Gå til innhold

Da var treet ute!! Flere som er ferdig med jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes også det er en uting med slike tråder midt i julefeiringa. De fleste av oss feirer jul på normal måte, det er faktisk romjul. Det dreper litt av julestemningen å se slike overskrifter, så ikke kom her med denne: «trenger ikke å gå inn på slike tråder». De popper opp med overskriften sin og ødelegger nok som det er. God jul! Der er jo enda jul ;)

Anonymkode: f2aa9...12e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jula har jo knapt begynt! Vi er på 4.juledag av 20, så her har vi lang, deilig tid igjen med både juletre og julepynt. Hva folk gjør hjemme hos seg selv gir jeg en lang en i, men ikke si at "jula er ferdig" for det er den faktisk ikke. før 13.januar, akkurat som den ikke begynner før 24.12. 

Skrevet

Jula ryker 2. Januar 😊

Anonymkode: 1b82b...3a4

Skrevet

Ferdig med jul??

Det er jo midt i romjulen ennå🤔Her skal lys spesielt, men også nisser og annet rødt og livlig nytes lenge ennå!😁

Skrevet

Det er da for pokker meg nå det er jul!!?!? 

Anonymkode: 21f09...763

Skrevet

Vil du ikke ha koselige juledager med ungene dersom de nettopp har kommet til deg fra faren? Hvorfor så travelt med å få hverdag?

her har vi jul til 1.1, da rydder vi og så starter hverdagen når skolen starter igjen.

Anonymkode: cc803...fde

Skrevet

Dersom du har en unge som fungerer best i hverdager så skjønner jeg iallfall ikke hvorfor du starter jula tidlig og så kaster den ut i romjula. 

Da burde du heller virkelig skille skikkelig på hverdag og fest, så kanskje hverdagene i desember ikke blir så vanskelige.

Men for all del, du om det. 

Skrevet

Vet du - jeg bare visste det måtte være noe sånt fra deg. Du er virkelig en merkelig skrulle. Og jeg har heller aldri forstått hvorfor du spør andre om meninger for du er overholdet ikke interessert i andre meninger enn din egen. 

Skrevet

Ikke engang på hytta har vi kasta ut jula. Det skal få være jul til 13. dag. Hjemme hadde vi beholdt den til 20. dag hvis vi hadde feiret der. 

Skjønner ikke opplegget med å begynne jula tidlig i adventstida, men jeg er gammel og konservativ.

Anonymkode: 90d3a...941

Skrevet
31 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå er det ikke slik at man må lese/kommentere på alle tråder. Jeg har feks null interesse av å lese « er han utro « tråder så det hopper jeg glatt over. Det må være rom for alle og alles ytringer så lenge vi holder oss innenfor forumets regler? Hi

Det heldt med overskrifta for å irritere meg, men det er desverre ikkje mot forumreglane.( Kanskje eg skal starte ein kampanje for å få det inn der?) Har nok vore for lenge på dib, og desse innlegga dukkar opp og irriterar meg kvar jul, og tek for alvor av 1. Januar. Ser ikkje heilt kvifor ein har behov for å kunngjere for alle når ein har rydda i stova.  Men nok frå dagens suraste, de har vel ikkje feira nyttåret ferdig enno, så godt nyttår til deg og fine! 🙂

Skrevet

Har du ett snev av ADHD selv også? 

Nei vi pyntet til jul i helga som var og nyter romjul nå :D :strix:

Skrevet

Fortsatt jul, juletre, julekos og late dager. Hverdagen kommer 2 januar. 

Skrevet

For meg er jul 24.12 -26.12. Nå er jeg tilbake på jobb. Jeg er vant med å feire jul i et annet land og der er det ikke så stor og lang feiring som her. Snop, film og late dager er overhodet ikke noe for meg, jeg kan ikke tenke meg noe kjedeligere.  Familiemiddager og skiturer er koselig. Men nå er det nyttårsfeiring som er i fokus for meg. Men det er vel greit å være forskjellige.  (Ikke hi)

Anonymkode: 7a5a3...54d

Gjest Hercule Poirot
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For meg er jul 24.12 -26.12. Nå er jeg tilbake på jobb. Jeg er vant med å feire jul i et annet land og der er det ikke så stor og lang feiring som her. Snop, film og late dager er overhodet ikke noe for meg, jeg kan ikke tenke meg noe kjedeligere.  Familiemiddager og skiturer er koselig. Men nå er det nyttårsfeiring som er i fokus for meg. Men det er vel greit å være forskjellige.  (Ikke hi)

Anonymkode: 7a5a3...54d

Tre små dager? 

Huff, det var kort jul. Jammen er jeg glad min juleferie er litt lengre, for denne pausen trengs. 

Men som du sier, vi er forskjellige, og takk for det. 😀

Skrevet

Nei du, her er det full jul enda. 🎄 Vi har som regel juletre og alt annet av pynt til 20. dag jul.

Januar er trist og mørk nok uten at man skal skynde seg med å bli kvitt lys, pynt og julehygge også. Ikke noe er så fint som når hele nabolaget er opplyst av julelys og glitter, både inne og ute. ❄️🎅🏼

Nå skal jeg kose meg med julemarsipan gitt. 😁

Skrevet

Julen er jo ikke ferdig, den er jo så vidt begynt! Her står all julepynt og juletreet til 13.dag jul. Julelysene på altanen og soveromsvinduene henger til langt ut i januar.

Hverdagen kommer tidsnok, hvorfor ikke kose seg med julen når den først er her istedenfor å kaste den ut omtrent i det øyeblikket den har startet?

Skrevet
1 time siden, soleia skrev:

Greit nok det for min del, men hald det gjerne for deg sjølv. Vi andre er midt i feiringa.

Det får da være grenser for fintfølende man skal være da

Anonymkode: deb5b...86a

Skrevet

Vi pynter juletreet lille julaften, så det skal få stå en god stund til. Og siden jeg synes juletre med lys er noe av det koseligste jeg vet, så skal det ikke kastes ut før sjokkerende langt ut i januar.

Skrevet

Det må være så trist å hele tiden leve på forskudd. Hva med å nyte dagen og ikke hele tide stresse til neste punkt. 

Når man kaster ut julen midt i den fredelige delen av feiringen går man glipp av noe vesentlig. Ikke minst mister barna en viktig del av norsk tradisjon. 

Men hi nyter å få oppmerksomhet og legger nok mye flid i å skrive på denne lett provoserende måten. 

Anonymkode: 62637...887

Skrevet

Hahaha det er bare fullstendig latterlig altså😂😂😂 Folk starter jo jula i november - klart de er drittlei i romjula da.... Fullstendig misforstått og helt tullete!

Vi pynta treet lille julaften og det får stå en ukes tid. Nå er vi midt i romjula - det er NÅ det er jul, den var ikke i november og heller ikke i adventstiden.

Jeg rister bare på hodet og ler meg skakk av sånt tull og tøys!

Anonymkode: 0ff59...8b6

Skrevet

Nei, satt nettopp opp treet så det blir over nyttår. Har alltid hatt juletre på nyttårsaften og det vil jeg fortsette med, :) det er nok av hverdager i året ellers ;) 

Skrevet

Hi, husk å fortelle om det her inne neste gang du har vaska badet og laget middag også, det er minst like interessant!

Anonymkode: c176b...212

Skrevet

Julen ble ringt inn for ca fire dager siden, så nei, på langt nær ferdig...den har jo akkurat begynt 🎄🎄🎄

Anonymkode: b7216...435

Skrevet

Her måtte juletreet ufrivillig ut igår. Sønnen har i år reagert på juletreet dessverre. Men absolutt ikke ferdig med jula 🙂

Anonymkode: 446ff...f5a

Skrevet

Hvis jeg skulle med vilje provosere her inne ville jeg valgt ett annet tema enn ett juletre!😜 vi pleier vanligvis å la det stå til dagen før nyttårsaften , men nå var vi lei. Vi er dessuten ikke hjemme i nyttårshelgen og å komme hjem til ett julehus når kalenderen sier 2018 er uaktuellt . Alles tradisjoner er lov og jeg lurte ganske enkelt bare på om flere hadde kastet ut treet, thats it. Hi 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...