Gå til innhold

Når jeg han ikke godtok venneforespørslet..MEN


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du betegner ham vekselvis som din tidligere fysioterapeut og din tidligere lege...

Sjansen for at han faktisk er interessert når han ikke godtok venneforespørselen din er sånn ca. 0 - null.

Hvor lenge er det siden du var hans pasient?

Anonymkode: 02ad3...dee

4år siden. 

Det er helt klart. Det ble bare litt spesiellt da vi nylig traff hverandre, føltes bare veldig bra akkurat der og da. Hvis jeg tenker om jeg hadde vært lege, tror jeg aldri jeg hadde godtatt forespørsel selv. Det er igrunnen litt merkelig å være venn med sin tidligere pasient. Sendte egentlig for at han skulle vite at jeg likte han . 😇

Alikavel står chatten oppe. Så igjen, han har ikke blokkert meg. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

4år siden. 

Det er helt klart. Det ble bare litt spesiellt da vi nylig traff hverandre, føltes bare veldig bra akkurat der og da. Hvis jeg tenker om jeg hadde vært lege, tror jeg aldri jeg hadde godtatt forespørsel selv. Det er igrunnen litt merkelig å være venn med sin tidligere pasient. Sendte egentlig for at han skulle vite at jeg likte han . 😇

Alikavel står chatten oppe. Så igjen, han har ikke blokkert meg. 

Anonymkode: 95b52...70d

Hvorfor skulle han blokkere deg? Hvorfor sende en venneforespørse som "første kontakt"? Hvis dere nylig traff hverandre, hvorfor snakket dere ikke sammen?

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ikke hende han bare har ignorert? Hverken trykket avslå eller blokkert? Vil anta at du da ikke kan sende en ny forespørsel🤔 Hender jeg får forespørsel fra folk jeg knapt har snakket med, da gjør jeg ingenting med det. 

Anonymkode: 8d055...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kan det ikke hende han bare har ignorert? Hverken trykket avslå eller blokkert? Vil anta at du da ikke kan sende en ny forespørsel🤔 Hender jeg får forespørsel fra folk jeg knapt har snakket med, da gjør jeg ingenting med det. 

Anonymkode: 8d055...672

Men uansett hva årsaken er, så bør du bare legge dette bak deg. Han er jo tydeligvis ikke interessert. 

Anonymkode: 8d055...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gidder vel ikke å blokkere deg før du begynner å irritere ham der. Jeg har avslått venneforespørsler et par ganger, men det har ikke falt meg inn at jeg også burde blokkere dem fra messenger. 

Psst - bli enig med deg selv om du snakker om legen din eller fysioterapeuten din...  Eller er det du med fastlegefetisjen som er ute og blafrer igjen?

Anonymkode: 6fd2f...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skulle han blokkere deg? Hvorfor sende en venneforespørse som "første kontakt"? Hvis dere nylig traff hverandre, hvorfor snakket dere ikke sammen?

Anonymkode: 65e78...d65

Han kunne blokkert meg fordi jeg kanskje ville vært for masete for han. Vi har snakket sammen utenfor kontoret, ja. Traff han for ett år siden på en utefest, da pratet vi om masse. Det føltes som en drøm, jeg har jo alltid vært betatt av denne mannen. Merket da han var legen min at han muligens likte meg, ikke nødvendigvis betatt. Men han var nyskjerrig og jeg så i blikket at vi på en måte var litt småbetatt (om det er lov å si).

Husker han ba meg sitte litt lengre en dag jeg hadde vært på undesøkelse hos han, han hadde få pasienter den dagen, det var midt på sommerferien og han syntes det var så koselig med meg. Jeg satt meg ned og jeg kjente følelsen komme igjen, vi ble plutselig avbrutt av tlf hans og han ble litt klumsete. På en diskré måte, merket jeg at han likte meg.  Han blunket til meg, på en måte som bare jeg fikk se. Jeg får sikkert hard kritikk for dette, men det hele har vært en spesiell følelse. 

En annen setting da jeg var hos han som pasient, var ei gang da jeg målte trykket. Det vaf høy og pulsen var deretter. Han sa dette til en kollega med et lurt smil  - mens jeg var der. Kollegaen sa; Ikke hun får høyt trykk, jeg ser jo hvor god tonen er mellom dere. 

Det er noe med han...😏 merket på sommerfesten at han hadde lyst å prate mye mer med meg. Han vendte bort mot meg hele tiden. Han kikket lenge, dypt og verden stod litt stille hver gang. Har aldri hatt en sånn følelse før. Aldri. ♡

Er deg virkelig så ufattelig? Skulle tro det var noe som aldri kunne gått an. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan det ikke hende han bare har ignorert? Hverken trykket avslå eller blokkert? Vil anta at du da ikke kan sende en ny forespørsel🤔 Hender jeg får forespørsel fra folk jeg knapt har snakket med, da gjør jeg ingenting med det. 

Anonymkode: 8d055...672

Nei, jeg kan ikke sende ny. Det går kun an å chatte med han. Venninnen min sa at hvis man får avslått et VF på face, så har man karantene på ett år. Jeg vet ikke? 

Han åpner jo snappene mine. 

Kan jeg også tilføye at han ringte meg på kveldene for å høre om jeg kunne komme kjapt opp på kontoret neste dag. Jeg ble så glad, jeg elsket at han ringte meg. Samboeen jeg hadde da, likte ikke dette. Han reagerte til og med. Jeg syntes han viste litt interesse på en diskré måte. Jeg sier bare som det var.

😏

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg kan ikke sende ny. Det går kun an å chatte med han. Venninnen min sa at hvis man får avslått et VF på face, så har man karantene på ett år. Jeg vet ikke? 

Han åpner jo snappene mine. 

Kan jeg også tilføye at han ringte meg på kveldene for å høre om jeg kunne komme kjapt opp på kontoret neste dag. Jeg ble så glad, jeg elsket at han ringte meg. Samboeen jeg hadde da, likte ikke dette. Han reagerte til og med. Jeg syntes han viste litt interesse på en diskré måte. Jeg sier bare som det var.

😏

Anonymkode: 95b52...70d

Det er ikke rart at samboeren du hadde ikke likte det og reagerte på det, du skriver jo at du elsket at han ringte deg, noe som er litt spesielt. Hvis du var like opphengt da som nå, så er det ikke rart at samboer reagerte

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men slik var det vel ikke mellom dere? 

Holdt litt tilbake? Dere har jo ikke hatt kontakt? 

Hvis du ikke har turt å sende han en vanlig melding (SMS/messenger, så la være... Glem han og kom deg videre. 

Anonymkode: 65e78...d65

Nei, jeg har ikke turt å sendt han ei melding. Så har jo aldri mast på han som kanskje noen tror. Så jeg burde sendt meld tidligere istedenfor dette venneforespørselet? 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke rart at samboeren du hadde ikke likte det og reagerte på det, du skriver jo at du elsket at han ringte deg, noe som er litt spesielt. Hvis du var like opphengt da som nå, så er det ikke rart at samboer reagerte

Anonymkode: 9e4db...4c4

Samboeren reagerte på at legen ringte meg flere ganger. Han fulgte litt med. Jeg sa til han at han nok bare gjorde jobben sin, det gjorde han jo også. Han satt av masse tid, fikk virkelig en lege som fulgte meg opp. Jeg ble vel etterhvert mer og mer betatt. Ikke så kjempe merkelig, egentlig!

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samboeren reagerte på at legen ringte meg flere ganger. Han fulgte litt med. Jeg sa til han at han nok bare gjorde jobben sin, det gjorde han jo også. Han satt av masse tid, fikk virkelig en lege som fulgte meg opp. Jeg ble vel etterhvert mer og mer betatt. Ikke så kjempe merkelig, egentlig!

Anonymkode: 95b52...70d

Lege eller fysioterapaut? Har du vært betatt av begge to?

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lege eller fysioterapaut? Har du vært betatt av begge to?

Anonymkode: 9e4db...4c4

Han har vært fastlege, men et fysioterapeut-lærer nå på en skole. Så i bunn og grunn begge deler. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei..... Jeg bare rister på hodet... Dette blir bare sykere og sykere jo mer du skriver.

Det kan se ut som om du lever i din egen boble når det gjelder dette og ikke evner å se virkeligheten. Legen sin jobb er å være hyggelig med pasientene sine. Om man møtes på fest og prater, betyr  i k k e  det at han har lyst til å ha et personlig intimt forhold til deg. 

Har du noen å snakke med? Noen som kan virkelighetsorientere deg? Dette er ikke bra for deg hverken nå eller i det lange løp. 

Anonymkode: 4111b...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har vært fastlege, men et fysioterapeut-lærer nå på en skole. Så i bunn og grunn begge deler. 

Anonymkode: 95b52...70d

Du vet at det nå begynner å bli ganske gjenkjennelig, om dette stemmer...?

Legg alt fra deg. Dere møttes i fjor, han har likevel ikke akseptert venneforespørselen fra deg eller tatt kontakt med deg på noen som helst måte. Da må du rett og slett respektere at alt tilsier at han ikke vil ha en slik kontakt som du ønsker!

Anonymkode: 02ad3...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hørte han skulle dra ned her hvor jeg bor til sommeren, altså på ferie. Som sagt, så har jeg han i snap-lista mi, å guuud så lyst jeg har til å sende han en. Han har åpnet de før. 🙃🙃 Får nok ihvertfall ikke om man ikke sender selv. 

Anonymkode: 95b52...70d

Kristus på sykkel, du er et gnagsår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samboeren reagerte på at legen ringte meg flere ganger. Han fulgte litt med. Jeg sa til han at han nok bare gjorde jobben sin, det gjorde han jo også. Han satt av masse tid, fikk virkelig en lege som fulgte meg opp. Jeg ble vel etterhvert mer og mer betatt. Ikke så kjempe merkelig, egentlig!

Anonymkode: 95b52...70d

Du er usunt opptatt, og det merket nok samboeren din og. Han vil ikke ha kontakt med deg. han har ikke godtatt forespørselen din og har sperret deg for å sende ny.

Er dette og din tråd?
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144365825-håpløst-forelsket-i-en-mann-som-jeg-ikke-kan-få/?page=2&tab=comments#comment-148994540

 

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at det nå begynner å bli ganske gjenkjennelig, om dette stemmer...?

Legg alt fra deg. Dere møttes i fjor, han har likevel ikke akseptert venneforespørselen fra deg eller tatt kontakt med deg på noen som helst måte. Da må du rett og slett respektere at alt tilsier at han ikke vil ha en slik kontakt som du ønsker!

Anonymkode: 02ad3...dee

Nenei...Du spør, jeg svarer. Ingen kan på noen som helst måte kjenne han igjen i det jeg skriver. Det er godt man kan holde seg anonym itillegg. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres rarere og rarere ut, og det virker som at du spinner videre på noe som var veldig tynt i utgangspunktet. 

Om man overser (altså ikke godtar eller avslår) en forespørsel ligger den der helt til vedkommende gjør noe med den og da kan man ikke sende ny. Man kan likevel chatte på messenger. 

Anonymkode: d8806...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han kunne blokkert meg fordi jeg kanskje ville vært for masete for han. Vi har snakket sammen utenfor kontoret, ja. Traff han for ett år siden på en utefest, da pratet vi om masse. Det føltes som en drøm, jeg har jo alltid vært betatt av denne mannen. Merket da han var legen min at han muligens likte meg, ikke nødvendigvis betatt. Men han var nyskjerrig og jeg så i blikket at vi på en måte var litt småbetatt (om det er lov å si).

Husker han ba meg sitte litt lengre en dag jeg hadde vært på undesøkelse hos han, han hadde få pasienter den dagen, det var midt på sommerferien og han syntes det var så koselig med meg. Jeg satt meg ned og jeg kjente følelsen komme igjen, vi ble plutselig avbrutt av tlf hans og han ble litt klumsete. På en diskré måte, merket jeg at han likte meg.  Han blunket til meg, på en måte som bare jeg fikk se. Jeg får sikkert hard kritikk for dette, men det hele har vært en spesiell følelse. 

En annen setting da jeg var hos han som pasient, var ei gang da jeg målte trykket. Det vaf høy og pulsen var deretter. Han sa dette til en kollega med et lurt smil  - mens jeg var der. Kollegaen sa; Ikke hun får høyt trykk, jeg ser jo hvor god tonen er mellom dere. 

Det er noe med han...😏 merket på sommerfesten at han hadde lyst å prate mye mer med meg. Han vendte bort mot meg hele tiden. Han kikket lenge, dypt og verden stod litt stille hver gang. Har aldri hatt en sånn følelse før. Aldri. ♡

Er deg virkelig så ufattelig? Skulle tro det var noe som aldri kunne gått an. 

Anonymkode: 95b52...70d

Dette blir altså bare mer og mer bekymringsverdig🤦🏻‍♀️ Kaninkoker-varsleren uler for øyeblikket🆘

Anonymkode: 8d055...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, Denne tråden er jo verdens beste underholdning på en ellers kjedelig mandag!! Takk skal du hi ;) P.S; dersom du faktisk er seriøs, bør du kanskje oppsøke en psykiater. En kvinnelig en!

Anonymkode: 066ab...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

HAHA, Denne tråden er jo verdens beste underholdning på en ellers kjedelig mandag!! Takk skal du hi ;) P.S; dersom du faktisk er seriøs, bør du kanskje oppsøke en psykiater. En kvinnelig en!

Anonymkode: 066ab...e6a

Dette sier ganske mye om deg. 

Anonymkode: 95b52...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er usunt opptatt, og det merket nok samboeren din og. Han vil ikke ha kontakt med deg. han har ikke godtatt forespørselen din og har sperret deg for å sende ny.

Er dette og din tråd?
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144365825-håpløst-forelsket-i-en-mann-som-jeg-ikke-kan-få/?page=2&tab=comments#comment-148994540

 

Anonymkode: 9e4db...4c4

Siden du ikke svarer på dette hi, så regner med at det er din tråd. Du lukter kaninkoker lang vei

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette sier ganske mye om deg. 

Anonymkode: 95b52...70d

Det sier at hun synes du er sprø

Anonymkode: 9e4db...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare sende han en melding? Kok kaniner sammen, også spinner dere inn på soverommet etterpå? 😍

Anonymkode: 65e78...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...