Gå til innhold

Julekalender?


the amazing spidermamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, amandine skrev:

Det er ikke før den dagen det snør i helvete.  Det kan du ta deg f på.

Å, ikke skap seg, du har en sterk indre Raymond, vi veit det nok!😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, amandine skrev:

Det er ikke før den dagen det snør i helvete.  Det kan du ta deg f på.

Oi oi oi, to banneord på to korte setninger. Har du blitt hacket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dialektanonym prøver å si noe ingen egentlig orker å lese, men som antakelig betyr at hun nekter å bli representert av en som ikke er fra Karmøy og dalstroka innafor. Mrs Grey sier at den peneste i teatertruppen fra Fredrikstad godt kan få spille henne i julefilmen, men bare hvis hun får en motspiller som er flink til å skifte dekk for fremmede kvinner i nød, fortrinnsvis i bar overkropp og med filmmusikk til, og i tillegg vil hun at dekkskifteren skal oppgi buksestørrelse. Grunnet en uforutsett autokorrektur blir det til buskestørrelse. Fru Banderas sier at ingen er bedre på dekkskift enn n'Antonio, men at hun har enerett på busken hans. Tre ukjente noviser med tilsammen 5,8 innlegg mener da at hun er ufin og bør holde seg for god til å snakke om andres kjønnshår, det er nemlig ingen under 30 som har kjønnshår i det hele tatt og i en juletråd bør man bare snakke om einebærbusk. MarshOfDecay blander seg inn og legger frem gode helseeffekter av einerbær. MrGoodMan prøver seg på en gyngende spøk om danglebærbusken sin. Kira poker Ann Christin til sistnevnte går med på å stenge tråden på grunn av vulgaritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen til Fru Banderas vil bli en praktfull C-B, men hvem skal spille Jolenek? Det er da tross alt den viktigste rollen i fjorårets drama..

Luten - du har nytt bilde, og er ikke umiddelbart gjenkjennbar. Gjemmer du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, gale damen skrev:

Mannen til Fru Banderas vil bli en praktfull C-B, men hvem skal spille Jolenek? Det er da tross alt den viktigste rollen i fjorårets drama..

Luten - du har nytt bilde, og er ikke umiddelbart gjenkjennbar. Gjemmer du deg?

Det må jo bare være Nikolaj Coster-Waldau som Jolenek, bare tenk på alt han har vært i gjennom som Jamie Lannister

Image result for jaime game of thrones

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frk Nilsen skrev:

Det må jo bare være Nikolaj Coster-Waldau som Jolenek, bare tenk på alt han har vært i gjennom som Jamie Lannister

Image result for jaime game of thrones

Njaa..  har han virkelig kålfargede øyne? Det er jo viktig.
Han kan selvsagt ha fargede linser.
Jeg kjenner meg litt skeptisk, men ettersom jeg ikke har bedre forslag selv så kan jeg jo ikke protestere for iherdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gale damen skrev:

Njaa..  har han virkelig kålfargede øyne? Det er jo viktig.
Han kan selvsagt ha fargede linser.
Jeg kjenner meg litt skeptisk, men ettersom jeg ikke har bedre forslag selv så kan jeg jo ikke protestere for iherdig.

Kålfargen matcher jo rustningen, ikke glem at han er mer enn villig til å drive med tvilsomme saker. Om han må ha linser så er det godkjent så lenge han bruker dem hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, gale damen skrev:

Mannen til Fru Banderas vil bli en praktfull C-B, men hvem skal spille Jolenek? Det er da tross alt den viktigste rollen i fjorårets drama..

Luten - du har nytt bilde, og er ikke umiddelbart gjenkjennbar. Gjemmer du deg?

Ingen vet hvor Luten lusker. Medmindre Luten lyser som en mensflekk på hvit sommerbukse. Det er noen ganger greit å ikke være den synligste loffen i hylla, når storparten sniker anonymt rundt her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, gale damen skrev:

Ah.. I see. er det for å unngå regel om ett bytte per 365 dager? Ikke dumt, ikke dumt..

Bilde kan man bytte fortløpende. Tror jeg. Men nick er på langtids, ja. Derfor har jeg julenickkonto (selv om det opprinnelig var pga nicknappere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Kålfargen matcher jo rustningen, ikke glem at han er mer enn villig til å drive med tvilsomme saker. Om han må ha linser så er det godkjent så lenge han bruker dem hele tiden. 

Siden det ikke er alle som ser GoT *småsnurt*, hvor tvilsom tror du han er villig til å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Intimnissemors julekuker skrev:

Siden det ikke er alle som ser GoT *småsnurt*, hvor tvilsom tror du han er villig til å være?

Han har flere barn med sin egen søster bla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Det må jo bare være Nikolaj Coster-Waldau som Jolenek, bare tenk på alt han har vært i gjennom som Jamie Lannister

Image result for jaime game of thrones

Jeg føler at dette er litt mer riktig kategori for en moderne Jolenek 

51Oe1gyY85L.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kira skrev:

Jeg føler at dette er litt mer riktig kategori for en moderne Jolenek 

51Oe1gyY85L.jpg

Nja, ser for meg mer den litt tvilsomme onkelen/fetteren til Jolenek her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kira skrev:

Jeg føler at dette er litt mer riktig kategori for en moderne Jolenek 

51Oe1gyY85L.jpg

Hvem og hva fikk ham til å gjøre akkurat det bildet? The mind boggles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Intimnissemors julekuker skrev:

Siden det ikke er alle som ser GoT *småsnurt*, hvor tvilsom tror du han er villig til å være?

Alle burde se GOT. 
Jeg tror ikke han har så mange grenser på tvilsomheten sin. Han hadde i alle fall ikke det til å begynne med, selv om det har kommet litt til i løpet av årene.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Intimnissemors julekuker skrev:

:hakeslepp: Er han fra Odalen? Skotselv? Én er en glipp, flere er tvilsomt.

I GoT var det vel 4 barn med syrran, de er alle drept en etter en, men nå er det visst en ny på gang - med samme søster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kira skrev:

Jeg føler at dette er litt mer riktig kategori for en moderne Jolenek 

51Oe1gyY85L.jpg

Julekalenderens første "kaffe-i-nesa" er et faktum. Praktfullt bilde!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gale damen skrev:

Julekalenderens første "kaffe-i-nesa" er et faktum. Praktfullt bilde!!

Det eneste som kommer inn i hodet mitt er "leken gutt". Og ikke på en god måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Intimnissemors julekuker skrev:

Bilde kan man bytte fortløpende. Tror jeg. Men nick er på langtids, ja. Derfor har jeg julenickkonto (selv om det opprinnelig var pga nicknappere).

Bah.. Jeg gikk for å endre til julenick "Ribberævvva", men jeg tror ikke jeg vil ha det resten av året. Ikke finner jeg igjen julegenseren fra i fjor heller. Det er en lite effektiv første adventsuke her i gården. Sånn dib-messig i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Intimnissemors julekuker skrev:

Det eneste som kommer inn i hodet mitt er "leken gutt". Og ikke på en god måte.

Gah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gale damen skrev:

Bah.. Jeg gikk for å endre til julenick "Ribberævvva", men jeg tror ikke jeg vil ha det resten av året. Ikke finner jeg igjen julegenseren fra i fjor heller. Det er en lite effektiv første adventsuke her i gården. Sånn dib-messig i hvert fall.

Nå skal det sies at enhver ribberæv har en tendens til å sitte i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Intimnissemors julekuker skrev:

:hakeslepp: Er han fra Odalen? Skotselv? Én er en glipp, flere er tvilsomt.

En glipp, Luten? Men ja kanskje man spiser fluer i nøden, og er man nøden så lar man bror ta for seg, jeg vet ikke?

 

6 minutter siden, gale damen skrev:

Alle burde se GOT.

Jeg har ikke sett en eneste episode, så hvis jeg rent hypotetisk skulle begynt i morgen, er det da ikke ca. 40.000 episoder å ta igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...