Gå til innhold

Når jeg han ikke godtok venneforespørslet..MEN


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor mater du galskapen?

Anonymkode: 9e4db...4c4

Jeg hadde bare noen smuler igjen. Er tom nå. Noen andre som har mer mat til Hi? Eller er Hi kanskje forsynt nå? 😊

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gjør det! Gjør det! 

Anonymkode: 4cbbc...132

😄😄 Oh jess

Det jeg liker best med dette er hvor mye dette irriterer enkelte andre, som i det hele tatt gidder å følge med;)

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor mater du galskapen?

Anonymkode: 9e4db...4c4

Hvorfor skal folk høre på deg? 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Trengte den😂🙌

Anonymkode: 95b52...70d

?

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal folk høre på deg? 

Anonymkode: 95b52...70d

Fordi det er fornuftig

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal folk høre på deg? 

Anonymkode: 95b52...70d

Skjønner du ikke at de som er enig med deg bare gjør narr av deg

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner du ikke at de som er enig med deg bare gjør narr av deg

Anonymkode: 9e4db...4c4

Hele forumet venter på at HI skal sende den meldingen.😂😂😂

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner du ikke at de som er enig med deg bare gjør narr av deg

Anonymkode: 9e4db...4c4

Du er bare irriterer rundt dette temaet.. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du er bare irriterer rundt dette temaet.. 

Anonymkode: 95b52...70d

Irriterer deg rundt dette temaet. Skulle jeg skrive;) 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du er bare irriterer rundt dette temaet.. 

Anonymkode: 95b52...70d

Sant.🙃

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er bare irriterer rundt dette temaet.. 

Anonymkode: 95b52...70d

Du bekrefter det jeg skrev da

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2019 den 22.30, Anonym bruker skrev:

Jef fant ikke utgående venneforespørsel? Hvor finner man det,?🤔 Han har da iallefall ikke blokket meg. 

Anonymkode: 95b52...70d

Han føler vel ikke behov for å gjøre noe mer enn å avvise venneforespørselen, han tror vel at det holder i massevis. Det betyr nemlig at man ikke er interessert i å være hverken en venn eller bekjent. Man trenger ikke blokkere noen som har sendt 1 venneforespørsel, men hadde han visst om denne tråden så hadde han i tillegg til å blokkere deg anmeldt deg for stalking. Makan til å leve i en fantasiverden. Men kan du ikke sende han en melding da, så du en gang for alle kan få et svar på om han er interessert eller ei? Enten så får du et svar, eller så vil han fortsette å ignoerere deg.

Anonymkode: 5ded0...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han føler vel ikke behov for å gjøre noe mer enn å avvise venneforespørselen, han tror vel at det holder i massevis. Det betyr nemlig at man ikke er interessert i å være hverken en venn eller bekjent. Man trenger ikke blokkere noen som har sendt 1 venneforespørsel, men hadde han visst om denne tråden så hadde han i tillegg til å blokkere deg anmeldt deg for stalking. Makan til å leve i en fantasiverden. Men kan du ikke sende han en melding da, så du en gang for alle kan få et svar på om han er interessert eller ei? Enten så får du et svar, eller så vil han fortsette å ignoerere deg.

Anonymkode: 5ded0...448

Men ville ikke du som lege avvist en venneforespørsel til en av pasientene dine, interessert eller ei? 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men ville ikke du som lege avvist en venneforespørsel til en av pasientene dine, interessert eller ei? 

Anonymkode: 95b52...70d

Nei, hvorfor skulle jeg det? Kjærlighet er kjærlighet. Lever bare èn gang. MEN, jeg synes det er lite sexy å starte kontakten med en venneforespørsel... Bedre med en melding via messenger/SMS, ved evt. første kontakt. 

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hvorfor skulle jeg det? Kjærlighet er kjærlighet. Lever bare èn gang. MEN, jeg synes det er lite sexy å starte kontakten med en venneforespørsel... Bedre med en melding via messenger/SMS, ved evt. første kontakt. (etter behandling).

Anonymkode: 65e78...d65

 

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene

Facebook vet alt om deg. Dersom du har pratet med noen i telefonen kan du se om de er online, selv om dere ikke er venner. Messenger på face kobler sammen apple og alle andre funksjoner, helt uavhengig om dere er venner eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2019 den 0.57, Havfruene skrev:

Facebook vet alt om deg. Dersom du har pratet med noen i telefonen kan du se om de er online, selv om dere ikke er venner. Messenger på face kobler sammen apple og alle andre funksjoner, helt uavhengig om dere er venner eller ikke.

Hvordan hjalp dette hi? 

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svaret fikk du fra en annen i den andre tråden din, så limer den inn her også: 

Ja selvsagt mener jeg det, hvorfor skulle jeg ellers skrevet det??

Nei vær så snill, ikke noe bursdagshilsen! Når vi først er inne på det, hvordan vet du når hans bursdag er? Med mindre han har sagt det til deg under en samtale, vil jeg tro det kan føles litt heslig for ham at du holder følge med slikt? 🤨For å være helt ærlig tror jeg ikke din besettelse blir lagt bort uansett om han svarer på gratulasjonen din eller ei. Du finner alltid måter å bortforklare det på ; "det var bare en gratulasjon, han har sikkert ikke svart noen andre heller". For din egen del foreslår jeg du gjør det hardt og brutalt slik at du slipper bli sittende å lure.

Jeg skal hjelpe deg litt på vei, slik jeg gjør med alle mine venninner! Dette skriver du !!!!!!
"Hei. Dette kan virke litt rart i og med vi ikke kjenner hverandre, det jeg lurer på er om du kunne tenkt deg å tatt en kaffe sammen med meg en dag?  "

Jeg er i ett forhold fra før. Han er utro og jeg ga klar beskjed sist at skjer dette en gang til gjør jeg det samme. Det vil derfor si at legen tror jeg er en utro kåt tøs som har en stakkars forsmådd kjæreste sittende uvitende hjemme. Er ikke det verre så vet ikke jeg !! Du ber bare på date du  Tenk hvor mange menn som gjør dette hver dag og får avvisning så ørene flagrer. De setter seg ikke ned og griner pga det eller dveler ved det i 3 fuckings år før noe skjer.. du har to alternativ slik jeg ser det 1: bestiller deg time til psykolog for å få bukt med din besettelse. 2: Sender melding, og godtar svaret du får uansett hva det er.

Nå gjør du det. Sett igang!

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette svaret fikk du fra en annen i den andre tråden din, så limer den inn her også: 

Ja selvsagt mener jeg det, hvorfor skulle jeg ellers skrevet det??

Nei vær så snill, ikke noe bursdagshilsen! Når vi først er inne på det, hvordan vet du når hans bursdag er? Med mindre han har sagt det til deg under en samtale, vil jeg tro det kan føles litt heslig for ham at du holder følge med slikt? 🤨For å være helt ærlig tror jeg ikke din besettelse blir lagt bort uansett om han svarer på gratulasjonen din eller ei. Du finner alltid måter å bortforklare det på ; "det var bare en gratulasjon, han har sikkert ikke svart noen andre heller". For din egen del foreslår jeg du gjør det hardt og brutalt slik at du slipper bli sittende å lure.

Jeg skal hjelpe deg litt på vei, slik jeg gjør med alle mine venninner! Dette skriver du !!!!!!
"Hei. Dette kan virke litt rart i og med vi ikke kjenner hverandre, det jeg lurer på er om du kunne tenkt deg å tatt en kaffe sammen med meg en dag?  "

Jeg er i ett forhold fra før. Han er utro og jeg ga klar beskjed sist at skjer dette en gang til gjør jeg det samme. Det vil derfor si at legen tror jeg er en utro kåt tøs som har en stakkars forsmådd kjæreste sittende uvitende hjemme. Er ikke det verre så vet ikke jeg !! Du ber bare på date du  Tenk hvor mange menn som gjør dette hver dag og får avvisning så ørene flagrer. De setter seg ikke ned og griner pga det eller dveler ved det i 3 fuckings år før noe skjer.. du har to alternativ slik jeg ser det 1: bestiller deg time til psykolog for å få bukt med din besettelse. 2: Sender melding, og godtar svaret du får uansett hva det er.

Nå gjør du det. Sett igang!

Anonymkode: 65e78...d65

Hehe, takk for at du engasjerer deg så mye, det er jo bare fint å få noe innspill her! 

Okei, bursdagshilsen kommer jeg ikke noe godt ut av. Den første gangen jeg skulle til han, jeg hadde fått helt ny lege og jeg trengte latterlig nok en sykemelding på min første legetime hos han. Det fikk jeg! Etter det var jeg utallige ganger, han satt meg på ny time. Jeg var gravid og temmelig dårlig. Da jeg kom hjem fra den første timen hos han begynte hormonene mine å løpe løpsk etter han, allerede. Så jeg søkte han opp og fikk dermed opp navn med bursdagdato og alt. Jeg ble jo selvfølgelig nyskjerrig på hvor gammel han var. 

Tingen er jo det at han har flyttet langt bort ifra meg. Han bor flere timer unna, å innerst inne vet jeg at jeg er helt uaktuell for han....nå. Ikke fordi han ikke liker meg utseendemessig, men pga at han har vært legen min og han har nemlig en enda høyere stilling nå. Itillegg til at vi bor timesvis unna hverandre. Alikavel så har jeg lyst å påminne han om at jeg liker han. Så noen forslag rundt det? Fortelle hvor flink han var som lege for eks?😏😄 

Nei, jeg trenger ingen hjelp. Jeg er heller ikke besatt. Er nok bare litt lysten på å fortelle han deg jeg har sittet med lenge nå. Det skader vel aldri å høre kompliment fra ei dame? Hver gang jeg får komplimenter fra menn blir jeg smigret får humøret opp og mye bedre selvfølelse. Så hvorfor skal jeg virke gal om jeg gir han jeg kompliment for eks da? Det jeg har mest lyst til. Der jeg egentlig ikke spør han om noe, men kommer med noe han kan svare på. Om du skjønner?:))

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, takk for at du engasjerer deg så mye, det er jo bare fint å få noe innspill her! 

Okei, bursdagshilsen kommer jeg ikke noe godt ut av. Den første gangen jeg skulle til han, jeg hadde fått helt ny lege og jeg trengte latterlig nok en sykemelding på min første legetime hos han. Det fikk jeg! Etter det var jeg utallige ganger, han satt meg på ny time. Jeg var gravid og temmelig dårlig. Da jeg kom hjem fra den første timen hos han begynte hormonene mine å løpe løpsk etter han, allerede. Så jeg søkte han opp og fikk dermed opp navn med bursdagdato og alt. Jeg ble jo selvfølgelig nyskjerrig på hvor gammel han var. 

Tingen er jo det at han har flyttet langt bort ifra meg. Han bor flere timer unna, å innerst inne vet jeg at jeg er helt uaktuell for han....nå. Ikke fordi han ikke liker meg utseendemessig, men pga at han har vært legen min og han har nemlig en enda høyere stilling nå. Itillegg til at vi bor timesvis unna hverandre. Alikavel så har jeg lyst å påminne han om at jeg liker han. Så noen forslag rundt det? Fortelle hvor flink han var som lege for eks?😏😄 

Nei, jeg trenger ingen hjelp. Jeg er heller ikke besatt. Er nok bare litt lysten på å fortelle han deg jeg har sittet med lenge nå. Det skader vel aldri å høre kompliment fra ei dame? Hver gang jeg får komplimenter fra menn blir jeg smigret får humøret opp og mye bedre selvfølelse. Så hvorfor skal jeg virke gal om jeg gir han jeg kompliment for eks da? Det jeg har mest lyst til. Der jeg egentlig ikke spør han om noe, men kommer med noe han kan svare på. Om du skjønner?:))

Anonymkode: 95b52...70d

Hærlighet.... Hvis du ikke greier å legge dette fra deg nå, så bør du søke hjelp. 

Det er ikke normalt å ha en sånn «hang-up» på et menneske som har vært behandleren din. Mange kan nok kjenne en tiltrekning, men den greier man å legge til side. Dette som foregår i hodet ditt.., det er ikke normalt. Dette er ikke bra for deg. 

Gå videre i livet. Eller be om hjelp sånn at du kanskje går lagt disse tankene vekk.

Lykke til. 

Anonymkode: 4111b...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hærlighet.... Hvis du ikke greier å legge dette fra deg nå, så bør du søke hjelp. 

Det er ikke normalt å ha en sånn «hang-up» på et menneske som har vært behandleren din. Mange kan nok kjenne en tiltrekning, men den greier man å legge til side. Dette som foregår i hodet ditt.., det er ikke normalt. Dette er ikke bra for deg. 

Gå videre i livet. Eller be om hjelp sånn at du kanskje går lagt disse tankene vekk.

Lykke til. 

Anonymkode: 4111b...049

.... skulle stå «kanskje FÅR lagt disse tankene vekk»

Anonymkode: 4111b...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alikavel så har jeg lyst å påminne han om at jeg liker han. Så noen forslag rundt det? Fortelle hvor flink han var som lege for eks?😏😄 

Nei, jeg trenger ingen hjelp. Jeg er heller ikke besatt. Er nok bare litt lysten på å fortelle han deg jeg har sittet med lenge nå. Det skader vel aldri å høre kompliment fra ei dame? Hver gang jeg får komplimenter fra menn blir jeg smigret får humøret opp og mye bedre selvfølelse. Så hvorfor skal jeg virke gal om jeg gir han jeg kompliment for eks da? Det jeg har mest lyst til. Der jeg egentlig ikke spør han om noe, men kommer med noe han kan svare på. Om du skjønner?:))

Anonymkode: 95b52...70d

Du tror du skal innlede et forhold med en lege med å smigre ham og fortelle hvor dyktig lege han var? Jøss, du har virkelig ikke bakkekontakt eller forståelse for den jobben han har.

Jo, du er besatt - du har over lang tid hatt flere tråder her inne, du har forsøkt å endre historien din for å late som om du ikke er den samme som er besatt av legen, når du er blitt konfrontert med løgnene dine så lyver du om årsaken til det også, noe som lett lar seg sjekke med når du har skrevet innleggene.  Det kvalifiserer definitivt som besatt!

"Hver gang du får komplimenter fra menn..." Denne kommentaren viser at du ikke forstår den rollen du hadde som pasient og hans rolle som lege. Du er ikke en hvilken som helst dame som det kan være smigrende å få et kompliment av. Du er en tidligere pasient! En pasient han ikke har gjort noe for å holde kontakten med, tross at dere har møttes tilfelding. Han har valgt å IKKE godkjenne venneforespørselen din. Trolig av to grunner - at du har vært hans pasient OG at han ikke er interessert i deg for noe forhold.

Når en pasient er så besatt som det du er, da er det ikke lenger smigrende med komplimenter, det er direkte ubehagelig!

Hadde han ønsket kontakt med deg hadde han enten akseptert venneforespørselen din eller han hadde latt deg få vite at han ønsket kontakt selv om han av en eller annen grunn ikke ville ha deg på fb. Men han har ikke gjort noe av dette. Når han IKKE har akseptert venneforespørselen din, da betyr det for enhver normalt og ikke besatt person at han IKKE er interessert.

Men du fortsetter å spinne videre på luft. Aksepter at han ikke vil ha kontakt. Det er svært ubehagelig når pasienter eller tidligere pasienter begynner slik som du gjør. Venneforespørsel er ok med felles venner. Men når venneforespørselen ikke aksepteres, da bør du også ha såpass respekt for ham at du aksepterer det, tar poenget og lar være å kontakte ham igjen privat.

Anonymkode: 02ad3...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...