Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #26 Skrevet 28. mars 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei bare dritt lei av bortskjemte drittunger som alle må ha henstyn til,bare fordi mor ikke klarer å ha normale rutiner på barnet sitt! Er da helt vanlig at babyen enten ligger i egen seng eller ligger i vognen om en er bortreist å ikke har alll verden med plass. Men neida her er det kun HI og frøken bortskjemt som skal taes hensyn til.. Anonymkode: 5fd5e...0ac Det er ikke sikkert at det er plass til egen seng eller vogn inne på det allerede overfylte rommet. Uansett er ikke hyttetur riktig anledning til å avvenne samsoving. Anonymkode: 838f3...9b2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #27 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Den trollingen din begynner å bli ganske gjennomsiktlig nå... Anonymkode: 47d15...967 Ja alle som ikke er enige med HI må jo være troll..Dagens mest latterlige kommentar! Anonymkode: 5fd5e...0ac
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #28 Skrevet 28. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja alle som ikke er enige med HI må jo være troll..Dagens mest latterlige kommentar! Anonymkode: 5fd5e...0ac Det er vel heller måten du ordlegger deg på som gjør deg til et troll. Anonymkode: 838f3...9b2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #29 Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke sikkert at det er plass til egen seng eller vogn inne på det allerede overfylte rommet. Uansett er ikke hyttetur riktig anledning til å avvenne samsoving. Anonymkode: 838f3...9b2 Det blir jo ikke enklere enn å avvenne med å heller gå over til vogn,mye lettere å få barnet til sove alene enn hvis du prøver med seng selvsagt. Anonymkode: 5fd5e...0ac
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #30 Skrevet 28. mars 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: prinsessen din sovner nok vugger i hun i søvn så den unnskyldingen blir for dum.Hun må jo en gang lære å finne søvnen selv,eller har du tenkt å samsove hun til er 40?? Anonymkode: 5fd5e...0ac Man gjør det som er best for sin familie og barn enten det er samsoving eller ikke. Begge mine fikk samsove så lenge de ønsket og sov best sammen med meg. Begge sov bedre og var raskere trygge på å være på sine egne rom enn de jeg kjenner som tvang baby på eget rom lenge før de var klare. Og bare så det er sagt så var den eldste på eget rom fra ca året og yngste fra ca 9/10 mnder. Anonymkode: fddd9...58a
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #31 Skrevet 28. mars 2018 Er det ikke bare snakk om en natt da? Jeg ville bitt det i meg for husfredens skyld og så flyttet inn på det andre soverommet i morgen dersom søsteren din ikke kommer. Har du et mer generelt problem med at du føler søsteren din blir tatt altfor mye hensyn til så ville jeg tatt det opp på et senere tidspunkt når du ikke allerede er irritert. Anonymkode: 5ac88...18c
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #32 Skrevet 28. mars 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har selvsagt helt rett, er en laaang historie med at vi alltid må tilpasse oss søster. Og hun er syk, så selvsagt skal vi det. Men i dag ble det litt voldsomt, kjente jeg. HI Anonymkode: b3641...bb5 Kanskje det vil være lettere for deg hvis du ser at din mors mening rundt rommet egentlig er et uttrykk for bekymring for din søster? Jeg vil tro din mor er sliten av å bekymre seg for din søster, at hun har et enormt håp om at din søster kommer til hytten slik at dere kan være en fulltallig familie. Da kan rommet din søster skal sove på bli et slags symbol for din mor, et symbol på at din søster kommer, at ting skal bli bra nå osv. Kanskje din mor vil se sin egen urimelighet hvis du sier noe slikt til henne: "mamma, jeg forstår at du er bekymret for at xxx ikke skal komme. Jeg håper like mye som du at xxx hun kommer til oss på hytta i påska, det hadde vært så godt å ha henne her, så koselig å ha tid sammen med henne. Men tror du ikke det går greit om jeg og babyen sover på det rommet hennes og så rydder jeg oss ut hver morgen og lufter og rer opp sengen til henne igjen. Da vil rommet stå klart hver eneste dag til xxx forhåpentligvis til oss." Sier du noe lignende så vil din mor kanskje føle at hun og hennes følelser/bekymringer blir "sett", og da kan det hende hun roer seg litt. Anonymkode: 47d15...967
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #33 Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man gjør det som er best for sin familie og barn enten det er samsoving eller ikke. Begge mine fikk samsove så lenge de ønsket og sov best sammen med meg. Begge sov bedre og var raskere trygge på å være på sine egne rom enn de jeg kjenner som tvang baby på eget rom lenge før de var klare. Og bare så det er sagt så var den eldste på eget rom fra ca året og yngste fra ca 9/10 mnder. Anonymkode: fddd9...58a Å søsteren min samsover med ungene sine å resulterer i at hun nå har tre unger i sengen hver natt,å en 9 åring som ikke tør å sove på sitt eget rom ettersom hun aldri har gjort det. Ikke tør hun overnatte hos andre heller for det er jo skummelt når hun er vant til å sove med moren sin. Snakk om å ødelegge barnet med dårlige vaner! Anonymkode: 5fd5e...0ac
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #34 Skrevet 28. mars 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tenker at moren dun synes det er vanskelig å ha et barn som er psykisk syk og derfor må rommet «hennes» stå tomt om hun ikke er der. Det er nok en del av din mors metode å takle det på og jeg ville latt det ligge. Ta hensyn til din mors vansker med dette Anonymkode: 76c90...ead Det kan du ha rett i, jeg har ikke tenkt sånn på det. Jeg har insistert på å få sove på rommet, men skal rydde i morgen tidlig slik én foreslo. Og gi mor litt slack. HI Anonymkode: b3641...bb5
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #35 Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å søsteren min samsover med ungene sine å resulterer i at hun nå har tre unger i sengen hver natt,å en 9 åring som ikke tør å sove på sitt eget rom ettersom hun aldri har gjort det. Ikke tør hun overnatte hos andre heller for det er jo skummelt når hun er vant til å sove med moren sin. Snakk om å ødelegge barnet med dårlige vaner! Anonymkode: 5fd5e...0ac Det er ikke rart ungene har fått skrekken når de har et troll til tante😜 Anonymkode: 70a3f...b5c
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #36 Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å søsteren min samsover med ungene sine å resulterer i at hun nå har tre unger i sengen hver natt,å en 9 åring som ikke tør å sove på sitt eget rom ettersom hun aldri har gjort det. Ikke tør hun overnatte hos andre heller for det er jo skummelt når hun er vant til å sove med moren sin. Snakk om å ødelegge barnet med dårlige vaner! Anonymkode: 5fd5e...0ac Og hva gjør du for å hindre at din søster ødelegger sine barn? At din søster tydeligvis er helt på jordet betyr ikke at andre som samsover innen normale grenser har problemer. Du overfører jo tydeligvis følelser for din søster til HI. Anonymkode: 47d15...967
Nyttårs barn Skrevet 28. mars 2018 #37 Skrevet 28. mars 2018 Altså, det er bare tull å sove fem på et soverom når det står et annet rom tomt. Ikke hør på anonym med alle drittmeldingene, hun har nok heller ikke sovet godt i natt😂
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #38 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Og hva gjør du for å hindre at din søster ødelegger sine barn? At din søster tydeligvis er helt på jordet betyr ikke at andre som samsover innen normale grenser har problemer. Du overfører jo tydeligvis følelser for din søster til HI. Anonymkode: 47d15...967 De er sier at samsoving er såååå bra,de sier jo også at barnet får samsove så lenge han/hun har behov for det å blir det lett 8-9 åringer som blir utrygge da. Anonymkode: 5fd5e...0ac
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #39 Skrevet 28. mars 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke rart ungene har fått skrekken når de har et troll til tante😜 Anonymkode: 70a3f...b5c Personangrep er ikke lov! Innlegget ditt er rapportert! Anonymkode: 5fd5e...0ac
Mostly Harmless Skrevet 28. mars 2018 #40 Skrevet 28. mars 2018 (endret) 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei bare dritt lei av bortskjemte drittunger som alle må ha henstyn til,bare fordi mor ikke klarer å ha normale rutiner på barnet sitt! Er da helt vanlig at babyen enten ligger i egen seng eller ligger i vognen om en er bortreist å ikke har alll verden med plass. Men neida her er det kun HI og frøken bortskjemt som skal taes hensyn til.. Anonymkode: 5fd5e...0ac Det hjelper da ikke en skit at babyen ligger i egen vogn så lenge ingen får lov å bruke senga på det rommet som står ledig i tilfelle søster kommer. Er ikke babyen som gjør at det andre rommet blir overbefolket. Endret 28. mars 2018 av Mostly Harmless
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #41 Skrevet 28. mars 2018 Veldig spesielt, tipper du er lei av å ta hensyn til din søster på andre måter også? Her ville jeg bare sagt klart i fra til min mor at jeg tok rommet til hun evt kom. Anonymkode: b7948...a1e
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #42 Skrevet 28. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Personangrep er ikke lov! Innlegget ditt er rapportert! Anonymkode: 5fd5e...0ac Men at du selv kaller en baby drittunge fordi hun sover med sin mor er innafor? Det er jo tydelig at du er et troll som kjeder deg. Anonymkode: 70a3f...b5c
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #43 Skrevet 28. mars 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei bare dritt lei av bortskjemte drittunger som alle må ha henstyn til,bare fordi mor ikke klarer å ha normale rutiner på barnet sitt! Er da helt vanlig at babyen enten ligger i egen seng eller ligger i vognen om en er bortreist å ikke har alll verden med plass. Men neida her er det kun HI og frøken bortskjemt som skal taes hensyn til.. Anonymkode: 5fd5e...0ac Har du egne barn? Har du hatt en baby noen gang? Anonymkode: c6177...747
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #44 Skrevet 28. mars 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det ikke bare snakk om en natt da? Jeg ville bitt det i meg for husfredens skyld og så flyttet inn på det andre soverommet i morgen dersom søsteren din ikke kommer. Har du et mer generelt problem med at du føler søsteren din blir tatt altfor mye hensyn til så ville jeg tatt det opp på et senere tidspunkt når du ikke allerede er irritert. Anonymkode: 5ac88...18c Vi skal være helt til mandag, og søster kan komme når som helst - bare vente i spenning der, altså. Må også få understreke at det er mor som absolutt vil ha alle her hele påsken, jeg angrer kanskje litt på at jeg gikk med på det. HI Anonymkode: b3641...bb5
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #45 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Veldig spesielt, tipper du er lei av å ta hensyn til din søster på andre måter også? Her ville jeg bare sagt klart i fra til min mor at jeg tok rommet til hun evt kom. Anonymkode: b7948...a1e Det er utrolig frekt å bare ta seg til rette når verten har sagt NEI til at det rommet skal brukes! Anonymkode: 5fd5e...0ac
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #46 Skrevet 28. mars 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje det vil være lettere for deg hvis du ser at din mors mening rundt rommet egentlig er et uttrykk for bekymring for din søster? Jeg vil tro din mor er sliten av å bekymre seg for din søster, at hun har et enormt håp om at din søster kommer til hytten slik at dere kan være en fulltallig familie. Da kan rommet din søster skal sove på bli et slags symbol for din mor, et symbol på at din søster kommer, at ting skal bli bra nå osv. Kanskje din mor vil se sin egen urimelighet hvis du sier noe slikt til henne: "mamma, jeg forstår at du er bekymret for at xxx ikke skal komme. Jeg håper like mye som du at xxx hun kommer til oss på hytta i påska, det hadde vært så godt å ha henne her, så koselig å ha tid sammen med henne. Men tror du ikke det går greit om jeg og babyen sover på det rommet hennes og så rydder jeg oss ut hver morgen og lufter og rer opp sengen til henne igjen. Da vil rommet stå klart hver eneste dag til xxx forhåpentligvis til oss." Sier du noe lignende så vil din mor kanskje føle at hun og hennes følelser/bekymringer blir "sett", og da kan det hende hun roer seg litt. Anonymkode: 47d15...967 Det var fint sagt, skal absolutt si noe sånt. ♥️ Jeg er jo også bekymret, men også litt muggen for ALLTID å måtte tilpasse meg. Anonymkode: b3641...bb5
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #47 Skrevet 28. mars 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har du egne barn? Har du hatt en baby noen gang? Anonymkode: c6177...747 Ja jeg har hatt baby å har da hatt NORMALE rutiner på babyen. Han sov i sin egen seng når vi var hjemme,å sov i vognen når vi sov hos andre. Anonymkode: 5fd5e...0ac
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #48 Skrevet 28. mars 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er utrolig frekt å bare ta seg til rette når verten har sagt NEI til at det rommet skal brukes! Anonymkode: 5fd5e...0ac Men i all verden, verten er moren, det er da en viss forskjell enn om det var ei venninne feks. Takhøyden er da normalt større, sånn er det i min familie iallefall. Anonymkode: b7948...a1e
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #49 Skrevet 28. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja jeg har hatt baby å har da hatt NORMALE rutiner på babyen. Han sov i sin egen seng når vi var hjemme,å sov i vognen når vi sov hos andre. Anonymkode: 5fd5e...0ac Du og jeg er på helt forskjellige planeter når det gjelder «normalt», og jeg tenkte egentlig ikke å svare deg mer, men må spørre: Spenner du babyen fast i sportsvogn hele natten når dere er borte?! Det har jeg virkelig aldri hørt om noen som gjør, tror jeg. Anonymkode: b3641...bb5
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2018 #50 Skrevet 28. mars 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du og jeg er på helt forskjellige planeter når det gjelder «normalt», og jeg tenkte egentlig ikke å svare deg mer, men må spørre: Spenner du babyen fast i sportsvogn hele natten når dere er borte?! Det har jeg virkelig aldri hørt om noen som gjør, tror jeg. Anonymkode: b3641...bb5 Ikke mat trollet Anonymkode: 923a2...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå