Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #51 Skrevet 30. januar 2018 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Poenger her er at en dame som faktisk bevist tar en valg klager uansett når bf ikke gjør som hun vil. Men én mann som blir far mot sin vilje ikke har noe de skulle ha sagt og blir sett ned på om de klager. Faktisk på tide at bf også får mer rettigheter enten det er snakk om å ikke bli påtvunget ett farskap eller det dreier seg om full omsorg for ett barn som er født utenfor forhold. Anonymkode: ba29b...587 Men sånn er jo LIVET. Det er ikke kvinnens skyld at puling blir til barn. Det er Gud som har gjort det sånn. Anonymkode: 53b49...f5d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #52 Skrevet 30. januar 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig kan ikke far tvinge mor til å bli mor og å bære frem det barnet, men mor kan da ikke tvinge far til å bli far heller bare fordi hun bærer barnet i magen. Hvis far ikke vil ha barnet må hun ta abort eller klarer seg uten han både økonomisk og ellers. Ho har fortsatt ett valg, men ikke ett som dømmer far til årevis med forpliktelser han ikke ønsker Anonymkode: ba29b...587 Selvsagt kan hun bestemme nettopp fordi det er hun som har fosteret i magen. Man kan ikke likestille seg bort fra fysiske lover. Anonymkode: 53b49...f5d
Evablaum Skrevet 30. januar 2018 #53 Skrevet 30. januar 2018 (endret) 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men sånn er jo LIVET. Det er ikke kvinnens skyld at puling blir til barn. Det er Gud som har gjort det sånn. Anonymkode: 53b49...f5d Men, nå vil forhåpentligvis kvinner forstå at graviditet kan føre til 3 ting: 1) Et barn, med to foreldre som ønsker å bidra 2) Et barn som må klare seg kun med mor 3) Barnet blir aldri født, fordi mor ønsker ikke barn akkurat nå Om noen år..? 4) Barn kun med far, mor ønsket ikke barn, men må føde det når hun først er gravid (hun vet at puling blir til barn), fordi far ønsket seg barnet. Endret 30. januar 2018 av Evablaum
Evablaum Skrevet 30. januar 2018 #54 Skrevet 30. januar 2018 (endret) 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvsagt kan hun bestemme nettopp fordi det er hun som har fosteret i magen. Man kan ikke likestille seg bort fra fysiske lover. Anonymkode: 53b49...f5d I Norge er det selvsagt. I dag. Endret 30. januar 2018 av Evablaum
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #55 Skrevet 30. januar 2018 12 minutter siden, Evablaum skrev: Hva med kvinner da? 13 000 aborter i 2016, 96% selvbestemt! På tide at vi kvinner feier for egen dør, før vi skriker om ubrukelige mannfolk! Håper enda en lov følger med, tar mannen juridisk abort, så må kvinnen som beholder klare seg på egenhånd. Klarer hun seg ikke uten nav- penger, ja da får hun 1) provosert abort 2) beskytte seg ekstra godt neste gang, å unngå å sitte med flere unger uten støtte fra nav https://www.fhi.no/hn/statistikk/statistikk3/abort---fakta-med-statistikk/ 13 000 døde barn? Hvor syke er kvinner egentlig? Anonymkode: c723f...ee1
Evablaum Skrevet 30. januar 2018 #56 Skrevet 30. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: 13 000 døde barn? Hvor syke er kvinner egentlig? Anonymkode: c723f...ee1 Det vet jeg ikke. Men, de velger nå selv når de skal bli foreldre. Mange menn har ikke det valget i dag, kvinner tar det for de. Enten, eller. Enten så får begge bestemme, eller så får begge kjønn miste den rettigheten.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #57 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, Evablaum skrev: Det vet jeg ikke. Men, de velger nå selv når de skal bli foreldre. Mange menn har ikke det valget i dag, kvinner tar det for de. Enten, eller. Enten så får begge bestemme, eller så får begge kjønn miste den rettigheten. Er du seriøs? Er menn så dumme at de ikke vet hva sex kan føre til? Anonymkode: 9d1d9...5ab
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #58 Skrevet 30. januar 2018 25 minutter siden, Evablaum skrev: Kvinner gjør jo det. Når kvinner blir uønsket gravide, så tar de provosert abort. Godt at også mennene kan nå ta juridisk abort. Kan mennene nå ta juridisk abort? De kan jo ikke det, bare fordi ett politisk parti i Norge skal se på saken. Jeg kan garantere deg at dette ALDRI kommer til å bli en realitet. Anonymkode: 2732c...025
Evablaum Skrevet 30. januar 2018 #59 Skrevet 30. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er du seriøs? Er menn så dumme at de ikke vet hva sex kan føre til? Anonymkode: 9d1d9...5ab Det er tydelig 13 000 kvinner også. What to do? 🤔
Evablaum Skrevet 30. januar 2018 #60 Skrevet 30. januar 2018 (endret) 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kan mennene nå ta juridisk abort? De kan jo ikke det, bare fordi ett politisk parti i Norge skal se på saken. Jeg kan garantere deg at dette ALDRI kommer til å bli en realitet. Anonymkode: 2732c...025 Ha ha Det kan du faktisk IKKE garantere. Hvem hadde trodd for noen år siden at V og FrP skulle sitte i samme regjering!? Se nå!! Endret 30. januar 2018 av Evablaum
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #61 Skrevet 30. januar 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: 13 000 døde barn? Hvor syke er kvinner egentlig? Anonymkode: c723f...ee1 Det var like mange før loven om selvbestemt abort. Skilnaden var kun at da måtte kvinnene inn til en nemnd, og få granska lever og nyrer av dem, før de til slutt sa ja. Så i praksis er det kun én nyskapning: at man tar abort uten forutgående ydmykelse. Anonymkode: 53b49...f5d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #62 Skrevet 30. januar 2018 9 minutter siden, Evablaum skrev: Ha ha Det kan du faktisk IKKE garantere. Hvem hadde trodd for noen år siden at V og FrP skulle sitte i samme regjering!? Se nå!! HAHAHAHAHAHAHAHA nei det kan jeg faktisk ikke garantere men jeg er villig til å vedde mye på det. Med de oppgavene Norge står fremfor nå med en aldrende befolkning og færre til å gjøre jobbene som trengs kommer det aldri til å komme en lovendring som fører til unødvendige utgifter for staten. Ingen parti utover FrP kommer til å argumentere for en slik lovendring. Venstresiden kan de bare glemme å få med seg og selv ikke Høyre er gale nok til noe sånt. Faktisk tror jeg ikke FrP kommet til å gå inn for det hellet. Anonymkode: 2732c...025
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #63 Skrevet 30. januar 2018 Jeg er singel og vær borti noen menn de siste 6 årene. Jeg tar selv ansvar for prevansjon. Kun en av de jeg har vært med har tatt insj i den forsand at han ikke kom inni meg (alle vet jo at det potensielt kan bli barn av dette og). Jeg vil ikke få barn med noen jeg ikke har planlagt barn sammen med, og da tar jeg ansvar for det. Hadde jeg vært mann hadde jeg gjort det samme. Ufattelig mange mannfolk som ikke tenker lenger enn sin egen penis, og da blir det sånn. Skulle jeg blitt gravid på prevansjon hadde jeg likevel beholdt, da jeg ikke tåler tanken på abort. Det hadde ikke vært så mange "uhell" om mannen selv tok ansvar for prevansjon, og de som blir de blir, og da må man ta ansvar for det. Heilt idiotisk at mannen/far skal kunne "skille" seg fra sitt eget barn. Har man sex må man ta det som kommer. For noen kvinner er det abort, for mange andre er det livet som alenemor og for far vil det i det minste bety en økonomisk forpliktelse. Slik er det og slik må det være. Stakkars kåte dumme mannfolk! Anonymkode: f558b...91b
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #64 Skrevet 30. januar 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er singel og vær borti noen menn de siste 6 årene. Jeg tar selv ansvar for prevansjon. Kun en av de jeg har vært med har tatt insj i den forsand at han ikke kom inni meg (alle vet jo at det potensielt kan bli barn av dette og). Jeg vil ikke få barn med noen jeg ikke har planlagt barn sammen med, og da tar jeg ansvar for det. Hadde jeg vært mann hadde jeg gjort det samme. Ufattelig mange mannfolk som ikke tenker lenger enn sin egen penis, og da blir det sånn. Skulle jeg blitt gravid på prevansjon hadde jeg likevel beholdt, da jeg ikke tåler tanken på abort. Det hadde ikke vært så mange "uhell" om mannen selv tok ansvar for prevansjon, og de som blir de blir, og da må man ta ansvar for det. Heilt idiotisk at mannen/far skal kunne "skille" seg fra sitt eget barn. Har man sex må man ta det som kommer. For noen kvinner er det abort, for mange andre er det livet som alenemor og for far vil det i det minste bety en økonomisk forpliktelse. Slik er det og slik må det være. Stakkars kåte dumme mannfolk! Anonymkode: f558b...91b Og kvinnfolk før sørge for at de har økonomi i orden før de skræver så trenger de ikke loop mannfolket og staten for penger. Sykt mange alenemødre med sugerør i statskassa og i mannfolka lommebok når det var de selv som ønska å beholde barnet. Var ingen som tvinga de til det. Anonymkode: ba29b...587
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #65 Skrevet 30. januar 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og kvinnfolk før sørge for at de har økonomi i orden før de skræver så trenger de ikke loop mannfolket og staten for penger. Sykt mange alenemødre med sugerør i statskassa og i mannfolka lommebok når det var de selv som ønska å beholde barnet. Var ingen som tvinga de til det. Anonymkode: ba29b...587 For å si det sånn, på de årene har jeg ikke blitt gravid, ikke en eneste gang. Vanligvis går det fint å skræve, så lenge en går på prevansjon. Noe som var mitt poeng med innlegget. Bruk kondom i tillegg til det dama sier ho går på, hvis du ikke vil bli far. Utover det har jeg ingen kommentar. Blir du far må du ta ansvar (det blir jo etter evne da). Ingen som tvang far til det vel!? Anonym over her Anonymkode: f558b...91b
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #66 Skrevet 30. januar 2018 Hadde min sønn gjort ei gravid og nektet å ta ansvar så hadde jeg kommet til å laget et testament der han maks den delen han hadde krav på, resten ville gå til hans barn. Noe juridisk abort ville ikke blitt godtatt. Anonymkode: d30a5...60a
Evablaum Skrevet 30. januar 2018 #67 Skrevet 30. januar 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: For å si det sånn, på de årene har jeg ikke blitt gravid, ikke en eneste gang. Vanligvis går det fint å skræve, så lenge en går på prevansjon. Noe som var mitt poeng med innlegget. Bruk kondom i tillegg til det dama sier ho går på, hvis du ikke vil bli far. Utover det har jeg ingen kommentar. Blir du far må du ta ansvar (det blir jo etter evne da). Ingen som tvang far til det vel!? Anonym over her Anonymkode: f558b...91b 13 000 kvinner klarer ikke det du klarer. Så det handler ikke kun om dumme mannfolk
Evablaum Skrevet 30. januar 2018 #68 Skrevet 30. januar 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde min sønn gjort ei gravid og nektet å ta ansvar så hadde jeg kommet til å laget et testament der han maks den delen han hadde krav på, resten ville gå til hans barn. Noe juridisk abort ville ikke blitt godtatt. Anonymkode: d30a5...60a Du vet at barnebarnet er over 30 år, aner ikke hvem vedkommende er, hva slags liv vedkommende har.. Ikke kjønnet dn gang. Og likevel ville du etterlatt din arv til vedkommende? Bullshit
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #69 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, Evablaum skrev: 13 000 kvinner klarer ikke det du klarer. Så det handler ikke kun om dumme mannfolk Nei, men da må de gjennom den traumen det er å ta abort. Det er nå engang slik at vi damer går gravide, da må vi ta våre valg utifra det. Et av de valgene vil aldri kunne bli at far isteden skal gå gravid, føde eller amme. Slik er det bare. Deal with it! Anonymkode: f558b...91b
Domenic Skrevet 30. januar 2018 #70 Skrevet 30. januar 2018 Juridisk abort kan muligens bli et greit alternativ for kvinner som ønsker seg barn men ikke partner. Det vil da være mulig for kvinnen å få en man kjenner til å bidra siden vendkommende kan frasktive seg både retter og plikter. Kvinnen slipper da å reise til utlandet for å bli inseminert, det hele er også mulig å gjennomføre privat uten å ha sex. Både barnet og kvinnen vil da vite hvem far er selv om vedkommende ikke har en formell rolle som far. Ikke minst blir det forhåpentligvis mindre aktuelt for kvinner å lure menn til å bli fedre.
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #71 Skrevet 30. januar 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og kvinnfolk før sørge for at de har økonomi i orden før de skræver så trenger de ikke loop mannfolket og staten for penger. Sykt mange alenemødre med sugerør i statskassa og i mannfolka lommebok når det var de selv som ønska å beholde barnet. Var ingen som tvinga de til det. Anonymkode: ba29b...587 Det er ikke "sykt mange". De færreste barn fødes av mødre som er alene. De fleste barn i Norge kommer til verden i en familie som består av samboende foreldre. Men mange foreldre blir enslige siden, når paret skilles. Du reproduserer bare tåpelige fordommer fra 1950. Jeg vil også presisere at barnets utgifter ikke er mors eneansvar. Det er dermed barnet som har "sugerør ned i mannfolkas lommebok". På samme måte som de har et enda tjukkere rør ned i mors lommebok, såklart! Anonymkode: 53b49...f5d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #72 Skrevet 30. januar 2018 4 minutter siden, Domenic skrev: Juridisk abort kan muligens bli et greit alternativ for kvinner som ønsker seg barn men ikke partner. Det vil da være mulig for kvinnen å få en man kjenner til å bidra siden vendkommende kan frasktive seg både retter og plikter. Kvinnen slipper da å reise til utlandet for å bli inseminert, det hele er også mulig å gjennomføre privat uten å ha sex. Både barnet og kvinnen vil da vite hvem far er selv om vedkommende ikke har en formell rolle som far. Ikke minst blir det forhåpentligvis mindre aktuelt for kvinner å lure menn til å bli fedre. Da holder det jo å gjøre inseminasjon lov i Norge. Anonymkode: 53b49...f5d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #73 Skrevet 30. januar 2018 11 minutter siden, Evablaum skrev: Du vet at barnebarnet er over 30 år, aner ikke hvem vedkommende er, hva slags liv vedkommende har.. Ikke kjønnet dn gang. Og likevel ville du etterlatt din arv til vedkommende? Bullshit Vent tilsi får barnebarn selv med å være så cocky 😂😂😂😂 Anonymkode: 53b49...f5d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2018 #74 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vent tilsi får barnebarn selv med å være så cocky 😂😂😂😂 Anonymkode: 53b49...f5d * til DU får Anonymkode: 53b49...f5d
Evablaum Skrevet 30. januar 2018 #75 Skrevet 30. januar 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vent tilsi får barnebarn selv med å være så cocky 😂😂😂😂 Anonymkode: 53b49...f5d Hvis min sønn ikke ønsker å bli far, så kan ikke jeg kreve å bli bestemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå