Anonym bruker Skrevet 28. desember 2017 #51 Skrevet 28. desember 2017 Her var det mange sure damer på ett brett Anonymkode: deb5b...86a
februarprins2013 Skrevet 29. desember 2017 #52 Skrevet 29. desember 2017 vi pyntet den 18 ,så vi bruker og ta det vekk i januar
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #53 Skrevet 29. desember 2017 Vi pyntet til jul 3.desember. En del julepynt er fjernet, treet går ut søndag eller mandag. Anonymkode: 42554...e40
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #54 Skrevet 29. desember 2017 Jeg holder på å kaste ut jula selv. Pyntet for ca 10 dager siden og nå er jeg lei. Blir lei 25 desember, da får heg trang til å kaste ut alt. Anonymkode: bf697...4a1
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #55 Skrevet 29. desember 2017 11 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Hvis jeg skulle med vilje provosere her inne ville jeg valgt ett annet tema enn ett juletre!😜 vi pleier vanligvis å la det stå til dagen før nyttårsaften , men nå var vi lei. Vi er dessuten ikke hjemme i nyttårshelgen og å komme hjem til ett julehus når kalenderen sier 2018 er uaktuellt . Alles tradisjoner er lov og jeg lurte ganske enkelt bare på om flere hadde kastet ut treet, thats it. Hi Du spør, noen dager etter at jula har begynt, om det er flere som er lei og har kastet ut jula. Det er så merkelig at det ikke er rart folk tror du provoserer...at du har valgt å ta jula på forskudd er ditt valg, men det er faktisk ikke vanlig å være ferdig med jula når den akkurat har begynt. Hele innlegget ditt er bare...rart! Anonymkode: b7216...435
MollyOdd Skrevet 29. desember 2017 #56 Skrevet 29. desember 2017 Kan ikke hi selv vurdere når hun vil hive ut jula. At noen blir provosert og krenket av det er jo bare trist. Her er både juletre og nisser fortsatt oppe, men det betyr lite for meg hva andre gjør.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #57 Skrevet 29. desember 2017 Jeg er glad jeg ikke er lei jula i jula 😄 koser meg med juletre og nisser en stund til. Anonymkode: 52d7a...54c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #58 Skrevet 29. desember 2017 Idiotisk, julen har nettopp startet. Men, selvfølgelig, så snart man har fått grabbet til seg alle julegavene, så er jo jula over. Er jo ikke noe koooselig mer når man ikke har gaver å se frem til vettu..... Anonymkode: e1e55...189
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #59 Skrevet 29. desember 2017 20 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Vi begynte tidlig og nå var jeg drittlei!! Nå er julen og pynten borte😊 Men hvorfor feirer dere amerikansk jul, da? Det er jo mye morsommere å ha både treet, stjernene, pynten og lysene oppe utover i romjula, når det også er skoleferie, julemat, julegodter, juleprogrammer i tv... det beste med jula er romjula, for julaften har så mange forventninger og så stor fallhøyde. NÅ er det vi virkelig kan nyte! Vi pynter treet lille julaften, tidligst, eller julaftens formiddag. Så lar vi det stå til 13.dag jul, minst; noen ganger lengre. Har hatt det til 20.dag også, men kommer an på om treet drysser. Anonymkode: 223db...b61
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #60 Skrevet 29. desember 2017 Jeg skjønner ikke helt alle dere som snakker om at det er nå jula starter. For min del føles jula så godt som over når jeg begynner på jobb igjen. Har jeg fri i romjulen klarer jeg å holde på julefølelsen lenger, men ikke visst jeg har begynt å jobbe Anonymkode: deb5b...86a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #61 Skrevet 29. desember 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke helt alle dere som snakker om at det er nå jula starter. For min del føles jula så godt som over når jeg begynner på jobb igjen. Har jeg fri i romjulen klarer jeg å holde på julefølelsen lenger, men ikke visst jeg har begynt å jobbe Anonymkode: deb5b...86a Begynt å invitere til fest på helligtrekongersdag eller noe sånt. Lag deg noen tradisjoner som at dere spiser julemarsipan på skitur 2.nyttårsdag eller noe helt annet. Anonymkode: d3802...228
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #62 Skrevet 29. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Idiotisk, julen har nettopp startet. Men, selvfølgelig, så snart man har fått grabbet til seg alle julegavene, så er jo jula over. Er jo ikke noe koooselig mer når man ikke har gaver å se frem til vettu..... Anonymkode: e1e55...189 Oj! Bare oj!! Hvis det med gaver var direkte til meg tar du grundig feil. Til jul har jeg personlig ikke fått en eneste gave, ikke forventet jeg det heller. Vi gjør heller koselige ting sammen i stedet for gaver. Vi reiser mye feks. Angående barna gledet de seg selvsagt til å åpne gavene sine, gjør ikke alle barn det? Hi
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #63 Skrevet 29. desember 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Idiotisk, julen har nettopp startet. Men, selvfølgelig, så snart man har fått grabbet til seg alle julegavene, så er jo jula over. Er jo ikke noe koooselig mer når man ikke har gaver å se frem til vettu..... Anonymkode: e1e55...189 Nå må dere gi dere med denne forbaskade hetsingen bare fordi hun velger å gjøre det annerledes enn noen av dere ville gjort Anonymkode: deb5b...86a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #64 Skrevet 29. desember 2017 Synes det er flott at alle familier velger sin egen måte å gjøre ting på jeg, ikke noe er mer rett enn noe annet . Vi kan undres over valg vi ikke ville tatt selv , men vi må respektere og ikke være belærende . For meg er dette rett og for andre ikke, er ikke det Ok da? Hi
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #65 Skrevet 29. desember 2017 59 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Oj! Bare oj!! Hvis det med gaver var direkte til meg tar du grundig feil. Til jul har jeg personlig ikke fått en eneste gave, ikke forventet jeg det heller. Vi gjør heller koselige ting sammen i stedet for gaver. Vi reiser mye feks. Angående barna gledet de seg selvsagt til å åpne gavene sine, gjør ikke alle barn det? Hi Hvorfor pynter du til jul i det hele tatt hvis det du gjør i jula er å reise mye? Anonymkode: 223db...b61
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #66 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor pynter du til jul i det hele tatt hvis det du gjør i jula er å reise mye? Anonymkode: 223db...b61 Vi pynter jo selvsagt til jul selv om vi ikke er hjemme hele julen. Vi reiser mye hele året og noen dager når barna var borte i julen og nå i helgen. Vi har kost oss masse med pynt og tre og i det hele tatt alt som hører julen til. 😊 hi
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #67 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Vi pynter jo selvsagt til jul selv om vi ikke er hjemme hele julen. Vi reiser mye hele året og noen dager når barna var borte i julen og nå i helgen. Vi har kost oss masse med pynt og tre og i det hele tatt alt som hører julen til. 😊 hi All ære til deg som orker å svare skikkelig på all den dritten du mottar her Anonymkode: deb5b...86a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #68 Skrevet 29. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: All ære til deg som orker å svare skikkelig på all den dritten du mottar her Anonymkode: deb5b...86a Å lure på sammenhengen mellom å pynte til jul og reise vekk i jula er ikke "dritt". Det er høyst relevant, når hun har delt den infoen hun har delt her i tråden. Pynter tidlig, rydder vekk tidlig, men er borte selv når det er jul, og ungene var ikke der de heller - da syns jeg det må være lov å spørre etter poenget med julepynt. Anonymkode: 223db...b61
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #69 Skrevet 29. desember 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: All ære til deg som orker å svare skikkelig på all den dritten du mottar her Anonymkode: deb5b...86a Jo takk, men selv synes jeg det er en selvfølge å svare folk uansett. Jeg kan kun styre min egen måte å oppføre meg på, ingen andres. De som velger å oppføre seg ufint får stå for det slik jeg står for mitt😊hi
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #70 Skrevet 29. desember 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å lure på sammenhengen mellom å pynte til jul og reise vekk i jula er ikke "dritt". Det er høyst relevant, når hun har delt den infoen hun har delt her i tråden. Pynter tidlig, rydder vekk tidlig, men er borte selv når det er jul, og ungene var ikke der de heller - da syns jeg det må være lov å spørre etter poenget med julepynt. Anonymkode: 223db...b61 Når det er jul i følge kalenderen spiller faktisk ingen rolle nå, vi begynte med pynt og forberedelser før jul både fordi det er koselig og at barna feiret jul hos far i år. Barna ville jo selvsagt ha tre og pakkene sine under treet osv . Da de kom hjem feiret vi med julemat pakker osv , så var vi ferdige . Mannen er på jobb igjen og vi nyter hverdagen i noen dager før vi skal reise. Ingen her vil starte ett nytt år med jul i hus , sånn er det bare . Det finns ingen fasit på slikt og hvis alle bare er lykkelige er det alt som teller😊 hi
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #71 Skrevet 29. desember 2017 2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Når det er jul i følge kalenderen spiller faktisk ingen rolle nå, vi begynte med pynt og forberedelser før jul både fordi det er koselig og at barna feiret jul hos far i år. Barna ville jo selvsagt ha tre og pakkene sine under treet osv . Da de kom hjem feiret vi med julemat pakker osv , så var vi ferdige . Mannen er på jobb igjen og vi nyter hverdagen i noen dager før vi skal reise. Ingen her vil starte ett nytt år med jul i hus , sånn er det bare . Det finns ingen fasit på slikt og hvis alle bare er lykkelige er det alt som teller😊 hi Når det er jul i følge kalenderen spiller ingen rolle - men til nyttår må det I ALLE FALL IKKE være jul 😂😂😂😂 Ja, det gir mening. Anonymkode: 223db...b61
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #72 Skrevet 29. desember 2017 Så treige dere er da! Her har vi tatt frem grillen og funnet fram sommertøyet for en uke siden! Jula heiv vi ut for mange måneder siden! Anonymkode: 32d32...dbe
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #73 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Når det er jul i følge kalenderen spiller ingen rolle - men til nyttår må det I ALLE FALL IKKE være jul 😂😂😂😂 Ja, det gir mening. Anonymkode: 223db...b61 Godt jeg ihvertfall får deg til å le da😊 for MEG er det slik og det funker for meg😊 hi
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2017 #74 Skrevet 29. desember 2017 Tenker du ikke på hvilke "juleminner" du gir ungene dine? Reise, ut med jula så raskt som mulig, ikke lære å gi gaver, ikke gjøre noe ekstra osv. Det høres ut som hvordan julen var hos min mann da han var barn. Han vil gjøre det helt motsatt og har ikke sett foreldrene sine i jula på over 30 år. Anonymkode: d3802...228
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2017 Forfatter #75 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tenker du ikke på hvilke "juleminner" du gir ungene dine? Reise, ut med jula så raskt som mulig, ikke lære å gi gaver, ikke gjøre noe ekstra osv. Det høres ut som hvordan julen var hos min mann da han var barn. Han vil gjøre det helt motsatt og har ikke sett foreldrene sine i jula på over 30 år. Anonymkode: d3802...228 Her i huset har vi mange tradisjoner, vi lager gaver som vi gir bort. Vi baker til jul, vi går på julekonsert osv. Barna får gaver og vi har juletre og alt annet. Vi pynter oss i julen og spiser tradisjonsmat . Vi reiser nå for å feire nyttår med familie. Vi skaper minner hver jul. Vi holder på med jul og juleaktivitetene kjempelenge og alle blir lei til slutt . 😊 hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå