Gå til innhold

Julekalender?


the amazing spidermamma

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Havfruene skrev:

Gjør dere narr av innlegg her og kaller det for julekalender?

Jeg ønsker meg nytt tastatur, slik at koblingen går raskere. 

En setning som blir mye bedre hvis man tenker som en fjortenårs guttunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Havfruene skrev:

Det gjenstår å se! Jeg venter i spenning! Jeg mottar "bilder" og vil avsløre disse etterhvert som de dukker opp.

Kan man få anbefale invortes Myconix mot slikt? Det kalles hjernesopp og kan kureres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, sug lut skrev:

En anonym rapporterer Stjerna for å skrive dialekt.

-samtidig som at hun påpeker at både særskriving og sær skriving er helt innafor, for så lenge leseren forstår budskapet, er det bare tåpelig å henge seg opp i skrivemåten.

"Språket utvikler seg", skriver Annie.

"Ja, i gal retning", påpeker Banderas og Luten.

"Ste søsteren min er kontakt lærer å hun sier at utviklingen er riktig å jeg er enig med hun", skriver Annie.

Banderas og Luten får migrene, skrur av skjermen og går en tur i skogen. "Der fikk dem passet deres påskrevet", konkluderer Annie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, gale damen skrev:

Fine Spidermamma!  Det var synd med avtalen, men du år finne en annen måte å tjene litt raske penger på frem mot jul.
 

Fra det ene til det andre- er den andre diktsamlingen kommet ut ennå?

Den som skulle hete "Du grønne glitrende kål goddag"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, oslofrk skrev:

Oh lykke! 

Julekalender! Tjohoooooooooo!

Tenk å klare å sette seg til tastaturet og skrive (!) etter å ha pakket inn 144 kalenderpakker til egne barn, stebarn, en enslig tante og ikke minst asbergerforeningen! Amazing - du er best!!!

Asbergerforeningen krever å omtales som ilder. I kalenderen får foreningens medemmer en innpakket kvinnelig fastlege, og lurer på om hun kan brukes som kjæreste, arbeidsgiver eller skohylle. Pobie sier det er viktig å respektere disse ønskene fordi alle kan skape sin egen identitet, men minner om viktigheten av å ikke omtale den kvinnelige fastlegen som "hun" hvis man ikke først har sjekket hvilket pronomen hun/det/hen/de/¤#%&& foretrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sug lut skrev:

Asbergerforeningen krever å omtales som ilder. I kalenderen får foreningens medemmer en innpakket kvinnelig fastlege, og lurer på om hun kan brukes som kjæreste, arbeidsgiver eller skohylle. Pobie sier det er viktig å respektere disse ønskene fordi alle kan skape sin egen identitet, men minner om viktigheten av å ikke omtale den kvinnelige fastlegen som "hun" hvis man ikke først har sjekket hvilket pronomen hun/det/hen/de/¤#%&& foretrekker.

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, sug lut skrev:

Asbergerforeningen krever å omtales som ilder. I kalenderen får foreningens medemmer en innpakket kvinnelig fastlege, og lurer på om hun kan brukes som kjæreste, arbeidsgiver eller skohylle. Pobie sier det er viktig å respektere disse ønskene fordi alle kan skape sin egen identitet, men minner om viktigheten av å ikke omtale den kvinnelige fastlegen som "hun" hvis man ikke først har sjekket hvilket pronomen hun/det/hen/de/¤#%&& foretrekker.

Legeforeningen legger inn protest mot innpakning av deres medlemmer. En turnuskandidat kan til nød pakkes inn, men vedkommende må i så fall ha evig juleturnus for å gjøre bot for å ha ligget i glanset papir med sløyfebånd og latet seg i hele desember i stedet for å sjekke eldre menn for hemoroider og måle middelaldrende damers biffgardiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MammantilNurket skrev:

Ah ... DiB på sitt beste. Gleder meg stort til å følge årets kalender 😊

Vi tenner et lysfat! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MammantilNurket skrev:

Ah ... DiB på sitt beste. Gleder meg stort til å følge årets kalender 😊

Når kommer du med lysfatene dine da? Venter spent :) 

Anonymkode: bba49...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MammantilNurket skrev:

Ah ... DiB på sitt beste. Gleder meg stort til å følge årets kalender 😊

Jeg har lagd mitt aller første lysfat i år, og mens jeg forsøkte å sette det pent sammen tenkte jeg på deg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Havfruene
13 timer siden, sug lut skrev:

En setning som blir mye bedre hvis man tenker som en fjortenårs guttunge.

Helt sikkert! Man blir påvirket av en 14 åring i hus da.

 

All honnør til Amazing Spidermamma for innlegget hun skrev.

 

Jeg regner med at jeg blir luke nummer 14 eller 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke 3. 

The Amazing Spidermamma befinner seg i deep shit. Hun hadde planlagt en overdådig julekalender sponset av Myconix, men nå var planen falt i grus. 

Det er ikke gratis å hyre inn skuespillere (riktignok hadde de polske skuespillerne gjort jobben til halve prisen i fjor, så lenge hun holdt dem med bløtkake) og stuntmenn, i tillegg til gjelden hun fortsatt betaler på for huset hun brente ned og fikk bygget opp igjen i fjorårets kalender.

Denne gangen hadde hun faktisk hatt både Ryan Gosling og Wenche Myhre på rollelisten, men nå måtte hun klare seg uten.

'Heldigvis' har hun fått Prekæs til å overtale en gruppe amatører fra et julespill i Fredrikstad til å steppe inn. Det blir neppe det samme når Pashla må spilles av en kvisete sekstenåring som utbryter 'ille morro, æ gett!', eller når Joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooda sine firesiders svar høres mest ut som en monolog fra Raymond, men det er pokker ikke lett å få tak i folk som vil godta betaling i (litt brukte) enhjørning-onepiecer og (litt brukt) soppmiddel. 

Sug Lut synes det er under enhver kritikk at det brukes uttrykk som 'deep shit' når man like gjerne kan si 'står i dritt til oppunder knærne '. Fru Banderas supplerer med en rekke andre støtende uttrykk for å virkelig gni det inn at dette kunne ha vært sagt på norsk. Himmel&Hav øser av sin uendelige livsvisdom og sier at først når dritten dekker rumpa har den kommet hjem. - Du er sjuk i huet! sier Pæddan. 

Mrs Marple lurer på om Wenche Myhre var tiltenkt rollen som henne. Det får hun aldri noe svar på, for Kira stenger umiddelbart tråden siden den heretter kun vil framføres på østfolddialekt, og det er selvsagt strengt imot forumets regler. 

Endret av the amazing spidermamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sug lut skrev:

Den dagen Amandine, Mamman til Nurket og Beef Sister snakker som Raymond blir en stor og god dag!😂😂😂

...den dagen tror jeg de alle tre har vært innlagt, og rømt sammen fra et sted med høl i gjerdet.... og MTN drikker billig hvitvin fra melkeglass

Endret av frk Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestemning strømmer på. 

Og så kjenner jeg på en barnslig glede over å bli nevnt 🙈 At min barndomshelt Wenche Myhre var tiltenkt rollen som meg, en halvgammel peppermø, er stor stas. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå julekalenderen er tilbake😍🎅🏽

Nå er det bare til å finne frem onepiece enhjørningdrakten jeg vant i fjor og vente på nissen👌🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 3. 

(...)

Det er ikke gratis å hyre inn skuespillere.

Nå må vi ikke glemme at jeg (i drømmene mine) er gift med ikke bare Spanias, eller Europas beste skuespiller, men faktisk verdens beste, i tillegg til at han er verdens mest mannete mann, herr Antonio Banderas!

Han jobber gratis så lenge jeg ber om det.

Skjermbilde 2018-12-03 kl. 20.11.27.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Nå må vi ikke glemme at jeg (i drømmene mine) er gift med ikke bare Spanias, eller Europas beste skuespiller, men faktisk verdens beste, i tillegg til at han er verdens mest mannete mann, herr Antonio Banderas!

Han jobber gratis så lenge jeg ber om det.

Skjermbilde 2018-12-03 kl. 20.11.27.png

I rollen som Chateau-Briand selvsagt.😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Giss skrev:

Nå ble jeg glad!

7 anonyme gjør forresten oppmerksom på at lysfat bør lages uten duftlys av hensyn til allergikere. 

Anonym nr 8 sier at allergikere kan ta seg en reke med nøttesmør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sug lut skrev:

Den dagen Amandine, Mamman til Nurket og Beef Sister snakker som Raymond blir en stor og god dag!😂😂😂

Det er ikke før den dagen det snør i helvete.  Det kan du ta deg f på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...