Gå til innhold

Da var treet ute!! Flere som er ferdig med jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi begynte tidlig og nå var jeg drittlei!! Nå er julen og pynten borte😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vårt tre ryker snart ( ikveld eller imorgen) nissene får stå litt til.

Skrevet

Begynte julen 23.desember, er langt fra ferdig.

Anonymkode: 5dbe6...ed4

Skrevet

Treet blir nå litt til. Det er fortsatt jul!

Anonymkode: 774e0...2ea

Skrevet

Sære mennesker. Hvorfor begynner dere jula før jul om dere er lei før den riktige jula er over?

Så inderlig latterlig at jeg *nesten* lar meg irritere. 

Skrevet

Skikklig stas for guttene å komme hjem til hverdag mens vennene er i juleselskaper, år julebukk og koser seg med jula.

Anonymkode: d3802...228

Skrevet

Tre og julepynt får stå til over nyttår. Det er jo jul enda🎅

Skrevet

Ungene dine kom hjem i går og du gledet deg voldsomt til å feire jul med dem da. I dag er det slutt. Litt av en feiring med ungene må jeg si.

Anonymkode: d3802...228

Skrevet

Ja, ferdig her. Deilig å slippe barnåler osv.

Anonymkode: 7a5a3...54d

Skrevet

Begynte julefeiring 23 desember. Så nei jula er ikke over ennå. 

Fra 1 des til 22 des er det advent og da er huset pyntet til advent😊

Anonymkode: d1faa...132

Skrevet

Juletre er ikke ute enda..koselig å ha det til nyttår også da.

Anonymkode: 03f20...d7c

Skrevet

Jul over? Skjønner ikke hva du prater om - men hisser meg ikke opp, det er jo jul, så jeg tar en ribbebit til og slenger på ei medisterkake og litt surkål og fortsetter å planlegge juleselskapet i morgen.

Skrevet

Nei, vi feirer jul når det er jul. Før jul er det advent. Vårt tre får stå en god stund til :) 

Anonymkode: f5164...afc

Skrevet
20 minutter siden, Hol(l)yCoW skrev:

Sære mennesker. Hvorfor begynner dere jula før jul om dere er lei før den riktige jula er over?

Så inderlig latterlig at jeg *nesten* lar meg irritere. 

Enig.

Som andre også sier, før jul er det advent, ventetiden til jul og adventspynt. Jeg forstår ikke meningen med å starte julen lenge før den faktisk begynner for så å bli "drittlei" før julen faktisk er over.

Anonymkode: 69b20...ac1

Skrevet

Da tenker jeg at man har misforstått hele opplegget med advent og jul. Det er jo i romjulen man skal høste alt man har forberedt i adventtiden.

Men hver sin smak, jeg skal julekose meg i mange dager til. 

Skrevet

Tuller du? Det blir stående til over nyttår. Julen er jo ikke over? 

Anonymkode: 91d49...de5

Skrevet

Ferdig med jul? Allerede? Her begynte jula 23.desember og vi har jul til 1.helga i januar.  Og i romjula er det selvsagt fortsatt jul 🎄 

Tøysete å kaste ut jula når det faktisk er jul 

Skrevet

Kan de ikkje kutte ut desse årlege «kaste ut jula» trådane fram til godt over nyttår?  Vi kosar oss med late romjulsdagar og julelys, og nyt treet som vart sett opp sist laurdag, og eg synes desse tullete trådane ødelegg. Kvifor pyntar de så tidleg at de vert leie midt i jula? 

Skrevet

Vi begynte tidlig fordi barna skulle til far , så vi hadde juleselskap osv rett før jul da familien på min side og barna var her😊 barna kom så hjem så feiret vi og dagen etter er julen over for oss. Har alltid likt å få ut jula før vi starter ett nytt år. Deilig med vanlige dager nå også, da spesielt ene barnet trives best med det. Hi

Skrevet

Deg om det. 

Vi koser oss med jula.

Juletreet står til 13.dag jul.

Anonymkode: cc5f3...53d

Skrevet

Det som er bra er at vi alle gjør slik som er rett for vår familie 😊 hi

Skrevet
1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Det som er bra er at vi alle gjør slik som er rett for vår familie 😊 hi

Greit nok det for min del, men hald det gjerne for deg sjølv. Vi andre er midt i feiringa.

Skrevet
2 minutter siden, soleia skrev:

Greit nok det for min del, men hald det gjerne for deg sjølv. Vi andre er midt i feiringa.

Nå er det ikke slik at man må lese/kommentere på alle tråder. Jeg har feks null interesse av å lese « er han utro « tråder så det hopper jeg glatt over. Det må være rom for alle og alles ytringer så lenge vi holder oss innenfor forumets regler? Hi

Skrevet

Jeg har endelig lært meg å leve i nuet og kose meg her og nå, ikke fokusere på alt som skjer der fremme. Så, jeg sitter i pysjen og spiser julekaker og nyter synet av rød jul en stund til.... 

Skrevet

Beklager, dere har bare misforstått opplegget!

Juletreet står stolt og skinnende i stuen, og varmer mitt hjerte hver morgen. 

Late dager, med lydbok, aking, kakao og julekaker, julebesøk og seine kvelder. 

Jula varer heldigvis til godt ut i januar, og vi skal nyte hver dag med julepynt og stas! 

Anonymkode: 71cfe...28e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...