Gå til innhold

Når jeg han ikke godtok venneforespørslet..MEN


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva skulle jeg skrivt? Takk for sist?😂

Anonymkode: 95b52...70d

Skriv akkurat det. 😁

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han kunne blokkert meg fordi jeg kanskje ville vært for masete for han. Vi har snakket sammen utenfor kontoret, ja. Traff han for ett år siden på en utefest, da pratet vi om masse. Det føltes som en drøm, jeg har jo alltid vært betatt av denne mannen. Merket da han var legen min at han muligens likte meg, ikke nødvendigvis betatt. Men han var nyskjerrig og jeg så i blikket at vi på en måte var litt småbetatt (om det er lov å si).

Husker han ba meg sitte litt lengre en dag jeg hadde vært på undesøkelse hos han, han hadde få pasienter den dagen, det var midt på sommerferien og han syntes det var så koselig med meg. Jeg satt meg ned og jeg kjente følelsen komme igjen, vi ble plutselig avbrutt av tlf hans og han ble litt klumsete. På en diskré måte, merket jeg at han likte meg.  Han blunket til meg, på en måte som bare jeg fikk se. Jeg får sikkert hard kritikk for dette, men det hele har vært en spesiell følelse. 

En annen setting da jeg var hos han som pasient, var ei gang da jeg målte trykket. Det vaf høy og pulsen var deretter. Han sa dette til en kollega med et lurt smil  - mens jeg var der. Kollegaen sa; Ikke hun får høyt trykk, jeg ser jo hvor god tonen er mellom dere. 

Det er noe med han...😏 merket på sommerfesten at han hadde lyst å prate mye mer med meg. Han vendte bort mot meg hele tiden. Han kikket lenge, dypt og verden stod litt stille hver gang. Har aldri hatt en sånn følelse før. Aldri. ♡

Er deg virkelig så ufattelig? Skulle tro det var noe som aldri kunne gått an. 

Anonymkode: 95b52...70d

OMG...🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mrs. Kaizer skrev:

OMG...🙈

Få høre hva du tenker? 😂

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp. Han trenger verken å ha blokkert meg eller avvist meg på noen slags måte. Utgangspunktet og spm mitt her var egentlig det du nå svarte på nå. Så takk!🙌 Ikke hva legen skal tro om meg. Jeg trenger heller ikke å bli påmint over hvor lite interessert han evg er i meg. 

Anonymkode: 95b52...70d

Akkurat dette har du fått svar på flere ganger i tråden her... Merkelig at du ikke er i stand til å lese det folk skriver... 

Anonymkode: 8d055...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg kan ikke sende ny. Det går kun an å chatte med han. Venninnen min sa at hvis man får avslått et VF på face, så har man karantene på ett år. Jeg vet ikke? 

Han åpner jo snappene mine. 

Kan jeg også tilføye at han ringte meg på kveldene for å høre om jeg kunne komme kjapt opp på kontoret neste dag. Jeg ble så glad, jeg elsket at han ringte meg. Samboeen jeg hadde da, likte ikke dette. Han reagerte til og med. Jeg syntes han viste litt interesse på en diskré måte. Jeg sier bare som det var.

😏

Anonymkode: 95b52...70d

Herregud, ta deg sammen. Du lever jo i en fantasiverden! Hadde han vært interessert, så hadde han kontaktet deg! 

Anonymkode: 5ded0...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva skulle jeg skrivt? Takk for sist?😂

Anonymkode: 95b52...70d

Skrivt?

Anonymkode: 5ded0...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat dette har du fått svar på flere ganger i tråden her... Merkelig at du ikke er i stand til å lese det folk skriver... 

Anonymkode: 8d055...672

Du er vel den som nevner samme ting hele tiden. Jeg spør ikke deg om noe, er det noen jeg vil ha svar fra, så er det vel folk som virkelig kan svare for seg. Tullete innlegg som at "du trenger hjelp" "du koker deg seg i olje", - altså hvor er de saklige ordene her? Dette enser jeg ikke. :)

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du er vel den som nevner samme ting hele tiden. Jeg spør ikke deg om noe, er det noen jeg vil ha svar fra, så er det vel folk som virkelig kan svare for seg. Tullete innlegg som at "du trenger hjelp" "du koker deg seg i olje", - altså hvor er de saklige ordene her? Dette enser jeg ikke. :)

Anonymkode: 95b52...70d

Selvfølgelig enser du ikke at 90 % som svarer deg i tenne tråden sier at du bør gå videre og ikke lulle deg bort i en fantasi. Selvfølgelige er det ikke saklige råd, men du tar jo ikke til deg de, så da setter de vel det på spissen for at noe kanskje når inn til deg. Jeg må ærlig innrømme at jeg synes synd på fysioterapeuten din som har deg etter seg!

Anonymkode: 5ded0...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er vel den som nevner samme ting hele tiden. Jeg spør ikke deg om noe, er det noen jeg vil ha svar fra, så er det vel folk som virkelig kan svare for seg. Tullete innlegg som at "du trenger hjelp" "du koker deg seg i olje", - altså hvor er de saklige ordene her? Dette enser jeg ikke. :)

Anonymkode: 95b52...70d

Du er bare litt forelsket. Går helt fint.😂😉 Har du sendt melding nå? 

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er vel den som nevner samme ting hele tiden. Jeg spør ikke deg om noe, er det noen jeg vil ha svar fra, så er det vel folk som virkelig kan svare for seg. Tullete innlegg som at "du trenger hjelp" "du koker deg seg i olje", - altså hvor er de saklige ordene her? Dette enser jeg ikke. :)

Anonymkode: 95b52...70d

At nesten alle synes du er sprø, burde si deg noe

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er bare litt forelsket. Går helt fint.😂😉 Har du sendt melding nå? 

Anonymkode: 65e78...d65

🙋‍♀️

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er vel den som nevner samme ting hele tiden. Jeg spør ikke deg om noe, er det noen jeg vil ha svar fra, så er det vel folk som virkelig kan svare for seg. Tullete innlegg som at "du trenger hjelp" "du koker deg seg i olje", - altså hvor er de saklige ordene her? Dette enser jeg ikke. :)

Anonymkode: 95b52...70d

🤦🏻‍♀️ Jeg svarte deg på hvorfor du kan sende mld på messenger, men ikke sende ny venneforespørsel... 

Du skriver på et offentlig forum, det er opp til hver enkelt om vi vil skrive i tråden din. Det er ikke noe du kan diktere😂

Anonymkode: 8d055...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

🙋‍♀️

Anonymkode: 95b52...70d

Den håndsopprekningen din igjen... Du tørr ikke sende melding til han, da du VET at det blir for dumt.😂 Men igjen, bare send den, så slipper du å spinne med dette i 4 år til. 🙈

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

🤦🏻‍♀️ Jeg svarte deg på hvorfor du kan sende mld på messenger, men ikke sende ny venneforespørsel... 

Du skriver på et offentlig forum, det er opp til hver enkelt om vi vil skrive i tråden din. Det er ikke noe du kan diktere😂

Anonymkode: 8d055...672

Mulig jeg blandet deg med ei annen ei. 🙃

Altså, hvis jeg går inn på siden hans, så går det ikke an å sende ny venneforespørsel. Det står kun Messenger/send ei melding. Da var det kort vei til å plutselig starte en samtale med han. (Noe jeg aldri har gjort til nå.) Så en total avvisning har jeg jo ikke fått - som noen nevner her. Det er mi mening da, andre kan ha sin mening. 🙋‍♀️

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den håndsopprekningen din igjen

Har vel ikke hatt en håndsopprekning tidligere jeg? Første gang jeg brukte den!😏

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mulig jeg blandet deg med ei annen ei. 🙃

Altså, hvis jeg går inn på siden hans, så går det ikke an å sende ny venneforespørsel. Det står kun Messenger/send ei melding. Da var det kort vei til å plutselig starte en samtale med han. (Noe jeg aldri har gjort til nå.) Så en total avvisning har jeg jo ikke fått - som noen nevner her. Det er mi mening da, andre kan ha sin mening. 🙋‍♀️

Anonymkode: 95b52...70d

Javel, så hvorfor gjør du ikke noe med det da?l

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har vel ikke hatt en håndsopprekning tidligere jeg? Første gang jeg brukte den!😏

Anonymkode: 95b52...70d

Du kjører den i begge trådene dine, HI!😉😂

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du trykker på «utgående venneforespørsel» Står han der da? Da har han i tilfelle «bare» ignorert.

Anonymkode: 90754...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten ignorert mange venneforespørsler, uten å ha blokkert noen. Det gjør jeg ikke før de begynner å mase 😂

Anonymkode: 90754...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er HELT NORMALT å bare ignorere venneforespørsler man ikke er interessert i. De færreste legger mer tid og energi i det enn som så. 

Det er et KLART OG TYDELIG signal til deg når han ignorerer. Han har da INGEN ønsker om å være venn med deg på face. Du kan være sikker på at om han hadde følt en snev av interesse for deg, så hadde han i det minste trykket godkjenn på en uskyldig venneforespørsel på Facebook.

Du er tydelig svært forvirret angående «situasjonen» og har ingen realistisk oppfatning av virkeligheten. Du greier tydeligvis ikke å ta imot gode råd og veiledning her inne heller. 

Du bør legge ballen død snarest mulig. Hvis du ikke greier det, bør du kontakte lege som kan veilede deg videre til psykisk helsehjelp før dette går for langt. 

 

Anonymkode: 4111b...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er HELT NORMALT å bare ignorere venneforespørsler man ikke er interessert i. De færreste legger mer tid og energi i det enn som så. 

Det er et KLART OG TYDELIG signal til deg når han ignorerer. Han har da INGEN ønsker om å være venn med deg på face. Du kan være sikker på at om han hadde følt en snev av interesse for deg, så hadde han i det minste trykket godkjenn på en uskyldig venneforespørsel på Facebook.

Du er tydelig svært forvirret angående «situasjonen» og har ingen realistisk oppfatning av virkeligheten. Du greier tydeligvis ikke å ta imot gode råd og veiledning her inne heller. 

Du bør legge ballen død snarest mulig. Hvis du ikke greier det, bør du kontakte lege som kan veilede deg videre til psykisk helsehjelp før dette går for langt. 

 

Anonymkode: 4111b...049

 

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2019 den 15.08, Anonym bruker skrev:

Når du trykker på «utgående venneforespørsel» Står han der da? Da har han i tilfelle «bare» ignorert.

Anonymkode: 90754...f59

Jef fant ikke utgående venneforespørsel? Hvor finner man det,?🤔 Han har da iallefall ikke blokket meg. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2019 den 21.28, Anonym bruker skrev:

Du bør legge ballen død snarest mulig. Hvis du ikke greier det, bør du kontakte lege som kan veilede deg videre til psykisk helsehjelp før dette går for langt. 

Aner du ikke hvor noemalt det er å gå til psykolog idag? Alle kunne trengt det til en viss grad. Ikke nødvendig å lage dette til et tabutema. Det er ingen krise. 

Ts:) 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Aner du ikke hvor noemalt det er å gå til psykolog idag? Alle kunne trengt det til en viss grad. Ikke nødvendig å lage dette til et tabutema. Det er ingen krise. 

Ts:) 

Anonymkode: 95b52...70d

Du behøver ikke gå til psykolog. Du behøver kun å sende han en melding i messenger.😙

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du behøver ikke gå til psykolog. Du behøver kun å sende han en melding i messenger.😙

Anonymkode: 65e78...d65

Hvorfor mater du galskapen?

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...