Gå til innhold

Hvordan minne kollega på at hun skylder meg penger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Oi har du spredd negative ting om kollegaen din til alle? Dette er ikke bra hi og du kan nå bli kalt inn på teppet. 

Kollegaen din kan bruke mot deg at du faktisk ikke har spurt hvorfor hun ikke betalte. Kanskje det faktisk har sin grunn, selv om ho selvsagt burde betalt eller kommet med grunnen uoppfordret.

 

hadde hi vært min kollega hadde jeg tenkt at hun var en dim likte sladder og jeg ville prøvd å unngå henne framover.

Anonymkode: 4b0c0...693

HI har ikke spredd noen usannheter om kollegaen, kun fortalt at hun ikke få igjen pengene som denne er skyldig. Det kan ingen kalle henne inn på teppet for.

Anonymkode: 56995...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sagt et ord til andre enn avdelingsleder og kollegaen som var vitne da jeg etterlyste pengene. Jeg har ikke nevnt noe til noen og avdelingsleder ville selv informere sjefen vår pga sykmeldingen som kom. Hi

Anonymkode: 63559...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo, dette er jo en av de mest underholdende trådene på lenge. Den har snart 10 000 visninger. Skriv i vei!

Anonymkode: 7db0c...673

Nei, nå er dette blitt en intern sak på jobben til HI, og da er det dumt av henne å diskutere mer her, og det kan blir brukt mot henne. Nå er dette en jobbsak, og da er det uprofesjonelt å fortsette å skrive om det. Nå bør HI beskytte seg selv.

Anonymkode: e6458...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sagt et ord til andre enn avdelingsleder og kollegaen som var vitne da jeg etterlyste pengene. Jeg har ikke nevnt noe til noen og avdelingsleder ville selv informere sjefen vår pga sykmeldingen som kom. Hi

Anonymkode: 63559...e4c

Hvordan går det? Er hun tilbake på jobb? Har du fått pengene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja hun vet. En kollega som jobber på naboavdelingen sa at ryktet har spredd seg og nesten hele arbeidsplassen vår vet. 

Anonymkode: 63559...e4c

Hvorfor vet kollegaen på naboavdelingen og hele arbeidsplassen dette dersom du kun har snakket med sjefen?

Anonymkode: 4b0c0...693

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja hun vet. En kollega som jobber på naboavdelingen sa at ryktet har spredd seg og nesten hele arbeidsplassen vår vet. 

Anonymkode: 63559...e4c

Det vi si at det er mange som kan kjenne dette igjen

Anonymkode: db343...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som ikke har betalt kan skylde seg selv! Hadde hun vært åpen overfor HI om pengeproblemer hadde ikkedette vært noen sak

Anonymkode: da460...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor vet kollegaen på naboavdelingen og hele arbeidsplassen dette dersom du kun har snakket med sjefen?

Anonymkode: 4b0c0...693

Gjett?

Anonymkode: 47aed...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi har du spredd negative ting om kollegaen din til alle? Dette er ikke bra hi og du kan nå bli kalt inn på teppet. 

Kollegaen din kan bruke mot deg at du faktisk ikke har spurt hvorfor hun ikke betalte. Kanskje det faktisk har sin grunn, selv om ho selvsagt burde betalt eller kommet med grunnen uoppfordret.

 

hadde hi vært min kollega hadde jeg tenkt at hun var en dim likte sladder og jeg ville prøvd å unngå henne framover.

Anonymkode: 4b0c0...693

Gi deg! Her er det ikke hi som har gjort noe galt, selv om tendensen her inne er å alltid mistro hi.

Anonymkode: e2ec2...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi har du spredd negative ting om kollegaen din til alle? Dette er ikke bra hi og du kan nå bli kalt inn på teppet. 

Kollegaen din kan bruke mot deg at du faktisk ikke har spurt hvorfor hun ikke betalte. Kanskje det faktisk har sin grunn, selv om ho selvsagt burde betalt eller kommet med grunnen uoppfordret.

 

hadde hi vært min kollega hadde jeg tenkt at hun var en dim likte sladder og jeg ville prøvd å unngå henne framover.

Anonymkode: 4b0c0...693

Tull. Kollegaen bør kunne forklare selv hvilken grunn hun har for å ikke betale når hun gang pågang har blitt bedt om å betale det hun skylder. 

Anonymkode: 1cde7...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi har du spredd negative ting om kollegaen din til alle? Dette er ikke bra hi og du kan nå bli kalt inn på teppet. 

Kollegaen din kan bruke mot deg at du faktisk ikke har spurt hvorfor hun ikke betalte. Kanskje det faktisk har sin grunn, selv om ho selvsagt burde betalt eller kommet med grunnen uoppfordret.

 

hadde hi vært min kollega hadde jeg tenkt at hun var en dim likte sladder og jeg ville prøvd å unngå henne framover.

Anonymkode: 4b0c0...693

Her er det jo ingen andre enn kollegaen som kan lastes. Hun har hatt mange sjanser til å ordne opp for seg, men bare latt det være. Denne dama må jo være mindre smart på enkelte områder. Hun har så godt av dette! Særlig fordi hun nå kanskje kan bli stoppet, og tar det som en sjanse til å skifte innstilling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 hours ago, Anonym bruker said:

Oi har du spredd negative ting om kollegaen din til alle? Dette er ikke bra hi og du kan nå bli kalt inn på teppet. 

Kollegaen din kan bruke mot deg at du faktisk ikke har spurt hvorfor hun ikke betalte. Kanskje det faktisk har sin grunn, selv om ho selvsagt burde betalt eller kommet med grunnen uoppfordret.

 

hadde hi vært min kollega hadde jeg tenkt at hun var en dim likte sladder og jeg ville prøvd å unngå henne framover.

Anonymkode: 4b0c0...693

Kollegaen til hi oppfører seg jo helt merkelig! De aller fleste blir fascinert av slik oppførsel. Det er ikke alle tråder som har 9 sider og så stor interesse på dib altså.

Så nei, her er det kollegaen som det er noe veldig merkelig med

Anonymkode: f0937...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2019 den 20.25, Anonym bruker skrev:

Forresten, hvis det blir sånn at du trenger å gå til leder, ta med deg tillitsvalgt og/eller verneombud fra første stund. Men du trenger ikke proklamere det på arbeidsplassen. Om din kollega ikke tenker på det selv, trenger ikke du å minne på at det er lurt 😉

Anonymkode: 67afb...5d2

Jeg er tillitsvalgt. Hadde ikke blitt med på noe slikt møte eller blandet meg opp i denne saken. Dette er mellom dere privat. 

Anonymkode: d2eee...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her, skulle ønske det var tull som en skriver over her, men jeg har fortsatt ikke fått noen penger. Saken nevnes ikke mer på jobb og min kollega later som ingenting.. jeg er like irritert som før.

Anonymkode: 63559...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her, skulle ønske det var tull som en skriver over her, men jeg har fortsatt ikke fått noen penger. Saken nevnes ikke mer på jobb og min kollega later som ingenting.. jeg er like irritert som før.

Anonymkode: 63559...e4c

Jeg synes du skal spørre henne rett ut hvorfor hun ikke har betalt deg tilbake enda. Har hun eget kontor, gå til henne når hun sitter der alene.

Anonymkode: e6458...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan jo ikke gi deg uten å ha fått noe svar. Spør henne hvorfor hun ikke betaler deg, og hvor lenge du skal vente på pengene! 

Anonymkode: b6b40...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi her, skulle ønske det var tull som en skriver over her, men jeg har fortsatt ikke fått noen penger. Saken nevnes ikke mer på jobb og min kollega later som ingenting.. jeg er like irritert som før.

Anonymkode: 63559...e4c

Hva sa hun når du spurte henne rett ut hvorfor hun ikke betaler deg da?

Anonymkode: db343...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg blir sint når jeg leser denne tråden. For en kjerring som ikke betaler tilbake!!!! 

Hi: spør henne hvorfor hun ikke betaler tilbake?!!!!!! Hva er greia!!!!??????

Anonymkode: 88a55...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...