Gå til innhold

Når jeg han ikke godtok venneforespørslet..MEN


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes du skal sende både på messenger og snap jeg, sånn at han ikke går glipp av det 😻

Anonymkode: 4cbbc...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes du skal sende både på messenger og snap jeg, sånn at han ikke går glipp av det 😻

Anonymkode: 4cbbc...132

Enig 

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette høres rarere og rarere ut, og det virker som at du spinner videre på noe som var veldig tynt i utgangspunktet. 

Om man overser (altså ikke godtar eller avslår) en forespørsel ligger den der helt til vedkommende gjør noe med den og da kan man ikke sende ny. Man kan likevel chatte på messenger. 

Anonymkode: d8806...534

Får håpe jeg treffer han i sommer da. Alt trenger da vel ikke gå prinsipielt etter boka heller. Ja, jeg blir helg hekta og megeg hysterisk betatt av denne mannen. Å de gode minnene sitter. 

- Er ingen kaninkoker. Høres ut som denne tråden får enkelte til å koke her. 😄

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får håpe jeg treffer han i sommer da. Alt trenger da vel ikke gå prinsipielt etter boka heller. Ja, jeg blir helg hekta og megeg hysterisk betatt av denne mannen. Å de gode minnene sitter. 

- Er ingen kaninkoker. Høres ut som denne tråden får enkelte til å koke her. 😄

Anonymkode: 95b52...70d

Men tar du det ikke inn at han ikke har tatt noe som helst initiativ til å svare deg, ta kontakt med deg eller en gang akseptere venneforespørselen din? Hvordan greier du å da fremdeles tro han vil ha deg?

Anonymkode: 02ad3...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får håpe jeg treffer han i sommer da. Alt trenger da vel ikke gå prinsipielt etter boka heller. Ja, jeg blir helg hekta og megeg hysterisk betatt av denne mannen. Å de gode minnene sitter. 

- Er ingen kaninkoker. Høres ut som denne tråden får enkelte til å koke her. 😄

Anonymkode: 95b52...70d

😅

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får håpe jeg treffer han i sommer da. Alt trenger da vel ikke gå prinsipielt etter boka heller. Ja, jeg blir helg hekta og megeg hysterisk betatt av denne mannen. Å de gode minnene sitter. 

- Er ingen kaninkoker. Høres ut som denne tråden får enkelte til å koke her. 😄

Anonymkode: 95b52...70d

Han godtok ikke venneforespørselen, ta et hint. Hadde han vært interessert hadde han godtatt den, det gjorde han ikke. Du er absolutt en kaninkoker, du lager tråd etter tråd om dette, og du fremstår som en sprø stalker

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns du burde stå utenfor huset hans på natten. Og ringe- mange ganger! Kanskje han da omsider ser deg og finner ut at det er akkurat en som deg han mangler i livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får håpe jeg treffer han i sommer da. Alt trenger da vel ikke gå prinsipielt etter boka heller. Ja, jeg blir helg hekta og megeg hysterisk betatt av denne mannen. Å de gode minnene sitter. 

- Er ingen kaninkoker. Høres ut som denne tråden får enkelte til å koke her. 😄

Anonymkode: 95b52...70d

Det tragiske er jo at du er helt manisk og besatt på denne mannen når ikke noe tilsier at han vil ha noe med deg å gjøre utover å snakke med deg om dere tilfeldig møtes. Ikke vil han ha deg som venn på sosiale medier, ikke svarer han på meldinger.

Den eneste du koker her er jo deg selv, Hi.  Om det er du som har skrevet eller hentet opp alle de evinnelige forelsket-i-fastlegen-trådene her inne... skaff deg hjelp, noen å snakke med om denne besettelsen, for det bikker over når du kjører xx antall tråder om det og i tillegg forsøker å late som om du er ulike personer i ulike tråder og du begynner å gi detaljer som gjør at noen som kjenner igjen ham kan kjenne ham igjen (selv om du benekter det siste).

Aksepter at han ikke har gjort noe for å ha kontakt med deg og at det tilsier at han ikke er interessert i deg for et forhold. Lev livet ditt deretter og slutt å kaste bort livet ditt på en drøm som mest trolig aldri blir noe av.

Du koker deg selv i olje, HI.

Anonymkode: 02ad3...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han godtok ikke venneforespørselen, ta et hint. Hadde han vært interessert hadde han godtatt den, det gjorde han ikke. Du er absolutt en kaninkoker, du lager tråd etter tråd om dette, og du fremstår som en sprø stalker

Anonymkode: 9e4db...4c4

Jeg skjønner godt forespørselen ble avbrutt, enten med følelser eller ei! Det trenger ikke bety at han overhodet ikke er interessert. Det er naturlig for en lege å ikke bli venn pasientene sine på facebook . Da hadde han nok heller holdt seg til hemmelige meldinger, det taler igrunnen seg selv. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ikke svarer han på meldinger.

Jeg har aldri spurt han om noe heller😄

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner godt forespørselen ble avbrutt, enten med følelser eller ei! Det trenger ikke bety at han overhodet ikke er interessert. Det er naturlig for en lege å ikke bli venn pasientene sine på facebook . Da hadde han nok heller holdt seg til hemmelige meldinger, det taler igrunnen seg selv. 

Anonymkode: 95b52...70d

Du lurer deg selv.

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får uønskede venneforespørsler på Facebook, så trykker jeg ikke på noen av de knappene. Jeg bare lar den ligge ubesvart. Da kan det sendes meldinger til meg likevel, men ikke som venn og man kan heller ikke sende ny forespørsel. 

Anonymkode: 369dd...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Når jeg får uønskede venneforespørsler på Facebook, så trykker jeg ikke på noen av de knappene. Jeg bare lar den ligge ubesvart. Da kan det sendes meldinger til meg likevel, men ikke som venn og man kan heller ikke sende ny forespørsel. 

Anonymkode: 369dd...d1f

Nettopp. Han trenger verken å ha blokkert meg eller avvist meg på noen slags måte. Utgangspunktet og spm mitt her var egentlig det du nå svarte på nå. Så takk!🙌 Ikke hva legen skal tro om meg. Jeg trenger heller ikke å bli påmint over hvor lite interessert han evg er i meg. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp. Han trenger verken å ha blokkert meg eller avvist meg på noen slags måte. Utgangspunktet og spm mitt her var egentlig det du nå svarte på nå. Så takk!🙌 Ikke hva legen skal tro om meg. Jeg trenger heller ikke å bli påmint over hvor lite interessert han evg er i meg. 

Anonymkode: 95b52...70d

Men hvorfor spør du ikke om å treffes da? Hva er problemet? Forstår det ikke... 😂

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor spør du ikke om å treffes da? Hva er problemet? Forstår det ikke... 😂

Anonymkode: 65e78...d65

Hun vil egentlig ikke høre svaret, for det vil ødelegge besettelsen...

Anonymkode: 02ad3...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun vil egentlig ikke høre svaret, for det vil ødelegge besettelsen...

Anonymkode: 02ad3...dee

Ahh!👍

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor spør du ikke om å treffes da? Hva er problemet? Forstår det ikke... 😂

Anonymkode: 65e78...d65

Får ikke akkurat mer lyst etter all negativiteten her. Altså, jeg har ikke skrivt noe til han annet enn en gratulasjon. Han takket. Jeg har enda ikke turt å ta steget. Kun fått en avslått/oversett facebook forespørsel. På snap har tydligvis snappen åpen for alle, fordi han ser på snappen jeg har sendt han. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun vil egentlig ikke høre svaret, for det vil ødelegge besettelsen...

Anonymkode: 02ad3...dee

Hmm, okei....?😏🤔

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Får ikke akkurat mer lyst etter all negativiteten her. Altså, jeg har ikke skrivt noe til han annet enn en gratulasjon. Han takket. Jeg har enda ikke turt å ta steget. Kun fått en avslått/oversett facebook forespørsel. På snap har tydligvis snappen åpen for alle, fordi han ser på snappen jeg har sendt han. 

Anonymkode: 95b52...70d

 Men da blir det vel bare til at du ruller videre på denne tråden... 

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner godt forespørselen ble avbrutt, enten med følelser eller ei! Det trenger ikke bety at han overhodet ikke er interessert. Det er naturlig for en lege å ikke bli venn pasientene sine på facebook . Da hadde han nok heller holdt seg til hemmelige meldinger, det taler igrunnen seg selv. 

Anonymkode: 95b52...70d

Hadde han vært det minste ørlite interessert, hadde han garantert latt deg få vite det. Tror du, eller håper du at han har følelser for deg? En han ikke kjenner?

Og hva er han, lege, men jobber som fysio-lærer?

 

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får håpe jeg treffer han i sommer da. Alt trenger da vel ikke gå prinsipielt etter boka heller. Ja, jeg blir helg hekta og megeg hysterisk betatt av denne mannen. Å de gode minnene sitter. 

- Er ingen kaninkoker. Høres ut som denne tråden får enkelte til å koke her. 😄

Anonymkode: 95b52...70d

Hva mener du ikke trenger å gå etter boken? Du fremstår ikke helt i vater. For meg virker det som at du lager endel fantasier og spinner drømmer om denne mannen, og det høres ikke sunt ut. Hadde denne fyren visst, kunne han nesten blitt redd. Så jo, her lyser kaninkoker-lampen.

Anonymkode: d8806...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Får ikke akkurat mer lyst etter all negativiteten her. Altså, jeg har ikke skrivt noe til han annet enn en gratulasjon. Han takket. Jeg har enda ikke turt å ta steget. Kun fått en avslått/oversett facebook forespørsel. På snap har tydligvis snappen åpen for alle, fordi han ser på snappen jeg har sendt han. 

Anonymkode: 95b52...70d

Jeg tror du innerst inne vet, men at det er lettere å leve med fantasien om noe som kunne blitt. Og en fantasi holdes levende, så lenge man ikke punkterer den med virkeligheten. derfor kommer du aldri til å gjøre noe med det.

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Og hva er han, lege, men jobber som fysio-lærer?

 

 

Det tror vel ingen på. 🐰🔥

Anonymkode: 4cbbc...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror du innerst inne vet, men at det er lettere å leve med fantasien om noe som kunne blitt. Og en fantasi holdes levende, så lenge man ikke punkterer den med virkeligheten. derfor kommer du aldri til å gjøre noe med det.

Anonymkode: 9e4db...4c4

Man lever jo alltid i håpet. Det er jo stemningen rundt oss og praten som har vært min følelse på at det er gjensidig. Alle har vel møtt en mann man har hatt god kjemi med. Der man merker at, her er det noe.  Sett bort ifra at han var legen min for ei stund tilbake, så kunne jeg lett sendt ei meld nå. 

Jeg tenker - det skjer det som skjer. Alle har sin ment to be. Av og til er det tilfeldigheter som skal til for at en kjærlighet oppstår. Skjer det ikke noe her, så var det ikke det som skulle skje da. 

Til du kaninkoker'n her over. Slapp av, jeg har nok av andre ting å tenke på jeg. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man lever jo alltid i håpet. Det er jo stemningen rundt oss og praten som har vært min følelse på at det er gjensidig. Alle har vel møtt en mann man har hatt god kjemi med. Der man merker at, her er det noe.  Sett bort ifra at han var legen min for ei stund tilbake, så kunne jeg lett sendt ei meld nå. 

Jeg tenker - det skjer det som skjer. Alle har sin ment to be. Av og til er det tilfeldigheter som skal til for at en kjærlighet oppstår. Skjer det ikke noe her, så var det ikke det som skulle skje da. 

Til du kaninkoker'n her over. Slapp av, jeg har nok av andre ting å tenke på jeg. 

Anonymkode: 95b52...70d

Så send da? 😊

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så send da? 😊

Anonymkode: 65e78...d65

Hva skulle jeg skrivt? Takk for sist?😂

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...