Gå til innhold

Julekalender?


the amazing spidermamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, gale damen skrev:

Jeg driter da i de andres ribberæv, og er ikke på mitt mest solidariske i dag.

Det kan være at de som stadig har med seg ribberæva fra i fjor er krenket. @gisse - hvordan gikk det egentlig med slekta i fjor? Savner dere noen? Litt ufint å ta det opp nå i disse juleforberedelsestider, men året før gikk det vel med en onkel av deg, om jeg husker rett. Er det slekta som lever videre i ribberæv? Er dette karma?

Julen er en tøff tid! Det var nære på for meg et par ganger i fjor. Fryder meg over veganbølgen på dib i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Englenemine skrev:

Har heller ikke sett GOT men henger meg opp i de 4 ungene med egen søster. Er de helsøsken?😳. Og er de kjærester liksom? Vanvidd... 

De er ikke bare helsøsken, de er tvillinger :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ann Christin skrev:

De er ikke bare helsøsken, de er tvillinger :lur:

Men i den serien er incest det eneste ene. Bare vent når you know nothing John Snow skal få unge med tanta si! Det blir en krysning mellom Sean Bean og drage. Og så kommer de hvite dauingene og eter alle. Jaja neinei. 

Ang julekalenderen, skal vi prøve å finansiere med en slik spleis? Eller panteaksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Mamma`n til Will& Ailo skrev:

Eneste riktige her er å ha en brainstorming på DIB julebordet som avholdes på Langesund skjærgårdshotell! Jeg tipper sebratrusemannen kan ha noen gode ideer..

Er det ikkje Jolenek som er sebratrusemannen? Eg ser heilt klart for meg at Jolenek har speedo med dyremønster.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Ann Christin skrev:

De er ikke bare helsøsken, de er tvillinger :lur:

Og da også søskenbarn🙄 Den ble ganske dyp for meg, men så er jeg jo bare annie🤯

Anonymkode: cdd4d...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den jo, Sebratrusa! Alt ein finn når ein ryddar kjøkkenet..

Takk til gubben som fant seg i å stå modell. Som de kan sjå har eg brennmerka han..

swim-brief-zebra-5cm-side-364-p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke 5.

Årets julekalender henger fortsatt i en tynn tråd på grunn av den kritiske økonomiske situasjonen. - Hva med å arve? foreslår Giss, som pleier å ha en jevn inntektsstrøm i desember og januar, fra diverse slektninger.

Etter en kort diskusjon med ❤️ skatten Min<3 blir det klart at arveoppgjøret ikke vil bli utbetalt før langt over jul, og forslaget blir dermed arkivert som en mulighet til neste års julekalender. Anonym bruker 1 foreslår å sette opp en eskortetjeneste, men får buksevann og blir hivi på huet og ræva ut. 

Så er løsningen der. Så selvsagt at the Amazing Spidermamma nesten må le av at hun ikke har tenkt på det før!

Her må det planlegges! Mamma-til-tre-jenter er selvsagt en mester på logistikk, så hun må være med.  Dessuten er det ingen som vet hvordan hun ser ut, og det er en stor fordel. Gulltopp og Lillebjørn og Englene mine må også bli med. De ser akkurat så små og uskyldige ut at ingen vil mistenke dem for å være med på noe slikt. 

Modesty og Skrekkøgla stiller med rå muskelkraft. 

Stjerna er lettare sjokkert, men forstår at noen ganger er det rett og slett naudsynt med slike drastiske tiltak. 

Himmel&Hav øser av sin uendelige livsvisdom og sier at salige er de grådige og de grådig blakke, for de skal få sin lønn i neste luke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Her er den jo, Sebratrusa! Alt ein finn når ein ryddar kjøkkenet..

Takk til gubben som fant seg i å stå modell. Som de kan sjå har eg brennmerka han..

swim-brief-zebra-5cm-side-364-p.jpg

Jeg dævver! Forresten, hvordan havnet sebratrusa hos deg og hvordan fikk du overtalt mannen til å dra på seg en annen manns sebratruse? Eller er det mannen din som er sebratrusemannen? Frekventerer han badehotell for å sprade i gangene med litt knekk i knærne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Stjerna, nå må jeg skrive om hele julekalenderen, du har jo vært det moralske alibiet, men nå rakner alt her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ann Christin skrev:

De er ikke bare helsøsken, de er tvillinger :lur:

Omg så nasty! Men hvorfor? Er de forelska? Eller redd for å vanne ut kongeblod( og heller gå får innavl?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er løsningen å sjekke opp fastlegen og få h*n til å falle så i staver at vedkommende betaler? 

Eller oh my! Man går inn for å i filtrere aspergerforbundet og hvitvaske penger derfra sånn som hun i Danmark 😐

Amazing spidermamma da, hvor desperat er du egentlig? ☝️

Anonymkode: 941a1...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 5.

Årets julekalender henger fortsatt i en tynn tråd på grunn av den kritiske økonomiske situasjonen. - Hva med å arve? foreslår Giss, som pleier å ha en jevn inntektsstrøm i desember og januar, fra diverse slektninger.

Etter en kort diskusjon med ❤️ skatten Min<3 blir det klart at arveoppgjøret ikke vil bli utbetalt før langt over jul, og forslaget blir dermed arkivert som en mulighet til neste års julekalender. Anonym bruker 1 foreslår å sette opp en eskortetjeneste, men får buksevann og blir hivi på huet og ræva ut. 

Så er løsningen der. Så selvsagt at the Amazing Spidermamma nesten må le av at hun ikke har tenkt på det før!

Her må det planlegges! Mamma-til-tre-jenter er selvsagt en mester på logistikk, så hun må være med.  Dessuten er det ingen som vet hvordan hun ser ut, og det er en stor fordel. Gulltopp og Lillebjørn og Englene mine må også bli med. De ser akkurat så små og uskyldige ut at ingen vil mistenke dem for å være med på noe slikt. 

Modesty og Skrekkøgla stiller med rå muskelkraft. 

Stjerna er lettare sjokkert, men forstår at noen ganger er det rett og slett naudsynt med slike drastiske tiltak. 

Himmel&Hav øser av sin uendelige livsvisdom og sier at salige er de grådige og de grådig blakke, for de skal få sin lønn i neste luke...

Ja, noen fordeler må man da ha....

Men en bieffekt av veganbølgen er at denne inntekten ikke er like selvfølgelig i år som tidligere år, så jeg anbefaler å finne en annen løsning på økonomien.

Hva med produksjon av duftlys til salg i adventstiden? Kålduft, sebratruseduft og med duft av nyskiftet dekk f eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh!!! Her kom jeg altså inn hit for første gang på snart en uke, og ser julekalenderen  faktisk er i rute!!! Dette var lykken på jord, nå blir det virkelig jol her vi bor!! 😍🎅🎄☃️🎁❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Himmel og hav skrev:

Jeg dævver! Forresten, hvordan havnet sebratrusa hos deg og hvordan fikk du overtalt mannen til å dra på seg en annen manns sebratruse? Eller er det mannen din som er sebratrusemannen? Frekventerer han badehotell for å sprade i gangene med litt knekk i knærne? 

Eg vil unngå å fare med sladder, og vil difor halde munn om vårt opphald på badehotell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 5.

Årets julekalender henger fortsatt i en tynn tråd på grunn av den kritiske økonomiske situasjonen. - Hva med å arve? foreslår Giss, som pleier å ha en jevn inntektsstrøm i desember og januar, fra diverse slektninger.

Etter en kort diskusjon med ❤️ skatten Min<3 blir det klart at arveoppgjøret ikke vil bli utbetalt før langt over jul, og forslaget blir dermed arkivert som en mulighet til neste års julekalender. Anonym bruker 1 foreslår å sette opp en eskortetjeneste, men får buksevann og blir hivi på huet og ræva ut. 

Så er løsningen der. Så selvsagt at the Amazing Spidermamma nesten må le av at hun ikke har tenkt på det før!

Her må det planlegges! Mamma-til-tre-jenter er selvsagt en mester på logistikk, så hun må være med.  Dessuten er det ingen som vet hvordan hun ser ut, og det er en stor fordel. Gulltopp og Lillebjørn og Englene mine må også bli med. De ser akkurat så små og uskyldige ut at ingen vil mistenke dem for å være med på noe slikt. 

Modesty og Skrekkøgla stiller med rå muskelkraft. 

Stjerna er lettare sjokkert, men forstår at noen ganger er det rett og slett naudsynt med slike drastiske tiltak. 

Himmel&Hav øser av sin uendelige livsvisdom og sier at salige er de grådige og de grådig blakke, for de skal få sin lønn i neste luke...

Jeg blir litt skeptisk altså, når du planlegger et hittil ukjent økonomisk tiltak, der det er en fordel å ha med noen som ingen kjenner utseende til.  Det høres ikke helt lovlig ut. Heldigvis har Kira skjønt at det ikke nytter å stenge julekalendertråden, selv ikke når det oppfordres til ulovlige aktiviteter. Når vi først snakker om Kira og ulovlige aktiviteter aner jeg en viss dobbeltmoral. De som følger godt med på dib har jo nylig funnet ut hvorfor Kira har vært fraværende denne høsten...  Jeg foreslår at dere tar Kira med i planleggingen, det kan hende hun har knyttet noen nyttige kontakter mens hun var på "ferie".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jooooooda skrev:

Jeg blir litt skeptisk altså, når du planlegger et hittil ukjent økonomisk tiltak, der det er en fordel å ha med noen som ingen kjenner utseende til.  Det høres ikke helt lovlig ut. Heldigvis har Kira skjønt at det ikke nytter å stenge julekalendertråden, selv ikke når det oppfordres til ulovlige aktiviteter. Når vi først snakker om Kira og ulovlige aktiviteter aner jeg en viss dobbeltmoral. De som følger godt med på dib har jo nylig funnet ut hvorfor Kira har vært fraværende denne høsten...  Jeg foreslår at dere tar Kira med i planleggingen, det kan hende hun har knyttet noen nyttige kontakter mens hun var på "ferie".

Eller kanskje hun bare har blitt en racer på å snekre paller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Eller kanskje hun bare har blitt en racer på å snekre paller.

Det kan hende. Men jeg aner at Edderkoppmammaen er på sporet av noe stort. Kanskje de trenger en pall eller fem for å få med seg alle penga? Hører du og musikken fra Olsenbanden i bakgrunnen?  Dette blir helmaks! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det litt foruroligende at man trenger muskelkraft fra Skrekkøgla og Modesty Blaise. Spesielt Modesty Blaise, ettersom hun jo er ganske våpenkyndig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gale damen skrev:

Jeg finner det litt foruroligende at man trenger muskelkraft fra Skrekkøgla og Modesty Blaise. Spesielt Modesty Blaise, ettersom hun jo er ganske våpenkyndig.

 

-det er jo Ziva og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fru Banderas skrev:

-det er jo Ziva og.

Det er hun, men er hun med i muskelrafttilrådighetgruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, gale damen skrev:

Det er hun, men er hun med i muskelrafttilrådighetgruppen?

Nei, jeg tror hun kommer i nakkeskuddgruppen i luke 10.

Får jeg sånn advarselspoeng nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Himmel og hav skrev:

Jeg dævver! Forresten, hvordan havnet sebratrusa hos deg og hvordan fikk du overtalt mannen til å dra på seg en annen manns sebratruse? Eller er det mannen din som er sebratrusemannen? Frekventerer han badehotell for å sprade i gangene med litt knekk i knærne? 

Her sto en uskyldig småbarnsmor og leste diskret på DIB under middagslagingen, såpass syntes hun at hun kunne unne seg... helt til sebratrusa dukket opp og kombinert med The Amazings fantastiske formuleringer fikk hun så latterkrampe at tårene rant ned i den halvkokte risen! 

I loooooooov you!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, sug lut skrev:

Eller kanskje hun bare har blitt en racer på å snekre paller.

Alle får paller til jul i år 🔨🔨🔨🔨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...