anonymkode: 675f9...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det jeg reagerer på er at hi nærmest anklager han for å ha tafset på henne eller prøvd seg på henne.

Ja, det var ikke lurt av han å legge seg i samme seng som henne halvnaken, og jeg tror han var den som var mest flau den morgenen. Men...hvorfor anta at han hadde tafset på henne? Hvorfor anklage han for det? Det er ingen bevis på det, det var en meget uheldig episode. Igjen, hvorfor tro det verste, når ingenting tilsier det? 

Anonymkode: 675f9...f66

Om han har tafset på henne vil det gjøre saken enda mer alvorlig.

Men selv uten tafsing er dette et grovt overtramp av en kollega på en jobbtur. Det er en form for overgrep å gjøre dette. INGEN normal mann velger å kle helt av seg på underkroppen og så legge seg i senga til en kvinne som sover og som på ingen måte har invitert ham eller sagt det var ok. Hadde han lagt seg der med klær ville det fremdeles vært et overtramp, men når han gjør det naken, da velger han å ta det seksuelle inn i det, uansett om han har gjort noe med henne eller ei.

 

Anonymkode: 70e6b...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det jeg reagerer på er at hi nærmest anklager han for å ha tafset på henne eller prøvd seg på henne.

Ja, det var ikke lurt av han å legge seg i samme seng som henne halvnaken, og jeg tror han var den som var mest flau den morgenen. Men...hvorfor anta at han hadde tafset på henne? Hvorfor anklage han for det? Det er ingen bevis på det, det var en meget uheldig episode. Igjen, hvorfor tro det verste, når ingenting tilsier det? 

Anonymkode: 675f9...f66

Hæ? Hvordan klarer du å forvri hele historien til at det er synd på mannen?

»stakkars mann, han var så full. Han visste ikke hva han gjorde, han er helt sikkert kjempeflau». Ville du sagt det samme om en full mann som var så «uheldig» å voldta en kvinne?

Anonymkode: fda0e...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hæ? Hvordan klarer du å forvri hele historien til at det er synd på mannen?

»stakkars mann, han var så full. Han visste ikke hva han gjorde, han er helt sikkert kjempeflau». Ville du sagt det samme om en full mann som var så «uheldig» å voldta en kvinne?

Anonymkode: fda0e...ced

Til det siste spørsmålet er svaret nei.

Jeg vrir ikke på hele historien. Jeg bare reagerer på at hi sin første tanke var at noe kunne ha skjedd.  At han kunne ha tafset på henne eller prøvd seg på henne. Det er ingenting som sier at han har gjordt det, så hvorfor anklage han for det? Hvorfor tenke det verste om menn? 

Anonymkode: 675f9...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til det siste spørsmålet er svaret nei.

Jeg vrir ikke på hele historien. Jeg bare reagerer på at hi sin første tanke var at noe kunne ha skjedd.  At han kunne ha tafset på henne eller prøvd seg på henne. Det er ingenting som sier at han har gjordt det, så hvorfor anklage han for det? Hvorfor tenke det verste om menn? 

Anonymkode: 675f9...f66

Jeg liker menn. Jeg respekterer menn. Jeg er glad vi har så mange flotte menn. 

Jeg hadde følt meg usikker og ille til mote om jeg hadde våknet opp med en naken mann i sengen som jeg ikke hadde invitert oppi. Jeg hadde absolutt stilt spørsmål om hans intensjon og hvorfor han trodde at dette var greit. 

Anonymkode: 34903...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg liker menn. Jeg respekterer menn. Jeg er glad vi har så mange flotte menn. 

Jeg hadde følt meg usikker og ille til mote om jeg hadde våknet opp med en naken mann i sengen som jeg ikke hadde invitert oppi. Jeg hadde absolutt stilt spørsmål om hans intensjon og hvorfor han trodde at dette var greit. 

Anonymkode: 34903...665

Det hadde jeg også, men det er ett stort steg derfra til å anklage han om å kunne/hadde ha tafset på deg eller prøvd seg på deg som hi tenkte. 

Anonymkode: 675f9...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hadde jeg også, men det er ett stort steg derfra til å anklage han om å kunne/hadde ha tafset på deg eller prøvd seg på deg som hi tenkte. 

Anonymkode: 675f9...f66

Hun har ikke anklaget han for det! Du må lære deg å lese!

Anonymkode: fda0e...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun har ikke anklaget han for det! Du må lære deg å lese!

Anonymkode: fda0e...ced

Hun skriver i åpningsinnlegget at hun har helt angst for at han har gjordt noe. Så hun anklager han for å ha gjordt noe. 

Anonymkode: 675f9...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun skriver i åpningsinnlegget at hun har helt angst for at han har gjordt noe. Så hun anklager han for å ha gjordt noe. 

Anonymkode: 675f9...f66

Har du virkelig så dårlig leseforståelse????

Anonymkode: fda0e...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har du virkelig så dårlig leseforståelse????

Anonymkode: fda0e...ced

Er det ikke det hun skriver da? At hun har helt angst for at han har gjordt noe? 

Anonymkode: 675f9...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Til det siste spørsmålet er svaret nei.

Jeg vrir ikke på hele historien. Jeg bare reagerer på at hi sin første tanke var at noe kunne ha skjedd.  At han kunne ha tafset på henne eller prøvd seg på henne. Det er ingenting som sier at han har gjordt det, så hvorfor anklage han for det? Hvorfor tenke det verste om menn? 

Anonymkode: 675f9...f66

Fordi han var naken på underkroppen!! Ikke normal adferd!! Det normale ville vært å legge seg med boxer! 

Anonymkode: 883d5...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Fordi han var naken på underkroppen!! Ikke normal adferd!! Det normale ville vært å legge seg med boxer! 

Anonymkode: 883d5...c7c

Ikke normal oppførsel, men det betyr ikke at han har tafset eller prøvd seg på henne. 

Anonymkode: 675f9...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om han har tafset på henne vil det gjøre saken enda mer alvorlig.

Men selv uten tafsing er dette et grovt overtramp av en kollega på en jobbtur. Det er en form for overgrep å gjøre dette. INGEN normal mann velger å kle helt av seg på underkroppen og så legge seg i senga til en kvinne som sover og som på ingen måte har invitert ham eller sagt det var ok. Hadde han lagt seg der med klær ville det fremdeles vært et overtramp, men når han gjør det naken, da velger han å ta det seksuelle inn i det, uansett om han har gjort noe med henne eller ei.

 

Anonymkode: 70e6b...4a4

Dette. Jeg hadde blitt forbanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pashla skrev:

Dette. Jeg hadde blitt forbanna.

Jeg er enig.

Men hvorfor tenkte hi med en gang at han kunne ha/hadde tafset eller prøvd seg på henne?  

Det er ingenting som sier at han har tafset eller prøvd seg på henne. Hvorfor var første tanke på at noe kunne/hadde skjedd? 

Hvorfor var ikke tanken på at ingenting hadde skjedd? 

Anonymkode: 675f9...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...