Gå til innhold

Når jeg han ikke godtok venneforespørslet..MEN


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg la til en fyr på Facebook, den godtok han ikke. Men han har tydeligvis ikke ignorert meg siden det er mulig å gå inn på messenger/Chat. Så jeg kan det, men gjør jo ikke det. 

Han har tidligere vært fysioeraputen min, men vi er i samme alder og flere felles venner. Kan det være derfor han han avslo? Og hvorfor går det an å chatte med meg? Det er ikke mulig å legge han til igjen. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg la til en fyr på Facebook, den godtok han ikke. Men han har tydeligvis ikke ignorert meg siden det er mulig å gå inn på messenger/Chat. Så jeg kan det, men gjør jo ikke det. 

Han har tidligere vært fysioeraputen min, men vi er i samme alder og flere felles venner. Kan det være derfor han han avslo? Og hvorfor går det an å chatte med meg? Det er ikke mulig å legge han til igjen. 

Anonymkode: 95b52...70d

Det er ikke sikkert at han er så kjent med Facebook at han tenker på å ignorere deg. Han tenkte vel at han ga et tydelig nok signal når han ikke godtok venneforespørselen

Anonymkode: 1bc3f...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke sikkert at han er så kjent med Facebook at han tenker på å ignorere deg. Han tenkte vel at han ga et tydelig nok signal når han ikke godtok venneforespørselen

Anonymkode: 1bc3f...c06

Men hvorfor er det mulig å chatte med han og ikke legge han til? 

Det står alternativ under; Bekrefte, avslå venneforespørsel, eller ignorer. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor er det mulig å chatte med han og ikke legge han til? 

Det står alternativ under; Bekrefte, avslå venneforespørsel, eller ignorer. 

Anonymkode: 95b52...70d

Da ville jeg tenkt at det var tydeligere å avslå venneforespørselen enn å ignorere - fordi det ville bety at den bare ble liggende der uten å bli besvart.

Kanskje han ikke ser det som at spørsmålet var å ignorere deg - men ignorere venneforespørselen. 

Er du sikker på at han vil få dine meldinger hvis du sender gjennom chat da? Man kan sende meldinger til folk man ikke er venner med, men de havner i meldingsforespørsel og ikke i inbox

Anonymkode: 1bc3f...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg chatter med flere på messenger om praktiske ting, uten at vi er venner på fb. Så det går fint an.

Anonymkode: 5b4f8...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg la til en fyr på Facebook, den godtok han ikke. Men han har tydeligvis ikke ignorert meg siden det er mulig å gå inn på messenger/Chat. Så jeg kan det, men gjør jo ikke det. 

Han har tidligere vært fysioeraputen min, men vi er i samme alder og flere felles venner. Kan det være derfor han han avslo? Og hvorfor går det an å chatte med meg? Det er ikke mulig å legge han til igjen. 

Anonymkode: 95b52...70d

Man trenger ikke være venner for å chatte på Messenger. Hvis det ikke er mulig å legge han til igjen, så har han sperret deg når han avslo

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da ville jeg tenkt at det var tydeligere å avslå venneforespørselen enn å ignorere - fordi det ville bety at den bare ble liggende der uten å bli besvart.

Kanskje han ikke ser det som at spørsmålet var å ignorere deg - men ignorere venneforespørselen. 

Er du sikker på at han vil få dine meldinger hvis du sender gjennom chat da? Man kan sende meldinger til folk man ikke er venner med, men de havner i meldingsforespørsel og ikke i inbox

Anonymkode: 1bc3f...c06

Altså jeg spør bare av den nysgjerrighet, jeg hadde aldri sendt ny venneforespørsel. Verken det eller sende han melding. 

Jo, det går an å sende på messenger selv om man ikke er venner. Jeg har fått det flere ganger. Jeg lurte bare på hvorfor det står på siden hans at jeg kan sende på chat på messenger. Trykket til og med innpå den, da stod det "vink til vedkommende". Jeg antar at den ville blitt sendt. Ville han kanskje ikke ha meg i vennelista pga at han har vært min behandler? Han hadde vel kanskje reagert om jeg hadde sendt han melding tillegg. 😵😩

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man trenger ikke være venner for å chatte på Messenger. Hvis det ikke er mulig å legge han til igjen, så har han sperret deg når han avslo

Anonymkode: 9e4db...4c4

Sperret, men alikavel går det å sende meld på messenger. 

De jeg har ignorert, får jeg ikke opp ei gang. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan chatte (eller vinke) til alle på messenger selv om man ikke er venner på Facebook. Jeg selger endel brukte ting og alle kan jeg skrive til på messenger, selv uten venner i Facebook.

 

la han være i fred, han er ikke interessert. 

Anonymkode: c3b62...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man kan chatte (eller vinke) til alle på messenger selv om man ikke er venner på Facebook. Jeg selger endel brukte ting og alle kan jeg skrive til på messenger, selv uten venner i Facebook.

 

la han være i fred, han er ikke interessert. 

Anonymkode: c3b62...878

Det vet jeg, gjør det samme selv. Poenget er heller ikke at jeg har tenkt å skrive til han. 

Jeg ville bare vite hvordan et venneforespørsel kunne bli ignorert for alltid, men at Chat står åpent. De du selger ting til har ikke ignorert venneforespørsel fra deg, antar at du har mulighet til å legge de til. Det kan ikke jeg med han, kun messenger. Trodde ikke det var noen mellomting der. 

 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har avslått venneforespørselen din, får du ett års karantene. Det har ingen ting med messengersfunksjonen å gjøre. 

Hvis han har endret innstilling på at kun venners venner kan spørre om å legge til, og vennelista er skjult, får du heller ikke sendt venneforespørsel. 

Ingen kan prøvd å legge meg til som venn, men jeg får allikevel mange henvendelser på Messenger. 

Anonymkode: f2394...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han være, la han være....

Slutt å bruk energi på å spekulere. Dette er sannsynligvis en venneforespørsel du strengt tatt ikke burde sendt.... 

Anonymkode: 4111b...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis han har avslått venneforespørselen din, får du ett års karantene. Det har ingen ting med messengersfunksjonen å gjøre. 

Hvis han har endret innstilling på at kun venners venner kan spørre om å legge til, og vennelista er skjult, får du heller ikke sendt venneforespørsel. 

Ingen kan prøvd å legge meg til som venn, men jeg får allikevel mange henvendelser på Messenger. 

Anonymkode: f2394...b4d

Vennelista er åpen og jeg kan se det. Okei, da vet jeg årsaken til det. Det er jo en vesentlig forskjell på å avbryte et venneforespørsel og ignorere en person. Da hadde jeg følt at jeg var innpåsliten (noe jeg ikke er) . Har hatt han lenge på snap, så når jeg sender både han og flere i lista mi en snap- åpner han den bare. Hadde jeg vært masete og ekkel, ville han nok mest sannsynlig ignorert meg. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg hørte han skulle dra ned her hvor jeg bor til sommeren, altså på ferie. Som sagt, så har jeg han i snap-lista mi, å guuud så lyst jeg har til å sende han en. Han har åpnet de før. 🙃🙃 Får nok ihvertfall ikke om man ikke sender selv. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet du eksisterer. Om han ønsker kontakt med deg tar han kontakt.

 

Anonymkode: 02ad3...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hørte han skulle dra ned her hvor jeg bor til sommeren, altså på ferie. Som sagt, så har jeg han i snap-lista mi, å guuud så lyst jeg har til å sende han en. Han har åpnet de før. 🙃🙃 Får nok ihvertfall ikke om man ikke sender selv. 

Anonymkode: 95b52...70d

Hjelp, du høres slitsom ut! Han er ikke interessert. 

Anonymkode: 2ee29...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han sendt deg snap da? Har er jo ikke interessert.

Anonymkode: 90754...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har han sendt deg snap da? Har er jo ikke interessert.

Anonymkode: 90754...f59

Ei, for lenge siden. Ikke siden. Hvis jeg er slitsom i hans øyne, vil han da blokkere meg. Jeg har heller ikke mast på han. Sendt hrlt vanlige snapper (ikke av meg) 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han vet du eksisterer. Om han ønsker kontakt med deg tar han kontakt.

 

Anonymkode: 02ad3...dee

Gjør vel egenglig ikke det ettersom han har vært legen? Ikke sikkert det er så lett da. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gjør vel egenglig ikke det ettersom han har vært legen? Ikke sikkert det er så lett da. 

Anonymkode: 95b52...70d

Da er det vel på tide at du innser at han ikke vil ha kontakt uansett.

Om det er en god stund siden du var pasient hos ham og han ikke godtok venneforespørselen din så bør det være mer enn svar godt nok for deg!

Spar deg selv for mye, aksepter at han ikke er interessert og legg det bak deg!

Anonymkode: 02ad3...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bør du  v i r k e l i g  bare glemme.

Virkelig ! 

Anonymkode: 4111b...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da er det vel på tide at du innser at han ikke vil ha kontakt uansett.

Om det er en god stund siden du var pasient hos ham og han ikke godtok venneforespørselen din så bør det være mer enn svar godt nok for deg!

Spar deg selv for mye, aksepter at han ikke er interessert og legg det bak deg!

Anonymkode: 02ad3...dee

Enig! Også forstår jeg ikke hvorfor du (HI) har sendt venneforespørsel når dere ikke har hatt noe kontakt i etterkant? 

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Også forstår jeg ikke hvorfor du (HI) har sendt venneforespørsel når dere ikke har hatt noe kontakt i etterkant? 

Anonymkode: 65e78...d65

Fordi det er et nokså tabubelagt tema. Sterk vennskap/date/kjærlighetsrelasjon med sin tidligere lege er tabubelagt. Min fetter er fastlege, han sa det var lov etter flere års opphold å date en tidligere lege. Jeg bare anslår at han har holdt litt tilbake nettopp pga fare for å miste lisensen din han har holdt tilbake. For all del, jeg utelukker heller ikke at han ikke er interessert. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det er et nokså tabubelagt tema. Sterk vennskap/date/kjærlighetsrelasjon med sin tidligere lege er tabubelagt. Min fetter er fastlege, han sa det var lov etter flere års opphold å date en tidligere lege. Jeg bare anslår at han har holdt litt tilbake nettopp pga fare for å miste lisensen din han har holdt tilbake. For all del, jeg utelukker heller ikke at han ikke er interessert. 

Anonymkode: 95b52...70d

Du betegner ham vekselvis som din tidligere fysioterapeut og din tidligere lege...

Sjansen for at han faktisk er interessert når han ikke godtok venneforespørselen din er sånn ca. 0 - null.

Hvor lenge er det siden du var hans pasient?

Anonymkode: 02ad3...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi det er et nokså tabubelagt tema. Sterk vennskap/date/kjærlighetsrelasjon med sin tidligere lege er tabubelagt. Min fetter er fastlege, han sa det var lov etter flere års opphold å date en tidligere lege. Jeg bare anslår at han har holdt litt tilbake nettopp pga fare for å miste lisensen din han har holdt tilbake. For all del, jeg utelukker heller ikke at han ikke er interessert. 

Anonymkode: 95b52...70d

Men slik var det vel ikke mellom dere? 

Holdt litt tilbake? Dere har jo ikke hatt kontakt? 

Hvis du ikke har turt å sende han en vanlig melding (SMS/messenger, så la være... Glem han og kom deg videre. 

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...