Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #76 Skrevet 29. desember 2017 6 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Her i huset har vi mange tradisjoner, vi lager gaver som vi gir bort. Vi baker til jul, vi går på julekonsert osv. Barna får gaver og vi har juletre og alt annet. Vi pynter oss i julen og spiser tradisjonsmat . Vi reiser nå for å feire nyttår med familie. Vi skaper minner hver jul. Vi holder på med jul og juleaktivitetene kjempelenge og alle blir lei til slutt . 😊 hi Begynn litt senere da, bare et tips... Så kan det hende dere slumper til å feire advent og jul synkront med resten av samfunnet. Selvsagt ditt valg, men bare en åpenbar tanke når du allerede er lei på den dagen som for oss andre kun er dag 5 av 20. Anonymkode: 223db...b61
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #77 Skrevet 29. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Begynn litt senere da, bare et tips... Så kan det hende dere slumper til å feire advent og jul synkront med resten av samfunnet. Selvsagt ditt valg, men bare en åpenbar tanke når du allerede er lei på den dagen som for oss andre kun er dag 5 av 20. Anonymkode: 223db...b61 Takk for tips, men hos meg vil det aldri finnes jul når vi har bikket over i ett nytt år. Mulig vi vil vente med å ta ut jula til dagen før nyttårsaften , men i år ble det slik 😊 hi
Mamma-til-3-jenter Skrevet 29. desember 2017 #78 Skrevet 29. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Når det er jul i følge kalenderen spiller ingen rolle - men til nyttår må det I ALLE FALL IKKE være jul 😂😂😂😂 Ja, det gir mening. Anonymkode: 223db...b61
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #79 Skrevet 29. desember 2017 2 minutter siden, Mamma-til-3-jenter skrev: Igjen, bra jeg får noen til å le😊 en latter forlenger som sagt livet😊 hi
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #80 Skrevet 29. desember 2017 7 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Vi pynter jo selvsagt til jul selv om vi ikke er hjemme hele julen. Vi reiser mye hele året og noen dager når barna var borte i julen og nå i helgen. Vi har kost oss masse med pynt og tre og i det hele tatt alt som hører julen til. 😊 hi Men du sa jo at gutten din IKKE koste seg med jul..? Han likte hverdag best? Så hvorfor piner du det ut før jula begynner og så fjerner jula i det den begynner? Du motsier deg selv... Anonymkode: 21f09...763
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #81 Skrevet 29. desember 2017 Faen, som dere skal kverulere på absolutt alt hun sier! Jeg er selv tilhenger av å feire høytidene når de faktisk er, men det får da være måte på til heksejakt dere driver på folk her. Ikke rart folk helst skriver som anonym.... Anonymkode: bb400...485
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. desember 2017 Forfatter #82 Skrevet 30. desember 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Men du sa jo at gutten din IKKE koste seg med jul..? Han likte hverdag best? Så hvorfor piner du det ut før jula begynner og så fjerner jula i det den begynner? Du motsier deg selv... Anonymkode: 21f09...763 Du skjønner egentlig hva jeg mener ikke sant? Her i huset er vi 4 personer som elsker jul OG hverdager og som feirer jul på vår måte. Vi må legge opp litt annerledes pga at barna har 2 hjem. Nå har ungene hatt jul hos far med påfølgende juleselskap 1 og 2 dag, 3 dag ble det julefeiring hos meg. Så 4 dag tar vi ut julen og i dag reiser vi bort. Så altså vi hadde fra Torsdag til nå uten jul hjemme, vi er like lykkelige for det. For oss er det feil å begynne ett nytt år med jul i huset og når vi kommer hjem nå så er vi over i 2018😊 verre er det ikke. Hi
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #83 Skrevet 30. desember 2017 2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Du skjønner egentlig hva jeg mener ikke sant? Her i huset er vi 4 personer som elsker jul OG hverdager og som feirer jul på vår måte. Vi må legge opp litt annerledes pga at barna har 2 hjem. Nå har ungene hatt jul hos far med påfølgende juleselskap 1 og 2 dag, 3 dag ble det julefeiring hos meg. Så 4 dag tar vi ut julen og i dag reiser vi bort. Så altså vi hadde fra Torsdag til nå uten jul hjemme, vi er like lykkelige for det. For oss er det feil å begynne ett nytt år med jul i huset og når vi kommer hjem nå så er vi over i 2018😊 verre er det ikke. Hi Kanskje det hadde vært lettere for ungene og fulgt det som er vanlig istedenfor å finne opp ting som passer? Når feirer dere 17 mai da? I juni for det passer bedre? Osv? Dere framstår jo, forhåpentligvis med vilje som ekstremt sære! Anonymkode: 21f09...763
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. desember 2017 Forfatter #84 Skrevet 30. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kanskje det hadde vært lettere for ungene og fulgt det som er vanlig istedenfor å finne opp ting som passer? Når feirer dere 17 mai da? I juni for det passer bedre? Osv? Dere framstår jo, forhåpentligvis med vilje som ekstremt sære! Anonymkode: 21f09...763 Vi feirer selvsagt 17 mai på 17 mai som alle andre og jeg kan betrygge deg med at ungene har det helt supert😊 hi
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #85 Skrevet 30. desember 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Men du sa jo at gutten din IKKE koste seg med jul..? Han likte hverdag best? Så hvorfor piner du det ut før jula begynner og så fjerner jula i det den begynner? Du motsier deg selv... Anonymkode: 21f09...763 Jeg tror hi har gjort det som er best for dem, på den måten som passer de best. Man kan like hverdagen best selv om man koser seg med jul, men noen ganger er nok nok. Da hi begynte denne tråden så jeg at det var forskjellige meninger om å kaste ut jula så tidlig. Og det er lov. Jeg vet og at hi får tyn pga nicket hun har. Hi svarer rolig og saklig, uten å gå til personangrep i hver tråd hun er med i. Det står det respekt av. Anonymkode: b588b...c9d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. desember 2017 Forfatter #86 Skrevet 30. desember 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror hi har gjort det som er best for dem, på den måten som passer de best. Man kan like hverdagen best selv om man koser seg med jul, men noen ganger er nok nok. Da hi begynte denne tråden så jeg at det var forskjellige meninger om å kaste ut jula så tidlig. Og det er lov. Jeg vet og at hi får tyn pga nicket hun har. Hi svarer rolig og saklig, uten å gå til personangrep i hver tråd hun er med i. Det står det respekt av. Anonymkode: b588b...c9d Tusen takk😊 hi
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #87 Skrevet 30. desember 2017 Men hvis HI skal reise bort nå og kommer tilbake i januar, er det da så vanvittig at hun ikke vil komme hjem til full jul og nisser? Jeg vil absolutt ikke ha jul etter nyttår. Det er ganske så normalt og vanlig det. Forøvrig synes jeg nissen har gjort sitt etter andre juledag. Oppdraget hans er vel på julaften? Belysning og tre kan stå lenger. Anonymkode: 0c904...d6e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #88 Skrevet 30. desember 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror hi har gjort det som er best for dem, på den måten som passer de best. Man kan like hverdagen best selv om man koser seg med jul, men noen ganger er nok nok. Da hi begynte denne tråden så jeg at det var forskjellige meninger om å kaste ut jula så tidlig. Og det er lov. Jeg vet og at hi får tyn pga nicket hun har. Hi svarer rolig og saklig, uten å gå til personangrep i hver tråd hun er med i. Det står det respekt av. Anonymkode: b588b...c9d Det står ikke respekt av det, det er jo nettopp hennes måte å trolle på. Anonymkode: 21f09...763
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #89 Skrevet 30. desember 2017 Julen varer faktisk hele desember, og over nyttår. Så nei. Det er ikke mange andre som er ferdige med julen. Anonymkode: 91d49...de5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #90 Skrevet 30. desember 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det står ikke respekt av det, det er jo nettopp hennes måte å trolle på. Anonymkode: 21f09...763 Trolle? Anonymkode: b588b...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #91 Skrevet 30. desember 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det står ikke respekt av det, det er jo nettopp hennes måte å trolle på. Anonymkode: 21f09...763 Men jeg må berømme at hun er god til det. Jeg vet ingen andre her inne som klarer å irritere til de grader nesten uansett hva hun skriver om. Anonymkode: d3802...228
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. desember 2017 Forfatter #92 Skrevet 30. desember 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men jeg må berømme at hun er god til det. Jeg vet ingen andre her inne som klarer å irritere til de grader nesten uansett hva hun skriver om. Anonymkode: d3802...228 Hvis folk blir irriterte fordi jeg svarer folk ordentlig må det nesten være deres sak. Og blir folk irriterte uavhengig av hva jeg skriver om er det enda verre. Skulle tro vi alle var voksne damer her som har både folkeskikk og oppførsel i orden... hi
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #93 Skrevet 30. desember 2017 3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Hvis folk blir irriterte fordi jeg svarer folk ordentlig må det nesten være deres sak. Og blir folk irriterte uavhengig av hva jeg skriver om er det enda verre. Skulle tro vi alle var voksne damer her som har både folkeskikk og oppførsel i orden... hi Som sakt, du er god til det. Du er også god til å løfte trådene dine, uten egentlig å tilføre diskusjonen noe mer, slik at den holder seg på førstesiden lenge 😚. Anonymkode: d3802...228
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. desember 2017 Forfatter #94 Skrevet 30. desember 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Som sakt, du er god til det. Du er også god til å løfte trådene dine, uten egentlig å tilføre diskusjonen noe mer, slik at den holder seg på førstesiden lenge 😚. Anonymkode: d3802...228 Ok, din mening, helt Ok det. 😊 hi
cookiesandcream Skrevet 30. desember 2017 #95 Skrevet 30. desember 2017 Det er støtt og stadig innlegg her om barn som mobber, og da er de fleste enige i at det er mobberne som bør bytte skole, synd og skam at mobberne blir beskyttet og jeg vet ikke hva.. Vel, dere er jo ikke det dugg bedre! Eneste grunnen til at dette innlegget består av fire sider med svar er på grunn av nicket til HI.. Ikke pokker om så mange hadde giddet å svare om det var et anonymt innlegg.. Jeg har vært her i maaaange år og det er det samme hver gang. Så ufattelig trist og helt uforståelig. Skam dere! Kudos til deg, HI, som gidder dette her og alltid svarer fint tilbake.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #96 Skrevet 30. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det står ikke respekt av det, det er jo nettopp hennes måte å trolle på. Anonymkode: 21f09...763 Nå må du fankern meg gi deg. Du har ikke ett holdepunkt på at hi troller! Hvis man skulle beskylde noen for å trolle her så er det deg! Anonymkode: 519f1...98c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #97 Skrevet 30. desember 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Som sakt, du er god til det. Du er også god til å løfte trådene dine, uten egentlig å tilføre diskusjonen noe mer, slik at den holder seg på førstesiden lenge 😚. Anonymkode: d3802...228 Definisjonen på trolling... Anonymkode: 21f09...763
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #98 Skrevet 30. desember 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå må du fankern meg gi deg. Du har ikke ett holdepunkt på at hi troller! Hvis man skulle beskylde noen for å trolle her så er det deg! Anonymkode: 519f1...98c Eh... du har lest det hi skriver? Hun er jo et beryktet troll da. Eller, en får da håpe hun er det for å si det sånn... Anonymkode: 21f09...763
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #99 Skrevet 30. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det står ikke respekt av det, det er jo nettopp hennes måte å trolle på. Anonymkode: 21f09...763 Trolle? Tror du har misforstått helt trolling. Nå må dere gi dere med den jævla heksejakten dere bedriver med her. Hvorfor plager det deg og andre så jævla mye at hun gjør ting annerledes enn dere ville ha gjort Anonymkode: deb5b...86a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2017 #100 Skrevet 30. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trolle? Tror du har misforstått helt trolling. Nå må dere gi dere med den jævla heksejakten dere bedriver med her. Hvorfor plager det deg og andre så jævla mye at hun gjør ting annerledes enn dere ville ha gjort Anonymkode: deb5b...86a Generelt plager det meg at folk troller og skal provosere sånn. Er hun ikke troll er det jo oppriktig synd på henne og dem rundt henne. Greit å være litt sær, men det hun stadig skriver om er laaangt utenfor sær sfæren! En må ta litt hensyn til andre også! Anonymkode: 21f09...763
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå