GĂ„ til innhold

Skravleside imens vi venter... 😀

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

59 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hva er typ utflod mellom el og ikm om man er gravid?

Jeg ble gravid rett fÞr jul og jeg merket veldig godt at utfloden var anderledes. I fra Ä nesten ikke ha utflod til Ä fÄ melkehvit ganske tyntflytende utflod. Det har egentlig vart helt til nÄ nylig og jeg er i uke 9 nÄ. 

NÄ har den gÄtt mere over til blank og slimete.

Endret av Hoppetau
1 time siden, Knerten <3 skrev:

Hva er typ utflod mellom el og ikm om man er gravid?

Jeg fikk positiv test forrigÄrs. Utfloden har vÊrt sÄ som sÄ. Har ikke merket sÄ mye. Kanskje litt mere enn normalt :-) 

3 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

MĂ„tte vi snakke ut utflod da 🙈🙈 mĂ„tte seff kikke pĂ„ papiret isted 🙊 Lyyys rosa... det kan umulig vĂŠre godt tegn 😣😔 6dpo

Kan det vĂŠre festeblĂždning da? Jeg vet ikke altsĂ„. Hadde selv lyyyyse rosa pĂ„ pairet forrige uke men positiv test igjen i dag 😊

Anonymkode: fc9ac...46a

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan det vĂŠre festeblĂždning da? Jeg vet ikke altsĂ„. Hadde selv lyyyyse rosa pĂ„ pairet forrige uke men positiv test igjen i dag 😊

Hvor mange dpo var du da? 😁 kanskje der er hĂ„p 😁

36 minutter siden, Hoppetau skrev:

Jeg ble gravid rett fÞr jul og jeg merket veldig godt at utfloden var anderledes. I fra Ä nesten ikke ha utflod til Ä fÄ melkehvit ganske tyntflytende utflod. Det har egentlig vart helt til nÄ nylig og jeg er i uke 9 nÄ. 

NÄ har den gÄtt mere over til blank og slimete.

Minns d var d jeg hadde sist gang ogsÄ.. mye tynt og vannete.. 

elsker at dere gravide henger her og kommer med info til oss ventende 😍

11 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvor mange dpo var du da? 😁 kanskje der er hĂ„p 😁

Litt usikker men mener det kunne vĂŠre 7-8 dpo :) Ikke mist hĂ„pet enda ❀

5 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Minns d var d jeg hadde sist gang ogsÄ.. mye tynt og vannete.. 

elsker at dere gravide henger her og kommer med info til oss ventende 😍

Hehe😊 mĂ„ fĂžlge med litt. Synes det er fryktelig spennende med positive tester og Ă„ tyde symptomer 😂👍

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vil en EL test slĂ„ ut positiv fĂžr en evt graviditetstest? 😂🙈

Anonymkode: b15c3...c56

Har lest at det har slĂ„tt ut pĂ„ noen, men er vel ikke en sikker mĂ„te Ă„ teste pĂ„ 😛

Anonymkode: 73a72...174

27 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

FĂžler nesten pĂ„ meg at TR melder sin ankomst en uke for tidlig 🙈 fra lyyyyys rosa utflit til rosa pĂ„ kort tid jo 🙈

Det kan jo vĂŠre den berĂžmte festeblĂždningen 😁 den kan komme som litt rosa eller som blod 😁 Ă„ den er jo i riktig tid (mellom 2-12 dager etter EL) 😁 ikke mist motet pga det 😁

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan jo vĂŠre den berĂžmte festeblĂždningen 😁 den kan komme som litt rosa eller som blod 😁 Ă„ den er jo i riktig tid (mellom 2-12 dager etter EL) 😁 ikke mist motet pga det 😁

Hater blĂždninger 🙈 Livredd for Ă„ bli skuffet 😔 Ønsker sĂ„ inderlig det er festeblĂždning! 

33 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hater blĂždninger 🙈 Livredd for Ă„ bli skuffet 😔 Ønsker sĂ„ inderlig det er festeblĂždning! 

BlĂždninger er sĂ„ kjipt 😣 med nr to hadde jeg festeblĂždning i form av blodspor i utflod. Da helt rĂždt, og bare bittelitt. Visste jeg var gravid m engang. Har plutselig hatt lys rosa utflod noen sykluser nĂ„, men d har ikke vĂŠrt positivt for meg. Men leser jo at flere har lysrosa utflod som festeblĂždning. D passer jo m antall dager dpo pĂ„ deg 😊

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

SkjĂžnner det 😔 men tror nok ikke du fĂ„r tr sĂ„ for tidlig đŸ€— passer ganske bra med festeblĂždning 😁 nesten sĂ„nn jeg misunner deg altsĂ„ 🙊 skulle Ăžnske man bare kunne tatt test med en gang altsĂ„ 🙈 er jo helt nervepirrende Ă„ vente 🙈

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

SkjĂžnner det 😔 men tror nok ikke du fĂ„r tr sĂ„ for tidlig đŸ€— passer ganske bra med festeblĂždning 😁 nesten sĂ„nn jeg misunner deg altsĂ„ 🙊 skulle Ăžnske man bare kunne tatt test med en gang altsĂ„ 🙈 er jo helt nervepirrende Ă„ vente 🙈

Jeg var dum nok til Ă„ ta en idagtidlig 😂😂 visste jo at den ville vĂŠre negativ 🙈 har en hel haug med tester fra ebay, for tidlig testing 🖒

12 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg var dum nok til Ă„ ta en idagtidlig 😂😂 visste jo at den ville vĂŠre negativ 🙈 har en hel haug med tester fra ebay, for tidlig testing 🖒

Ja man burde jo iallfall vente til det er gĂ„tt 10 dpo 🙊 men skjĂžnner deg godt 😂 klĂžr i fingrene som bare det selv, Ă„ holdt pĂ„ Ă„ ta en i dag 😂 men fikk meg ut av det :scorpis:😂 kjenner deg skal bli godt nĂ„r sĂžndag kommer 😂

har ogsĂ„ endel tidlig tester fra ebay 🙊 men begynner Ă„ minke litt etter di andre pp'ene 😂 men blir den ikke positiv denne mnd, nei da skjĂžnner jeg virkelig ikke hva som skjer med kroppen min altsĂ„ 🙈

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja man burde jo iallfall vente til det er gĂ„tt 10 dpo 🙊 men skjĂžnner deg godt 😂 klĂžr i fingrene som bare det selv, Ă„ holdt pĂ„ Ă„ ta en i dag 😂 men fikk meg ut av det :scorpis:😂 kjenner deg skal bli godt nĂ„r sĂžndag kommer 😂

har ogsĂ„ endel tidlig tester fra ebay 🙊 men begynner Ă„ minke litt etter di andre pp'ene 😂 men blir den ikke positiv denne mnd, nei da skjĂžnner jeg virkelig ikke hva som skjer med kroppen min altsĂ„ 🙈

FĂ„r vente 2-3dager til ja 😉😂 trodde jeg hadde de testene som er fĂžlsomme pĂ„ 10mlU, men ser nĂ„ at det er 25mlU  🙊🙈

17 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

FĂ„r vente 2-3dager til ja 😉😂 trodde jeg hadde de testene som er fĂžlsomme pĂ„ 10mlU, men ser nĂ„ at det er 25mlU  🙊🙈

Ă…Ă„Ă„h 🙈 gikk pĂ„ den selv med forje parti 🙈🙊 jaja forhĂ„pentligvis trenger vi ikke kjĂžpe inn noen flere med det fĂžrste da 😂😍

Hvordan er formen i dag? 😁

FÞler meg uggen, men har menssmerter. Vet at det kan vÊre et tegn pÄ graviditet, for jeg hadde det sÄnn med fÞrste, menssmerter men ingen mens. Men jeg tÞrr ikke hÄpe. Dpo 15, ikm igÄr. Venter i spenning. Har tatt test hver dag de siste dagene, de har vÊrt blendahvite.

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ă…Ă„Ă„h 🙈 gikk pĂ„ den selv med forje parti 🙈🙊 jaja forhĂ„pentligvis trenger vi ikke kjĂžpe inn noen flere med det fĂžrste da 😂😍

Hvordan er formen i dag? 😁

Formen er fin 😀 tror det var festeblĂždning igĂ„r 😁 aldri hatt det sĂ„nn mellom EL og mens fĂžr 🙊 Ellers kjenner jeg bittelitt i livmoromrĂ„det 😊  der da?

Endret av Snart_mammatil2
6 minutter siden, Mejlis skrev:

FÞler meg uggen, men har menssmerter. Vet at det kan vÊre et tegn pÄ graviditet, for jeg hadde det sÄnn med fÞrste, menssmerter men ingen mens. Men jeg tÞrr ikke hÄpe. Dpo 15, ikm igÄr. Venter i spenning. Har tatt test hver dag de siste dagene, de har vÊrt blendahvite.

Tok du noe EL test eller vet nĂ„r du hadde EL? 😊 kan el ha vĂŠrt forsinket eller lav stigning av hcg? 😊

GĂ„r rundt med en klump i halsen, mulig siden jeg ikke har spist (siden jeg plutselig nĂ„ mĂ„ spise frokost)🙈 livmora fĂžles stĂžl (?), iallfall rar 🙈 koste oss litt pĂ„ morgenen i dag, og det fĂžltes litt annerledes enn fĂžr (mulig bare meg?)🙈😂

Har en fĂžlelse pĂ„ at jeg kommer til Ă„ brenne av en test i morgen, selvom det sikkert er unĂždvendig siden jeg bare er 6 dop 🙈

18 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Formen er fin 😀 tror det var festeblĂždning igĂ„r 😁 aldri hatt det sĂ„nn mellom EL og mens fĂžr 🙊 Ellers kjenner jeg bittelitt i livmoromrĂ„det 😊  der da?

Det er jeg ganske sikker pĂ„ at det var 😁 litt smĂ„uggen (fĂžler jeg har noe i halsen), men kanskje det er siden jeg ikke har spist 🙊 livmora fĂžles stĂžl (?), iallfall rar 🙈 koste oss litt pĂ„ morgenen i dag, og det fĂžltes litt annerledes enn fĂžr (mulig bare meg?)🙈😂

Har en fĂžlelse pĂ„ at jeg kommer til Ă„ brenne av en test i morgen, selvom det sikkert er unĂždvendig siden jeg bare er 6 dop i dag🙈 atrekk i livmora nĂ„r jeg strekker meg 🙈

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...