Gå til innhold

Da var treet ute!! Flere som er ferdig med jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Generelt plager det meg at folk troller og skal provosere sånn. Er hun ikke troll er det jo oppriktig synd på henne og dem rundt henne. Greit å være litt sær, men det hun stadig skriver om er laaangt utenfor sær sfæren! En må ta litt hensyn til andre også! 

Anonymkode: 21f09...763

Men jeg skjønner ikke at det er noe sært i dette. Mange jeg kjenner har hevet ut jula, vil ha den ut før nyttår .Folk må jo få gjøre som de vil, skjønner ikke at det skal plage noen andre. Jeg har sett mye bedriten kollektiv oppførsel her inne, men dette som dere driver med nå er over alle grenser.  Her ser man hvor bedritent dette forumet kan være
Hensyn til hvem, dere her inne?

Anonymkode: deb5b...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg skjønner ikke at det er noe sært i dette. Mange jeg kjenner har hevet ut jula, vil ha den ut før nyttår .Folk må jo få gjøre som de vil, skjønner ikke at det skal plage noen andre. Jeg har sett mye bedriten kollektiv oppførsel her inne, men dette som dere driver med nå er over alle grenser.  Her ser man hvor bedritent dette forumet kan være

Familien sin og barn med spesielle behov. Men som sagt, dette må jo være en trollemor, finnes vel ikke slike folk.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Familien sin og barn med spesielle behov. Men som sagt, dette må jo være en trollemor, finnes vel ikke slike folk.

Sånne folk? Mener du sånne folk som pakker vekk julen før det behager visse kjerringer her inne?

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er så enig. Et enkelt spørsmål fra hi, og det burde være mulig å gi et enkelt svar. I stedet blir det et voldsomt drama her. Med beskyldninger, og krav om å ta hensyn til andre..... Hi har valgt å gjøre det på den måten som er best for hennes familie. Hva i huleste har andre med når hi og hennes familie, velger å pynte juletreet og når hun kaster det ut. Og om det strider mot det andre mener, så javel hva så? Hjelpes altså.

Anonymkode: 4be60...36c

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ, slike folk.......den må du utdype.

Anonymkode: 4be60...36c

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehehehe...Det er ikke hi som er trollet her, det er det du som er!

Anonymkode: 519f1...98c

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi er ekte, men hun er ikke riktig like sær i virkeigheten 😉.

Anonymkode: d3802...228

Skrevet

Det som er sært her, er måten noen reagerer på når andre pynter til jul/tar ned julepynten. Det må jo være dere som driver trolling.

Skrevet

Takk til dere som gir tilbakemelding på at jeg alltid svarer folk på en ordentlig måte. Dette synes jeg i grunn ikke er spesielt stort av meg, det er akkurat slik jeg lærer ungene å oppføre seg. Hvis ikke jeg går foran som ett godt eksempel for dem , hva sier det om meg? 😊 de som oppfører seg fint vil alltid vinne😊 hi 

Skrevet

Jeg har aldri lagt merke til hi her inne før, og jeg har skrevet her i over to år, så så sær og rar kan hun ikke være. Da ville jeg ha husket nicket hennes.

Vi kaster ut julen 1. januar, men det spiller da virkelig ingen rolle for meg om andre gjør det første juledag eller tjuende dag jul!

Anonymkode: 47bf5...2fa

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri lagt merke til hi her inne før, og jeg har skrevet her i over to år, så så sær og rar kan hun ikke være. Da ville jeg ha husket nicket hennes.

Vi kaster ut julen 1. januar, men det spiller da virkelig ingen rolle for meg om andre gjør det første juledag eller tjuende dag jul!

Anonymkode: 47bf5...2fa

Du sier noe der, naboen her har nisser i fleng og full julebelysning og det er da virkelig helt tipp topp da det funker for dem😊hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...