Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #51 Skrevet 3. februar 2019 5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det at de så at mor og far ikke deler soverom . Ikke kysser og klemmer. Ingen kjærtegn og ikke noe kos. Barn merker slikt De merker det såpass at det påvirker livskvaliteten deres. Så oppmerksomme unger har ikke jeg🙈 Anonymkode: 31035...513
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2019 Forfatter #52 Skrevet 3. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: De merker det såpass at det påvirker livskvaliteten deres. Så oppmerksomme unger har ikke jeg🙈 Anonymkode: 31035...513 Ja det gjør det. Hverken vi voksne eller barna skal behøve å ha det slik
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #53 Skrevet 3. februar 2019 Elsker mannen og han elsker meg og håper det varer livet ut, vi har det perfekt. Jeg kunne ikke fått det bedre og det kunne ikke han heller Anonymkode: 5d980...bed
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #54 Skrevet 3. februar 2019 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Nå er det stor forskjell på å være nyforelsket og det å elske noen. Vårt liv og våre interesser tok forskjellig retning og vi var på slutten som 2 venner. Den siste tiden sov vi på hvert vårt rom. Vi respekterte hverandre men vi ville begge ha mer ut av ett forhold . Det var ikke latter kos og kjærlighet . Vi er begge voksne som ønsker kjærlighet , ømhet og nærhet. Barna hadde det ikke bedre oppi en sånn hverdag enn det de har det nå Når dere gjør så mye ut av det og legger det over barna så er det jo klart det tærer på dem også at dere bor sammen. De fleste -voksne- folk vil jo ikke gjøre det mot barna sine (for å heller fremme egne behov). Det må jo ligge mye mer enn det du sier mellom her når dere går til det skritt å sove på separate rom. Og at dere ikke greide leve samme uten at det gikk ut over barna. Anonymkode: c25a9...1ed
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2019 Forfatter #55 Skrevet 3. februar 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når dere gjør så mye ut av det og legger det over barna så er det jo klart det tærer på dem også at dere bor sammen. De fleste -voksne- folk vil jo ikke gjøre det mot barna sine (for å heller fremme egne behov). Det må jo ligge mye mer enn det du sier mellom her når dere går til det skritt å sove på separate rom. Og at dere ikke greide leve samme uten at det gikk ut over barna. Anonymkode: c25a9...1ed Du får bare tro hva du vil. Ingen av oss ville dele seng med en man ikke elsker lenger.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #56 Skrevet 3. februar 2019 2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Du får bare tro hva du vil. Ingen av oss ville dele seng med en man ikke elsker lenger. Du får meg ikke til å tro at bare fordi dere hadde gått fra kjærester til venner så greide dere ikke lenger dele seng lenger. I det minste for syns skyld/barnas skyld. Da var dere ikke venner lengre heller for å si det sånn. Du utelater jo alt som ikke er rosenrødt. Skjønner jo at barna ikke hadde det bra i hus med to slike mennesker... måtte jo være skikkelig kaldfront der. Anonymkode: c25a9...1ed
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2019 Forfatter #57 Skrevet 3. februar 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du får meg ikke til å tro at bare fordi dere hadde gått fra kjærester til venner så greide dere ikke lenger dele seng lenger. I det minste for syns skyld/barnas skyld. Da var dere ikke venner lengre heller for å si det sånn. Du utelater jo alt som ikke er rosenrødt. Skjønner jo at barna ikke hadde det bra i hus med to slike mennesker... måtte jo være skikkelig kaldfront der. Anonymkode: c25a9...1ed Du får tro hva du vil. Vi deler ikke seng for barnas skyld . Sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #58 Skrevet 3. februar 2019 5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Du får tro hva du vil. Vi deler ikke seng for barnas skyld . Sånn er det bare. Nei, du har fastslått at dere ikke gjør ting for barnas skyld... Anonymkode: c25a9...1ed
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #59 Skrevet 3. februar 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når dere gjør så mye ut av det og legger det over barna så er det jo klart det tærer på dem også at dere bor sammen. De fleste -voksne- folk vil jo ikke gjøre det mot barna sine (for å heller fremme egne behov). Det må jo ligge mye mer enn det du sier mellom her når dere går til det skritt å sove på separate rom. Og at dere ikke greide leve samme uten at det gikk ut over barna. Anonymkode: c25a9...1ed Man "legger det over på barna", altså? Du, det vi vokser opp med tror vi er det "normale", helt til vi ser andre ting og blir korrigert. Man legger ikke noe over på dem, men de lever i et miljø, og det merker de. Alt det underforståtte er 70% av oppdragelsen. Så hvis du innbiller deg at man må fortelle ungene i rene ord at de voksne mistrives, da tar du feil. De merker det, men de tror det "skal være sånn". Så det du oppnår er bare at de selv også lider seg gjennom 25 års ulykkelig samliv en gang i framtida, fordi de tror ekteskap er synonymt med vantrivsel. Anonymkode: f85a4...620
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2019 Forfatter #60 Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, du har fastslått at dere ikke gjør ting for barnas skyld... Anonymkode: c25a9...1ed Jeg håper i grunn ingen deler seng med noen de ikke ønsker å dele seng med
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #61 Skrevet 3. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Når jeg tar opp hvilke problemer jeg ser i forholdet blir han bare fullstendig satt ut og taus. Han svarer ikke engang. Og tar aldri opp tråden igjen. Anonymkode: fc263...418 Han er nok en forknytt person... Har du sønner? Anonymkode: f85a4...620
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #62 Skrevet 3. februar 2019 5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg håper i grunn ingen deler seng med noen de ikke ønsker å dele seng med Poenget er jo at det er jo mer enn at man ikke er i et kjærlig forhold om dere hater hverandre så intenst at dere ikke kan dele rom. Utroskap? Vold? Få har det jo så ille. Anonymkode: c25a9...1ed
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2019 Forfatter #63 Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Poenget er jo at det er jo mer enn at man ikke er i et kjærlig forhold om dere hater hverandre så intenst at dere ikke kan dele rom. Utroskap? Vold? Få har det jo så ille. Anonymkode: c25a9...1ed Hvorfor mener du at du har fasiten på dette? Vi hater hverandre ikke og har aldri gjort det. Vi delte ikke seng fordi vi ikke elsket hverandre . Er det virkelig så vanskelig å forstå?
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #64 Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Hvorfor mener du at du har fasiten på dette? Vi hater hverandre ikke og har aldri gjort det. Vi delte ikke seng fordi vi ikke elsket hverandre . Er det virkelig så vanskelig å forstå? Ja, det er det. To som har vært sammen i flere år, har barn sammen og påstått er sååå gode venner, de greier fint dele rom og seng sålenge i de bor i samme hus med sine barn om det ikke har skjedd noe veldig galt. Rett og slett. Anonymkode: c25a9...1ed
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. februar 2019 Forfatter #65 Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er det. To som har vært sammen i flere år, har barn sammen og påstått er sååå gode venner, de greier fint dele rom og seng sålenge i de bor i samme hus med sine barn om det ikke har skjedd noe veldig galt. Rett og slett. Anonymkode: c25a9...1ed Nei. Sånn er det ikke alltid . Ingen av oss skal føle at vi må dele seng med en man ikke elsker . Å lære barna at det er rett er vranglære
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #66 Skrevet 3. februar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er det. To som har vært sammen i flere år, har barn sammen og påstått er sååå gode venner, de greier fint dele rom og seng sålenge i de bor i samme hus med sine barn om det ikke har skjedd noe veldig galt. Rett og slett. Anonymkode: c25a9...1ed Men de bor jo ikke i samme hus så hvordan er det logisk at de har behov for å dele seng? Anonymkode: 1aa47...abc
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #67 Skrevet 3. februar 2019 2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Nei. Sånn er det ikke alltid . Ingen av oss skal føle at vi må dele seng med en man ikke elsker . Å lære barna at det er rett er vranglære Nei. For dette er ikke noe man trenger dele med barna. Ikke før man avbryter forholdet. Stygt å plage barna med dette på den måten faktisk! Anonymkode: c25a9...1ed
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #68 Skrevet 3. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men de bor jo ikke i samme hus så hvordan er det logisk at de har behov for å dele seng? Anonymkode: 1aa47...abc De bodde på hvert sitt rom i huset med barna før de gikk fra hverandre. Ikke rart barna hadde det kjipt... Anonymkode: c25a9...1ed
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 3. februar 2019 #69 Skrevet 3. februar 2019 Øhm.. siden det diskuteres sengeplass... jeg og min man deler ikke seng. Jeg snorker, han får ikke sove. Har hatt hvert vårt soverom de siste 6 årene.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #70 Skrevet 3. februar 2019 7 minutter siden, Aprikos Syltetøy skrev: Øhm.. siden det diskuteres sengeplass... jeg og min man deler ikke seng. Jeg snorker, han får ikke sove. Har hatt hvert vårt soverom de siste 6 årene. Ja, men det blir jo litt annerledes da, og veldig enkelt for barna å forstå. De har sikkert hørt deg😜 Anonymkode: c25a9...1ed
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 3. februar 2019 #71 Skrevet 3. februar 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, men det blir jo litt annerledes da, og veldig enkelt for barna å forstå. De har sikkert hørt deg😜 Anonymkode: c25a9...1ed De sover gjerne med meg 😂 Kommer inn på natta (er jo små da)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #72 Skrevet 3. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: De bodde på hvert sitt rom i huset med barna før de gikk fra hverandre. Ikke rart barna hadde det kjipt... Anonymkode: c25a9...1ed Hvorfor så aggressiv tone? Kan du ikke akseptere at det finnes flere sannheter enn din? Anonymkode: fd6fc...8de
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #73 Skrevet 4. februar 2019 Vi har det ganske så bra sammen, og ja, jeg elsker han. Nå går jo dagene veldig fort, så det er ikke som at vi har lange romantiske stunder sammen hver dag. Jeg er hjemme med vår datter på 13 måneder, og jeg er gravid igjen. En liten oopsie, ikke helt planlagt, men...6 uker på vei i dag! Dagene går i han reise på jobb, borte mesteparten av dagen, jeg finner på noe med vår datter, husarbeid, matlaging, etc. Vi gikk til, ikke akkurat parterapi, men parsamtale i kirken før vi giftet oss. Det tror jeg har hjulpet mye. Vi ble enige om ting som barneoppdragelse, økonomi, forholdet mellom oss, etc før vi giftet oss. Vi har også en "datenight" i uka, hvor mine svigerforeldre passer henne. Spise ute, kino, eller serie-se serier på TV. Anonymkode: 2ab9e...2be
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #74 Skrevet 4. februar 2019 Sånn passe vil jeg si. Det er husfred, men den nære og intime tilliten er borte for min del. Han har gjort for mye ego på grensen til slemt mot meg seksuelt til at jeg har tillit til han på det område. Syns det er et ork, selv om vi har sex ca 1 gang i uka. Gjør det kun for hans skyld. Den personen han er ellers er jeg derimot glad i. Han er en god pappa og familiemann. Tar virkelig tak for familien. Han har hatt en vanskelig oppvekst og har dårlig forhold til det meste av sin egen familie, derfor sliter jeg veldig med å skulle ta fra han min/vår familie. Jeg har det egentlig helt greit, men lengter veldig etter å oppleve litt lidenskap. Men ofrer verken mann eller barn for det, det kommer jeg aldri til å gjøre. Anonymkode: 22e46...5d7
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #75 Skrevet 4. februar 2019 9 timer siden, Aprikos Syltetøy skrev: Øhm.. siden det diskuteres sengeplass... jeg og min man deler ikke seng. Jeg snorker, han får ikke sove. Har hatt hvert vårt soverom de siste 6 årene. Vi har heller ikke delt seng på et par år. Men her er det han som snorker og jeg som ikke får sove. Utrolig nok så trenger man ikke dele rom for å ha et aktivt kjærlighetsliv. Å barna ser ikke ut til å bry seg så veldig. Tror ikke det er det at foreldrene ikke deler soverom som skader barna. Er vel heller om de krangler myeeller har isfront utenom. Anonymkode: 82f0a...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå